Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je ne 1. listopad 2020, 00:01

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 127 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 28. srpen 2019, 23:38 
Začátečník
Začátečník

Založen: 29. duben 2006
Bydliště: Beroun, Praha
Nahoru
Jel si to s RT nebo bez? Je jasný, že s RT bude mít DLSS navrch. HUB v recenzích při srovnávání výkonu nezahrnutí RT.

_________________
Facebook page - HW novinky, Overclocking, atd.
Youtube Channel


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 29. srpen 2019, 00:08 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 16. prosinec 2009
Bydliště: SVK - Košice
Nahoru
Ano s RT. Da sa ist DLSS bez RT ? Nie som si teraz isty.
Ani som si nevsimol ze to testovali bez RT.
Ale o com sa potom bavime ?
DLSS je tu predsa len na to aby kompenzovalo vysoke poziadavky RT.
K comu by si niekto dobrovolne zapinal DLSS ked nepouziva RT. Nieco tu nesedi.

_________________
Intel Core i7 8700K @ 4.8Ghz + Noctua NH-D15 | 16GB DDR4 3200Mhz CL15 Corsair | MSI Z370 GAMING PRO CARBON | MSI GeForce RTX 2080 GAMING X TRIO 2.1/15.5Ghz
Crucial MX500 2TB | Samsung 970 EVO 500GB NVMe | Seasonic Prime Ti Ultra 750W | W10 x64 Pro v1909 | Fractal Define R4 Black + 3x NF-A14 | DELL U2515H 1440p

Phone: Samsung Galaxy S20+
Time Spy: 11 610


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 29. srpen 2019, 01:01 
Začátečník
Začátečník

Založen: 29. duben 2006
Bydliště: Beroun, Praha
Nahoru
Ano, mělo by to jít i bez RT, když porovnávají 4k default vs 4K DLSS upscale vs 4k 0.7 scalling, a to i na Radeonu.
Tam kde testují i Radeon, tak nepoužívají RT.
Ano, DLSS je tu kvůli RT. Jenomže někteří (nejmenuji) říkají, že DLSS je nahovno, protože sharpening vypadá líp v souvislosti s porovnáním 4k DLSS upscale vs 4k 0.7 scalling. Což je blbost, protože k tomu DLSS prvoplánově neslouží.

_________________
Facebook page - HW novinky, Overclocking, atd.
Youtube Channel


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 23. březen 2020, 15:14 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
NVIDIA oficiálně uvedla DLSS 2.0 (Nejedná se o původně oznámený DLSS 2X "quality" mód)
Citace:
DLSS 2.0 Features :

  • Superior Image Quality - DLSS 2.0 offers native resolution image quality using half the pixels. It employs new temporal accumulation techniques for sharper image details and improved stability from frame to frame.

  • Customizable Options - DLSS 2.0 offers users 3 image quality modes (Quality, Balanced, Performance) that control render resolution, with Performance mode now enabling up to a 4X super resolution.

  • Great Scaling Across All RTX GPUs and Resolutions - a new, faster AI model more efficiently uses Tensor Cores to execute 2X faster than the original, improving frame rates and removing restrictions on supported GPUs, settings, and resolutions.

  • One Network for All Games - While the original DLSS required per-game training, DLSS 2.0 offers a generalized AI network that removes the need to train for each specific game. This means faster game integrations and more DLSS titles.
AnandTech - NVIDIA Intros DLSS 2.0: Ditches Per-Game Training, Adds Motion Vectors for Better Quality

Tohle už vypadá použitelněji než prvotní verze

Současně s uvedením mají tento týden vyjít updaty pro Control a MechWarrior 5 s implementací DLSS 2.0, v titulech Deliver Us the Moon a Wolfenstein: Youngblood je DLSS 2.0 už implementováno.


