Myslim ze tento chlapik velmi pekne vystihuje rozdiely medzi NV vs AMD v DX11 a DX12, a ako to cele funguje:DOC_ZENITH píše:OK fajn, tak to napíšu jinak, ač tvoří jakési thready tak drawalls má i o něco slabší jak v DX9 kdežto u NV jsou v DX11 o 50% až dvojnásobek lepší. Tak. A mou pointu to nijak nemění. Ala že v DX12 jsou dost možná render thready a hra provázané a v DX11 můžou bejt separé, a u AMD si to už dávno v DX12 ošetřili v driverech protože na to měli času od prvních ES Ryzenu.
Zase to s tim clock to clock moc nepřehánějte. Měření clock to clock je dobré tak akorát pro zkoumání, realita by měla bejt měření s max oc na vzduchu u všechn platforem, ala oc na vzduchu celé platformy (CPU, uncore, RAM) a výkon po něm.Elkim píše:Já už teda pár her na Ryzen 5 clock to clock s 1400 x 1600 x 7700K všechny tři na 3.9GHZ 2933 c14 mem + GTX 1080 DX11/DX 12 naměřených mám, ale můžu to sem dát až po NDA tak ještě pár dní...
https://www.youtube.com/watch?v=nIoZB-cnjc0