Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je po 8. březen 2021, 08:44

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 109 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: nVidia Gameworks
PříspěvekZaslal v: pá 15. květen 2015, 14:48 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Treti zaklinac s Gameworks je za dvermi https://www.youtube.com/watch?v=WfGFU2XPLr4

Ukazka VXGI v UE4 https://www.youtube.com/watch?v=cH2_RkfStSk

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks
PříspěvekZaslal v: po 8. červen 2015, 08:34 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Ukazka Gameworks v Batman: Arkham Knight https://www.youtube.com/watch?v=zsjmLNZtvxk

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks
PříspěvekZaslal v: so 11. červenec 2015, 09:38 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
http://diit.cz/clanek/super-mario-s-nvidia-hairworks
http://fudzilla.com/news/graphics/38202 ... rworks-1-1

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks
PříspěvekZaslal v: pá 31. červenec 2015, 13:39 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
Zajimave pocteni.
http://wccftech.com/exclusive-nvidias-a ... z3hM8fJxN8
Citace:
In our investigation we found that across a sample of Tessellation heavy games and benchmarks that the AMD Radeon R9 285 was either ahead of the Nvidia GeForce GTX 960 or at most 13% behind. Seeing as how Tessellation x32 is what’s used for HairWorks we were anticipating a similar 13% delta between the R9 285 and GTX 960.
But what we have found with HairWorks is that the performance cost on the R9 285 is double that of the Nvidia GPUs and it’s nearly three times for the R9 290X. If AMD’s tessellation performance was the real reason behind this huge penalty running HairWorks as Nvidia claims, then we would would’ve seen it reflected in our other tessellation tests but that’s clearly not what we’re seeing.
A 13% delta between the R9 285 and GTX 960 turns into a whopping 206% delta, in both instances running tessellation x32. The main difference is that in the first instance both cards were running a standard piece of code that both companies can optimize while in the second instance the R9 285 is running code developed by Nvidia that AMD cannot even see.


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks
PříspěvekZaslal v: po 3. srpen 2015, 13:07 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Zajímavá novinka... skoro jak z DDworldu :) (aneb vytahujeme starý Crysis 2, který mimochodem na GCN lítá krásně)
http://www.svethardware.cz/amd-dal-broji-proti-gameworks-pry-jen-skodi/40884

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks
PříspěvekZaslal v: po 3. srpen 2015, 16:45 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Huddy ? Dal netreba pokracovat. Tenhle pohadkar uz toho nakecal a uz ho neberou ani nekteri AMD fans, viz. Evangelhovi vylev na Huddyho neustaly stezovani na vsechno. Tohle neustaly "breceni" uz nikoho nedojme. Vytahovat zase Crysis 2 ? To uz je na tom argumentacne hodne spatne :roll:

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks
PříspěvekZaslal v: po 3. srpen 2015, 16:48 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Však má stále pravdu a naráží na jádro kontroverze GameWorks jako takových. Mimochodem, brojil proti proprietárním technologiím ještě než vůbec nv GameWorks vydala :roll:

Navíc, situace s posledními GW tituly mu dává celkem za pravdu, nemyslíš? :)


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks
PříspěvekZaslal v: po 3. srpen 2015, 17:27 
Červená karta
Červená karta

Založen: 04. květen 2013
Bydliště: SNV
Nahoru
Nie, netreba pokracovat. Kto chce pochopit pochopi, ak by nemali co skryvat tak by tie kniznice neboli pre nic za nic nepristupne. Nieco tam je, v akom rozmedzi sa asi nikdy nedozvieme.


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks
PříspěvekZaslal v: so 15. srpen 2015, 15:34 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
PR prezentacka Gameworks z Gamescomu.
https://www.youtube.com/watch?v=DA_k2NA80vM

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: nVidia GameWorks VR
PříspěvekZaslal v: čt 3. září 2015, 12:29 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
nVidia GameWorks VR - jedna se o reseni Virtualni reality od nVidie.
Citace:
Virtual reality is the next frontier of gaming and 3D intensive applications, and NVIDIA is helping to pave the way with GameWorks VR. GameWorks VR is NVIDIA’s set of APIs, libraries, and features that enable both VR headset and game developers to deliver amazing VR experiences.

https://developer.nvidia.com/virtual-re ... evelopment

Prezentace:
https://developer.nvidia.com/sites/defa ... ndouts.pdf


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks
PříspěvekZaslal v: so 10. říjen 2015, 10:35 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Heh, další technologie v Gameworks. :)
WaveWorks: NVIDIA vylepšuje vodu ve War Thunder

