NVIDIA G-sync - info a vše okolo

Grafické karty s libovolným GPU firmy nVidia (např. Riva, GeForce).

Moderátoři: Walker1134, Wilik

Odpovědět
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

NVIDIA G-sync - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

Obrázek

Popis:
NVIDIA vyvinula technologii G-SYNC, která využívá různé frekvence pro obnovení obrazovky. Když chce VGA karta synchronizovat obraz s LCD monitorem, obrazovka trpí problémem trhání obrazu. Zapnutí V-SYNC (nebo Vertical-SYNC) umí eliminovat trhání obrazu, ale způsobuje lag obrazu. Technologie G-SYNC umí eliminovat oba problémy.

V-SYNC OFF způsobuje “Tearing” (trhání obrazu)
Nový snímek se aktualizuje uprostřed minulého snímku
Obrázek

V-SYNC ON způsobuje lag obrazu
Obnovení obrazu je ve chvíli kdy je poslední snímek vykreslen a poslední snímek aktualizován
Obrázek

NVIDIA® G-SYNC™
GPU řídí časování monitoru
Obrázek
NVIDIA G-SYNC je funkcí, která eliminuje trhání obrazu a minimalizuje lag obrazu.
Zdroj: https://www.asus.com/cz/support/FAQ/1011247/

Oficiální odkazy:
G-sync (en): https://www.geforce.com/hardware/technology/g-sync
G-sync FAQ (en): https://www.geforce.com/hardware/technology/g-sync/faq
NVIDIA G-SYNC: How It Works video (en): https://www.youtube.com/watch?v=oT8f_1oRsLU

Seznam G-sync certifikovaných monitorů:
G-sync monitors (en): https://www.nvidia.com/en-us/geforce/pr ... -monitors/

Externí odkazy:
Wikipedia (en): https://en.wikipedia.org/wiki/Nvidia_G-Sync
NVIDIA G-Sync explained (en): http://www.guru3d.com/articles_pages/nv ... cle,1.html
PCT nVidia G-Sync (cz): https://pctuning.tyden.cz/hardware/moni ... sny-prorok

Podpora VESA Adaptive Sync (FreeSync):

Příslušné odkazy:
Wikipedia - Variable Refresh Rate (en): https://en.wikipedia.org/wiki/Variable_refresh_rate
NVIDIA To Officially Support VESA Adaptive Sync (FreeSync) Under “G-Sync Compatible” Branding (en): https://www.anandtech.com/show/13797/nv ... e-branding
FreeSync na grafikách Nvidia GeForce (cz): https://www.cnews.cz/freesync-na-grafic ... ell-kepler
Nvidia FreeSync/ Adaptive Sync Support Tested video (en): https://www.youtube.com/watch?v=BeYRVt-kO6A

Návod na zprovoznení G-sync na Adaptive-Sync/FreeSync monitorech:
Je potřeba ovladač Geforce 417.11 a vyšší, Windows 10 verze 1809 a vyšší, Graficka karta NVIDIA Geforce 10 série (Pascal) a vyšší, příslušný monitor s podporou G-sync compatible/FreeSync, propojení přes Display port (DP).

1. Aktivujte Adaptive-Sync/FreeSync na vašem monitoru pomocí jeho kontrolního panelu.
2. Jděte do NVIDIA ovladacího panelu a zvolte "Změna Rozlišení".
3. Nastavte tam nejvyšší refresh rate u vašeho G-sync kompatibilního monitoru.
4. Jděte do položky "Nastavit G-sync" a zapněte "Enable G-sync/G-sync compatible".
5. Enjoy.

Hladis//Rework 18.4.2019


Celkem by mě zajímalo, co je na tom G-sync modulu za čip. Je to spárované se třemi (možná i se šesti, není fotka druhé strany PCB) Hynix 2Gb LP DDR3 čipy, tj. 768 MB resp. 1,5 GB RAM na modul :?

