NVIDIA Turing - Info a spekulace
Moderátoři: Walker1134, Wilik
- Sheppix
- Začátečník
-
- Registrován: 29. dub 2006
- Bydliště: Beroun, Praha
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
Krteq:
U Kitguru - "German site, pcgameshardware.de, posted a video today..." Takže vlastně máš o zdroj Kitguru méně, jelikož jen papouškují nějakou pochybnou "recenzi"
U Kitguru - "German site, pcgameshardware.de, posted a video today..." Takže vlastně máš o zdroj Kitguru méně, jelikož jen papouškují nějakou pochybnou "recenzi"
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
To ano, ale PCGH i PCGN redaktoři byly přímo u toho
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
Vzhledem k tomu, ze poradne nic prozradit ani nemuzou, ale snaha aspon neco dat na web a natahnout kliky je silnejsi, tak bych si pockal na finalni testy a recenze a ne jaky neoveritelny dojmologie z "alfabeta" verze cehokoliv nekdo vypousti na web u cilene PR akce. Vypovidajici hodnota mizerna.Sheppix píše:Jedna technická - Kde je to potvrzené, že to video bylo opravdu v 1080p? Odpověď typu "Jedna paní povídala" neberu.
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
Vsak to tam pisou
http://www.pcgameshardware.de/Grafikkar ... r-1263244/
http://www.pcgameshardware.de/Grafikkar ... r-1263244/
Wir haben Shadow of the Tomb Raider mit Raytracing auf einer Geforce RTX 2080 Ti ausprobiert und zeigen im Video die Bilder pro Sekunde bei Full HD und vermutlich in höchster Detailstufe
Sice to neni finalni verze hry, ale i kdyby zvysili vykon o 100%, tak ve 1440p to bude asi nehratelny na slabsich kartachWe tried Shadow of the Tomb Raider with Raytracing on a Geforce RTX 2080 Ti and show in the video the pictures per second at Full HD and probably in the highest detail level
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- Sheppix
- Začátečník
-
- Registrován: 29. dub 2006
- Bydliště: Beroun, Praha
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
Neví se úroveň detailů, atd. A těch 1080p řekla nV nebo ti kdo u toho seděli? To tam nikde není.Krteq píše:To ano, ale PCGH i PCGN redaktoři byly přímo u toho
To je mi jasný. A proto nechápu zdejší chytráky, kteří podle toho tvrdí, že je to fail.Hladis píše:Vzhledem k tomu, ze poradne nic prozradit ani nemuzou, ale snaha aspon neco dat na web a natahnout kliky je silnejsi, tak bych si pockal na finalni testy a recenze a ne jaky neoveritelny dojmologie z "alfabeta" verze cehokoliv nekdo vypousti na web u cilene PR akce. Vypovidajici hodnota mizerna.
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
Ikdyby tam bylo 200fps, stale je to PR akce nVidie a ne nezavisla recenze, tedy irelevantni. Nemam jako recenzent finalni soft a kartu fyzicky na PC, tedy nemuzu nic hodnotit. End of story. PS: Jak docela chvalim marketaky nV, tak tohle je spis Vega level.
- durod
- Středně pokročilý
- Registrován: 01. úno 2005
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
takze ta zminka 50-57fps plati pro full HD , right? 4K leda tak ve vlhkym snu.
Jinak zde ten komparativni snimek je docela legracni, kde pri RT off chybi u osob v popredi jakykoliv stin, aby vynikl RT on , jako fakt
https://www.pcgamesn.com/nvidia-rtx-2080-ti-hands-on
Jinak zde ten komparativni snimek je docela legracni, kde pri RT off chybi u osob v popredi jakykoliv stin, aby vynikl RT on , jako fakt
https://www.pcgamesn.com/nvidia-rtx-2080-ti-hands-on
i5 2500K, 16GB RAM, HD7750
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
Gamers Nexus uz rozebirali EVGA
https://www.gamersnexus.net/news-pc/335 ... t-der8auer
https://www.youtube.com/watch?v=U5XKtobx7ro
https://www.youtube.com/watch?v=GuKm8z2CGVs
Karta je hrozny hovadko.
https://www.gamersnexus.net/news-pc/335 ... t-der8auer
https://www.youtube.com/watch?v=U5XKtobx7ro
https://www.youtube.com/watch?v=GuKm8z2CGVs
Karta je hrozny hovadko.
