Rise of TR - Technická stranka hry

Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

Odpovědět
thomas4492
Začátečník
Začátečník
Registrován: 28. říj 2016

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od thomas4492 »

Zatial som len na začiatku . Mne gpu ide zatial kludne aj na 99 % zato cpu sa doslova nudí ide tak 30-40 % niekedy aj menej.. Fakt nechápem tie benchmark-y skoro všade ako aj napr. na guru 3d kde mali s gtx 1070 kludne aj cez 100 fps v tomto nastavení. :(
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Hladis »

No me to tedy nepadalo nikde kvůli CPU limitaci a nemá to zadnou souvislost s AI. Ma to souvislost s vegetaci a stinama. Shazuje to husta trava a porost. Hra je optimalizovana ok, ale proste nejde to hrat na max, musí se holt ubrat detaily. To ze nemůžete hrat hru na plny koule naznamena spatnou optimalizaci, ale narocnost efektu. Zvlaste s SSAA. Da se taky pouzit DX12, to prida dost fps.
Obrázek
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od HEAD »

Guru3d a ani nikde jinde netestujou na max s VXAO s SSAA.GTX1070 je moc slaba na tuhle hru s SSAA.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
thomas4492
Začátečník
Začátečník
Registrován: 28. říj 2016

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od thomas4492 »

HEAD písal som že mám SSAA 2x a ostatné na max detaily.
Hladis bežím cez win 7 tak tam asi tažko dx12
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Hladis »

Win 7 je pro hrani dnes out a to taky hraje roli, uz kvůli novym WDDM. Kazdopadne jak pisu, na max s SSAA 2x to proste nepojede stabilne na 60 ani za boha. To da tak Titan-X(P).
Obrázek
thomas4492
Začátečník
Začátečník
Registrován: 28. říj 2016

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od thomas4492 »

Hladis čo teda navrhuješ ešte znížit? tiene a trávu na high?
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od HEAD »

thomas4492 píše:HEAD písal som že mám SSAA 2x a ostatné na max detaily.
Hladis bežím cez win 7 tak tam asi tažko dx12
Jak uz jsem psal GTX1070 je moc slaba na max detaily s SSAA
1080p vse max 2x SSAA 43fps
https://abload.de/img/rottr_2016_12_27_12_5d2kls.png
1080p vse max misto VXAO jen HBAO+ a SMAA 67fps
https://abload.de/img/rottr_2016_12_27_12_5q1kyq.png

Abys mel 60fps budes potrebovat GTX1080 a pretaktovat ji.Pokud bude GTX1080 o tech 30% rychlejsi, tak misto 43fps budes mit 55fps a po oc by tech 60fps mela dat.S GTX1070 mas smulu.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Hladis »

thomas4492 píše:Hladis čo teda navrhuješ ešte znížit? tiene a trávu na high?
No bez DX12 a W10 se tezko radi. DX12 mi udrželo SSAA 2x jen se snizenyma stinama na high. Dej globalni nastaveni na Very High a sniz o stupeň stiny. Pokud to nepomuze, sniz je ještě o jeden stupeň. Nebo pouzij SMAA místo SSAA, ale vim, ze bez SSAA to vypada dost hnusne.
Obrázek
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od HEAD »

Jo ale dx12 nepodporuje VXAO takze dx12 sux :) Pro max detaily s VXAO bude potrebovat GTX1080.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Hladis »

VXAO nijak nezlepsi aliasing bez SSAA. Staci bohate HBAO+. Bez SSAA ta hra vypada proste hnusne, jelikož SMAA a FXAA je tam spis jako kurvitko.

