Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je po 8. březen 2021, 01:42

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 109 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Zpráva
 Předmět: Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
PříspěvekZaslal v: so 10. únor 2018, 10:35 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Ehm. Hra opravdu nebeha dobre na konzolich stabilne ve 4k http://www.eurogamer.net/articles/digit ... e-x-report ale jak horse shit. Dynamicky rozliseni, orezany detaily, fps locky, stuttering, masivni fps dropy "bez duvodu" ..... Konzolova verze vykonostne kulha na obe nohy a samotny Digital Foundry ji za to zkritizovali. Nevim tak kde vzali, ze hra by mela byt psana (dobre) na AMD GPU, jelikoz vykonove kulhajici konzolova verze nic takovyho tedy nevykazuje a problemy s renderem skrytych objektu nemaji co delat s optimalizaci na konkretni HW, ale prasecinou vyvojaru. Dale GW tam ma vizualni prinos zcela zrejmy, a jen Captain Obvious by se mohl divit, ze zapnuti a vypnuti narocnych efektu snizuje a zvysuje framerate. V plny hre zadny problem nastavit on/off. Square Enix ma chybu tu, ze renderuje vsude vsechna zvirata bez ohledu zda tam je, ci neni implementovan Hairworks a jeste renderuje dalsi hromadu skrytych objektu, ktery tam vyvojari jaksi "zapomeli", viz GamersNexus, coz nema s Gameworks vubec co do cineni, jen to zvyraznuje. Vubec bych se nedivil, ze stejny problemy jsou/byly na konzolovy verzi, taky. Chyby vyvojari z SE priznali a sibuji, ze ve finalni hre to bude lepsi. Kauza o prasecinach vyvojaru, ktera se da udelat uplne u kazdy dnesni hry. S Gameworks to souvisi jen neprimo. :wink:

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
PříspěvekZaslal v: so 10. únor 2018, 11:36 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Hladis napsal:
...Dale GW tam ma vizualni prinos zcela zrejmy, a jen Captain Obvious by se mohl divit, ze zapnuti a vypnuti narocnych efektu snizuje a zvysuje framerate...
Hmm, a jaký přínos? Steve z GN i Richard z DF oba říkají že GameWorks efekty mají v případě FFXV minimální dopad na výslednou kvalitu obrazu, ale, cituji Richarda, "tremendous" dopad na framerate a plynulost. Zkus se na to video podívat a porovnej si "High" a "High/Gameworks OFF" pasáže. Rozdíly v obraze aby jsi hledal pod lupou (tedy s výjimkou těch krav).

Hladis napsal:
Chyby vyvojari z SE priznali a sibuji, ze ve finalni hre to bude lepsi. Kauza o prasecinach vyvojaru, ktera se da udelat uplne u kazdy dnesni hry. S Gameworks to souvisi jen neprimo. :wink:
:? Vzhledem k porovnání "High" a "High/Gameworks OFF" pasáží, to s GameWorks právě přímo souvisí.

Uvidíme jestli se jim za necelý měsíc podaří získat licenci a budou moci GameWorks přepsat přímo pro svůj engine.


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
PříspěvekZaslal v: so 10. únor 2018, 12:06 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
I pro uplne slepe DF ukazovali rozdily. Turf a Hairworks samozrejme maji velky dopad na vykon uz z podstaty. Nemusim koukat na video, ten benchmark mam stazeny a lupu nerpotrebuju.

Souvisi okrajove s tim, ze hra renderuje (nejen) vsechna zvirata (a nejen ty buvoly), ikdyz maji nebo nemaji aplikovan Hairworks. Narocnost dle analyz prameni prave z toho, jelikoz zvirata s hairworks se tak renderuji po celou dobu, ikdyz nejsou videt, coz je chyba Square Enix, kterou se zavazal opravit.

O jaky licenci a prepsani Gameworks to mluvis :? Mas v rukach nejaky interni materialy a kody studia ? Rovnou odpovim ze jiste ne a implementace occlusion culling nema s gameworks a nejakou "licenci" co delat. Konspiracni teorie si rovnou nechej od cesty, to pujde rovnou na smetak.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
PříspěvekZaslal v: so 10. únor 2018, 13:06 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Hladis napsal:
O jaky licenci a prepsani Gameworks to mluvis :? Mas v rukach nejaky interni materialy a kody studia ?
Mluvím o standardní GameWorks Binary SDK EULA a potom GameWorks Source SDK EULA.

Volně dostupné jsou jen předkompilované knihovny, přístup ke zdrojákům je samozřejmě striktnější a licenci si musíš koupit.


//Hladis uprava postu.