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
Viz. HEAD + tohle z PCGNSheppix píše:Neví se úroveň detailů, atd. A těch 1080p řekla nV nebo ti kdo u toho seděli? To tam nikde není...
But still, it’s tough not to be a little concerned when the ultra-expensive, ultra-enthusiast RTX 2080 Ti isn’t able to hit 60fps at 1080p in Shadow of the Tomb Raider. We weren’t able to see what settings the game was running at as the options screens were cut down in the build we were capturing, but GeForce Experience was capturing at the game resolution and the RTX footage we have is 1080p
- Riku
- Začátečník
- Registrován: 01. zář 2005
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
To už mlátilo do očí na tý prezentaci, kde to ukazovali v tom videu.. schválně tam nedáme stíny, aby to pak s RT vypadalo....durod píše:takze ta zminka 50-57fps plati pro full HD , right? 4K leda tak ve vlhkym snu.
Jinak zde ten komparativni snimek je docela legracni, kde pri RT off chybi u osob v popredi jakykoliv stin, aby vynikl RT on , jako fakt
https://www.pcgamesn.com/nvidia-rtx-2080-ti-hands-on
Hladis//Promaz OT a uprava. A nejaky dalsi osobni rozmisky a troleni za odmeny. Zacina se to tu nejak moc plnit bordelem.
PS5 | LG OLED CX55
- PET5
- Čestný člen
- Registrován: 08. úno 2006
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
Tak ta dema byla zcela jistě vytvořena tak, aby efekt RT vypadal na první pohled výrazně lépe. Také je to dobře vidět na tomto obrázku z nového Tomb Raideru:durod píše:Jinak zde ten komparativni snimek je docela legracni, kde pri RT off chybi u osob v popredi jakykoliv stin, aby vynikl RT on , jako fakt
https://www.pcgamesn.com/nvidia-rtx-2080-ti-hands-on
Pokud by použili v obou případech u stínů stejnou blur úroveň (prostě stejnou úroveň vytracení okrajů stínů), bylo by to ve výsledku docela srovnatelné a přesnosti směřování RT stínů by si málo kdo všiml.
No bude to moc zajímavé, jakmile budeme moci porovnávat vizuální stránku finálních produktů a posuzovat užitečnost RT efektů s ohledem na logicky vyplývající pokles snímkové frekvence. Předpokládám, že to porovnání nevyjde prozatím pro RTX grafiky nijak zvlášť dobře a budeme potřebovat ještě několik generací grafik k tomu, aby to opravdu vypadalo blízko realitě. Možná by s urychlením výpočtů v budoucnu mohla pomoci nějaká specializovaná RT výpočetní karta, připojená pomocí nvlinku
Jen se obávám, aby se programátoři her předčasně neupjali na RT takovou měrou, aby ostatní metody zcela vynechali, nebo je pouze odflákli. RT pro ně bude zřejmě pohodlnější metodou stínování. Může se tedy stát, že pokud RT ve hře vypneme, budou některé objekty (a pravděpodobně zrovna ty dominantní) zcela bez stínů. No snad si to ještě kvůli obrovskému množství RT nekompatibilních karet na trhu nedovolí
CPU: Intel i9-10900K, MB: NZXT N7 Z590, AIO: NZXT Kraken X63 RGB, RAM: Kingston 2× 32GB DDR4 3200MHz CL16 Fury, Disky: 1× SSD 1TB + 2x WD HDD 3TB, GPU: EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA, PSU: Cooler Master V1200 Platinum, CASE: NZXT H7 FLOW, OS: Windows 10 PRO 64 bit, Repro: Creative GigaWorks T20 Series II, Monitor: DELL UltraSharp 30" PremierColor UP3017 2560x1600. Alternativně: Apple MacBook Air / iPad Pro + Apple Pencil / iPhone 12 Pro Max
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
Jen tak mimochodem, na konzoli v ukazce ty stejny osoby myslim stiny normalne mely, jen klasicky hard shadows. Nevim proc prvne rozdil mezi hard shadows a RT shadows ukazali (ten rozdil tam je viditelny), a pak pri cely scene nekterym postavam stin chybel. Jestli to byl zamer, tak byl blbej, ale predvadeli to primo lidi z Nixxes software, takze nejaky redaktor by se jich tam musel zeptat.
PET5:
RT je myslim pro vyvojare pohodlnejsi nez techniky jako PCSS a HFTS, atd... zvlast kdyz ti za zady stoji nVidia Jinak i tyhle stinovaci techniky zerou strasnej vykon. Je treba pockat na finalni produkty a pak se to bude moci porovnat.
