Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je pá 4. prosinec 2020, 21:57

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 163 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 15. říjen 2020, 17:14 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Právě, sice je to hnus ve výsledku, ale když vezmeme úvahu, že se to dopočítává přesně tohohle rozlišení:
Obrázek
(je to PNGčko, tak si to zkuste upscalnout na 1920x1080 zpět sami :-D )

... tak jako docela nečekaně dobrý výsledek i když už s artefakty. Chvíli sem to zkoušel a je nutné kvůli artefaktům vypnout Raytracing. I na něj už je to málo rays. Bez RT to ale jede slušně.

40p nokia režim je fakt legrace, to už je jen taková halucinace. Tam už to ty detaily fakt nechytá. :-D

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 20. říjen 2020, 14:57 
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 14. březen 2004
Bydliště: Ostrava Poruba
Nahoru
Tohle asi podporou RT a DLSS prodeje RTX karet nějak moc nezvýší, ale i tak to sem dávám :-D
Pumpkin Jack | Ray Tracing and DLSS Gameplay Reveal
https://store.steampowered.com/app/1186 ... pkin_Jack/

_________________
<-MB-> Gigabyte Z490M Gaming X | <-CPU-> Intel i5 10400 <-RAM-> 16GB (2x8) GOODRAM IRDM PRO 3600 Mhz
<-NVME-> 512GB Adata XPG SX8200 Pro | <LCD> 27"AOC 27G2U | <-GPU-> Sapphire Radeon RX 6800 XT
<-PSU-> Seasonic FOCUS Plus Gold 750W | <CASE> Metallic Gear by Phanteks NEO Micro V2 Black


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 22. říjen 2020, 09:47 
Začátečník
Začátečník

Založen: 02. červenec 2015
Nahoru
Nvidia oznámila dalších 12 her podporujicich RTX a DLSS.

https://wccftech.com/nvidia-announces-1 ... annerlord/

_________________
CPU: Core i7 8700k 5GHz 1.325V MB: Asus Z370 Prime-A RAM: G-skill Trident Z 3200MHz CL16 GPU: RTX 2070S FE (EVGA RTX 3080 XC3 Black) PSU: EVGA Supernova G2 750W, Cooling: EKWB D5 pump, Velocity blok, EK FC RTX 2080ti, 2x360mm rad, 6x Corsair LL120 a 3x ML120 CASE: Lian-Li O11 Dynamic White

Alienware AW3418DW - 3440x1440, 120Hz


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 22. říjen 2020, 10:01 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
to vypadá přesně jak jsem psal, DLSS není sranda do těch her dát, například:

Mount and Blade II: Early Access od 30. března
Edge of Eternity v betě od 12. srpna
Enlisted uzavřená beta
atd atd

Zatím se plní scénář že na launchday DLSS jen domluvené hry jako dříve Hairworks nebo GPU PhysX, ve zbytku přijde X měsíců po vydání hry což je s křížkem po funuse.

_________________
XBOX ONE X, PS4 Pro, LG OLED65BX, CREATIVE Sound Blaster X Katana
výměna pasty za tekutý kov v PS4 Pro https://imgur.com/a/DwRy3CM
Lexus CT200h Daybreak Yellow


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 22. říjen 2020, 11:31 
Začátečník
Začátečník

Založen: 02. červenec 2015
Nahoru
To asi nechápu. To že hry jsou bete, znamená že by měli už všechno umět? Já myslel že důležité je to, co má hra po releasu a ne v bete. Já třeba hry v bete že zásady nehraju, abych si nekazil pak release.

_________________
CPU: Core i7 8700k 5GHz 1.325V MB: Asus Z370 Prime-A RAM: G-skill Trident Z 3200MHz CL16 GPU: RTX 2070S FE (EVGA RTX 3080 XC3 Black) PSU: EVGA Supernova G2 750W, Cooling: EKWB D5 pump, Velocity blok, EK FC RTX 2080ti, 2x360mm rad, 6x Corsair LL120 a 3x ML120 CASE: Lian-Li O11 Dynamic White

Alienware AW3418DW - 3440x1440, 120Hz


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 22. říjen 2020, 11:38 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
ne to znamená že je hra dostupná před releasem takže může nVidia v klidu podporu připravit, hry bez předběžného přístupu jsou pod NDA a pokud nemá nVidia nějaký partnerský vztah se studiem tak nemůže podporu připravit a v den vydání hry nemá uživatel DLSS k dispozici, tohle není mířený konkrétně na tebe, je to obecná diskuze k DLSS která se vede už delší dobu a konkrétně o složitosti implementace je to realita vs marketing.