Tegra ?
del42sa
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 18. lis 2009
Bydliště: Omicron Persei 8

Re: nVidia news

Příspěvek od del42sa »

Tak byl by to způsob jak někam "udat" svoje čipy :-D
"The more you buy, the more you save" AI everywhere - Nvidia CEO at Computex 2023 https://www.youtube.com/watch?v=FhlE3m1trM4
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/

Case NZXT H230 Silent, CPU AMD Cezanne, Ryzen 7 5700G + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB Gigabyte Aorus B550-PRO V2, 16GB DDR4 4400Mhz CL18 Patriot Viper 4 Blackout, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Mhz 10bit HDR, Win 10-64 bit Pro, zdroj Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: nVidia news

Příspěvek od Ache »

Před chvílí skončila na PC Perspective live prezentačka s T. Petersonem o tom G-SYNCU. (zapoměl sem sem hodit link, sorry klucí... ) Vypadá to zajmavě, to se musí nechat, obraz bez stutteringu a tearingu a lagu bych si nechal líbit!

Akorát když už je CRT dávno mrtvé, tak proč se tohle už nevymyslelo dávno jako standard. Takhle jako donucovací prostředek ke koupi Nvidia grafiky to asi nebude na 100% fungovat. :|
Naposledy upravil(a) Krteq dne pon 21. říj 2013, 22:47, celkem upraveno 2 x.
Důvod: Edited - bez toho rozdmíchávání flame pls
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: nVidia news

Příspěvek od Krteq »

Krteq píše:Celkem by mě zajímalo, co je na tom G-sync modulu za čip. Je to spárované se třemi (možná i se šesti, není fotka druhé strany PCB) Hynix 2Gb LP DDR3 čipy, tj. 768 MB resp. 1,5 GB RAM na modul :?

Tegra ?
Něco jsem k tomu našel na TechReportu
In order to make G-Sync happen, Nvidia had to build a new chip to replace the one that goes inside of most monitors to do image scaling and such. You may have noticed that the first version of Nvidia's solution uses a pretty big chip. That's because it employs an FPGA that's been programmed to do this job. The pictures show that the FPGA is paired with a trio of 2Gb DDR3 DRAMs, giving it 768MB of memory for image processing and buffering. The solution looks to add about $100 to price of a display.You can imagine Nvidia could cut costs pretty dramatically, though, by moving the G-Sync control logic into a dedicated chip.
Modul stojí 100 babek? Jaký image processing? Pokud si to něco ukládá do bufferu, nevzniká tam další prodleva před samotným zobrazením na panelu?
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: nVidia news

Příspěvek od Hladis »

Pouhých 100 dolaru. TNko s G-sync bude stat 8 klacku. Po tom se lidi urcite utlučou :-D Jinak stále jsem skepticky k tomu, ze tam nebude input-lag.
Obrázek
DOC_ZENITH
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 08. kvě 2010
Bydliště: Praha

Re: nVidia news

Příspěvek od DOC_ZENITH »

Já taky, už z principu tam input lag bude. Asi ne tak velkej jak při klasickym Vsync, ale uvidíme jestli bude dost velkej na to aby mi vadil, nebo ne...
webwalker
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 03. úno 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy

Re: nVidia news

Příspěvek od webwalker »

No, nejhorší možný lag pramenící z VSYNC ON je u 120Mhz monitoru nějakých < 8.4ms, ale raději počítat s nějakým tím středním okolo 4,2ms. Aby se tedy G-sync vyplatil, měl by mít tedy méně než ty 4ms. U avizovaných 144Hz pak méně než 3,5ms. Takže, kdo to v reálu změří?
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: nVidia news

Příspěvek od Ache »

No pokud ten samotný modul nebude přidávat nějaký inputag, tak jediným lagem bude jen buffer grafiky. Defakto připravený snímek jde okamžitě na display.
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: nVidia news

Příspěvek od Krteq »

To právě odporuje tomu co píšou na TechReportu
...You may have noticed that the first version of Nvidia's solution uses a pretty big chip. That's because it employs an FPGA that's been programmed to do this job. The pictures show that the FPGA is paired with a trio of 2Gb DDR3 DRAMs, giving it 768MB of memory for image processing and buffering...
Podle nich tam je další buffer (k čemu jinému by tam bylo 768 MB RAM) a ještě probíhá nějaký image processing.
ifkopifko
Začátečník
Začátečník
Registrován: 16. říj 2009

Re: nVidia news

Příspěvek od ifkopifko »

Tie pamäťové čipy môžu byť tri nie kvôli kapacite, ale kvôli rýchlosti. Menšie sa možno nepoplatia, alebo je to len pre prototypový model.

