Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je po 8. březen 2021, 07:49

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 109 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
PříspěvekZaslal v: po 10. říjen 2016, 16:53 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
PR blog o spolupraci na GoW4
https://blogs.nvidia.com/blog/2016/10/0 ... -of-war-4/
Citace:
That’s all just nerd-speak for making Gears of War 4 run better on all GPUs, and best on NVIDIA GPUs.
Jde to videt :D http://www.gamersnexus.net/game-bench/2 ... h-settings


Hladis//Vydeleni trollingu.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: NVIDIA Multi-Res Shading
PříspěvekZaslal v: so 29. říjen 2016, 06:59 
Žlutá karta
Žlutá karta

Založen: 31. prosinec 2011
Bydliště: Nyíregyháza
Nahoru
NVIDIA Multi-Res Shading - o co jde?


Tato technologie vznikla především kvůli nastupujícím VR systémům, které vyžadují, aby byly hry renderovány s co nejvyšším počtem snímků za sekundu, přičemž rozlišení je až druhé v pořadí. Nízké rozlišení způsobí pouze to, že hra bude vypadat kostrbatě, zatímco nízká snímkovací frekvence a s ní spojené zpoždění je pro uživatele s VR headsetem na hlavě vcelku spolehlivá příčina přinejmenším bolehlavu. NVIDIA si tak řekla, že člověk stejně zaměřuje své oči na objekty tak, aby na ně koukal pokud možno zpříma a vzhledem k poměrně úzké oblasti ostrého vidění není moc důvodů k tomu, aby byl celý obraz renderovaný ve vysokém rozlišení. Právě jeho okraje mohou být renderovány třeba i jen ve 40% rozlišení, takže jsou rozmazané, ale to nemusí být vůbec znát, pokud obraz nebudeme detailně zkoumat.

http://www.svethardware.cz/recenze-nvid ... arma/43285


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
PříspěvekZaslal v: st 1. březen 2017, 11:01 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
nV oznámila Gameworks pro DX12 https://developer.nvidia.com/gameworks- ... leased-gdc

https://cdn.videocardz.com/1/2017/03/NV ... 00x484.jpg https://cdn.videocardz.com/1/2017/03/DX ... 00x492.jpg

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
PříspěvekZaslal v: út 7. březen 2017, 14:46 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Gameworks v Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands https://www.youtube.com/watch?v=F_2-enZ2FE4

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
PříspěvekZaslal v: po 21. srpen 2017, 15:29 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Probiha Gamescom, s tim i uvadeni novych her a nejaky infa z nVidie.
Gameworks efekty ve Final Fantasy XV Windows Edition https://www.youtube.com/watch?v=h0o3fctwXw0
Citace:
Nvidia's game engine partnership with Square Enix is interesting industry development - Nvidia extending its role in the game value chain

Agents of Mayhem https://www.youtube.com/watch?v=KXMCPkk8k9c

Nejaky slidy z nV press eventu:
Rostouci gaming segment https://pbs.twimg.com/media/DHvgnBmXkAA9CBf.jpg
Spoluprace s Bungie na portu Destiny 2 https://pbs.twimg.com/media/DHvhYQRXgAAgWUw.jpg https://pbs.twimg.com/media/DHvif1yXYAA2jw7.jpg
90m PC pouziva Experience https://pbs.twimg.com/media/DHvjUnCXgAASAM_.jpg
Novy featury pro Ansel https://pbs.twimg.com/media/DHvj2GhW0AAR8PI.jpg https://pbs.twimg.com/media/DHvoKfeXYAARbuV.jpg

atd... https://www.geforce.com/whats-new/artic ... escom-2017

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
PříspěvekZaslal v: ne 4. únor 2018, 19:30 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Hladis napsal:
Gameworks efekty ve Final Fantasy XV Windows Edition https://www.youtube.com/watch?v=h0o3fctwXw0
Citace:
Nvidia's game engine partnership with Square Enix is interesting industry development - Nvidia extending its role in the game value chain
No, moc slavně to teda nedopadlo.

