Rise of TR - Technická stranka hry
Moderátor: Baneshee
- thomas4492
- Začátečník
-
- Registrován: 28. říj 2016
Re: Rise of TR - technická
Zatial som len na začiatku . Mne gpu ide zatial kludne aj na 99 % zato cpu sa doslova nudí ide tak 30-40 % niekedy aj menej.. Fakt nechápem tie benchmark-y skoro všade ako aj napr. na guru 3d kde mali s gtx 1070 kludne aj cez 100 fps v tomto nastavení.
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Rise of TR - technická
No me to tedy nepadalo nikde kvůli CPU limitaci a nemá to zadnou souvislost s AI. Ma to souvislost s vegetaci a stinama. Shazuje to husta trava a porost. Hra je optimalizovana ok, ale proste nejde to hrat na max, musí se holt ubrat detaily. To ze nemůžete hrat hru na plny koule naznamena spatnou optimalizaci, ale narocnost efektu. Zvlaste s SSAA. Da se taky pouzit DX12, to prida dost fps.
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rise of TR - technická
Guru3d a ani nikde jinde netestujou na max s VXAO s SSAA.GTX1070 je moc slaba na tuhle hru s SSAA.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- thomas4492
- Začátečník
-
- Registrován: 28. říj 2016
Re: Rise of TR - technická
HEAD písal som že mám SSAA 2x a ostatné na max detaily.
Hladis bežím cez win 7 tak tam asi tažko dx12
Hladis bežím cez win 7 tak tam asi tažko dx12
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Rise of TR - technická
Win 7 je pro hrani dnes out a to taky hraje roli, uz kvůli novym WDDM. Kazdopadne jak pisu, na max s SSAA 2x to proste nepojede stabilne na 60 ani za boha. To da tak Titan-X(P).
- thomas4492
- Začátečník
-
- Registrován: 28. říj 2016
Re: Rise of TR - technická
Hladis čo teda navrhuješ ešte znížit? tiene a trávu na high?
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rise of TR - technická
Jak uz jsem psal GTX1070 je moc slaba na max detaily s SSAAthomas4492 píše:HEAD písal som že mám SSAA 2x a ostatné na max detaily.
Hladis bežím cez win 7 tak tam asi tažko dx12
1080p vse max 2x SSAA 43fps
https://abload.de/img/rottr_2016_12_27_12_5d2kls.png
1080p vse max misto VXAO jen HBAO+ a SMAA 67fps
https://abload.de/img/rottr_2016_12_27_12_5q1kyq.png
Abys mel 60fps budes potrebovat GTX1080 a pretaktovat ji.Pokud bude GTX1080 o tech 30% rychlejsi, tak misto 43fps budes mit 55fps a po oc by tech 60fps mela dat.S GTX1070 mas smulu.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Rise of TR - technická
No bez DX12 a W10 se tezko radi. DX12 mi udrželo SSAA 2x jen se snizenyma stinama na high. Dej globalni nastaveni na Very High a sniz o stupeň stiny. Pokud to nepomuze, sniz je ještě o jeden stupeň. Nebo pouzij SMAA místo SSAA, ale vim, ze bez SSAA to vypada dost hnusne.thomas4492 píše:Hladis čo teda navrhuješ ešte znížit? tiene a trávu na high?
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rise of TR - technická
Jo ale dx12 nepodporuje VXAO takze dx12 sux Pro max detaily s VXAO bude potrebovat GTX1080.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Rise of TR - technická
VXAO nijak nezlepsi aliasing bez SSAA. Staci bohate HBAO+. Bez SSAA ta hra vypada proste hnusne, jelikož SMAA a FXAA je tam spis jako kurvitko.
// Heh 20 000 prispevku, jsem strasnej spammer.
// Heh 20 000 prispevku, jsem strasnej spammer.
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rise of TR - technická
Zalezi na monitoru.Na 25" v 2560x1440 hra vypada dobre jen s SMAA.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Rise of TR - technická
No nemyslim ze to pomuze nejak vic a SMAA tam proste je mazac sceny. Muzu to propojit s vetsim monitorem, ale pokud jde o aliasing, rozdily jsem tam nikdy moc nepozoroval.
