Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)

Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

Odpovědět
certes
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 12. říj 2008

Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)

Příspěvek od certes »

Paul píše:Stejně je vtipný jak ten můj první post optimisticky předpokládal vydání v druhé polovině 2015 :mrgreen:
Se Warhorsáci trochu sekli, ikdyž samozřejmě tehdy nemohli vědět jak velká ta hra bude.
Co se týče doby hratelnosti, tak to věděli, přece chtěli vydat akt 1-3 postupně kvůli celkové náročnosti.
Až teď pozoruji jak by rozdělení hry bylo krátkozraké řešení, museli by ty hvězdné herce v pozvat v budoucnu nadabovat 2 a 3. část hry. Pak je tam ještě motion capture, to by měli dělat opět ti stejní lidé jako v 1. části.
Ryzen 7 5800X@87W - NH-U12A - TUF B550 - 4x8GB 3600CL16 - RX 5600XT@130W - 870 EVO + 860 EVO - TX550M 550W - Xonar DX - EIZO FG2421
sam_217
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 16. bře 2008
Bydliště: Subprostor
Kontaktovat uživatele:

Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)

Příspěvek od sam_217 »

Koupil jsem si už nevim před kolika lety Alpha access, kterej sem bohužel nehrál a teď už je ta Beta s novym příběhem, lze se nějak dostat zpět?

Jinak v betě je vytížení GPU při max detailech v 1440p někde kolem 50-70%...ale jede to opticky plynule, ikdyž defacto jen kolem 40-30fps. Zajímalo by mě, zda se jedná jen o bug, nebo se optimalizací při tak špičkový grafice ještě zvýší...
PC1: AMD Ryzen 5800X3D@NejdeOC Noctua NH-D15S // X570 AORUS MASTER (rev 1.0) // 4x8GB Patriot Viper Steel 3866MHz@3600MHz CL16 // PNY RTX 3070 -> XFX RX6800 XT MERC // MSI Optix MAG274QRF-QD - 1mrtvý quantum dot pixel!!! // Samsung PM961 (1TB NVMe), Crucial M4 256GB, Micron enterprise SSD1920GB, Crucial MX500 2TB... // Corsair Graphite 600T // SSR-850FX

PC2: Lenovo Legion 5 17ACH6H - Ryzen 7 5800H / 16GB / RTX 3070 mobile 130W TDP
certes
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 12. říj 2008

Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)

Příspěvek od certes »

Beta vyšla formou aktualizace na Steamu, takže alfa už není dostupná, ale její lokace je částí bety.
S i5-2500K / GTX970 mi beta běžela na 25-35 fps při vysokých detailech a 1920x1080. AI dává CPU zabrat.
Ryzen 7 5800X@87W - NH-U12A - TUF B550 - 4x8GB 3600CL16 - RX 5600XT@130W - 870 EVO + 860 EVO - TX550M 550W - Xonar DX - EIZO FG2421
Paul
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)

Příspěvek od Paul »

certes píše:Co se týče doby hratelnosti, tak to věděli, přece chtěli vydat akt 1-3 postupně kvůli celkové náročnosti.
Až teď pozoruji jak by rozdělení hry bylo krátkozraké řešení, museli by ty hvězdné herce v pozvat v budoucnu nadabovat 2 a 3. část hry. Pak je tam ještě motion capture, to by měli dělat opět ti stejní lidé jako v 1. části.
Jo, původní plán byl act 1, pak ty další, ale to byl blbej plán, takže ho změnili, první akt rozšířili na samostatnou plnou hru, a pak udělaj plnohodnotný pokračování, pokud to bude mít úspěch na trhu.
sam_217 píše:Koupil jsem si už nevim před kolika lety Alpha access, kterej sem bohužel nehrál a teď už je ta Beta s novym příběhem, lze se nějak dostat zpět?

Jinak v betě je vytížení GPU při max detailech v 1440p někde kolem 50-70%...ale jede to opticky plynule, ikdyž defacto jen kolem 40-30fps. Zajímalo by mě, zda se jedná jen o bug, nebo se optimalizací při tak špičkový grafice ještě zvýší...
Mám dojem že všechen obsah z alphy je i v betě, je tam ta vesnice, les, i ty dva questy.
A ta techbeta není optimalizovaná vůbec, nějaký vytížení nemá vůbec smysl řešit. Je rok stará, a optimalizace se dějou až na konci vývoje jako jedna z posledních věcí.
Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus X470 Gaming, 2*8GB FlareX@3200, nVidia RTX 3080Ti, 500GB SSD Evo 970, 2TB Crucial MX500, 120GB M4 SSD, 2 * Samsung F1 1TB SATAII, A4-Tech A7, Panasonic ST50 55" Plasma, NEC 24WMGX3 24", Win10 64bit Home, Steam Deck