PS: Taky je treba brat, ze tyhle ukazky jsou z her, ktery delaji studia, ktery jsou s nV nejak propojeny a nektery dlouhodobe. Jen EA je novy kun v nV staji. Samo tezko treba tohle bude v novym DOOMu, kdyz Bethesda je vazana smluvne s AMD. Takze vetsina tehle efektu bude omezene v titulech studii spolupracujicich s nV, coz ale zase neni tak malo. Preci jen nV ma nejakou silu a na tyhle sile bude zaviset jak to pujde dal.
PET5:
RT je myslim pro vyvojare pohodlnejsi nez techniky jako PCSS a HFTS, atd... zvlast kdyz ti za zady stoji nVidia Jinak i tyhle stinovaci techniky zerou strasnej vykon. Je treba pockat na finalni produkty a pak se to bude moci porovnat.
PS: Taky je treba brat, ze tyhle ukazky jsou z her, ktery delaji studia, ktery jsou s nV nejak propojeny a nektery dlouhodobe. Jen EA je novy kun v nV staji. Samo tezko treba tohle bude v novym DOOMu, kdyz Bethesda je vazana smluvne s AMD. Takze vetsina tehle efektu bude omezene v titulech studii spolupracujicich s nV, coz ale zase neni tak malo. Preci jen nV ma nejakou silu a na tyhle sile bude zaviset jak to pujde dal.
- maltra
- Začátečník
- Registrován: 11. říj 2010
- Bydliště: Západná Stredozem
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
Skus to poniektorym vysvetlit . Je to marketingova prezentacia v ktorej ma RT vyzerat ovela lepsie pricom rozdiel by nebol az taky pozorovatelny keby tu klasicku metodu bez RT zamerne neosalili.PET5 píše:Tak ta dema byla zcela jistě vytvořena tak, aby efekt RT vypadal na první pohled výrazně lépe.
PC: R9 5900X | 32 GB DDR4 | X570 Aorus Master | ASUS RTX 4070 Ti TUF | WD_BLACK SN850X 2TB | Phanteks Enthoo Pro M Glass | AX860 | Alienware AW3423DWF
Retro PC: PIII 650E Slot 1 | GA-6BXE Rev 1.9 | 128MB DDR | V4 4500 32MB AGP | SB 32 PnP CT3670 | SpinPoint 80GB>32GB
Retro PC: PIII 650E Slot 1 | GA-6BXE Rev 1.9 | 128MB DDR | V4 4500 32MB AGP | SB 32 PnP CT3670 | SpinPoint 80GB>32GB
- rosta
- Začátečník
-
- Registrován: 18. čer 2017
- Bydliště: Ustí nad Orlicí
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
tesim se na nejaky herní test ale tak nejak tusim ze upgrade z SLI 1080ti nebude mit moc smysl
CPU: Intel core i9 13900K MB: Asus z790 hero RAM: G.Skill 32gb ddr5 @7800mhz cl36 HDD: 2TB Seagate SSD: Corsair Force Series MP510 960GB, Samsung 960 PRO 1TB GPU: TUF 4090 PSU: Corsair HX1200i ostatní: NZXT internal usb hub, aquaero 6, BT 4.0 nano usb tp-link ub400 Vodní chlazení: dva okruhy, dvě pumpy, 5 chladičů a spousta trubek Monitor: Samsung Odyssey G9
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
Prechazet ze SLI dvou GTX 1080Ti na Turing asi moc relevatni reseni nebude, jen pokud bys chtel "the best" a bylo by ti jedno kolik to stoji.
maltra:
Pokud pozijes treba HFTS a nejak tu scenu "nahackujes" aby se trochu podobala RT reseni, tak te to vykonostne taky sezere a kvalitu stejne neudelas uplne stejnou jako RT. Rozdil by tam byl. Si vytahni takovy WD 2, zapni HFTS a vykon ti sleti do kopru, neda to poradne ani GTX 1080Ti a je to stale horsi nez co dovede RT.
maltra:
Pokud pozijes treba HFTS a nejak tu scenu "nahackujes" aby se trochu podobala RT reseni, tak te to vykonostne taky sezere a kvalitu stejne neudelas uplne stejnou jako RT. Rozdil by tam byl. Si vytahni takovy WD 2, zapni HFTS a vykon ti sleti do kopru, neda to poradne ani GTX 1080Ti a je to stale horsi nez co dovede RT.
