NVIDIA News

Grafické karty s libovolným GPU firmy nVidia (např. Riva, GeForce).

Moderátoři: Walker1134, Wilik

Odpovědět
Srandista
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 17. čer 2009
Bydliště: Brno

Re: NVIDIA News

Příspěvek od Srandista »

Nuz, ono sa v zivote nie nadarmo hovori, ze najjednoduchsie riesenie je obvykle to spravne. A uprimne, co jednoduchsie vysvetlenie? Ze im to tam nejaky nahodny okoloiduci uplne neskutocne farebne rozhodil, a oni to tak nechali, alebo to, ze si to nastavili pre seba sami.

Btw, ked im to mal rozhasit nejaky zakerny hrac, preco to potom nevratili naspat? A preco sa na toho skaredeho okoloiduceho Nvidia Dimitrimu nevyhovorila?
MTB: MSI MAG B550 Tomahawk, CPU: AMD Ryzen R5 3600 + Scythe Mugen 4, RAM: Corsair 32GB DDR4 3600MHz CL16, GPU: AMD RX 6800 16GB RAM, SSD: Corsair MP600 PRO LPX 1TB + Corsair MP510 1TB, SC: Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Professional, PSU: Corsair RM650x, Case: Fractal Design Define C, Monitor: Dell S2721DGFA
Google Pixel 4a, Nexus 7 (2013) 32GB
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: NVIDIA News

Příspěvek od Hladis »

Je to uplne jedno. Nikdo z nas u toho nestal, nikdo odtud to nesteloval a cela ta věc je spis usmevna "historka z nataceni" a ne něco, co stoji za rozpitvani a konspiracne. Tohle není predvadecka hrani na XBOXu, kde dole ve skrince je PC s Titanem. Jinak to by měli v ramci objektivity natocit a postelovat na tovarni nastaveni všechny prezentace, který tam byly, ale jaksi nemohli. Z prdu kulicka.
Obrázek
Srandista
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 17. čer 2009
Bydliště: Brno

Re: NVIDIA News

Příspěvek od Srandista »

Vsak v pohode. Ono pokial ta HDR technologia je dobra, tak si medzi ludmi najde miesto sama od seba. Pokial nie je taka dobra, a musia jej pomahat tymto sposobom, tak to bude bust, a je len dobre, ze sa nepresadi. Catchphrase bolo aj stereoskopicke 3D s brylami a vidime, kde dnes skoncilo.
Naposledy upravil(a) Srandista dne pát 9. čer 2017, 10:39, celkem upraveno 1 x.
MTB: MSI MAG B550 Tomahawk, CPU: AMD Ryzen R5 3600 + Scythe Mugen 4, RAM: Corsair 32GB DDR4 3600MHz CL16, GPU: AMD RX 6800 16GB RAM, SSD: Corsair MP600 PRO LPX 1TB + Corsair MP510 1TB, SC: Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Professional, PSU: Corsair RM650x, Case: Fractal Design Define C, Monitor: Dell S2721DGFA
Google Pixel 4a, Nexus 7 (2013) 32GB
havli
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. zář 2009
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: NVIDIA News

Příspěvek od havli »

Ja to tipuju na stejny osud jako 3D a VR, uvidime. Kazdopadne minimalne na nejblizsich 5 let upgrade monitoru neplanuju, tak asi si delaji co chteji. :)
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3000 ; Gainward RTX 3060 ; MX500 500 GB, 4 TB + 6 TB HDD ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
ArgCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. črc 2010

Re: NVIDIA News

Příspěvek od ArgCZ »

k VR a 3D bych to nepřirovnával, tohle se chytí protože není žádná překážka v tom aby to využil každý, spíš to ze začátku bude jako tenkrát s HD, bude kupa produktů co nálepku HDR ready bude mít neoprávněně, sám mám jeden doma
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
jankisler
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 26. úno 2008

Re: NVIDIA News

Příspěvek od jankisler »

AMD Ryzen 7 5800X3D + Corsair H115i PRO RGB, MSI MPG X570 GAMING PLUS, MSI RTX 4080 SUPRIM X, 2x16GB DDR4 Corsair VENGEANCE LPX BLACK 3200MHz CL16, GIGABYTE AORUS NVMe Gen4 SSD 1TB + Crucial P2 NVMe 2TB + Kingston A400 SSD 240GB + OCZ Vertex 4 SSD 256GB + WD Velociraptor 300GB + Samsung Spinpoint F1 1TB + Seagate SkyHawk 6TB + LaCie PORSCHE USB3.0 3TB, EVGA Supernova 750 G3, Fractal Design Define R5, Razer Viper 8K + Razer Firefly V2, 27" Acer Predator XB271HU
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: NVIDIA News

Příspěvek od Hladis »

nV dal rozsiruje spolupraci s automobilkama https://www.engadget.com/2017/06/27/vol ... r-tech-by/
Obrázek
jankisler
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 26. úno 2008

Re: NVIDIA News

Příspěvek od jankisler »