If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.
Still.Lord
Začátečník
Začátečník
Registrován: 15. črc 2007
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)

Příspěvek od Still.Lord »

To už je skoro 3 roky? Kurňa toto letí :D
Shaquille
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Registrován: 16. bře 2004
Bydliště: Praha

Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)

Příspěvek od Shaquille »

Kingdom Come: Deliverance – Global Announcement Teaser
https://www.youtube.com/watch?v=VHmpEjfeATY
Nove informace v patek
Spoiler
Define 7 XL * 13700KF * 2x16GB A-Die * 1TB 990 PRO + 1TB 970 EVO * 1000W PSH * RTX 3080 ti * voda * MPG321QRF-QD
DAN Cases A4-SFX V4.1 * 3600X * 2x8GB LP * 2x M2 + SATA SSD * 750W PSU * RTX 3060 ti
NAS 3x8TB RAID 5 + 2x4TB RAID 1 * OLED65C12 * HW-Q950A
Riku
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 01. zář 2005

Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)

Příspěvek od Riku »

https://youtu.be/rjeqxaGGMn4

takže se dočkáme až v únoru 2018
PS5 | LG OLED CX55
Exp
Začátečník
Začátečník
Registrován: 24. črc 2004
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)

Příspěvek od Exp »

Tomu už snad nikdo nemůže ani věřit... V únoru 2018 by mohlo bejt další velký odhalení a v něm posunutí na květen 2019.
Boallan
Nováček
Nováček
Registrován: 20. pro 2016

Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)

Příspěvek od Boallan »

Je chyba, že to zase odkládá. Hlavně největší chyba bylo, že to oznámil strašně brzo. To už klidně budou i 4 roky, co to vyšlo na světlo.
Paul
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)

Příspěvek od Paul »

To je ale prostě daný kickstarterem. Vývoj prototypu začal ve dvaceti lidech 2012. Pak došly prachy a vydavatelé na to kašlali, takže museli na kickstarter, kde se hra představila. To byl březen 2014. Tehdy začal vývoj naostro samotný hry. Po úspěchu na KS pak začali nabírat lidi, nejdřív na 70, dneska něco přes 100 lidí. A hru holt 4 roky dělaj.
Vývoj jiných AAA RPGček taky trvá v průměru 4 roky - Witcher 3 (4 roky), ME:Andromeda (5 let) atd.

Problém je, že je prostě KCD známý od začátku, takže to vypadá že se dělá neúměrně dlouho. Druhej problém je, že Warhorse byli několikrát příliš optimističtí o oznamovali nereálná data (resp. data, o kterých si mysleli že jsou reálná, ale jak se měnil scope hry, tak se musela změnit).

Každopádně trailer moc pěknej. Jsem rád že u nás vzniká pořádný RPGčko, a navíc hezky vlastenecký, podobně jako u poláků se Zaklínačem.
Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus X470 Gaming, 2*8GB FlareX@3200, nVidia RTX 3080Ti, 500GB SSD Evo 970, 2TB Crucial MX500, 120GB M4 SSD, 2 * Samsung F1 1TB SATAII, A4-Tech A7, Panasonic ST50 55" Plasma, NEC 24WMGX3 24", Win10 64bit Home, Steam Deck

If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.
certes
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 12. říj 2008

Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)

Příspěvek od certes »

Tak si ještě počkáme. Jen doufám že ve finální verzi bude i fyzika vegetace. Crysis ji měl, tak nevidím problém ji použít u o 10 let novější hry, aspoň se pořádně využijou jádra na řízku.
Ryzen 7 5800X@87W - NH-U12A - TUF B550 - 4x8GB 3600CL16 - RX 5600XT@130W - 870 EVO + 860 EVO - TX550M 550W - Xonar DX - EIZO FG2421
Boallan
Nováček
Nováček
Registrován: 20. pro 2016

Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)

Příspěvek od Boallan »

Já to chápu, že potřebovali na kickstarter. Mě se to taky líbí a podruju je. Jenom mi prostě příjde škoda, že ten hype odpadne a nebo už odpadnul, když se na to čeká tak dlouho.
Alfajk
Začátečník
Začátečník
Registrován: 15. kvě 2009

Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)

Příspěvek od Alfajk »

