Rada při taktování i7-860

Cokoli kolem procesorů - výběr, technologie, informace, problémy a rady.

Moderátoři: flanker, Eddward, Baneshee, PKBO

Odpovědět
Votvírák
Nováček
Nováček
Registrován: 07. led 2017

Rada při taktování i7-860

Příspěvek od Votvírák »

Ahoj, chystám se taktovat můj stařičký procesor i7-860, nemáte někdo zkušenosti s daným procesorem, jak moc ho můžu taktovat, při chlazení vzduchem (scythe scnj 4 Ninja).
Popřípadě pokud existuje nějaký blbuvzdorný návod, abych nemohl nic poprdět,tak bych byl moc vděčný za odkaz. A jak to vlastně je u taktování procesorů s HT? Vypíná se nebo se nastavuje na stejnou frekvenci jako takt jádra,nebo se dává jádro na míň (třeba o 200mhz) a HT se využívá?

Jsem v tomto nováček, nikdy jsem to nedělal, tak pokud by se našla nějaká hodná duše, popřípadě človíček, co má zkušenosti přímo s daným CPU, tak by to bylo super.

Předem moc děkuji
alienGT
Začátečník
Začátečník
Registrován: 02. úno 2007
Bydliště: Opava

Re: Rada při taktování i7-860

Příspěvek od alienGT »

http://pctuning.tyden.cz/navody/upravy- ... t-lga-1156

Tohoto se drz, HT se neda taktovat zvlast. Mozna si mel na mysli QPI. Vse mas popsano v navodu vyse. Taktovani zdar...
7800X3D|Silent Loop 2|ASUS Strix B650E-E|2x32GB 6000CL30|RTX 4090 Gaming OC|FD Meshify 2 XL|RM850i|42" LG C2 120Hz OLED
Votvírák
Nováček
Nováček
Registrován: 07. led 2017

Re: Rada při taktování i7-860

Příspěvek od Votvírák »

Díky moc
Votvírák
Nováček
Nováček
Registrován: 07. led 2017

Re: Rada při taktování i7-860

Příspěvek od Votvírák »

Tak a prvni prusvih na svete.......dle navodu jsem flashnul bios na desce......komp se startuje strasne moc dlouho,nez vubec nabehne.....jedine kdy nabehne v pohode je,kdyz vypnu zdroj a znova nahodim......jinak jakykoliv restart nebo vypnuti a cekam jak trubka
Votvírák
Nováček
Nováček
Registrován: 07. led 2017

Re: Rada při taktování i7-860

Příspěvek od Votvírák »