- Leon_
- Začátečník
- Registrován: 03. pro 2015
- havli
- Mírně pokročilý
- Registrován: 15. zář 2009
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/va ... -light.jpg
https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/va ... racing.jpg
Hmm, tak tohle je zrovna priklad, kde to bez RT vypada docela realisticky, zatimco s nim jako blbe udelana fotka.
https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/va ... racing.jpg
Hmm, tak tohle je zrovna priklad, kde to bez RT vypada docela realisticky, zatimco s nim jako blbe udelana fotka.
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3000 ; Gainward RTX 3060 ; MX500 500 GB, 4 TB + 6 TB HDD ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
- maltra
- Začátečník
- Registrován: 11. říj 2010
- Bydliště: Západná Stredozem
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
Presne to je ten slajd o ktorom som hovoril. Kedze som hral vsetkych Stalkerov a aj Metro tak mi tento slajdik najviac pripomenul ake je to nerealisticke a ze to v tych hrach uz pred rokmi vyzeralo lepsie.
PC: R9 5900X | 32 GB DDR4 | X570 Aorus Master | ASUS RTX 4070 Ti TUF | WD_BLACK SN850X 2TB | Phanteks Enthoo Pro M Glass | AX860 | Alienware AW3423DWF
Retro PC: PIII 650E Slot 1 | GA-6BXE Rev 1.9 | 128MB DDR | V4 4500 32MB AGP | SB 32 PnP CT3670 | SpinPoint 80GB>32GB
Retro PC: PIII 650E Slot 1 | GA-6BXE Rev 1.9 | 128MB DDR | V4 4500 32MB AGP | SB 32 PnP CT3670 | SpinPoint 80GB>32GB
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
havli:
U ty klasiky je zrejmy, ze pouzili pro simulaci svetelny zdroj u okna a to svetlo se pak rozplyva tam kde nema. Slunce je nizko, tedy je rano nebo vecer, stin je dlouhy a je tam jen jedno okno, coz ti udela drevenou mistnost pomerne tmavou.
maltra:
Podivej se na to poradne. To svetlo u klasiky je tam kde nema byt. Jde jasne videt ze je svetelny zdroj umisten v okne a ne na nebi.
PS: Ja si se svetelnymi zdroji hral a je to u rasterizace vesmes jen fakeovani, kdy se ruzne umistuji svetelny zdroje do mistnosti a dle toho se da hrat s ambientem mistnosti. Bohuzel casto ty svetla delaji neplechu, ze z podstaty ozaruji to co spravne nemaji. Muze to byt nekdy i hezci, ale ne realny jako u RT. Global Illumination pres RT proste nafekovat nejde, aby to odpovidalo realu.
U ty klasiky je zrejmy, ze pouzili pro simulaci svetelny zdroj u okna a to svetlo se pak rozplyva tam kde nema. Slunce je nizko, tedy je rano nebo vecer, stin je dlouhy a je tam jen jedno okno, coz ti udela drevenou mistnost pomerne tmavou.
maltra:
Podivej se na to poradne. To svetlo u klasiky je tam kde nema byt. Jde jasne videt ze je svetelny zdroj umisten v okne a ne na nebi.
PS: Ja si se svetelnymi zdroji hral a je to u rasterizace vesmes jen fakeovani, kdy se ruzne umistuji svetelny zdroje do mistnosti a dle toho se da hrat s ambientem mistnosti. Bohuzel casto ty svetla delaji neplechu, ze z podstaty ozaruji to co spravne nemaji. Muze to byt nekdy i hezci, ale ne realny jako u RT. Global Illumination pres RT proste nafekovat nejde, aby to odpovidalo realu.
- yuri.cs
- Mírně pokročilý
- Registrován: 03. led 2007
- Bydliště: hl.m. piva
- Kontaktovat uživatele:
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
Jasne, ze je to s RT realistictejsi. Jeste aby ne. Neni tam ten svetelny "blooming".
Problem je, ze ta scena se hrozne ztmavila - clovek nevidi nic. Tenhle game design prvek nenavidim...
Problem je, ze ta scena se hrozne ztmavila - clovek nevidi nic. Tenhle game design prvek nenavidim...
It will be amazing in case after 10GHz we will see 20GHz, 30GHz and so on, just like we witnessed the thorny way from 10MHz to 33MHz in the eighties. -xbitlabs.com