Wolfenstein: The Old Blood

Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

Baneshee
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 12. dub 2005
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Wolfenstein: The Old Blood

Příspěvek od Baneshee »

Old Blood je venku, hrajete nekdo? Napiste dojmy, jaky je to ve srovnani s puvodni hrou. Co Paule? :)

http://games.tiscali.cz/video/wolfenste ... iky-250670
Ryzen 5800X @ 100W | Noctua C12P SE14 | 2x16GB Crucial Ballistix @ 3466MHz | Zotac RTX3070 8GB | Asus Prime X470-Pro | Samsung 250GB NVMe & Crucial MX500 1TB & WD Green 3TB | Samsung SH-S223Q | FD Define R3 Black | Seasonic Focus Plus 650W | Dell U2715H
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Wolfenstein: The New Order

Příspěvek od Krteq »

Kdo hraje, tak tady je úprava configu.

V hlavním menu nejprve nastavte všechno potřebné, skočte do hry (měl vy se vytvořit soubor wolftobConfig.cfg v adresáři C:\Users\<název profilu>\Saved Games\MachineGames\Wolfenstein The Old Blood\base\).

Nezapínejte page fading u virtualtexturingu... textury potom nedoskakují/neobjevují se, stačí vložit tyhle příkazy na konec wolftobConfig.cfg souboru - platí pro 1920x1080, 16x AF, 8x AA.

Kód: Vybrat vše

r_useSMP "1"
com_maxfps "120"
vt_pageImageSizeUniqueDiffuseOnly2 "16384"
vt_pageImageSizeUniqueDiffuseOnly "16384"
vt_uncompressedPhysicalImages "1"
vt_pageImageSizeUnique "16384"
vt_pageImageSizeVmtr "16384"
vt_maxaniso "16"
r_initialMonitor "0"
r_mode "17"
r_multiSamples "8"
image_anisotropy "16"
image_useCompression "0"
Testováno na i5 2500K + R9 290 + 16GB RAM, V-sync vyplý ve hře a vynucený přes CCC. Hra je perfektně plynulá bez jakéhokoliv viditelného doskakování/objevování textur.
Evok
Začátečník
Začátečník
Registrován: 24. říj 2004
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

Re: Wolfenstein: The Old Blood

Příspěvek od Evok »

A prej se tady neřeší warez :) Datum vydání je až 15.5.2015
iPhone 11 Pro 256GB / SONY Playstation 4 Pro/ Xbox One X 1TB
KubasCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. pro 2011
Bydliště: Roudnice n/L

Re: Wolfenstein: The Old Blood

Příspěvek od KubasCZ »

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D, MB: MSI MPG X570 Gaming EDGE WIFI, GPU: MSI RTX 4070 Ti VENTUS 3X 12G OC, RAM: Corsair 32GB KIT DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX, SSD: Intel 530 240GB, Samsung SSD 970 EVO 1TB, HDD: WD 750GB, CASE: Akasa Venom Toxic, PSU: Seasonic S12II-620 620W, MONITOR: 27" LG ultragear 27GL650F-B IPS + 27" LG UltraHD 4K + 24" Dell U2415 IPS, ZVUK: Microlab Solo6c + Sony Noise Cancelling WH-1000XM5, Klávesnice + myš: Logitech MX Keys + Logitech MX Master 3S, OS: Windows 11 Pro, NAS: Synology DS216j
Riku
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 01. zář 2005

Re: Wolfenstein: The Old Blood

Příspěvek od Riku »

Evok píše:A prej se tady neřeší warez :) Datum vydání je až 15.5.2015
pouze krabicovka :roll:
PS5 | LG OLED CX55
marcelus
Začátečník
Začátečník
Registrován: 20. říj 2009

Re: Wolfenstein: The New Order

Příspěvek od marcelus »

Krteq píše:Kdo hraje, tak tady je úprava configu.

V hlavním menu nejprve nastavte všechno potřebné, skočte do hry (měl vy se vytvořit soubor wolftobConfig.cfg v adresáři C:\Users\<název profilu>\Saved Games\MachineGames\Wolfenstein The Old Blood\base\).

Nezapínejte page fading u virtualtexturingu... textury potom nedoskakují/neobjevují se, stačí vložit tyhle příkazy na konec wolftobConfig.cfg souboru - platí pro 1920x1080, 16x AF, 8x AA.

