Paul píše:Stejně je vtipný jak ten můj první post optimisticky předpokládal vydání v druhé polovině 2015
Se Warhorsáci trochu sekli, ikdyž samozřejmě tehdy nemohli vědět jak velká ta hra bude.
Co se týče doby hratelnosti, tak to věděli, přece chtěli vydat akt 1-3 postupně kvůli celkové náročnosti.
Až teď pozoruji jak by rozdělení hry bylo krátkozraké řešení, museli by ty hvězdné herce v pozvat v budoucnu nadabovat 2 a 3. část hry. Pak je tam ještě motion capture, to by měli dělat opět ti stejní lidé jako v 1. části.
Koupil jsem si už nevim před kolika lety Alpha access, kterej sem bohužel nehrál a teď už je ta Beta s novym příběhem, lze se nějak dostat zpět?
Jinak v betě je vytížení GPU při max detailech v 1440p někde kolem 50-70%...ale jede to opticky plynule, ikdyž defacto jen kolem 40-30fps. Zajímalo by mě, zda se jedná jen o bug, nebo se optimalizací při tak špičkový grafice ještě zvýší...
Beta vyšla formou aktualizace na Steamu, takže alfa už není dostupná, ale její lokace je částí bety.
S i5-2500K / GTX970 mi beta běžela na 25-35 fps při vysokých detailech a 1920x1080. AI dává CPU zabrat.
certes píše:Co se týče doby hratelnosti, tak to věděli, přece chtěli vydat akt 1-3 postupně kvůli celkové náročnosti.
Až teď pozoruji jak by rozdělení hry bylo krátkozraké řešení, museli by ty hvězdné herce v pozvat v budoucnu nadabovat 2 a 3. část hry. Pak je tam ještě motion capture, to by měli dělat opět ti stejní lidé jako v 1. části.
Jo, původní plán byl act 1, pak ty další, ale to byl blbej plán, takže ho změnili, první akt rozšířili na samostatnou plnou hru, a pak udělaj plnohodnotný pokračování, pokud to bude mít úspěch na trhu.
sam_217 píše:Koupil jsem si už nevim před kolika lety Alpha access, kterej sem bohužel nehrál a teď už je ta Beta s novym příběhem, lze se nějak dostat zpět?
Jinak v betě je vytížení GPU při max detailech v 1440p někde kolem 50-70%...ale jede to opticky plynule, ikdyž defacto jen kolem 40-30fps. Zajímalo by mě, zda se jedná jen o bug, nebo se optimalizací při tak špičkový grafice ještě zvýší...
Mám dojem že všechen obsah z alphy je i v betě, je tam ta vesnice, les, i ty dva questy.
A ta techbeta není optimalizovaná vůbec, nějaký vytížení nemá vůbec smysl řešit. Je rok stará, a optimalizace se dějou až na konci vývoje jako jedna z posledních věcí.
If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.
To je ale prostě daný kickstarterem. Vývoj prototypu začal ve dvaceti lidech 2012. Pak došly prachy a vydavatelé na to kašlali, takže museli na kickstarter, kde se hra představila. To byl březen 2014. Tehdy začal vývoj naostro samotný hry. Po úspěchu na KS pak začali nabírat lidi, nejdřív na 70, dneska něco přes 100 lidí. A hru holt 4 roky dělaj.
Vývoj jiných AAA RPGček taky trvá v průměru 4 roky - Witcher 3 (4 roky), ME:Andromeda (5 let) atd.
Problém je, že je prostě KCD známý od začátku, takže to vypadá že se dělá neúměrně dlouho. Druhej problém je, že Warhorse byli několikrát příliš optimističtí o oznamovali nereálná data (resp. data, o kterých si mysleli že jsou reálná, ale jak se měnil scope hry, tak se musela změnit).
Každopádně trailer moc pěknej. Jsem rád že u nás vzniká pořádný RPGčko, a navíc hezky vlastenecký, podobně jako u poláků se Zaklínačem.
If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.
Tak si ještě počkáme. Jen doufám že ve finální verzi bude i fyzika vegetace. Crysis ji měl, tak nevidím problém ji použít u o 10 let novější hry, aspoň se pořádně využijou jádra na řízku.
Já to chápu, že potřebovali na kickstarter. Mě se to taky líbí a podruju je. Jenom mi prostě příjde škoda, že ten hype odpadne a nebo už odpadnul, když se na to čeká tak dlouho.
Boallan píše:Je chyba, že to zase odkládá. Hlavně největší chyba bylo, že to oznámil strašně brzo. To už klidně budou i 4 roky, co to vyšlo na světlo.
odlozeni neni nikdy chyba, staci se podivat, jak vypadaji hry s pevnym datem vydani, kdy to musi vyjit na den presne, viz ubisofti rychlokvasky, nebo treba posledni mass effect
CPU: AMD Ryzen 5 7600X@5,5GHz | GPU: ASUS TUF RTX 3070 GAMING 8GB@2000MHz | MB: ASUS PRIME X670-P WIFI | RAM: 32GB DDR5 6000MHz CL36 FURY EXPO | SSD: WD Black SN770 NVMe 2TB | PSU: Seasonic Focus GM-850 Gold | CPU Cooler: Noctua NH-D15 | Case: be quiet! Pure Base 500DX Black | OS: Win 10 Professional | Monitor: ASUS TUF Gaming VG27AQL1A
Jsem stejneho nazoru. Tech her co vyslo za posledni roky v hroznem stavu je silene moc. At to klidne vydaji na konci 2018, na kvalitu se vyplati pockat.
Nevim proč, ale vybavila se mi scéna z fight clubu, když tam byl jako host Vávra musíte to splnit už je to napsaný, tak snad to bude konečný datum. Jinak samozřejmě jsem zastáncem toto, že se vyplatí raději počkat, než dostat nějakej polotovar.
certes píše:Tak si ještě počkáme. Jen doufám že ve finální verzi bude i fyzika vegetace. Crysis ji měl, tak nevidím problém ji použít u o 10 let novější hry, aspoň se pořádně využijou jádra na řízku.
Přesně, 10 let starý Crysis bylo strašně nadčasový, když si vezmu že dnes vycházejí hry se srovnatelnou nebo horší grafikou a fyzikou
certes píše:Tak si ještě počkáme. Jen doufám že ve finální verzi bude i fyzika vegetace. Crysis ji měl, tak nevidím problém ji použít u o 10 let novější hry, aspoň se pořádně využijou jádra na řízku.
Přesně, 10 let starý Crysis bylo strašně nadčasový, když si vezmu že dnes vycházejí hry se srovnatelnou nebo horší grafikou a fyzikou
Ta fyzika ty travy byla prahnana a do tyhle hry ji nedaji. Crysis 3 byl ještě jen uzavreny koridor, v open world hre by to naprosto zabilo vykon.
Jinak Crysis 3 by potreboval texture pack, ty textury jsou uz na dnesek slabsi. Ikdyz nektery hry dodnes mají textury dost low. Ale jinak je fakt, ze ta hra vizualem snese srovnani i s modernimi tituly a moc nezestarla.
Právě že by pak proplétání lesním porostem působilo dokonale. Crysis byla koridorovka, ale s rozlehlými úrovněmi. Navíc jsou to celkem nezávislé výpočty, krásný podnět k využítí zahálejících jader.
Nikdo jiny to nikdy do další hry na Cryenginu uz nedal a Warhorse nebude výjimka. To vse z objektivnich duvodu, jelikož je s tim neskutecny srani (zvlaste u openworld hry), nefunguje to uplne nejlíp a je to extremne narocny na vykon CPU s minimálním benefitem.