// Heh 20 000 prispevku, jsem strasnej spammer.
Obrázek
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od HEAD »

Zalezi na monitoru.Na 25" v 2560x1440 hra vypada dobre jen s SMAA. :P
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Hladis »

No nemyslim ze to pomuze nejak vic a SMAA tam proste je mazac sceny. Muzu to propojit s vetsim monitorem, ale pokud jde o aliasing, rozdily jsem tam nikdy moc nepozoroval.
Obrázek
-Vladimir-
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 11. bře 2016
Bydliště: SZ od Dačic / jižně od Brna

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od -Vladimir- »

Hladis píše:Heh 20 000 prispevku, jsem strasnej spammer.
tak gratuluji a přeji ti aspoň 50-100 litrů příspěvků... kam se hrabu s 11 kily :P
ignorelist: Stratos (již trvale)
alienGT
Začátečník
Začátečník
Registrován: 02. úno 2007
Bydliště: Opava

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od alienGT »

Hladis píše:No me to tedy nepadalo nikde kvůli CPU limitaci a nemá to zadnou souvislost s AI. Ma to souvislost s vegetaci a stinama. Shazuje to husta trava a porost. Hra je optimalizovana ok, ale proste nejde to hrat na max, musí se holt ubrat detaily. To ze nemůžete hrat hru na plny koule naznamena spatnou optimalizaci, ale narocnost efektu. Zvlaste s SSAA. Da se taky pouzit DX12, to prida dost fps.
Tak teda v cem to vezi? GPU 70% CPU 60% a FPS jde pod 80 (jedu 80HZ monitor s v-synch). Kde je ta brza, proc neni generovano vice FPS. Jen podotykam, ze to je skutecne prumer vytizeni vsech jader CPU. Neni to tak, ze by 2 jely 100% a zbytek se flakal. Hra to pekne skaluje na vsech 8 vlaken a presto mi spadne vytizeni GPU v jistych mistech a tim padem i FPS. Mam tak cca 80% vytizeni GPU s mojim nastavenim a najednou bum bac a je scena kdy pade na 60% a FPS na rekneme 70-. Nechapu...Kdybych dosel na misto, kde GPU vyleti na 100% a padnou FPS, to pochopim.
PS: podobne mista jsem nasel i v The Division. Velka prostranstvi s hodne zidkama a pod.
Naposledy upravil(a) alienGT dne úte 27. pro 2016, 15:31, celkem upraveno 1 x.
7800X3D|Silent Loop 2|ASUS Strix B650E-E|2x32GB 6000CL30|RTX 4090 Gaming OC|FD Meshify 2 XL|RM850i|42" LG C2 120Hz OLED
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Hladis »

Vytizeni CPU je vesmes nicneříkající hodnota (respektive jen hrube orientacni). Ja se snazim hry udrzet na 60 fps a ne 80 a hra je tak narocna, ze při 60 fps nemuzu narazit na CPU limit a to jsem to zkousel na i7-2600K a ten me nebrzdil. Jedine dost tvrde postahoval detaily na minimum, abych nejak toho CPU limitu dosahl. A nakonec je tam DX12, který CPU limity odstranuje.
Obrázek
alienGT
Začátečník
Začátečník
Registrován: 02. úno 2007
Bydliště: Opava

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od alienGT »

Ja jedu WIN8.1, takze DX12 nemam jak testnout. Trochu doufam, ze tyhle propady na GPU vytizeni bych mohl vyresit KabyLakem po OC a rychlyma RAM (4,8GHz+ 3200DDR4). Za mesic snad testu a postnu, jestli to ma nejaky efekt. Jestli ty zahadne non-LOAD diry zmiznou.
7800X3D|Silent Loop 2|ASUS Strix B650E-E|2x32GB 6000CL30|RTX 4090 Gaming OC|FD Meshify 2 XL|RM850i|42" LG C2 120Hz OLED
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Hladis »

Obrázek
icebosss
Začátečník
Začátečník
Registrován: 28. čer 2008
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od icebosss »

ještě tak rok ovladačů a 1070 dostane na prdel od fury :D
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od HEAD »

Rozdil je hodne malej.Vega bude vetsi upgrade nez jsem si myslel z GTX1070.Pocital jsem s +20-25% ale vypada to na kolem 60%.
AMD zamakalo na ovladacich a furyx je da se rict na urovni GTX1070.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Hladis »

Asi zase koukam na jiny video, protože Fury X v RotTR dostava na zadek. Fury X opravdu na urovni 1070 není ani v prumeru.
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Hry a zábava“