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 25. březen 2020, 15:56 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
V cestine: Nvidia uvádí DLSS 2.0: nová verze AI upscalingu je temporální a nese mnohá vylepšení
https://www.cnews.cz/nvidia-dlss-2-0-uv ... iltrovani/

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 4. duben 2020, 23:06 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Digital Foundry: Control vs DLSS 2.0: Can 540p Match 1080p Image Quality? Full Ray Tracing On RTX 2060?
https://www.youtube.com/watch?v=YWIKzRh ... L&index=82

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 6. duben 2020, 08:40 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Pokud by to takhle vpadalo na launchday, bylo by to jiný kafe. Teď už je to dobrá technologie, na launchi to byl humus kterej byl překonanej i blbym sharpen filtrem od AMD, a většina BFU so to tak navždy bude pamatovat. Teď už to chodí dobře a často si to díky snaze zvedat kontakt "zvýrazní" některé detaily více jak native 4K, což je přestřel ale nechme to protože to vypadá dobře. Podstatný ale je jak dobře se tomu daří bez ohledu na rozlišení, jak si to i z šíleně malýho rozlišení dokáže domyset dobrej finální detail, tohle je konečně AI upscaling.


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 6. duben 2020, 10:17 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Schválně jsem to zkusil. Protože původní DLSS byl v Control docela kompromis (a to ne mluvím už vůbec i zablurovaným Metru - to by také mohlo patch na 2.0 dostat). Jako vypadá to relativně dobře, hlavně samotné vyhlazování hran funguje ještě lépe než v TAA - pohyb je fakt bez artefaktů typických pro TAA.

Zde jsou screeny (png) z nativního FHD a Q a P režimu, grafika RTX 2070 Gainward (non OC 175W verze):
FHD: https://abload.de/img/control_dx12_2020_04_foj93.png
720p: https://abload.de/img/control_dx12_2020_04_dujxe.png
540p: https://abload.de/img/control_dx12_2020_04_ezku0.png

Podle mě ale zásadní změnou je to přidané doostřování, díky kterému více vyniknou drobné detaily a působí to možná i lépe než nativko (minimálně režim 720p). Nevýhodou samotného Controlu je, že má velice agresivní texture LOD - je to například krásně vidět na té zelené knize v levo na stole. v 720 a 540p má to logo nižší rozlišení. Ve FHD je načten o stupeň vyšší LOD. Každopádně boost fps je brutální! Díky pozitivnímu vlivu na kvalitu obrazu (zlepšení transparentních textur) nevidím ani důvod DLSS vypínat.

Ještě pro srovnání (kvůli výkonu na fixní frekvenci) obyčejného 720p renderu s 720p DLSS 2.0:
je vidět, že výpočet DLSS není ani zdaleka bezeztrátový a nějaký výkon si ukousne, ale boost kvality a prokreslení obrazu je výrazný:

720p: https://abload.de/img/control_dx12_2020_04_skka0.png
720p DLSS: https://abload.de/img/control_dx12_2020_04_omjko.png

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 6. duben 2020, 11:32 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 06. říjen 2014
Bydliště: Bučovice
Nahoru
Hlavně mi to přijde parádní pro vyšší rozlišení jako je 4k, co jsem zkoušel tak i upscale z 1080p pomocí DLSS na 4k vypadá ostřeji jak nativní 4k, jo jako jde to poznat hlavně na některých hranách objektů, které víc vyniknou právě kvůli implementaci sharpen filtru do DLSS, což nijak nevadí.

Ohledně toho texture LODu to vypadá, že hra má nějaký bug, ze začátku jsem ani nehrál v DX12 kvůli tomu, že se mi to občas buglo a přestalo načítat textury (zůstávaly komplet low res), teď to vypadá OK, ale když měním kvalitu DLSS nebo ho vypínám tak občas některé objekty dál zůstanou s low res texturou, ale stačí dát ESC a počkat a naskočí to v plné kvalitě i tak má hra strašně pomalej texture streaming jako většina DX12 her a to mám pro ni lepší podmínky jako je SSD...

