Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je pá 4. prosinec 2020, 21:34

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 163 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 15. červenec 2020, 12:16 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
DLSS 2.0 určitě nemá napsrosto nic společnýho s datumem vydání Detah Stranding, tohle sis dovodil z toho leda ty, já nic takovýho netvrdím, já jen říkám že na DLSS 2.0 musíš AI natrénovat a samozřejmě pokud máš s předstihem k dispozici obrazovej výstup ze hry tak to lépe zptimalizuješ a pak je výsledek opravdu dobrej jako teď sledujem tady, nebo v Contol který už bylo taky dávno venku. Ten zbytek o PS4 ignoruju protože to bude asi něco co v tobě leží nějakou dobu a tak jsi to sem plácnul ale na PS4 vs PC jsem tady nijak nenarážel.

Potřebu vyjadřovat se k tomu jsem neměl dokud se tu nerozjelo něco ve smyslu jak ta technologie zcela změní pravidla hry, tak říkám jestli vás vůbec napadlo že měli u Death Stranding opravdu královskej časovej polštář 8 měsíců s kompletní hrou v ruce a mohli podle toho přesně naučit DLSS 2.0 šlapat a zda vůbec něco vyšlo jako novinka s takhle fungujcím DLSS 2.0.

_________________
XBOX ONE X, PS4 Pro, LG OLED65BX, CREATIVE Sound Blaster X Katana
výměna pasty za tekutý kov v PS4 Pro https://imgur.com/a/DwRy3CM
Lexus CT200h Daybreak Yellow


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 15. červenec 2020, 12:39 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 25. únor 2007
Nahoru
No a ty vies ako dlho trva to natrenovat? Resp ako dlho to trenovali v DS? A obrazovy vystup z hry je dostupny vzdy uz davno pred vydanim samotnej hry. Ved posledne mesiace sa vacsinou uz len ladia bugy, pripravuje vydanie a pod. Kazdopadne to urcite nie je tak, ze v den vydania sa zrazu vygeneruje cely herny svet a az vtedy je mozne zacat trenovanie. To aka kvalita DLSS v DS je je predovsetkym vysledkom pokroku a vyvoju samotnej technologie, u ktorej bolo od zaciatku jasne (a ja som to tu aj pisal prvej vlne haterov), ze bude potrebny cas na jej vyladenie do stavu, kedy naozaj ukaze co je s nou mozne dosiahnut.
Je ale pravda, ze otazka teraz bude, v kolkych hrach sa DLSS objavi a ako teda bude rozsirene. To bude ale podla mna zalezat predovsetkym od vole vyvojarov hier, ci budu mat zaujem casti hracov priniest nieco navyse.

_________________
MB: ASUS P9X79 CPU: Intel i7-4820K + Noctua NH-U12P RAM: 48 GB DDR3 1333 MHz GPU: EVGA GeForce RTX 2070 XC GAMING SSD: Intel 730 240 GB, Crucial MX300 1 TB
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + beyerdynamic DT 990 Pro 250 Ω + Creative 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G502 HERO + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 7 Pro 64-bit


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 15. červenec 2020, 12:50 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
já to samozřejmě nevím, ale nemyslím si že to víš ty nebo ache, jediný co vím je že nám nejlepší výsledky předkládaj na hrách který jsou dávno venku a všichni víme že první verze DLSS co nVidia vrhla na trh spolu s launchem her stála za velký kulový, takže stále zbývá podle mě relevantní otázka v podobě toho jak rychle dosáhnou takový kvality pro konkrétní titul a na tu tady teď odpověď není.

Věřím že si zajistěj pár titulů ročně v úzký spoluprácí ale pokud u těch ostatních na to budem čekat dva-tři měsíce tak je to s křížkem po funuse jak se říká, v tu chvíli to nemění nic, maj jen další exkluzivní technologii která vystřídá předchozí a pomuže jim s marketingem jako už spoustu let dozadu. Masakr to bude ve chvíli kdy většina AAA titulů bude na launch mít DLSS 2.0 v plný kvalitě k dispozici a konkurence podobnou technologii v nedohlednu.

_________________
XBOX ONE X, PS4 Pro, LG OLED65BX, CREATIVE Sound Blaster X Katana
výměna pasty za tekutý kov v PS4 Pro https://imgur.com/a/DwRy3CM
Lexus CT200h Daybreak Yellow


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 15. červenec 2020, 13:03 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 16. březen 2004
Bydliště: Praha
Nahoru
michal3d napsal:
A nenapadlo ta napr ze ten rozdiel medzi PS4 release a PC release moze byt dany dobou potrebnou na portovanie toho enginu na PC?

Nenapadlo... casovou exkluzivitu si zaplatilo Sony.