Inak, podľa mňa aj 3DVision capable monitory musia mať pamäť (možno väčšina 120/120+ Hz monitorov, a možno aj kvalitnejšie "normálne" 60Hz), lebo by mali obnovovať obraz veľmi rýchlo (takmer instantne), čo by scan cez DVI/HDMI zrejme neumožňoval. S týmto lagom by ale nemal byť problém, veď nejaký praktický lag má aj "V-sync OFF" s tearingom.

Tento G-sync je podľa mňa len "HW tripple buffering" s refreshom "on demand". Ako veľmi "on demand" už bude závisieť na samplovacej frekvencii toho ovládacieho čipu, ako často kontroluje, či už má nový snímok pripravený. Podľa mňa to vyzerá veľmi dobre, ale v praxi sa tomu dá dopracovať aj cez klasický tripple buffering v spojení s monitorom s vysokou obnovovacou frekvenciou, tam by ale ešte bolo treba adekvátne vysokorýchlostný prenos dát GPU->monitor, čo tento G-sync obchádza za cenu trochu vyššieho inputlagu.

Je ale sranda, že ten prezentačný slide končí vo veľmi convenient bode.
Obrázek
Zaujímalo by ma, či sa štvrtý snímok začne pripravovať bezprostredne po dokončení toho "rýchleho tretieho" (ako tripplebuffering), alebo až po jeho odoslaní (ako v-sync).
CPU: R7 7700 COOLER: Endorfy Fera 5 MB: ASUS B650M-E RAM: 2x16GB DDR5
VGA:
Asus GTX 1060 3GB OC HDD: Samsung 980 Pro 1TB + Crucial MX500 1TB + WD Red 4TB
PSU: Seasonic Focus GM550 CASE: Thermaltake Swing Silver w/o window -trošku modifikovaná (skôr znásilnená) DISPLAY: Asus MX239H
nonestaciti
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 28. lis 2009
Bydliště: Partizánske (SVK)
Kontaktovat uživatele:

Re: nVidia news

Příspěvek od nonestaciti »

Čo sa týka toho G-syncu tak neverím že to bude riešiť aj microstuttering. GK predsa generuje - vypočítavá snímky v reálnom čase a podla toho ako sa jej v tom darí je potom !spriemerovaný! výsledok v FPS. Pre ľudské oko je plynulosť už pri 30 !rovnomerných! FPS v stredne rýchlych pohyboch v obraze, s rýchlejšími pohybmi úmerne narastá potreba mať viac FPS a naopak.
Problém microstutteringu je ten že GK snímky negeneruje úplne rovnomerne. Záleží to zrejme od enginu hry a ako je daná hra napísaná a potom aj od HW zostavy ako sa kamaráti s daným enginom, zvlášť problém tu majú SLI/Crossfire riešenia vďaka AFR vykreslovaniu, to už vie lepšie vysvetliť DOC.
Nerovnomerné FPS je napríklad ak GK vypočíta za prvých 10 stotín času 15 obrázkov a za zvyšných 90 stotín iba ďalších 15 obrázkov. Vo výsledku je to síce 30 FPS (údaj čo by zobrazil napríklad fraps), ale nášmu oku sa bude zdať obraz trhaný ako pri 18 FPS. Odstrániť tento neduh za pochodu je zrejme nemožné, pretože v daných 90 stotinách z jednej sekundy je vypočítaných len 15 obrázkov a na plynulý obraz by ich bolo treba aspoň 27.

Možno by tá kartička mohla spriemerovávať dva posebe pomalé (15 FPS) snímky, t.j. že by vypočítala rozmazaný obrázok navyše, ale to by minimálne zase pridalo inputlag a vo výsledku by to vôbec nemuselo byť pekné alebo príjemnejšie na oko. Efektovo by to bolo niečo blízke asi motion bluru, čo osobne radím medzi efektovú triedu "humus extra". Ako šalamúnske riešenie by som považoval ak by systém s G-syncom jednoducho zahodil rovnomerne 12 snímkov z 15-tich, v prvých 10 stotínách našej sekundy, čo by síce ničomu nepomohlo ale už by sme neboli klamne informovaný o 30 FPS ale pravdivo o 18 FPS, čiže by mali "pravdu" že pri 30 FPS bude obraz už naozaj plynulý :mrgreen: , potom budú fóra zase plné názorov že G-sync znižuje výkon GK.