V Metro Exodus bych moc bral DLSS 2.0, když jsem ho ještě nedohrál, ale našel jsem tohle info:
Citace:
Metro Exodus devs on DLSS 2.0: "We may implement it in the future, but for now, no. There are some systems that we would have to rework in order to support the new priorities of the updated DLSS."

sice staré DLSS tam vypadá docela dobře, ale nepoužívám ho, protože konkrétně v téhle hře nefunguje korektně s HDR a redukuje peak brightness

_________________
AMD Ryzen 5 2600X 3,6GHz @ 4,2GHz boost; MSI GeForce RTX 2080 SUPER GAMING X TRIO 8GB GDDR6; MSI X470 GAMING PLUS - AMD X470; HyperX Fury Black 4x8GB DDR4 3200MHz @ CL18 (HX432C18FB2/8); SilentiumPC Navis RGB 280 AiO; M2 SSD WD Blue SN500 - 500GB, SSD Crucial MX500 - 1TB, SSD Crucial BX500 - 480GB, HDD Seagate BarraCuda - 4TB (ST4000DM004); ASUS DRW-24B5ST; Corsair RMx Series RM650x (v.2018) - 650W; SilentiumPC Armis AR7 TG RGB window; SilentiumPC Gear GK550 Omnis Kailh Brown RGB; SteelSeries Rival 310; Creative Sound Blaster Z; Edifier R1280T (42Watt RMS); Philips 436M6VBPAB/00 42,5" 3840x2160@60Hz (HDR1000+Adaptive-Sync); Microsoft Windows 10 Pro CZ 64-bit v1909


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 6. duben 2020, 11:58 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
No tohle je otázka, ono totiž stav" hrana je výraznější než native 4K" znamená že to v tu chvíli nevypadá tak jak má. To je stinná stránka AI aupscalingu, kterej se snaží doplňovat objekty podle toho jak je odhaduje že tam budou, co když ale záměr tvůrce nebyl tak výrazná hrana, nebyl póry jak zauhrovaný puberťačky a řasy jak kartáče? To se pak AI těžko vysvětluje heh, proto taky ten training game by game a žádné globální nasazení.

Co se hodně hodí je to že maže transaprentní artefakty, což je ale pouze důsledek absence TRAA a textur bez aplha blendingu, což je problém se kterym se bojuje od Voodoo1 (přílišnej alpha blending může bugovat enormě zatěžuje TMU, bez alpha blendingu maj ale zas transparence allias) a stále žádné řešení, raději bych preferoval funkční TRAA no.


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 14. červenec 2020, 21:54 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 25. únor 2007
Nahoru
Klobúk dole pred DLSS 2.0 v Death Stranding. Najlepšia kvalita obrazu je s DLSS a ešte naviac s výrazným navýšením FPS. Tak toto sa naozaj podarilo. :thumbsup:

https://youtu.be/ggnvhFSrPGE?t=955

_________________
MB: ASUS P9X79 CPU: Intel i7-4820K + Noctua NH-U12P RAM: 48 GB DDR3 1333 MHz GPU: EVGA GeForce RTX 2070 XC GAMING SSD: Intel 730 240 GB, Crucial MX300 1 TB
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + beyerdynamic DT 990 Pro 250 Ω + Creative 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G502 HERO + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 7 Pro 64-bit


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 14. červenec 2020, 23:50 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Vyhlazování transparentních textur je dokonalé (jak to umí lépe vyhladit vlasy už to ukázalo v Control) . DLSS 2.0 se fakt povedlo - je to první metoda anti-aliasingu, která výkon zvyšuje. :) I když má někdo nabušenou grafiku, co danou hru dává s prstem v nose, je lepší hrát s DLSS - lepší obraz i výkon.