_________________
Asus RoG laptop * AG322QCX


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 15. červenec 2020, 16:56 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Hned po vydani ma DLSS 2.0 treba prave Death Stranding, vypusteni konzolovy verze je v tomhle relevantni asi jako lonsky snih. DLSS 2.0 mel hned od vydani bety novy Win Minecraft a veskery pripravovany hry s oznamenym DLSS ho maji mit uz pri vydani implementovan. Je to i jednodussi nez prvni verze, uz se to nemusi zdlouhave trenovat na konkretni titul. S ohledem na to, ze DLSS 2.0 vysel pozdeji a je pomerne cerstvy, tak se nekde logicky implementoval zpetne pomoci updatu :idea: Jako proprietarni reseni to jiste nebude v kazdym titulu, ale future seznam podporovanych her je slusny.

Jinak Death Stranding s DLSS 2.0 jede ve 4K 60fps i na RTX 2060, ikdyz v performance modu. To je docela hardcore.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 15. červenec 2020, 17:15 
Začátečník
Začátečník

Založen: 02. únor 2007
Bydliště: Opava
Nahoru
Citace:
Masakr to bude ve chvíli kdy většina AAA titulů bude na launch mít DLSS 2.0 v plný kvalitě k dispozici a konkurence podobnou technologii v nedohlednu.


Konkurenci rozumim konzole a presne tak to snad i bude. Ted se jejich "novinky" jenz prijdou na trh, priblizi kvalitou k PC, co tu mame uz nejaky rok. Cili nice se nezmeni. Zezacatku na tom budeme podobne kvalitou obrazu, diky DLSS se zase muzou zvednout detaily na PC scene a zase budeme o generaci napred.

Ja osobne nevidim vyhodu DLSS v tom, ze budeme mit vice FPS. Dostatek jich mam uz ted v 2k. 165Hz mi staci. Ja cekam, ze ten prebytecny vykon pujde do detailni sceny a DLSS mi jen pomuze v tom, aby mi grafika zvladla vysoke FPSka.

Druhy pohled na vec je uzivatel 4K. Tomu jde o kazdy snimek a vidi DLSS potencial presne opacne.

_________________
9900K|ASUS Strix-F|2x8GB 3800|Strix GTX 1080Ti|FD R4|RM850i|27" Acer XB271 165Hz G-Synch|Fnatic MxRed Silent|G502 Hero|Logitech Z-5500|Sennheiser GSP 600


Naposledy upravil alienGT dne st 15. červenec 2020, 17:29, celkem upraveno 3x.

 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 15. červenec 2020, 17:23 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Těžko, nové konzole budiou mít GPU s jednotkami pro provádění obdoby DLSS, pokud to neudělá AMD tak to vyvine Sony/MS, nebo přímo autoři her. Tohle nezůstane PC záležitostí, naopak, do roka to bude běžný a PC bez toho budou "morálně zastaralé".


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 15. červenec 2020, 17:25 
Začátečník
Začátečník

Založen: 02. únor 2007
Bydliště: Opava
Nahoru
DOC_ZENITH napsal:
Těžko, nové konzole budiou mít GPU s jednotkami pro provádění obdoby DLSS, pokud to neudělá AMD tak to vyvine Sony/MS, nebo přímo autoři her. Tohle nezůstane PC záležitostí, naopak, do roka to bude běžný a PC bez toho budou "morálně zastaralé".


Ja to myslel tak, ze svyma parametrama a HW vybavenosti se priblizi k dnesnimu PC (GTX generaci). DLSS je prave ta cast, jenz muze udelat zase generacni skok. Pro nekoho v FPS, ja bych radeji detaily, jenz by GPU bez DLSS neustala na high FPS.

_________________
9900K|ASUS Strix-F|2x8GB 3800|Strix GTX 1080Ti|FD R4|RM850i|27" Acer XB271 165Hz G-Synch|Fnatic MxRed Silent|G502 Hero|Logitech Z-5500|Sennheiser GSP 600


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 15. červenec 2020, 17:50 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Hladis napsal:
Jinak Death Stranding s DLSS 2.0 jede ve 4K 60fps i na RTX 2060, ikdyz v performance modu. To je docela hardcore.
Nvidia to také tak propaguje - Death Stranding jede na všech RTX kartách v 60 fps @ 4K anebo 100 fps @ 1440p... to je mazec. U her, co budou DLSS podporovat se životnost i takové 2060 dost zvyšuje (tu si lidi kupovali spíš na 1080p, max. 1440p).

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 15. červenec 2020, 17:56 
Začátečník
Začátečník

Založen: 02. únor 2007
Bydliště: Opava
Nahoru
Otazka, kolik lidi s 4K monitorem maji RTX2060 :-D - joke

Rekneme, ze DLSS pracuje s 80% nativniho rozliseni. Je tedy vetsi benefit pri vyssim rozliseni?
Priklad: v 1440p dostanu navic treba 30%, ale v 2160p mam navic 50%? Funguje to takhle?
Nebo je to +- linearni a dostanu "FPS zadarmo" +- stejne v kazdem meritku?