(pamatuju si, že kdysi se o podobnou věc snažila nvidia pomocí CUDA - ve hře Just Cause 2 je na nvidíích možnost aktivace CUDA výpočtů vody, a ve své době to byla nejreálněji se chovající voda)

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks
PříspěvekZaslal v: so 10. říjen 2015, 10:45 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Jj, už se to řešilo ve WT vlákně tady na fóru. Díky bohu to řeší skrze CUDA, DirectCompute i CPU, takže to zvládnou i "toastery" jak sami píší :D

Jinak WaveWorks bylo prezentováno myslím už na GTC 2013, zas taková novinka to není :)


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks
PříspěvekZaslal v: so 10. říjen 2015, 10:52 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Krteq napsal:
Jj, už se to řešilo ve WT vlákně tady na fóru.
Tak to já nesleduju, nějakej WT, WoT a jiné klony jsou mi nějak ukradený. :) Pay To Win hry neberu.

Jinak našel jsem, že mam ještě to Just Cause 2 na steamu nainstalovaný... takže CUDA voda ve své době (nebyla na to použita tesselace - DX10.1 hra) vypadá i dnes dobře (v phybu je to lepší než na screenu):
Běžná grafická karta: http://abload.de/img/justcause2_game_2015_5ts4p.jpg
Nvidia GTX grafická karta: http://abload.de/img/justcause2_game_2015_r3sqs.jpg

A zajímavostí je, že na všech maxwellech! - tedy GTX970 a 980Ti se při aktivaci té vody pod taktují paměti na 6GHz a nejde to nijak obejít. Na Kepleru se to nedělo.... ale to je asi do jiného threadu. :)

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks
PříspěvekZaslal v: so 10. říjen 2015, 12:28 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Jo waweworks je zatím jediny reseni, který dokaze udelat realny vlny na pobrezi a nevypada to divne. Tessellace tohle nedokaze udelat, protože ta není o relnym pohybu vody.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks
PříspěvekZaslal v: po 9. listopad 2015, 15:49 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Assassin's Creed Syndicate a Gameworks.
https://www.youtube.com/watch?v=04URvixusZM
Vesmes ocekavane nic nového oproti Unity.

A clanek k pouziti Gameworks ve War Thunder: Firestorm
http://www.geforce.co.uk/whats-new/arti ... ks-effects

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks
PříspěvekZaslal v: so 5. březen 2016, 21:57 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Tom Clancy’s The Division s HBAO+ a PCSS
https://www.youtube.com/watch?v=6NDAEapSGes

Dying Light:The Following a pridane PCSS
http://images.nvidia.com/geforce-com/in ... s-off.html

Gears of War: Ultimate Edition s HBAO+

Arma III a pridane HBAO+
http://images.nvidia.com/geforce-com/in ... -ssao.html

Fallout 4 pridany HBAO+ a nVidia Flex.
https://www.youtube.com/watch?v=BsG-6mQtsdI

Rise of the Tomb Raider HBAO+ a Snow Tessellation
http://images.nvidia.com/geforce-com/in ... vs-on.html
https://www.youtube.com/watch?v=XNdsoJuugTw

Just Case 3 s WaveWorks
https://www.youtube.com/watch?v=bcuQUfnYx5Y

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks
PříspěvekZaslal v: po 14. březen 2016, 18:05 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Novy nVidia GameWorks SDK 3.1
http://www.legitreviews.com/nvidia-game ... hed_179803

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia GameWorks VR
PříspěvekZaslal v: po 4. duben 2016, 15:47 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
http://www.anandtech.com/show/10219/nvi ... l-vr-plans

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia GameWorks VR
PříspěvekZaslal v: po 4. duben 2016, 17:03 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
1) Jmenuje se to VRWorks
2) Použitelné (a to ještě stěží) pouze ve SLI. Na single kartě jsou šílené latence viz. linkované PDF od nV z roku 2015


//edit Wilik - upraveno


Naposledy upravil Krteq dne po 4. duben 2016, 17:35, celkem upraveno 2x.

 Profil  
 Předmět: Re: nVidia GameWorks VR
PříspěvekZaslal v: ne 8. květen 2016, 20:26 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Shrnuti novych technologii pro nVidia VR http://www.geforce.co.uk/whats-new/arti ... al-vrworks a takova ptakovinka, nebo spis demonstrator, pro VR http://www.geforce.co.uk/whats-new/arti ... r-funhouse

_________________
Obrázek


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 109 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 4 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.