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 15. červenec 2020, 07:33 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 31. březen 2011
Bydliště: Praha, Prešov
Nahoru
https://pc.zoznam.sk/raytracing-dlss-bu ... sti-nvidia

_________________
Intel Core i7-5820K@4,5GHz@watercooled, 32GB DDR4 2,4GHz, GB X99-UD4, Be Quiet Dark Power Pro 11 1kW; NVIDIA GTX 1080 FE watercooled; Fractal Design XL R2; Crucial MX100 256GB;Philips 234E5QHSB/00; OCZ RD400 512GB NVMe ; CFL 8700K ? Alphacool Eisbaer@; NVIDIA GTX 1060 FE; SSD: Samsung EVO 850 256GB; HDD:Seagate 7200.10@250GB + WD@320GB + Seagate 7200.12@1TB; Samsung SyncMaster BX2450L; Windows 10 PRO WMC; Fractal Design R4 Define@SuperFlower 550W Golden King
LUMIA 820,920,830; iPhone 6


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 15. červenec 2020, 09:59 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Na wcfftechu je porovnávačka přímo s AMD fidelity FX (přináší nárůst výkonu jako DLSS - Quality mode - render také v cca 75% rozlišení)... No s následující generací grafik to bude mít AMD dost těžký, pokud nepřijde s nějakou alternativou k DLSS. Fidelity FX jen upscaluje obraz a mírně doostřuje. To se s DLSS, které obraz má dokonce lepší než nativ, nemůže ani měřit. :shock:

Jeden screen řekne víc, než dost:
https://wccftech.com/wp-content/uploads ... scaled.jpg

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 15. červenec 2020, 10:10 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
AMD bude muset přijít s vlastní alternativnou, jinak jsou v ****. Problém je že jejich současné karty nemaj žádné tensory "navíc" co by se při tradičnim renderu flákaly a jde je použít na tohle. Jaklejkoliv AI upscaling algoritmus by bral výkon ze shaderů. Jejich upsacling neni nic o čem by stálo za to mluvit, je to obyč sharpen filter kterej tu byl už dekády jen ho přejmenovali a dali rovnou do driverů.

Od další generace už jejich karty budou mít tensory a musej launchovat už s funkční obdobou DLSS, jinak by musely bejt min o 1/3 rychlejší aby mohly ject vyžší native, což neni reálné. Problém zde je že NV od příští generace hodlá RT a tensory nacpat přes všechny segmenty a RDNA2 jej má (pokud se nic nezměnilo) mít jen u toho největšího čipu. A neúspěch v mainstreamu by pro ně byl naprosto kritickej, to je vždy drželo nad propastí.


Naposledy upravil DOC_ZENITH dne st 15. červenec 2020, 10:36, celkem upraveno 1x.

 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 15. červenec 2020, 10:32 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
vyšlo to vůbec už v nějaký hře rovnou na launch? Death Stranding je taky už věc 8 měsíců stará. Jde o to jestli jsou to schopný to nabídnout na launch hry i mimo pár titulů na kterých se budou spolupodílet. Jakmile to bude masovka tak má AMD velkej problém, ale pokud zas vyjdou tři AAA tituly ročně a do dalších 10ti to dodaj s několikaměsíčním zpožděním tak to nebude zas tak horký.

_________________
XBOX ONE X, PS4 Pro, SONY 4K HDR TV, CREATIVE Sound Blaster X Katana
výměna pasty za tekutý kov v PS4 Pro https://imgur.com/a/DwRy3CM
Lexus CT200h Daybreak Yellow


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 15. červenec 2020, 10:38 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Nuo taky je to něco co stojí křemík a kupci Turingů si to těžce zaplatili, neni to "free featurka navíc" heh. Od verze 3.0 už to má bejt více univerzální a nebude se muset vše zdlouhavě optimalizovat pro konkrétní hry, alespoň takovej je plán.