Kód: Vybrat vše

r_useSMP "1"
com_maxfps "120"
vt_pageImageSizeUniqueDiffuseOnly2 "16384"
vt_pageImageSizeUniqueDiffuseOnly "16384"
vt_uncompressedPhysicalImages "1"
vt_pageImageSizeUnique "16384"
vt_pageImageSizeVmtr "16384"
vt_maxaniso "16"
r_initialMonitor "0"
r_mode "17"
r_multiSamples "8"
image_anisotropy "16"
image_useCompression "0"
Testováno na i5 2500K + R9 290 + 16GB RAM, V-sync vyplý ve hře a vynucený přes CCC. Hra je perfektně plynulá bez jakéhokoliv viditelného doskakování/objevování textur.

naco sluzi prikaz r_useSMP ? Ten nepoznam.
CPU/ i7 4770 3,9 Ghz, GPU/MSI GTX 1070 Gaming, RAM/Kingston 16 GB DDR3 2133 Mhz,Enermax Platimax 750 W, DELL U2515h 2560x1440, Win 7 64 bit
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Wolfenstein: The Old Blood

Příspěvek od Krteq »

Je to standardní příkaz iDTech 5 enginu (už od Q4) co zapíná podporu vícevláknového zpracování rendering threadu.
To enable dual core/HT optimizations available in the latest patch for a performance boost, once the patch is installed, go to the in-game settings, and under System>Advanced Options, set the 'Multiple CPU/Core' setting to Yes. Alternatively, you can use the r_useSMP 1 setting in the console.
Používal jsem to v Q4, Rage i ve Wolfenstein: New Order

Ještě se dá použít příkaz - r_useRenderThread "1" - ale s tím mi New Order občas slítnul :(
tmaven
Začátečník
Začátečník
Registrován: 26. kvě 2007
Bydliště: Havířov/Ostrava/Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Wolfenstein: The Old Blood

Příspěvek od tmaven »

super krtecku, to me totalne vytaci ze se zobrazuji textury az pri otoceni..
ASUS ROG STRIX B550-I GAMING ~ AMD Ryzen 7 5800X3D ~ GeForce RTX™ 3070 Ti GAMING OC 8G ~ G.SKill Trident Z RGB 32GB (2x16GB) DDR4 3600 CL17 ~ Corsair SF750W ~ Samsung 980 PRO 1TB ~ Cooler Master MasterBox NR200P ~ Scythe Fuma 2 ~ Dell S2721DGF + BenQ XL2411Z + Samsung 2233RZ ~ www.flyingbbq.cz - Blog o BBQ!
havli
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. zář 2009
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Wolfenstein: The Old Blood

Příspěvek od havli »

[ot]r_SMP bylo uz v Q3A, ale extremne nestabilni[/ot]
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3000 ; Gainward RTX 3060 ; MX500 500 GB, 4 TB + 6 TB HDD ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Wolfenstein: The Old Blood

Příspěvek od Ache »

Novýho wolfa nemam, a jestli ho budu mít k testu, tak asi až po zaklínačovi. Ale u starýho Wolfa se i bez konfigů výrazně změnilo doskakování textur jen výměnou grafiky GTX780 za 970, a to tak, že na 970 je pop-up výrazně minimalizován při max. in-game detailech.

Naopak Krtkův konfig co si pamatuju mě na GTX780 @ mise na měsíci způsobil krásných 1-2 fps. :P
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Wolfenstein: The Old Blood

Příspěvek od Krteq »

protože to byla 3GB karta... těch 16MB na jeden "tile" ve virtualtexturingu se někde hold projeví ;)
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Wolfenstein: The Old Blood

Příspěvek od Ache »

Má už tenhle "novej" Wolf opravený to Aniso? už funguje stále a né jen při vynucení přes konzolovej příkaz? To byla taky pěkná chyba, když po resetu checkpointu hra najela jen v trilinearu... na klávesu Q sem si kvůli tomu nabindoval ten příkaz pro aktivaci anisa. To byla fakt paráda. :)
nj. z blbým enginem se zázraky dělat nedají. Megatexture byl zajmavej nápad, ale kromě toho že to je asi utra náročný pro práci grafiků, tak to má i krvaný nároky na paměť.
A Tilling efekt stejně ve hře byl (i když to je jediný plus co MT nabízí), protože líní grafici stejně části textur klonovali. :-D
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Wolfenstein: The Old Blood

Příspěvek od Krteq »

Nevím, jedu AF vynuceně přes config.