Myslím že G-sync bude riešiť iba tearing, tu sa uvidí či bude pridávať inputlag a koľko, ale proklamovaný microstuttering naozaj nemá reálne ako riešiť.
GAMING PC: CPU : IB i5 3570K@4400MHz auto-voltage (cpu-z Load 1,128V, Idle 0,925V) + Noctua NH-C12P SE14 RAM : 4x4GB 1866-1T,9,10,9,28-1.475V CML8GX3M2A1600C9W MB : MSI Z77A-GD65 ( bios A80/10.8 ) GPU : MSI R9 290X Gaming 4G FAN MOD 2x 120mm AC PWM SSD : Corsair 120 F3-GT, Kingston SSDNow V300 240GB 7mm PSU : Corsair RM-850(W) CASE : Fractal Design ARC XL RAT : Razer Copperhead Blue SCR : LG L226W OC: 60Hz@75Hz SPOTREBA CASE : Idle 55W, IBT 165W, Prime 155W, Crysis 3 361W
ifkopifko
Začátečník
Začátečník
Registrován: 16. říj 2009

Re: nVidia news

Příspěvek od ifkopifko »

Všade to zaspamuj tým svojím na hlavu postaveným príkladom... :roll: Veď G-sync ani nemá riešiť dôsledky nerovnomernosti rozdelenia snímkov. Na to má NV a AMD iné metódy a snažia sa odstraňovať príčinu. Pozri si/prečítaj to, čo CEO Nvidie prezentoval a pochopíš k čomu má G-sync slúžiť.
CPU: R7 7700 COOLER: Endorfy Fera 5 MB: ASUS B650M-E RAM: 2x16GB DDR5
VGA:
Asus GTX 1060 3GB OC HDD: Samsung 980 Pro 1TB + Crucial MX500 1TB + WD Red 4TB
PSU: Seasonic Focus GM550 CASE: Thermaltake Swing Silver w/o window -trošku modifikovaná (skôr znásilnená) DISPLAY: Asus MX239H
nonestaciti
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 28. lis 2009
Bydliště: Partizánske (SVK)
Kontaktovat uživatele:

Re: nVidia news

Příspěvek od nonestaciti »

ifkopifko - tak prečo všade "spamujú", že všetko vďaka G-syncu bude pri 30 FPS plynulé ? pozri 5 postov hore na fotke "NO STUTTER" na prvom mieste :!:
GAMING PC: CPU : IB i5 3570K@4400MHz auto-voltage (cpu-z Load 1,128V, Idle 0,925V) + Noctua NH-C12P SE14 RAM : 4x4GB 1866-1T,9,10,9,28-1.475V CML8GX3M2A1600C9W MB : MSI Z77A-GD65 ( bios A80/10.8 ) GPU : MSI R9 290X Gaming 4G FAN MOD 2x 120mm AC PWM SSD : Corsair 120 F3-GT, Kingston SSDNow V300 240GB 7mm PSU : Corsair RM-850(W) CASE : Fractal Design ARC XL RAT : Razer Copperhead Blue SCR : LG L226W OC: 60Hz@75Hz SPOTREBA CASE : Idle 55W, IBT 165W, Prime 155W, Crysis 3 361W
del42sa
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 18. lis 2009
Bydliště: Omicron Persei 8

Re: nVidia news

Příspěvek od del42sa »

ale "stutter" nebo "stuttering" není to stejné co tzv. "micro- stuttering" u duálních GPU. Zasekávání obrazu může být i u single GPU karty nicméně ne vždy to souvisí jen s vertikální synchronizací, na vině může být i mnoho dalších faktorů (bug v engine, špatná optimalizace, paměťový management, bug v driverech, stačí si vzpomenout na ještě nedávné problémy Radeonů, které se tolik propíraly na Techreportu) takže ta nová featura od NV rozhodně není všelékem na Stuttering, ale v mnoha případech může pomoct. Nicméně začínám mít pocit, že tahle věc bude nejspíše zvyšovat Input Lag (?) :oops:


//edit Don: Promaz OT
"The more you buy, the more you save" AI everywhere - Nvidia CEO at Computex 2023 https://www.youtube.com/watch?v=FhlE3m1trM4
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/

Case NZXT H230 Silent, CPU AMD Cezanne, Ryzen 7 5700G + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB Gigabyte Aorus B550-PRO V2, 16GB DDR4 4400Mhz CL18 Patriot Viper 4 Blackout, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Mhz 10bit HDR, Win 10-64 bit Pro, zdroj Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD
nonestaciti
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 28. lis 2009
Bydliště: Partizánske (SVK)
Kontaktovat uživatele:

