4pin fan jak zapojit

Chlazení vzduchem, vodou, peltierem, tekutým dusíkem, pasivem a dalšími + odhlučnění PC.

Moderátor: morke

Pravidla fóra
Pokládejte své dotazy do správných podsekcí, nikoli do kořenové sekce. Zde řešte pouze odhlučnění, monitoring, apod.

Nezapomínejte před položením nového dotazu hledat v předchozích tématech a FAQ.
Odpovědět
Filip1357
Nováček
Nováček
Registrován: 27. lis 2016

4pin fan jak zapojit

Příspěvek od Filip1357 »

Ahoj, snad se tu toto téma neopakuje. Nebo lépe řečeno není zde odpověď co potřebuji :-) Helejte šikulové mám doma 4 pin ventilátor, původně měl sloužit jako pomocný k gtx 1060 asus ROG Strix 6gb oc ale grafika v boxu nzxt phantom820 spouští ventilátory pouze občas jelikož se chladí zhruba od 54-5 stupňů Celsia, a pascal je tak výkonná architektura že,opravdu netopí. Tak jsem jej zatím nezapojoval a nutno dodat, že nejsem odborník a do pc nelezu stavěla mi to firma a já bych chtěl asi aby byl tento ventilator zapojen dole v bedně a měl stále otáčky od startu pc nežli aby ho ovlivňovala grafika ventilátor má na sobě přepínač asi na manuální řízení je ram 1000 /1750/2650 otáček a teď kam ho tedy zapojit, mám jej zapojit na desku, na 3/4 pin nebo použít rozbočku a napojit ho na velký 200 mm ventilátor v boku? Nesnažím pak přísun napětí tomu bočnímu? Jako aby pak místo otáček např 1600 nejel třebas jen na 900 to bych nerad. Rád bych docílil co nejnižších teplot v bedně což byl průser u minulé gtx980ti strix oc která neustále i v takto velkém casu měla teploty 72 stupňů ale nutno dodat že při celovečerním hraní dosáhla i 76 proto jsem se rozhodl jí vyměnit a protože už moc nehraji prodal sem 980ti za 9 tisíc a za 9000 koupil 1060ku abych nemusel už do pc investovat kdo by měl nejlepší radu? Nebo jej opravdu zapojit do grafiky a přez prodlužovák ho dát dolů do bedny? Byl by někdo ochotný mi to třeba vysvětlit přez ts3/skype? Děkuji velice za rady
LoCo99
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 15. úno 2012