AMD Ryzen 7 5800X3D + Corsair H115i PRO RGB, MSI MPG X570 GAMING PLUS, MSI RTX 4080 SUPRIM X, 2x16GB DDR4 Corsair VENGEANCE LPX BLACK 3200MHz CL16, GIGABYTE AORUS NVMe Gen4 SSD 1TB + Crucial P2 NVMe 2TB + Kingston A400 SSD 240GB + OCZ Vertex 4 SSD 256GB + WD Velociraptor 300GB + Samsung Spinpoint F1 1TB + Seagate SkyHawk 6TB + LaCie PORSCHE USB3.0 3TB, EVGA Supernova 750 G3, Fractal Design Define R5, Razer Viper 8K + Razer Firefly V2, 27" Acer Predator XB271HU
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: NVIDIA News

Příspěvek od Krteq »

Pravda, ale výsledky testů jsou spíš negativní
I can confirm that D3D12 works in some games.

However it runs much worse than D3D11.

Deus Ex: MD Average Minimum Maximum
D3D11 54.7 FPS 43.3 FPS 68.3 FPS
D3D12 41.8 FPS 34.0 FPS 52.6 FPS
What those results don't show is that D3D12 was also stuttering badly.

The Hitman benchmark would not complete in either D3D11 or D3D12, it kept crashing about halfway through the test.

However the framerate up to that point was halved in D3D12, averaging 80 FPS in D3D11, and 40 FPS in D3D12.
Reddit

Bohužel, podpora je emulovaná driverem. Driver nyní reportuje pro Fermi DX12 Resource Binding Tier 1 (minimum pro DX12) a ten samý driver např. reportuje podporu DX12 Resource Binding Tier 3 pro Maxwell v2 a Pascal, což limitace v HW neumožňuje.

Info od Zlatana
Because Microsoft changed the final resource binding specs too late. There was a lot of talk about what specs would be useful for the future, but the IHVs had to develop an implementation for the release of the D3D12 API. NVIDIA just unable to react for the final changes, and these opens the door for some emulation. Their hardwares still not fully bindless, but they can emulate the TIER_3 support with some overhead on the CPU side. But to do this, they need to write the emulation layer between the driver and the hardware, and this required a lot of code change on their original implementation.
Další vývojář
If Nvidia tried that it would eat up their registers like crazy ...

The only reason why fully bindless works efficiently as it does in GCN is because the hardware assumes that you won't be dynamically indexing the resource descriptors in a divergent fashion by storing as much as either 8 or 16 registers in the SGPRs ...

Nvidia to my knowledge does not have a scalar unit like GCN to store the resource descriptors so they'd have to store (8/16 registers * active warp count) if they were doing dynamic and divergent indexing ... (it can be as much as 1024 32-bit worth of registers they'd have to store since Pascal can have a maximum of up to 64 warps!)
AnandTech Forums
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: NVIDIA News

Příspěvek od Hladis »

V cestine https://www.cnews.cz/nvidia-potichu-dod ... nec-prece/
(zlé jazyky by asi mohly tvrdit, že přesně to mohlo být i záměrem, zda ale dvouletý odklad skutečně někdo „plánoval“, nemůžeme vědět)
No to je konspirace pritazena dost za vlasy. Uz v doby vydavani DX12 byla Fermi zastarala a za hranici zivotnosti a toho slibu asi i litovali, protože měli 3 architektury, ke kterym museli delat podporu. Slo tedy o to, ze k Fermi to nemelo prioritu jako k Maxwellu a Kepleru a obrazne receno podpora Fermi byl takovy vedlejsak. Fermi uz před casem dostala podporu novějších WDDM, coz bylo to dulezitejsi, nez samotna podpora DX12, která ma pro FErmi pochybny prinos. Kazdopadne je dobře, ze ten slib skutecne splnili, akorát to asi je kazdymu fuk a ani se s tim nechlubili.
Obrázek
del42sa
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 18. lis 2009
Bydliště: Omicron Persei 8

Re: NVIDIA News

Příspěvek od del42sa »

Aby Nvidia nakonec AMD znovu nepredbehla...
http://www.fudzilla.com/news/graphics/4 ... odule-gpus
"The more you buy, the more you save" AI everywhere - Nvidia CEO at Computex 2023 https://www.youtube.com/watch?v=FhlE3m1trM4
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/

Case NZXT H230 Silent, CPU AMD Cezanne, Ryzen 7 5700G + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB Gigabyte Aorus B550-PRO V2, 16GB DDR4 4400Mhz CL18 Patriot Viper 4 Blackout, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Mhz 10bit HDR, Win 10-64 bit Pro, zdroj Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: NVIDIA News

Příspěvek od Krteq »

Hmm, zajímavé. Studenti to simulovali na nV inhouse GPU simulátoru a použili Pascal, resp. upravený Maxwell, jako template.
We use an NVIDIA in-house simulator to conduct our performance studies. We model the GPU to be similar to, but extrapolated in size compared to the recently released NVIDIA Pascal GPU [17]. Our SMs are modeled as in-order execution processors that accurately model warp-level parallelism. We model a multi-level cache hierarchy with a private L1 cache per SM and a shared L2 cache. Caches are banked such that they can provide the necessary parallelism to saturate DRAM bandwidth. We model software based cache coherence in the private caches, similar to state-of-the-art GPUs
Celé PDF - MCM-GPU: Multi-Chip-Module GPUs for Continued Performance Scalability


