Shaquille píše:Samozrejme respektuji tvuj nazor, jen jej nepovazuji za mernou minci, radeji si zahraju sam
To je ideální. Oni si to fandové aut stejně pořídí skoro všichni, třeba už jen ze zvědavosti. Když jsem si na jízdní model utvořil svůj názor, tak jsem nahlédl i na review jiných recenzentů a přišli mi snad všichni velmi pozitivní s ohledem na jízdní model. Já to u toho pro mě nejdůležitějšího necítil.
Nastaveni ff "podle sebe" povazuji za zaklad. TDU jsem mel taky rad, dvojku min, ale puvodni byl super.
Tak nejenom FF. To, co mi ale na PC2 vadilo, nebyl Force Feedback, s tím jsem naopak nebojoval. Novinářská verze byla myslím standardní, jako ta později vypuštěná. Čas na recenzi byl omezený, cca 5 dní.
S TDU2 vs TDU1 to mám mimochodem úplně stejně
.
Auta v realu a hre... Je velmi mnoho nastaveni, ktere ovlivnuji vysledny pocit z jizdy a vzajemne se ovlivnuji. Faktory jako pocasi, teplota, vlhkost, vitr, asfalt... Tlaky, sbihavosti, vaha a tuna dalsich veci... Treba se ti nedostava "znameho" pocitu prave kvuli spatne nastavenemu vozu... Nesedi ti stock auta, ale zbytek hry jo (formule, motokary, zavodaky). To ukazuje na nastaveni, ne engine hry.
Jasně, tohle platí pro reál i pro virtuál. Ale necháš-li auto na standardním nastavení, tak by mělo +/- odpovídat i reálnému. Spíš bych to ale označil, že mi nesedla auta stojící především na mechanickém gripu (resp. negripu v případě motokár) a lépe se mi jezdilo s tím, co generovalo větší množství aerodynamického přítlaku. Při rychlostech pod 80 km/h aerodynamika hraje jen malou roli, takový difuzor skoro žádnou, skoro všechno táhneš přes zavěšení, tlumiče, pneumatiky a samozřejmě aktuální distribuci hmotnosti mezi vším zmíněným. A právě v těchhle podmínkách mi přijde PC2 mimo. Jak jsem zmínil: Virtuální jedničkový bavorák na slickách se při velmi nízkých rychlostech chová řádově neohrabaněji, než o 400 kg těžší a o metr delší reálný pětkový brácha na obyčejných letních Continentalech. Reálná jednička pak působí jako z jiného světa. I když s tou jsem tedy naposledy jezdil už hodně dávno zpátky. Nevejdou se do něj najednou dětské postýlky, dětské jídelní židličky, metrák plínek, manželka a dcera
Co jsem také vypozoroval je rozdíl v adhezi za horších klimatických podmínek. Ať jsem v reálu vyzkoušel pneumatiky různých výrobců (klasické, ne závodní), tak degradace vlastností na vodě, nebo na sněhu, byla citelně výraznější, než je ve hře. Paradoxně mi tak přijde, že virtuální adheze na suchu je směšně nízká. Na vodě a především sněhu naopak nepoměrně lepší, než ve skutečnosti.
Vidis to pri obycejne vymene gum u formule, kdy jezdci treba nesedne smes a casy jsou jine (ve stejnem voze, pocit z auta je jiny...). U motorek (i kdyz jsou identicke - je proste pocit jiny). Srovnavat realitu a hru je podle me dost nadnesene, pokud nemas identicke podminky...
Souhlas bez výhrad. Akcentuji ale to, že ačkoliv zobrazené podmínky v simulátoru jsou příznivější, než ty reálné, tak u výsledků je to naopak.