Tipoval bych, že se ukáže spíš na Ganymedudexterav píše:je otázka či na Titane
Jinak default boost 1,8 GHz už je dost slušný na takového macka.
Moderátoři: Walker1134, Wilik
Tipoval bych, že se ukáže spíš na Ganymedudexterav píše:je otázka či na Titane
Možná - já si to číslo v FP32 dobře pamatuju, v INT8 má 4násobné TFLOPS oproti FP32.CageJ píše:Neviem či to tu už bolo.
11 TFLOPs FP32 (32-bit floating point)
44 TOPS INT8 (new deep learning inferencing instruction)
Např. 8.3ms = 120 fps, 16.7ms = 60 fps, 33.3ms = 30 fps.When a frame is rendered, it takes a certain amount of time to do so. That time is measured as the latency, from 0, to render and display the frame.
Však ano, oproti FP32 (32-bit) máš INT8 (nečekaně 8-bit) přesně 4x vyšší "přesnost"CageJ píše:Neviem či to tu už bolo.
11 TFLOPs FP32 (32-bit floating point)
44 TOPS INT8 (new deep learning inferencing instruction)
no-X píše:...Údaje začaly dávat smysl teprve když se ukázalo, že architektura Pascal nebude podporovat pouze FP64 (double-precision), FP32 (single-precision) a FP16 (half-precision), ale také Int8, tedy celočíselné výpočty s osmibitovou přesností. Ty, ač jsou pro drtivou většinu grafických operací z důvodu nízké přesnosti nepoužitelné, pro určité typy výpočtů strojového učení stačí. Pascal by měl podporovat FP64:FP32:FP16:Int8 v poměru 1:2:4:8, tedy Int8 výpočty při výkonu 4× vyšším než standardní FP32...