Kód: Vybrat vše

vt_maxaniso "16"
image_anisotropy "16"
Ve hře je v nastavení Anisotropic filtering jen jako "High" :lol:

//@Ache: však teď máš 4GB kartu, tak ten konfig můžeš zkusit :)

//EDIT2: Teda 3,5 GB kartu :mrgreen:

//Ne, myslím GTX 970 co máš :roll:
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Wolfenstein: The Old Blood

Příspěvek od Ache »

Krteq píše://@Ache: však teď máš 4GB kartu, tak ten konfig můžeš zkusit :)

//EDIT2: Teda 3,5 GB kartu :mrgreen:
Ehm, ona i R9 290X je jen 3,5GB? :-D :P
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
marcelus
Začátečník
Začátečník
Registrován: 20. říj 2009

Re: Wolfenstein: The Old Blood

Příspěvek od marcelus »

Krteq píše:Je to standardní příkaz iDTech 5 enginu (už od Q4) co zapíná podporu vícevláknového zpracování rendering threadu.
To enable dual core/HT optimizations available in the latest patch for a performance boost, once the patch is installed, go to the in-game settings, and under System>Advanced Options, set the 'Multiple CPU/Core' setting to Yes. Alternatively, you can use the r_useSMP 1 setting in the console.
Používal jsem to v Q4, Rage i ve Wolfenstein: New Order

Ještě se dá použít příkaz - r_useRenderThread "1" - ale s tím mi New Order občas slítnul :(
tak r_usesmp je defaultne v hre na 1, takze to je zbytocne davat do configu.
vt_maxaniso 16 nefunguje. V new order fungovalo jedine ak sa pridalo do launch options na steame alebo priamo vpisalo do exe, ale cez config to nefungovalo a v Old Blood nefunguje nijakym sposobom.

pre tych co si chcu urobit nejake pekne momentky z hry, tak sa daju prikazy pekne namapovat na klavesy. Staci otvorit konzolu a vpisat. Potom potvrdit enterom

zastavenie casu F1/F2

bind F1 cvarrandom g_stoptime 1 1
bind F2 cvarrandom g_stoptime 0 0

vypnutie HUD F3

bind F3 toggle g_showhud
CPU/ i7 4770 3,9 Ghz, GPU/MSI GTX 1070 Gaming, RAM/Kingston 16 GB DDR3 2133 Mhz,Enermax Platimax 750 W, DELL U2515h 2560x1440, Win 7 64 bit
ulver
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 06. říj 2011
Bydliště: La Mancha

Re: Wolfenstein: The Old Blood

Příspěvek od ulver »

Hmm hra slape ok, ale mi nefunguje OSD (mam afterburner 4.1.0), v ostatnych hrach funguje
„Štěstí řídí naši věc lépe, než jsme si dovedli přáti. Neboť hleď, příteli Sancho Panzo, tamto se ukazuje třicet nebo ještě o trochu více ohromných obrů, s nimiž míním zápasit a všechny je pobít a jejich kořistí počne naše bohatství. A bude to spravedlivý boj a velká zásluha před bohem odstranit takové býlí s tváře země.“
J X P
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 08. kvě 2004

Re: Wolfenstein: The Old Blood

Příspěvek od J X P »

Nastav urovnen detekce Global na High, pripadne zkus zapnout Stealth mode.

Najdes to v Settings > On Screen Display > More ... hned nahore.
---
vlado.sk
Začátečník
Začátečník
Registrován: 01. srp 2010

Re: Wolfenstein: The Old Blood

Příspěvek od vlado.sk »

V Rive prepni na VECTOR 2D.
Case NZXTS340.MB ASUS RAMPAGE V EXTREME,CPU Intel Core i7-5960X,RAM Corsair 16GB KIT DDR4 3200MHz CL15,VGA MSI 1080GTX Z.
ulver
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 06. říj 2011
Bydliště: La Mancha

Re: Wolfenstein: The Old Blood

Příspěvek od ulver »

bolo to v tom vector 2D/3D, vdaka
„Štěstí řídí naši věc lépe, než jsme si dovedli přáti. Neboť hleď, příteli Sancho Panzo, tamto se ukazuje třicet nebo ještě o trochu více ohromných obrů, s nimiž míním zápasit a všechny je pobít a jejich kořistí počne naše bohatství. A bude to spravedlivý boj a velká zásluha před bohem odstranit takové býlí s tváře země.“
723530
Začátečník
Začátečník
Registrován: 31. pro 2005
Bydliště: Břeclav

Re: Wolfenstein: The Old Blood

Příspěvek od 723530 »

Takže stačí vypnout fading u virtualtexturingu a přestanou se dotahovat textury po otočení? Hraju na FHD, ale na nejnižší nastavení (Geforce 840M).
Odpovědět

Zpět na „Hry a zábava“