Nvidia 7950gt připojení napájecího kabelu ke zdroji

Grafické karty s libovolným GPU firmy nVidia (např. Riva, GeForce).

Moderátoři: Walker1134, Wilik

Odpovědět
digitom
Nováček
Nováček
Registrován: 20. říj 2017

Nvidia 7950gt připojení napájecího kabelu ke zdroji

Příspěvek od digitom »

Ahoj všem,
potřeboval bych prosím radu. Jsem amatér v připojování grafických karet, :-D ale koupil jsem si Nvidia Geforce 7950 GT, kterou jsem zvládl připojit do pcie :D . Aktualizoval jsem ovladač a poté mi PC nahlásil, že je grafická karta málo napájená :o . Moje sestava je HP compaq 6005 pro small form factor at496av :oops: . Vím, že to není žádná sláva, ale myslel jsem si, že bych tuto grafickou kartu mohl použít. Mám problém s připojením ke zdroji. :wink: Grafická karta má výstup 6pin. U zdroje není žádná možno připojení. Divné je, že ze zdroje vede jediný kabel a ten je zapojený k základní desce. Je možno tedy grafickou kartu připojit rovnou k základní desce?

Děkuji za odpověď
ToxicTears
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 06. led 2009
Bydliště: Cheb
Kontaktovat uživatele:

Re: Nvidia 7950gt připojení napájecího kabelu ke zdroji

Příspěvek od ToxicTears »

Ne nikdy! V základní desce budeš mít velký 24 pin a pak 4/8 pin na napájení procesoru. Jelikož máš ale "značkový" pc, kde nebude žádný extra výkonný zdroj, tak buď to vyfotíš ať víme, co je to za zdroj. Nebo si seženeš molex na 6 pin redukci a nebo budeš muset koupit "Bazar" nebo nový zdroj alespoň 400W s 6/8pinem na grafickou kartu.
discord IT & racing: https://discord.gg/JaGehGp
PC1: PC1: R7 5700X|X470 Taichi|32GFlareX@3200CL14|6900XT Red Devil|6xSSD|1xNVME|CustomLoop EKWB feat Alphacool///NAS: Synology 1515+ a DS513 expanze
Shaquille
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Registrován: 16. bře 2004
Bydliště: Praha

Re: Nvidia 7950gt připojení napájecího kabelu ke zdroji

Příspěvek od Shaquille »

Nebo sehnat GK bez pridavneho napajeni... Zalezi, k cemu PC pouzivas. HP ma "specialni" zdoj na ten to nepripojis.