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
PříspěvekZaslal v: so 10. únor 2018, 17:18 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červen 2009
Bydliště: Brno
Nahoru
Omg, fakt tu musite robit zakopove vojny? Nech uz mate na GameWorks akykolvek nazor, myslim, ze sa da bezpecne zhodnut na tom, ze SE jeho implementaciu fakt nezvladol, a jeho benchmark ho ukazuje v najhorsom moznom svetle. A nemyslim si, ze takato implementacia nejako extremne pomoze aj Nvidii, kedze ten benchmark ma stuttering s GW aj na 1080Ti, a to asi nie je nieco, co by si Nvidia dala za ramecek...

_________________
MTB: Gigabyte GA-Z270X-Gaming K5, CPU: Intel Core i7-6700K@4,4GHz + Scythe Mugen 4, RAM: Patriot Viper 4 Series DDR4 16GB 3000MHz, GPU: MSI RX 470@570 4GB RAM, SSD: Corsair MP510 1TB, SC: Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Professional, PSU: Corsair RM650x, Case: Fractal Design Define C, Monitor: LG IPS277L
Google Pixel 3a, Nexus 7 (2013) 32GB


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
PříspěvekZaslal v: so 10. únor 2018, 17:30 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Srandista napsal:
Omg, fakt tu musite robit zakopove vojny? Nech uz mate na GameWorks akykolvek nazor, myslim, ze sa da bezpecne zhodnut na tom, ze SE jeho implementaciu fakt nezvladol, a jeho benchmark ho ukazuje v najhorsom moznom svetle. A nemyslim si, ze takato implementacia nejako extremne pomoze aj Nvidii, kedze ten benchmark ma stuttering s GW aj na 1080Ti, a to asi nie je nieco, co by si Nvidia dala za ramecek...


Zkusil jsme to vypnout přes ty custom ini a krom krav 0 rozdíl v obraze a fps šlo nahoru halvně zmizel veškerej microstutter (na 1080) tzn v týhle hře fakt vypnout a nechat vypnutý, pochybuji že ve finální hře bude implementace GW efektů ňáká lepší. Když se vypnout hairworks tak si myslim že jinak ten engine na PC celkem ujde, ani jsem se nedíval na raw FPS hodnoty ale pocitově to jelo plynule a dobře hratelně i na GTX480....


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
PříspěvekZaslal v: po 12. únor 2018, 00:17 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Krteq napsal:
Hladis napsal:
O jaky licenci a prepsani Gameworks to mluvis :? Mas v rukach nejaky interni materialy a kody studia ?
Mluvím o.....
Naposled se zeptam, mas k dispozici interni materialy studia Square Enix ? Pokud ano, tak se s nimi podel a potvrd svoje teorie. Pokud ne tak tu nesir nesmysly. Diveni se, ze to moderator chce pak vyhodit na smetak, je "kouzelny".
DOC_ZENITH napsal:
Zkusil jsme to vypnout přes ty custom ini a krom krav 0 rozdíl v obraze a fps šlo nahoru
Aplikace efektu Hairworks tu chybu jen prozradila, jelikoz to samozrejme zacne s jejich zapnutim tankovat vykon bez ohledu zda dotycny objekty jsou videt. http://n4g.com/news/2142645/square-enix ... tasy-xv-pc
Srandista napsal:
Ide prave o to, ze tento benchmark ta GW naopak nuti pouzivat, pretoze v momente, kedy zapnes high detaily, tak sa s nimi automaticky zapne aj GW, a neda sa nijakym oficialnym sposobom vypnut. A presne pretoto sa na SE znisol taky shitstorm, a myslim si ze uplne opravnene.
Shitstorm schytali opravnene, protoze ten benchmark je plny jejich chyb a proti drivejsim FF benchmarkum vypadlo Settings, takze se to neda nijak dal nastavovat. To chybejici nastaveni Settings jeste dejme tomu, ale ten zmrseny LOD, occlusion culling a dalsi chyby, je hlavni pruser, ktery ten bench shodil do stoupy.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
PříspěvekZaslal v: pá 2. březen 2018, 15:43 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Vyslo demo FFXV, chyby s LOD a skryvanim objektu byly evidentne opraveny https://www.gamersnexus.net/game-bench/ ... g-the-demo Pokud se to prenese i do plny hry, tak timto tahle kauze s prasecinou jednoho vyvojarskyho studia v jednom benchmarku konci.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
PříspěvekZaslal v: pá 23. březen 2018, 03:21 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Reflections Real-Time Ray Tracing Demo - Unreal Engine
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... 3ue35ago3Y

NVIDIA RTX and GameWorks Ray Tracing Technology Demonstration
https://www.youtube.com/watch?v=tjf-1BxpR9c

The NVIDIA RTX Technology Explained (Q&A)
https://www.youtube.com/watch?v=-zW3Ghz-WQw


https://blogs.nvidia.com/blog/2018/03/1 ... erization/

//
NVIDIA RTX Real-Time Ray Tracing in Metro Exodus
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... NsdM1VS5u8

https://www.youtube.com/watch?v=70W2aFr5-Xk
https://www.remedygames.com/experiments ... ht-engine/

Promaz OT

_________________
Obrázek


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 109 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 4 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.