FFXV's Misleading Benchmark | Improper GameWorks Object Culling

GameWorks jako PR a manipulativní tool plní svoji funkci skvěle, po technologické stránce je to spíš k pláči :(


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
PříspěvekZaslal v: ne 4. únor 2018, 20:07 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Jedna se o samostatny benchmark a ne o vlastni hru, ta jeste nevysla a vyjde az 6 brezna.
Citace:
Although we don't believe this to be intentional, the Final Fantasy XV benchmark is among the most misleading we’ve encountered in recent history. This is likely a result of restrictive development timelines and a resistance to delaying product launch and, ultimately, that developers see this as "just" a benchmark....................... Square Enix is responsible for the higher-pipeline functions of calling and rendering objects, like the buffalo, and it's not like GameWorks has the ability to reach outside of the world, grab assets, and force them into the game. We would put this squarely on Square Enix, for now, but nVidia does have some responsibility in getting the rest of their GameWorks features fully integrated and working (even if Square is ultimately coding it, nVidia has its name on the product).
Stiznosti tak posilej do Square Enix, ze odflakli jeden nenarychlo spichnuty benchmark.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
PříspěvekZaslal v: ne 4. únor 2018, 20:25 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Koukám, že jsi opět vybral jen to co se ti hodí do krámu :sleepy:
Citace:
Although we don't believe this to be intentional, the Final Fantasy XV benchmark is among the most misleading we’ve encountered in recent history. This is likely a result of restrictive development timelines and a resistance to delaying product launch and, ultimately, that developers see this as "just" a benchmark. That said, the benchmark is what's used for folks to get an early idea of how their graphics cards will perform in the game. From what we've seen, that's not accurate to reality. Not only does the benchmark lack technology shown in tech demonstrations (we hope these will be added later, like strand deformation), but it is still taking performance hits for graphics settings that fail to materialize as visual fidelity improvements. Much of this stems from GameWorks settings, so we've been in contact with nVidia over these findings for the past few days.
Ano, Square Enix vyvíjí Final Fantasy XV, ale GameWorks jsou stále blackboxed knihovny, do kterých nemůžeš nijak zasahovat. Uvidíme jestli Square Enix zaplatí za spešl licenci a budou si moct GameWorks optimalizovat pro vlastní engine.


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
PříspěvekZaslal v: ne 4. únor 2018, 20:47 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Proč spešl, lepší je mít ňákou hnusnou zmutovanou chlupatou krávu schovanou za sedmero horami a sedmero řekami renderovanou v full hairworks žroucí 40% GPU power hehe, zkrátka vega třídu pod GK104 a Polaris třídu pod GTX1060, mission accomplished. :P


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
PříspěvekZaslal v: ne 4. únor 2018, 21:05 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Krteq napsal:
Koukám........
Ano, "koukam" na neustaly problemy s chapanim textu. To cos postnul na veci nemeni nic, jen to potvrzujes a pak spradas nejaky konspiracni teorie. Proste za kazdou cenu se nesmyslne vymazit a potrolit. :roll: DD approved.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
PříspěvekZaslal v: ne 4. únor 2018, 21:13 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
DOC_ZENITH napsal:
Proč spešl, lepší je mít ňákou hnusnou zmutovanou chlupatou krávu schovanou za sedmero horami a sedmero řekami renderovanou v full hairworks žroucí 40% GPU power hehe, zkrátka vega třídu pod GK104 a Polaris třídu pod GTX1060, mission accomplished. :P
A přesně jen o tomhle to bohužel je, přínos minimální nebo žádný... jen aby to poškodilo konkurenci :(


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
PříspěvekZaslal v: ne 4. únor 2018, 21:25 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 11. říjen 2010
Bydliště: Západná Stredozem
Nahoru
Hladis, ci je to umysel alebo lenivost vedia len vyvojari ale fakt je ze to neni koser. Podobne ako teselacia vody v Crysis 2 niekde v "podzemi".

_________________
PC: R9 5900X | H115i | 32 GB DDR4 @ 3600 MHz CL16 | X570 Aorus Master | RX 6800 16GB | Crucial MX300 1TB | Phanteks Enthoo Pro M Glass + Halos | AX860 | K95 RGB | M65 RGB | MM300 Extended / BenQ XL2730Z / Audioengine A2+
NB: HP ENVY A10-8700P 15W / 16 GB DDR3 / 480 GB SSD


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
PříspěvekZaslal v: po 5. únor 2018, 10:25 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Co je horší je že to vypadá blbě. Sorry ale ta kráva bez hairworks vypadá subjektivně lépe než s.