Re: nVidia news

Příspěvek od nonestaciti »

Na mojej zostave je BF3 pri 30 FPS nehratelný proste je to slideshow, dá sa to tak od 50 hore a rozdiel vidím dokonca aj medzi 60 a 75. Na BF4 bete po tom patchy to je zase pri 40 FPS ako BF3 pri 60.
Na lepšie tiafanie snímkov do panelu už hodne pomôže aj 120 - 144 HZ monitor, škoda že je zatiaľ málo modelov a ich cena je dosť premrštená.
GAMING PC: CPU : IB i5 3570K@4400MHz auto-voltage (cpu-z Load 1,128V, Idle 0,925V) + Noctua NH-C12P SE14 RAM : 4x4GB 1866-1T,9,10,9,28-1.475V CML8GX3M2A1600C9W MB : MSI Z77A-GD65 ( bios A80/10.8 ) GPU : MSI R9 290X Gaming 4G FAN MOD 2x 120mm AC PWM SSD : Corsair 120 F3-GT, Kingston SSDNow V300 240GB 7mm PSU : Corsair RM-850(W) CASE : Fractal Design ARC XL RAT : Razer Copperhead Blue SCR : LG L226W OC: 60Hz@75Hz SPOTREBA CASE : Idle 55W, IBT 165W, Prime 155W, Crysis 3 361W
blaho
Žlutá karta
Žlutá karta
Registrován: 31. pro 2011
Bydliště: Nyíregyháza

Re: nVidia news

Příspěvek od blaho »

Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

G-Sync a vse okolo

Příspěvek od Krteq »

G-Sync tu nemá vlastní vlákno, tak to postnu aspoň sem.

Asus začal za 5000 Kč prodávat samoinstalační kity G-sync pro monitor VG248QE

Tenhle DIY kit je doufám jen špatný vtip, ale zase kupovat si TN panel za 25 000,- jen kvůli G-Sync je teda taky "terno".
RAD-x
Červená karta
Červená karta
Registrován: 24. dub 2008
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: nVidia news

Příspěvek od RAD-x »

Krteq píše:G-Sync tu nemá vlastní vlákno, tak to postnu aspoň sem.

Asus začal za 5000 Kč prodávat samoinstalační kity G-sync pro monitor VG248QE

Tenhle DIY kit je doufám jen špatný vtip, ale zase kupovat si TN panel za 25 000,- jen kvůli G-Sync je teda taky "terno".
Asi bych k tomu i něco napsal ale český jazyk mi nedovoluje se řádně vyjádřit tak jak chci a nepoužít k tomu sprostá slova. Až budou monitory s Gs..čkou stát 7000Kč tak si to pújdu vyzkoušet ale jinak mě to nechává totálně chladným, spíš mě štve že na úkor takovýhele lúzeřiny tratěj ostatní technologie, který by hernímu světu prospěli mnohem více.
nonestaciti
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 28. lis 2009
Bydliště: Partizánske (SVK)
Kontaktovat uživatele:

Re: nVidia news

Příspěvek od nonestaciti »

Ja som čakal 30€ záležitosť, tak na toto naozaj už len hodiť veľké hnedé...
GAMING PC: CPU : IB i5 3570K@4400MHz auto-voltage (cpu-z Load 1,128V, Idle 0,925V) + Noctua NH-C12P SE14 RAM : 4x4GB 1866-1T,9,10,9,28-1.475V CML8GX3M2A1600C9W MB : MSI Z77A-GD65 ( bios A80/10.8 ) GPU : MSI R9 290X Gaming 4G FAN MOD 2x 120mm AC PWM SSD : Corsair 120 F3-GT, Kingston SSDNow V300 240GB 7mm PSU : Corsair RM-850(W) CASE : Fractal Design ARC XL RAT : Razer Copperhead Blue SCR : LG L226W OC: 60Hz@75Hz SPOTREBA CASE : Idle 55W, IBT 165W, Prime 155W, Crysis 3 361W
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: nVidia news

Příspěvek od Hladis »

No ona je to vymena komplet cely ridici elektroniky monitoru, takze to levny byt nemuze a ještě to clovek musí zbastlit. Samotny G-sync modul není takhle drahy, ale jinak je to zhovadilost :)
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „NVIDIA grafické karty“