Aktualizace eM clienta a nefunkčnost příjmu POP3 pošty

Instalace, nastavení, řešení problémů, rady... apod.
Odpovědět
Nagant
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Registrován: 23. kvě 2007
Bydliště: Hradec Králové

Aktualizace eM clienta a nefunkčnost příjmu POP3 pošty

Příspěvek od Nagant »

Používáte někdo poštovního klienta "eM client"?

Po aktualizaci 16.6.2017 přestalo fungovat stahování z POP3 schránky, server zamítá autentikaci jako chybné údaje.
Zkoušení různých nastavení nepomohlo.

Zkusil jsem i udělat Obnovení systému ve Windows 7, abych se vrátil k předchozí verzi, ale program si už modifikoval strukturu databáze e-mailů, tak jsem zas musel aktualizovat na poslední verzi.
Ani pak jsem neuspěl.

Nainstaloval jsem tedy MS Outlook 2003 a zprovoznil e-mail v něm.
Ale zajímá mne, v čem může být u původního klienta problém.
ASUS Prime X370-A, AMD Ryzen 5 2600, 2x8GB DDR4 Ballistix Sport LT 3000 White, SSD NVME Transcend MTE220S 256GB, WD20EARX-00PAS, WD20EFRX-68EUZ, ST4000DM004-2CV104, LG BH08LS20, Pioneer DVR-112, GeForce N210, IEEE1394b PCI-E, Seasonic S12II-430; Windows 10 Pro 64bit; MS Office 2019; Vodafone GigaCube 5G (TCL LinkHub HH500V) se sim T-Mobile 100GB
Odpovědět

Zpět na „Ostatní programy“