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 15. červenec 2020, 10:56 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
ArgCZ napsal:
vyšlo to vůbec už v nějaký hře rovnou na launch? Death Stranding je taky už věc 8 měsíců stará.
Co? PC verze to vyšlo snad teď ne? To že to na 30fps páčkovačích vyšlo před osmi měsíci je v oblasti PC irelevantní - teď si to konečně můžeme zahrát na normálních 60...100+ fps. Jinak DLSS mají mít další tituly, na tom samém engine třeba i Horizon Dawn... Unreal engine už to také přímo integroval.

Neexistuje v podstatě důvod to nepodporovat. Kvalita obrazu lepší než při obyčejném vyhlazování TAA... Dokonce bych řekl, že transparentní textury svým chováním už jsou na úrovni TRSSAA. Nevidím pak jediný důvod, proč bych tu hru měl hrát v horším nativku, když AI dopočítaný obraz je lepší. V Death Stranding bych na své kartě DLSS také nepoužíval kvůli výkonu, ale kvalitě obrazu. (hrát to asi nebudu, simulátor future DPDčáka mě nějak neláká)

Konečně tu po dlouhé době je vyhlazování hran, které je sice post-process, ale výsledek je na téměř úrovni toho, co jsme kdysi dosahovali s náročným TRSSAA - hlavně v pohybu. Že to je berlička na slabý výkon u her s RT je jedna věc (ve FHD by se jinak dalo hrát jen na 2080Ti), ale kvalita obrazu lepší než nativ je druhý příjemný bonus.

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 15. červenec 2020, 11:13 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
prosimtě za
1, Ache není měřítko co je normální nebo není :D
2, pokud nevidíš spojitost mezi tím že launchovala hra 11/2019 a tím že byla vybrána pro DLSS 2.0 tak ok, v pohodě, pokračujte, evidentně jsi předvědčen že to je jen položka kterou je potřeba přidat do rozbalovacího menu a funguje

_________________
XBOX ONE X, PS4 Pro, SONY 4K HDR TV, CREATIVE Sound Blaster X Katana
výměna pasty za tekutý kov v PS4 Pro https://imgur.com/a/DwRy3CM
Lexus CT200h Daybreak Yellow


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 15. červenec 2020, 12:03 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 25. únor 2007
Nahoru
A nenapadlo ta napr ze ten rozdiel medzi PS4 release a PC release moze byt dany dobou potrebnou na portovanie toho enginu na PC? A podla vysledku je zjavne, ze s portom si dali poriadnu pracu. A nebude asi tiez nahoda, ze v tom istom case spolu s DS vychadza aj Horizon.
Plus moze hrat rolu este aj nejaka casova exkluzivita pre PS. Takze moc nechapem, preco mas taku potrebu sa just vyjadrovat k technologii ktora je cisto PC zalezitost, ked ta PC evidentne vobec nezaujima. Ja tiez hram aj na PS4, nedavno napr TLOU2 a nemam s tou platformou problem, rad si tam zahram hry, ktore si na PC nezahram a obe platformy maju svoje vyhody/nevyhody. Ale jasne, ze co sa da si radsej zahram na PC, v lepsej kvalite a vyssich FPS, ale neleziem s tym do for o PS4 a nejdem im vysvetlovat, jak maju hrat na PC, lebo to je jedina cesta, tak ako to ty pravidelne robis s obhajobou konzol vo vlaknach o PC a vysvetlujes nam, preco su konzole uzasne a PC na houby. Lebo neuveris, ale uz je to naozaj ohrane. :wink:

_________________
MB: ASUS P9X79 CPU: Intel i7-4820K + Noctua NH-U12P RAM: 48 GB DDR3 1333 MHz GPU: EVGA GeForce RTX 2070 XC GAMING SSD: Intel 730 240 GB, Crucial MX300 1 TB
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + beyerdynamic DT 990 Pro 250 Ω + Creative 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G502 HERO + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 7 Pro 64-bit


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 127 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: shipo a 18 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.