aktualizace BIOS /Grafická karta

Vše týkající se základních desek. Od problémů, výběru, informací, BIOSů, ovladačů a další.

Moderátoři: Eddward, PKBO

SwennCZ
Začátečník
Začátečník

Re: aktualizace BIOS /Grafická karta

Příspěvek od SwennCZ »

v biosu jsem byl a vůbec jsem tam žádný z tich názvu neviděl proto jsem předpokládal že to je na win 8 takže na win 7 to bude jiné. tady netuším ve starém biosu se orinetuji tady vůbec jak kdyby tam toho půlka chyběla. :/
Shaquille
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Re: aktualizace BIOS /Grafická karta

Příspěvek od Shaquille »

to je u hotovych sestav standard, ze je deska s upravenym biosem.
Bios by nemel byt zavisly na OS (dostanes se do nej i bez HDD), ale nejsem odbornik. Chtel jsem pomoci s updartem biosu a to se snad povedlo.

na HP se jeste pise
do toho bych se ale nepoustel... minimalne ne bez nekoho, kdo vi co dela
Hi,

You really need a HP version 8 bios level that has UEFI 2.3.1 support. You might try HP Support and see if a version 8 bios can be created for your PC. It's doubtful that HP will produce a UEFI bios update for this motherboard.

I suggest that you contact the video card maufacturer for a remedy. Possible remedies might be:

Exchange the video card for another that does not require full UEFI support
Send the card in and have it flashed to a video bios level that will work
Refund
Exchange the card for another if ASUS claims that the 760 will run on PCs that don't have full UEFI support.
If you want to try a version 8 bios that was produced for a different model HP PC with the formosa motherboard then the bios levels posted for the HP ENVY h8-1417 may work but then it might just brick your motherboard. You will probably need to extract the rom update and do a manual flash per suggestions on this site. WARNING you may brick the motherboard. I don't know if this site is still active.: http://www.bios-mods.com/bios-update/
http://h30434.www3.hp.com/t5/Desktop-Ha ... -p/3426807
Spoiler
Define 7 XL * 13700KF * 2x16GB A-Die * 1TB 990 PRO + 1TB 970 EVO * 1000W PSH * RTX 3080 ti * voda * MPG321QRF-QD
DAN Cases A4-SFX V4.1 * 3600X * 2x8GB LP * 2x M2 + SATA SSD * 750W PSU * RTX 3060 ti
NAS 3x8TB RAID 5 + 2x4TB RAID 1 * OLED65C12 * HW-Q950A
Odpovědět

Zpět na „Základní desky“