Hladis//Uprava, priste to trollovaci komoleni pujde cely na smetak.
Eddward
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 16. pro 2009
Bydliště: SVK - Košice

Re: NVIDIA News

Příspěvek od Eddward »

Podpora DX12 pre Fermi je len cista formalitka aby si mohli to mohli odskrtnut ze to splnili. Viac by som to neriesil. Tie grafiky su davno out vykonostne aj moralne.
Intel Core i7 8700K @ 4.8Ghz + Noctua NH-D15 | 16GB DDR4 3200Mhz CL15 Corsair | MSI Z370 GAMING PRO CARBON | MSI GeForce RTX 2080 GAMING X TRIO 2.1/15.5Ghz
Crucial MX500 2TB | Samsung 970 EVO Plus 500GB NVMe | Seasonic Prime Ti Ultra 750W | W11 x64 Pro | Fractal Define R4 Black + 3x NF-A14 | DELL U2515H 1440p

Phone: Samsung Galaxy S22 Ultra 5G
Time Spy: 11 610
havli
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. zář 2009
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: NVIDIA News

Příspěvek od havli »

Zalezi, jak se to slepeni realizuje.... asi s jistotou se da rict, ze to nebude AFR (cili klasila SLI, protoze to uz tise umrelo). Pokud to spojeni bude rychle a s nizkou latenci (cili ne jako Ryzen nebo Skylake-X), pak se vysledek muze priblizit monolitu se stejnym poctem jednotek. Kazdopadne nejak nechapu snahu delit GPU na nekolik kusu kremiku, ve finale tam stejne bude plocha stejna jako u monolitu, ale dalsi vydaje padnou na jejich propojeni. Mozna to vyjde lepsi nez navrhovat nekolik separatnich ruzne velkych chipu, pricemz ty vetsi maji horsi vyteznost.... ale kdo vi.

Kazdopadne o MCM GPU se spekuluje uz pomalu 10 let (uz HD 4870X2 podle nekterych mohla byt MCM) a stale ani naznak realneho produktu. Takze bych to bral s velkou rezervou, ostatne >800mm GV100 je toho dukazem.
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3000 ; Gainward RTX 3060 ; MX500 500 GB, 4 TB + 6 TB HDD ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: NVIDIA News

Příspěvek od Hladis »

Bylo by blahovy si myslet, ze to nV netestuje a ze by to nezvazovali. Ostatne ma na to prave tu sikovnou masinku, která emuluje GPU a tam si s tim muzou hrat dosytosti a rozhodnout, zda tudy cesta vede ci ne. On bude asi v budoucnu docela problem delat obri monoliticky cipy, takze tohle taky muze byt cesta kudy jit.
Obrázek
Dolan
Začátečník
Začátečník
Registrován: 03. kvě 2015

Re: NVIDIA News

Příspěvek od Dolan »

Vo finále je plocha zhruba rovnaká ale výroba 4x väčšieho kremíku stojí oveľa viac ako len 4x viac $$, ktoré treba zaplatiť za 4 malé kremíky. ;)

Inak Xilinx používal pri 28nm FPGA 40nm interposery. To je jedna generácia pozadu a rozmermi to je celkom blízke tomu, čo bolo v posledných vrstvách 28nm procesu. Takže ak by budúce Nvidie povedzme na 3nm používali 5nm interposery tak by to teoreticky mohlo mať takú latenciu, ako je dnes medzi dvoma krajnými CU Tesly V100, alebo medzi krajnými cache blokmi HCC Skylaku-x.
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: NVIDIA News

Příspěvek od Hladis »

Ono asi nejde jen o tu cenu, ikdyz ta je vždy na prvnim miste, ale jeden obri monolit ma urcite vetsi nachylnost na chyby.
Obrázek
dexterav
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. pro 2003
Kontaktovat uživatele:

Re: NVIDIA News

Příspěvek od dexterav »

tak ale pokiaľ to nebudú vedieť poriadne prepojiť je to stále pasé a ten prepoj je životne dôležitý kôli konzistentnému výkonu
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
ArgCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. črc 2010

Re: NVIDIA News

Příspěvek od ArgCZ »

mno pokud řešení A nabídne 85% výkonu za 40% ceny při 70% časové náročnosti na vydání, skoro bych řekl že jistě vyhraje proti řešení B 100% 100% 100% :D


Hladis//Promaz OT a uprava postu.
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
blaho
Žlutá karta
Žlutá karta
Registrován: 31. pro 2011
Bydliště: Nyíregyháza

Re: NVIDIA News

Příspěvek od blaho »

GPU Volta V100 je hotová a na trhu
http://pctuning.tyden.cz/component/cont ... -a-na-trhu
Odpovědět

Zpět na „NVIDIA grafické karty“