Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Zde se uvádějí jen výsledky z jednotlivých benchmarků a diagnostik.

Moderátor: Don

Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Příspěvek od Hladis »

Jedinej bottleneck který ta hra (bench) ma je CPU ;-)
Obrázek
DOC_ZENITH
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 08. kvě 2010
Bydliště: Praha

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Příspěvek od DOC_ZENITH »

Ten benchmark moc CPU bottlenecked neni, je to Cry engine. A Pascal je děsně limitovanej pamětí, spousta testů to prokázala, Headova úvaha je zde ihmo správná.
spajdr
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 14. bře 2004
Bydliště: Ostrava Poruba
Kontaktovat uživatele:

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Příspěvek od spajdr »

Obrázek

Asus Z-170P bios version 8001 |
Intel Core i5 6400 3.1@4.0 Ghz |
8 GB Team-Elite DDR4 - 2133@2366Mhz |
MSI N760 TF 2GD5/OC Gaming 1333/7300 Mhz
DOC_ZENITH
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 08. kvě 2010
Bydliště: Praha

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Příspěvek od DOC_ZENITH »

Testujte to prosím v 1920x1080 4xAA, fullscreen. Nedávejte sem ty low-ress testy (i když je to default).

Jo a btw, právě mi chcípla GTX980TI během tohoto testu, hard-shutdown a po novym startu už artefakty i v 2D....

Edit, tak zcela neplánovaně,

GTX480 @ 850/4200

1920x1080 no AA

8592 bodů.
avg: 39,1.
min: 14fps.
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Příspěvek od Hladis »

DOC_ZENITH píše:Ten benchmark moc CPU bottlenecked neni,
Ale je, sleduj vytizeni GPU a jak to propada. Je to jedna z rady CPU bottleneck asijských MMO. A mam i v podpisu test tyhle věci.

SB i7 4.5GHz
score: 22604

Skylake i7 4.5GHz
score: 23771

A to ta 1070 i se Skylake nejede naplno, jen Skylake uz to tam vyhonil v limitovanych pasážích nad 60fps.
Obrázek
spajdr
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 14. bře 2004
Bydliště: Ostrava Poruba
Kontaktovat uživatele:

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Příspěvek od spajdr »

Me full HD nejde zvolit, takze smolik :-D jedu max. co umi LCD :D
madPav3L
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 07. pro 2005
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Příspěvek od madPav3L »

i7-6700K @ 4,6 GHz
16 GB DDR4 3600 MHz 15-16-16-32-1T
GTX 980 Ti @ 1450/8000 MHz
1080p 4xAA fullscreen

22424 bodů
Average 101,9 fps
Minimum 54,9 fps

Mně to teda jako CPU bottleneck nepřijde, viz grafy využití CPU a GPU, nebo ne pro mojí grafiku... ta jede skoro pořád na plno, krom asi 3 propadů a CPU se fláká většinu času.
CPU: i7-12700KF MB: ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 RAM: T-FORCE XTREEM 2x16GB DDR4 3600 MHz@CL14 GPU: Palit RTX 4090 GameRock FAN: Noctua NH-D15S SSD: 1x Samsung 960 Pro M.2 512GB, 1x Samsung 960 Pro M.2 1TB, 1x Samsung 840 Pro 256GB, 1x Samsung 850 EVO 1TB HDD: 3x Seagate Barracuda 7200 3TB Display: Dell AW3423DWF 3440x1440 165 Hz OLED PSU: Seasonic Prime SSR-750PD 750W Mouse: Logitech G602 Keyboard: Cherry MX-Board 6.0 UPS: CyberPower Professional Tower 1000VA/900W CASE: Fractal Design Meshify 2 XL Audio: Creative Sound Blaster Z + Logitech Z906
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Příspěvek od Hladis »

Třeba ve vesnici u kočičího oltare, když je tam hodne postav, to pada bez Skylake slusne pod 60fps a vytizeni GPU se propadne. Skylake to vytahne nad 60fps, ale stale to nevytizi GPU naplno. Jen vymena CPU mi hodila o 1000 bodu vic. Vytizeni CPU je irelevantni ukazatel.
Obrázek
DOC_ZENITH
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 08. kvě 2010
Bydliště: Praha

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Příspěvek od DOC_ZENITH »

DOC_ZENITH píše:Testujte to prosím v 1920x1080 4xAA, fullscreen. Nedávejte sem ty low-ress testy (i když je to default).

Jo a btw, právě mi chcípla GTX980TI během tohoto testu, hard-shutdown a po novym startu už artefakty i v 2D....

Edit, tak zcela neplánovaně,

GTX480 @ 850/4200

1920x1080 no AA

8592 bodů.
avg: 39,1.
min: 14fps.
Tak stejné nastavení, Radeon 7970 @ 1125/6600 Mhz.

10795 bodů.
avg: 49,3
min: 12,3.

To se teda oproti 480tce moc nepředvedla, load byl celou dobu 100% Nulovenj limit v API/driveru, nikde, jen prostě mizernej výkon.
havli
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. zář 2009
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Příspěvek od havli »

R9 290 @ 390 @ "ECO mode" = 925/5000
SB-E 8C/16T @ 3,15

1920x1080 noAA = 56,6 fps avg, 11,3 fps min
1920x1080 4xAA = 40,1 fps avg, 10,8 fps min
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3000 ; Gainward RTX 3060 ; MX500 500 GB, 4 TB + 6 TB HDD ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
DOC_ZENITH
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 08. kvě 2010
Bydliště: Praha

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Příspěvek od DOC_ZENITH »

GTX980TI @ 1441/7900

1920x1080 4XMSAA

22544 bodů

Average: 102,7 FPS.
Min: 55,1 FPS.

Má nová 980TI z reklamace je bohužel o dost horší kus než byla ta původní, pro tyhle takty potřebuje 1,15v, ta stará dávala 1460 s 1,1v solidnim undervoltem.
Odpovědět

Zpět na „Výsledkové listiny“