- -Vladimir-
- Začátečník
- Registrován: 11. bře 2016
- Bydliště: SZ od Dačic / jižně od Brna
Re: Rise of TR - technická
tak gratuluji a přeji ti aspoň 50-100 litrů příspěvků... kam se hrabu s 11 kilyHladis píše:Heh 20 000 prispevku, jsem strasnej spammer.
ignorelist: Stratos (již trvale)
- alienGT
- Začátečník
-
- Registrován: 02. úno 2007
- Bydliště: Opava
Re: Rise of TR - technická
Tak teda v cem to vezi? GPU 70% CPU 60% a FPS jde pod 80 (jedu 80HZ monitor s v-synch). Kde je ta brza, proc neni generovano vice FPS. Jen podotykam, ze to je skutecne prumer vytizeni vsech jader CPU. Neni to tak, ze by 2 jely 100% a zbytek se flakal. Hra to pekne skaluje na vsech 8 vlaken a presto mi spadne vytizeni GPU v jistych mistech a tim padem i FPS. Mam tak cca 80% vytizeni GPU s mojim nastavenim a najednou bum bac a je scena kdy pade na 60% a FPS na rekneme 70-. Nechapu...Kdybych dosel na misto, kde GPU vyleti na 100% a padnou FPS, to pochopim.Hladis píše:No me to tedy nepadalo nikde kvůli CPU limitaci a nemá to zadnou souvislost s AI. Ma to souvislost s vegetaci a stinama. Shazuje to husta trava a porost. Hra je optimalizovana ok, ale proste nejde to hrat na max, musí se holt ubrat detaily. To ze nemůžete hrat hru na plny koule naznamena spatnou optimalizaci, ale narocnost efektu. Zvlaste s SSAA. Da se taky pouzit DX12, to prida dost fps.
PS: podobne mista jsem nasel i v The Division. Velka prostranstvi s hodne zidkama a pod.
Naposledy upravil(a) alienGT dne úte 27. pro 2016, 15:31, celkem upraveno 1 x.
7800X3D|Silent Loop 2|ASUS Strix B650E-E|2x32GB 6000CL30|RTX 4090 Gaming OC|FD Meshify 2 XL|RM850i|42" LG C2 120Hz OLED
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Rise of TR - technická
Vytizeni CPU je vesmes nicneříkající hodnota (respektive jen hrube orientacni). Ja se snazim hry udrzet na 60 fps a ne 80 a hra je tak narocna, ze při 60 fps nemuzu narazit na CPU limit a to jsem to zkousel na i7-2600K a ten me nebrzdil. Jedine dost tvrde postahoval detaily na minimum, abych nejak toho CPU limitu dosahl. A nakonec je tam DX12, který CPU limity odstranuje.
- alienGT
- Začátečník
-
- Registrován: 02. úno 2007
- Bydliště: Opava
Re: Rise of TR - technická
Ja jedu WIN8.1, takze DX12 nemam jak testnout. Trochu doufam, ze tyhle propady na GPU vytizeni bych mohl vyresit KabyLakem po OC a rychlyma RAM (4,8GHz+ 3200DDR4). Za mesic snad testu a postnu, jestli to ma nejaky efekt. Jestli ty zahadne non-LOAD diry zmiznou.
7800X3D|Silent Loop 2|ASUS Strix B650E-E|2x32GB 6000CL30|RTX 4090 Gaming OC|FD Meshify 2 XL|RM850i|42" LG C2 120Hz OLED
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Rise of TR - technická
DX12 GTX 1070 Vs AMD Fury X
https://www.youtube.com/watch?v=wbiWNs7qtXM&t=21s
https://www.youtube.com/watch?v=wbiWNs7qtXM&t=21s
- icebosss
- Začátečník
-
- Registrován: 28. čer 2008
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Rise of TR - technická
ještě tak rok ovladačů a 1070 dostane na prdel od fury
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rise of TR - technická
Rozdil je hodne malej.Vega bude vetsi upgrade nez jsem si myslel z GTX1070.Pocital jsem s +20-25% ale vypada to na kolem 60%.
AMD zamakalo na ovladacich a furyx je da se rict na urovni GTX1070.
AMD zamakalo na ovladacich a furyx je da se rict na urovni GTX1070.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Rise of TR - technická
Asi zase koukam na jiny video, protože Fury X v RotTR dostava na zadek. Fury X opravdu na urovni 1070 není ani v prumeru.