_________________
XBOX ONE X, PS4 Pro, LG OLED65BX, CREATIVE Sound Blaster X Katana
výměna pasty za tekutý kov v PS4 Pro https://imgur.com/a/DwRy3CM
Lexus CT200h Daybreak Yellow


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 22. říjen 2020, 13:50 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. prosinec 2003
Nahoru
Tak sranda je ze o takomto zoome(AI) obyčajného obrázku je tá zväčšenina na tom lepšie ako orignal :D
DLSS 2.0 sa niekedy darí podobne :) :)

_________________
Intel Core i9 9900kf@5,1GHz,Strix Z370 F, 2X32GB 3733 DDR4, Gainward Phoenix 3090 1,9/20GHz, H2O + Carbide 600Q,SF Leadex 1kW Ti, 6,5 TB SSD, Topping D50s + Schiit Magni 2U + Shure1540, LG 38GN950, Mate 20 Pro, HTPC, ITX 8700k + 2060s + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 2. listopad 2020, 11:48 
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 14. březen 2004
Bydliště: Ostrava Poruba
Nahoru
Xuan-Yuan Sword VII offers one of the best DLSS implementations, and we strongly suggest using it.

https://www.dsogaming.com/pc-performanc ... enchmarks/

_________________
<-MB-> Gigabyte Z490M Gaming X | <-CPU-> Intel i5 10400 <-RAM-> 16GB (2x8) GOODRAM IRDM PRO 3600 Mhz
<-NVME-> 512GB Adata XPG SX8200 Pro | <LCD> 27"AOC 27G2U | <-GPU-> Sapphire Radeon RX 6800 XT
<-PSU-> Seasonic FOCUS Plus Gold 750W | <CASE> Metallic Gear by Phanteks NEO Micro V2 Black


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 3. listopad 2020, 22:42 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Dagor 6.0 engine (War Thunder, Enlisted, Crossout) přidává podporu DLSS

War Thunder 2.0.0.8 (Dev)
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 17. listopad 2020, 12:41 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
Par screenshotu z WT:

2560x1440 + HQ TAA
Obrázek Obrázek Obrázek

2560x1440 + DLSS Quality
Obrázek Obrázek Obrázek

A pro ultimatni pixel huntery rozliseni 5120x2880. :twisted: Prvni snimek je normalni, druhy s DLSS Quality.

http://hw-museum.cz/data/pctf/DLSS/aces ... 44_021.png
http://hw-museum.cz/data/pctf/DLSS/aces ... 1_DLSS.png

http://hw-museum.cz/data/pctf/DLSS/aces ... 10_273.png
http://hw-museum.cz/data/pctf/DLSS/aces ... 8_DLSS.png

http://hw-museum.cz/data/pctf/DLSS/aces ... 10_217.png
http://hw-museum.cz/data/pctf/DLSS/aces ... 1_DLSS.png

_________________
Ryzen 7 3700X ; ASRock AB350 Pro4 ; 32 GB DDR4 2666 ; Gainward RTX 3080 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Xeon X5687, Radeon X850 XT, 4 GB DDR3, Win98SE; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Win98SE; Pentium III-S 1400, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, Win98SE & DOS
Retro PC: ThinkPad 600
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 17. listopad 2020, 13:40 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Škoda že to zas maže (vegetace, Zimmerit atd.) :(


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 17. listopad 2020, 13:51 
Žlutá karta
Žlutá karta

Založen: 16. srpen 2009
Nahoru
Tak to uz se tesim az AMD ukaze ekvivalent se stejnym performance boostem, ktery nebude rozmazavat. :roll:


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 17. listopad 2020, 14:02 
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 14. březen 2004
Bydliště: Ostrava Poruba
Nahoru
Mazání řeší sharpening Freestyle, ale proč se v dálce ztrácí stíny kolem stromů?

_________________
<-MB-> Gigabyte Z490M Gaming X | <-CPU-> Intel i5 10400 <-RAM-> 16GB (2x8) GOODRAM IRDM PRO 3600 Mhz
<-NVME-> 512GB Adata XPG SX8200 Pro | <LCD> 27"AOC 27G2U | <-GPU-> Sapphire Radeon RX 6800 XT
<-PSU-> Seasonic FOCUS Plus Gold 750W | <CASE> Metallic Gear by Phanteks NEO Micro V2 Black


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 17. listopad 2020, 14:25 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. prosinec 2003
Nahoru
mne to pripadá ja keby bolo to dlss omýlené tými oknami :D
lebo mimo je to vceku ok :mrgreen:

_________________
Intel Core i9 9900kf@5,1GHz,Strix Z370 F, 2X32GB 3733 DDR4, Gainward Phoenix 3090 1,9/20GHz, H2O + Carbide 600Q,SF Leadex 1kW Ti, 6,5 TB SSD, Topping D50s + Schiit Magni 2U + Shure1540, LG 38GN950, Mate 20 Pro, HTPC, ITX 8700k + 2060s + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 17. listopad 2020, 14:39 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Krteq napsal:
Škoda že to zas maže (vegetace, Zimmerit atd.) :(
Tipuji si že v pohybu bude ta vegetace klidnější než bez DLSS - méně shimmeru. :wink: Na ostrost pomůže Freestyle Sharpening (prostě to samý jako CAS :roll: ) - který pomáhá i ve hrách, kde TAA je implementováno blbě a maže také.