_________________
9900K|ASUS Strix-F|2x8GB 3800|Strix GTX 1080Ti|FD R4|RM850i|27" Acer XB271 165Hz G-Synch|Fnatic MxRed Silent|G502 Hero|Logitech Z-5500|Sennheiser GSP 600


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 15. červenec 2020, 18:16 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
U vyšších rozlišení to přidává procentuálně více výkonu ze dvou důvodů:
1. zvětšuje se počet "vymyšlených" pixelů / méně rendrerovaných.
2. u vyšších rozlišení se snižuje vliv CPU.

test je třeba zde:
https://www.guru3d.com/articles-pages/d ... iew,4.html

- ve 4k nárůst výkonu vychází vyšší. Je to celkem překvapivé, protože to znamená, že ty Tensor core jsou dobře na tuto činnost dimenzované - nelimitují výkon ve vyšším rozlišení. Někde byly přímo napsaný i ty procenta, ale sem teď línej znova projíždět všechny testy. :-D každopádně i takhle podle těch grafů to je odhadem + 40% @ FHD a +80% v 4K.

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 15. červenec 2020, 19:53 
Začátečník
Začátečník

Založen: 02. únor 2007
Bydliště: Opava
Nahoru
Citace:
+ 40% @ FHD a +80% v 4K


Takze to neni cesta k lepsim detailum ve hre, jak bych si pral ja, ale je to zpusob, jak uzivit 4k+ monitory.
Diky za osvetu Ache

_________________
9900K|ASUS Strix-F|2x8GB 3800|Strix GTX 1080Ti|FD R4|RM850i|27" Acer XB271 165Hz G-Synch|Fnatic MxRed Silent|G502 Hero|Logitech Z-5500|Sennheiser GSP 600


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 15. červenec 2020, 22:19 
Nováček
Nováček

Založen: 08. listopad 2011
Nahoru
ArgCZ napsal:
... já jen říkám že na DLSS 2.0 musíš AI natrénovat ...


Nic nemusíš speciálně trénovat, protože

Citace:
DLSS 2.0 Features :
    ...
  • One Network for All Games - While the original DLSS required per-game training, DLSS 2.0 offers a generalized AI network that removes the need to train for each specific game. This means faster game integrations and more DLSS titles.


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 15. červenec 2020, 23:48 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
alienGT napsal:
Takze to neni cesta k lepsim detailum ve hre, jak bych si pral ja, ale je to zpusob, jak uzivit 4k+ monitory.
Diky za osvetu Ache
Primárně (to hlavně platilo pro DLSS 1) je to cesta jak uživit 4K a budoucnu nesmyslný 8K, ale jako druhotný efekt je i zlepšení kvality obrazu - vyhlazování hran a transparentních textur je na úrovni supersamplingu.

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 16. červenec 2020, 08:01 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 31. březen 2011
Bydliště: Praha, Prešov
Nahoru
no to je jednoduché, niektoré hry sú renderované len v 720p

_________________
Intel Core i7-5820K@4,5GHz@watercooled, 32GB DDR4 2,4GHz, GB X99-UD4, Be Quiet Dark Power Pro 11 1kW; NVIDIA GTX 1080 FE watercooled; Fractal Design XL R2; Crucial MX100 256GB;Philips 234E5QHSB/00; OCZ RD400 512GB NVMe ; CFL 8700K ? Alphacool Eisbaer@; NVIDIA GTX 1060 FE; SSD: Samsung EVO 850 256GB; HDD:Seagate 7200.10@250GB + WD@320GB + Seagate 7200.12@1TB; Samsung SyncMaster BX2450L; Windows 10 PRO WMC; Fractal Design R4 Define@SuperFlower 550W Golden King
LUMIA 820,920,830; iPhone 6


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 28. červenec 2020, 16:29 
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 28. červenec 2007
Bydliště: Bolatice
Nahoru
Death Stranding PC DLSS 2.0 vs PS4 Pro Checkerboarding: Image Reconstruction Analysis

_________________
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 28. červenec 2020, 16:42 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Tak ten aliasing v checkerboardu je otřesný (link přímo na čas porovnání):
https://youtu.be/9ggro8CyZK4?t=577

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 28. červenec 2020, 18:03 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 30. prosinec 2006
Nahoru
Tak na obranu Sony. Ten checkerboard byl postaven pro televize, kde lidi sedí i několik metrů od ní, takže ty detaily nepůjdou až tak vidět.


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 28. červenec 2020, 18:09 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
To je pravda. Bohužel pro lidi jako jsem já, kteří hrají i na konzolích s monitorem.. ale chápu že takových je tak 1% :D


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA DLSS - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 28. červenec 2020, 18:11 
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 01. únor 2005
Bydliště: OV
Nahoru
Jasne, 800% ZOOM...v behu a na velke telce z 2m je videt kulovy rozdil...
A i kdyby, radsi checkerboard a GOW, GoT, TLOU atd, nez mit 4K native a nehrat tam GOW, GoT, TLOU atd :wink:
Kazdemu dle vlastniho gusta.

_________________
i5 2500K, 16GB RAM, HD7750


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 163 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Hurikan, iambenny, Sebastien a 10 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.