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
PříspěvekZaslal v: po 5. únor 2018, 11:14 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
maltra napsal:
Hladis, ci je to umysel alebo lenivost vedia len vyvojari ale fakt je ze to neni koser. Podobne ako teselacia vody v Crysis 2 niekde v "podzemi".
Ja vim ze to vedi jen vyvojari a samotny Gamersnexus se k tomu postavil profesionalne bez konspiracnich a jinych blabolu (meli by si nekteri brat priklad). Hlavni odpovednost je na Square Enix a ten benchmark je zcela evidentne odflakly z jejich strany a je tam hromada zbytecnych objektu. Nejaky dalsi konspirace a lhani bez dukazu, je vesmes kandidaturou dostat se na smetak. nV by to mela resit z pozice toho, ze tam ma nalepeny svoje jmeno a svoji znacku, takze je v jejich zajmu zatlacit na SE. Zbytek je ale na samotnych SE, jelikoz je to jejich bordel. Kazdopadne tohle neni stale samotna hra a tam se teprve uvidi, jak to bude vypadat, ale vzhledem k tomu v jakym stavu hry dnes obecne vychazeji a i hry od SE, da se cekat retez oprav. Hra samotna vyjde az za mesic. Jinak ony ty predchozi FF samostatny benchmarky (Final Fantasy XIV: Heavensward's Benchmark) technicky zadny zazraky taky nebyly. To tu pouzivame tak na testy CPU.
Krteq napsal:
A přesně.....
Jeste jednou tady napises nejaky podobny vylhany konspiracni blaboly, tak smetak a pripadny postih. To ber jako varovani. Toho troleni uz bylo myslim dost.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
PříspěvekZaslal v: po 5. únor 2018, 11:32 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Benchamrk je ok jako benchmark na max nastavení, problém je že když člověk sníží nastavení nevypíná to efekty co by mnělo, to jest vše. Pokud se to bude držet na max je ok.


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
PříspěvekZaslal v: po 5. únor 2018, 11:49 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Neni ok, optimalizace je tam priserna bez ohledu na cem to jede a optimalizovany driver na to taky nikdo jeste nevydal. Jinak tohle si uz reste v sekci k benchmarkum.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
PříspěvekZaslal v: po 5. únor 2018, 12:31 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červen 2009
Bydliště: Brno
Nahoru
"Benchmark", kde nie je mozne vybrat ani dnes hracmi hojne vyuzivane rozlisenie 1440p, kde nie je mozne vidiet FPS a kde jedina moznost nastavenia su "Lite", "Standard" alebo "High" detaily je v mojich ociach vhodny tak mozno na konzolu, ale rozhodne nie na PC...

_________________
MTB: Gigabyte GA-Z270X-Gaming K5, CPU: Intel Core i7-6700K@4,4GHz + Scythe Mugen 4, RAM: Patriot Viper 4 Series DDR4 16GB 3000MHz, GPU: MSI RX 470@570 4GB RAM, SSD: Corsair MP510 1TB, SC: Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Professional, PSU: Corsair RM650x, Case: Fractal Design Define C, Monitor: LG IPS277L
Google Pixel 3a, Nexus 7 (2013) 32GB


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
PříspěvekZaslal v: po 5. únor 2018, 13:25 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Predchozi verze FFXIV mely settings, kde se to dalo vice konfigurovat. Tady se s tim nesrali a naprali jen predefinovany nastaveni a vypada to, ze se s tim moc nechteli srat. Kazdopadne jsem to vyzkousel a je to konzolovka (i vizualem) podobne jako predchudci a Gameworks je takovy kosmeticky prvek, ktery byl uz i u predchozich dilu a celek to nejak nevytrhne. Etalon mezi benchmarky to nebude, ostatne predchozi dily jim taky nikdy nabyli, ale aspon to uz neni brutalne CPU limitovany.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
PříspěvekZaslal v: st 7. únor 2018, 10:57 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
na ty hře je především zajímavý to že bude podporovat HDR i na PC což udělá hru mnohem hezčí bez penalizace výkonu..... i když zpackat se dá i implementace HDR viz The Last Guardian

_________________
XBOX ONE X, PS4 Pro, LG OLED65BX, CREATIVE Sound Blaster X Katana
výměna pasty za tekutý kov v PS4 Pro https://imgur.com/a/DwRy3CM
Lexus CT200h Daybreak Yellow


 Profil  
 Předmět: Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
PříspěvekZaslal v: pá 9. únor 2018, 21:53 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Rozbor z DigitalFounfry - Final Fantasy 15 PC Benchmark Analysis: Nvidia/AMD vs GameWorks!

I Richardovi je divné že port z konzole, kde je je pipeline přímo psaná pro AMD GPU HW a kde to běhá s HDR a 4K, najednou po "implementaci" GameWorks efektů, které mají minimální přínos, jde tak blbě a při vypnutí všech GW efektů skrze config to zas běží na všech kartách OK i bez stutteringu... přímo to vystihnul.

Co se asi stane když se snažíte naroubovat uzavřený kód na hotovou pipeline? :roll:

Jsem zvědav jak to dopadne ve finálním buildu.


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 109 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 2 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.