A jo, taky sem zvědav na nemazající a aspoň stejně kvalitní alternativu od rudý bandy bez AI akcelerace (Tensor Cores). :twisted:

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 17. listopad 2020, 15:52 
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 28. červenec 2007
Bydliště: Bolatice
Nahoru
Krteq napsal:
Škoda že to zas maže (vegetace, Zimmerit atd.) :(

Jak uz rekli ostatni, tohle jednoduse resi freestyle sharpen (vlastni zkusenost).
Na druhou stranu je potreba taky rict, ze DLSS pridava detaily, ktere v nativnim renderu vubec nejsou - u prvniho screenu to jde videt na lepsim vyhlazeni vrchni strany kanonu nebo na miridlech kulometu na strese. U druheho screen vidim zase podstatny rozdil v prokresleni te obruce kolem velitelske veze. Dovedu si predstavit, ze hlavne v pohybu to bude bez DLSS nepekne shimmerovat.

Spis se divim, proc tam v dalce zmizely stiny, nebo proc jsou stromy tak svetle, protoze na to by DLSS nemelo mit zadny vliv. Mozna si v Gaijinu zase dali trosku moc vodky, kdo vi. ¯\_(ツ)_/¯

_________________
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 17. listopad 2020, 15:58 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
V pohybu to je +/- totez jako nativ.

Ono ve WT asi nema DLSS smysl resit, kdyz je ta hra pomerne nenarocna. 2560x1440 max detaily da RTX 3080 cca 200 fps a nekde od 150 uz je CPU limit (3700X). Na nejakem lowendu by se to asi dalo akceptovat, ztrata kvality neni prilis velka (ale narust vykonu taky ne).

_________________
Ryzen 7 3700X ; ASRock AB350 Pro4 ; 32 GB DDR4 2666 ; Gainward RTX 3080 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Xeon X5687, Radeon X850 XT, 4 GB DDR3, Win98SE; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Win98SE; Pentium III-S 1400, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, Win98SE & DOS
Retro PC: ThinkPad 600
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 17. listopad 2020, 16:20 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. červenec 2015
Bydliště: Jilemnice
Nahoru
Nektery casti obrazu s tim DLSS vypadaj lip, nektery hur, ale desi me, ze tam chybej ty stiny, to vypada jako by to ve WoT vyplo nejaky nastaveni.

Shimmeru bych se zas tolik nebal, DLSS kouka i na predchozi snimky, takze by si to s tim melo nejak poradit a ve vysledku by to mohlo bejt i lepsi nez bez DLSS.

_________________
GPU ASUS Strix RTX 3090 OC CPU Intel Core i7 8700K@5GHz+EK KIT L360 MB ASUS Maximus X HERO, RAM G.Skill Tridentz 32GB RAM@3466MHz
case Fractal Define S PSU Seasonic P860, M2 SSD ADATA XPG SX 8200PRO 2TB + 1 TB
monitory 3x AOC AG271QG (1440p 165Hz IPS) periferie Razer Deathadder, Ducky Shine7, Steelseries QcK+, Sennheiser PC360 VR Valve Index


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 17. listopad 2020, 16:36 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Sobo napsal:
Spis se divim, proc tam v dalce zmizely stiny, nebo proc jsou stromy tak svetle, protoze na to by DLSS nemelo mit zadny vliv. Mozna si v Gaijinu zase dali trosku moc vodky, kdo vi. ¯\_(ツ)_/¯
Tohle podle mě bude prostě tím, že se renderuje v nižším rozlišení = jiný LOD. Nedávno, když sem hrál GTA 4 (čistě CPU limitovaná hra), tak mě překvapilo, že ve 4K DRS mě to běží hůř než ve FHD, přitom grafika v té scéně nemakala ani na 50%... ale zásadně se lišila kvalita modelů. Ve 4K to vykresluje mnohem dál kvalitnější modely. Tohle bude asi podobný. V nativu to má lepší LOD než v nižším rozlišení.

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 18. listopad 2020, 22:33 
Nováček
Nováček

Založen: 29. leden 2019
Nahoru
NVIDIA zprovoznila DLSS v dalších čtyřech hrách pro až 120% nárůst FPS

https://www.svethardware.cz/nvidia-zpro ... -fps/53631

_________________
... Ryzen 5 5600x, Nvidia RTX 3070; Notebook: Asus Rog


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 163 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: crashPC, Koky, Murun a 7 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.