Boallan píše:Je chyba, že to zase odkládá. Hlavně největší chyba bylo, že to oznámil strašně brzo. To už klidně budou i 4 roky, co to vyšlo na světlo.
odlozeni neni nikdy chyba, staci se podivat, jak vypadaji hry s pevnym datem vydani, kdy to musi vyjit na den presne, viz ubisofti rychlokvasky, nebo treba posledni mass effect
CPU: AMD Ryzen 5 7600X@5,5GHz | GPU: ASUS TUF RTX 3070 GAMING 8GB@2000MHz | MB: ASUS PRIME X670-P WIFI | RAM: 32GB DDR5 6000MHz CL36 FURY EXPO | SSD: WD Black SN770 NVMe 2TB | PSU: Seasonic Focus GM-850 Gold | CPU Cooler: Noctua NH-D15 | Case: be quiet! Pure Base 500DX Black | OS: Win 10 Professional | Monitor: ASUS TUF Gaming VG27AQL1A
fmx rider
Začátečník
Začátečník
Registrován: 03. čer 2006

Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)

Příspěvek od fmx rider »

Jsem stejneho nazoru. Tech her co vyslo za posledni roky v hroznem stavu je silene moc. At to klidne vydaji na konci 2018, na kvalitu se vyplati pockat.
Coumarin
Nováček
Nováček
Registrován: 21. kvě 2015

Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)

Příspěvek od Coumarin »

Nevim proč, ale vybavila se mi scéna z fight clubu, když tam byl jako host Vávra :-D musíte to splnit už je to napsaný, tak snad to bude konečný datum. Jinak samozřejmě jsem zastáncem toto, že se vyplatí raději počkat, než dostat nějakej polotovar.
Riku
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 01. zář 2005

Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)

Příspěvek od Riku »

certes píše:Tak si ještě počkáme. Jen doufám že ve finální verzi bude i fyzika vegetace. Crysis ji měl, tak nevidím problém ji použít u o 10 let novější hry, aspoň se pořádně využijou jádra na řízku.
Přesně, 10 let starý Crysis bylo strašně nadčasový, když si vezmu že dnes vycházejí hry se srovnatelnou nebo horší grafikou a fyzikou :|
PS5 | LG OLED CX55
Shaquille
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Registrován: 16. bře 2004
Bydliště: Praha

Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)

Příspěvek od Shaquille »

nastesti nejsou hry jenom o grafice a fyzice...
Spoiler
Define 7 XL * 13700KF * 2x16GB A-Die * 1TB 990 PRO + 1TB 970 EVO * 1000W PSH * RTX 3080 ti * voda * MPG321QRF-QD
DAN Cases A4-SFX V4.1 * 3600X * 2x8GB LP * 2x M2 + SATA SSD * 750W PSU * RTX 3060 ti
NAS 3x8TB RAID 5 + 2x4TB RAID 1 * OLED65C12 * HW-Q950A
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)

Příspěvek od Hladis »

Riku píše:
certes píše:Tak si ještě počkáme. Jen doufám že ve finální verzi bude i fyzika vegetace. Crysis ji měl, tak nevidím problém ji použít u o 10 let novější hry, aspoň se pořádně využijou jádra na řízku.
Přesně, 10 let starý Crysis bylo strašně nadčasový, když si vezmu že dnes vycházejí hry se srovnatelnou nebo horší grafikou a fyzikou :|
Ta fyzika ty travy byla prahnana a do tyhle hry ji nedaji. Crysis 3 byl ještě jen uzavreny koridor, v open world hre by to naprosto zabilo vykon.

Jinak Crysis 3 by potreboval texture pack, ty textury jsou uz na dnesek slabsi. Ikdyz nektery hry dodnes mají textury dost low. Ale jinak je fakt, ze ta hra vizualem snese srovnani i s modernimi tituly a moc nezestarla.
Obrázek
certes
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 12. říj 2008

Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)

Příspěvek od certes »

Právě že by pak proplétání lesním porostem působilo dokonale. Crysis byla koridorovka, ale s rozlehlými úrovněmi. Navíc jsou to celkem nezávislé výpočty, krásný podnět k využítí zahálejících jader.
Ryzen 7 5800X@87W - NH-U12A - TUF B550 - 4x8GB 3600CL16 - RX 5600XT@130W - 870 EVO + 860 EVO - TX550M 550W - Xonar DX - EIZO FG2421
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)

Příspěvek od Hladis »

Nikdo jiny to nikdy do další hry na Cryenginu uz nedal a Warhorse nebude výjimka. To vse z objektivnich duvodu, jelikož je s tim neskutecny srani (zvlaste u openworld hry), nefunguje to uplne nejlíp a je to extremne narocny na vykon CPU s minimálním benefitem.
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Hry a zábava“