Počet jader vs. frekvence CPU v moderních hrách

Cokoli kolem procesorů - výběr, technologie, informace, problémy a rady.

Moderátoři: flanker, Eddward, Baneshee, PKBO

medic_xx2
Začátečník
Začátečník
Registrován: 06. srp 2011

Re: Počet jader vs. frekvence CPU v moderních hrách

Příspěvek od medic_xx2 »

Hladis píše:Samo, debata je frekvence vs. počet jader a CS:GO je o sile jadra, taktu pameti a frekvenci, nez o množství jader.
Zajímalo by mě jak zjistím jestli u hry Rust, záleží na počtu jader nebo o síle. Je to Unity engine.
exit47
Nováček
Nováček
Registrován: 10. črc 2016

Re: Počet jader vs. frekvence CPU v moderních hrách

Příspěvek od exit47 »

Jediná z her co hraju a vím že si poradí s více jádry je Arma 3.
DOC_ZENITH
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 08. kvě 2010
Bydliště: Praha

Re: Počet jader vs. frekvence CPU v moderních hrách

Příspěvek od DOC_ZENITH »

Arma 3 má ale zároveň těžké single-thread bottlenecky, takže 7700K taktéž. Na dotaz k Unity engine, tak ten engine je dost tfuj takže 7700K taktéž.
Odpovědět

Zpět na „Procesory“