Stránka 2 z 3
Re: Blikajuce ciary v hrach
Napsal: čtv 10. říj 2019, 17:44
od Roman9
AllowedCry píše:O čem se tady sakra bavíme, když sám nedodal vlastní video
To co dodal, tam mi to nijak divné nepřijde, předpokládám, že TV bude do metru, úhlopříčka.
E// Co máš přesně za TV?
32 palcov
Re: Blikajuce ciary v hrach
Napsal: čtv 10. říj 2019, 17:44
od AllowedCry
Tak to řešíš blbosti. Takový rastr z blízky nesmaže žádný AA
Re: Blikajuce ciary v hrach
Napsal: čtv 10. říj 2019, 17:45
od Roman9
AllowedCry píše:O čem se tady sakra bavíme, když sám nedodal vlastní video
To co dodal, tam mi to nijak divné nepřijde, předpokládám, že TV bude do metru, úhlopříčka.
E// Co máš přesně za TV?
Sony 32 palcov 60Hz
Re: Blikajuce ciary v hrach
Napsal: čtv 10. říj 2019, 17:48
od Roman9
AllowedCry píše:Tak to řešíš blbosti. Takový rastr z blízky nesmaže žádný AA
ok
kolko palcov teda?
Re: Blikajuce ciary v hrach
Napsal: čtv 10. říj 2019, 18:06
od Atapi
Roman9 píše:
no je tam mfaa, fxaa, priehladnost
co su to starsie hry?
to DSR mam aj kombinovat s nejakym nastavenim (mfaa, fxaa, priehladnost )?
Takový hry kde budeš mít dostatek výkonu pro DSR... tu hru to rendruje ve vyšším rozlišení (třeba 4k, podle nastavení) a potom přepočítává na full HD, takže to žere výkon stejně jako kdybys to pustil ve 4K... Kombinovat to je víceméně volovina, buď dsr nebo u náročnejch her nastav něco jiný bez toho, když na to není výkon.
Co se týče velikosti obrazovky, vidět to bude asi všude. I na 24 palcích hraju s AA, to bys musel přejít třeba na to 4K...
Re: Blikajuce ciary v hrach
Napsal: čtv 10. říj 2019, 18:18
od Roman9
Atapi píše:Roman9 píše:
no je tam mfaa, fxaa, priehladnost
co su to starsie hry?
to DSR mam aj kombinovat s nejakym nastavenim (mfaa, fxaa, priehladnost )?
Takový hry kde budeš mít dostatek výkonu pro DSR... tu hru to rendruje ve vyšším rozlišení (třeba 4k, podle nastavení) a potom přepočítává na full HD, takže to žere výkon stejně jako kdybys to pustil ve 4K... Kombinovat to je víceméně volovina, buď dsr nebo u náročnejch her nastav něco jiný bez toho, když na to není výkon.
Co se týče velikosti obrazovky, vidět to bude asi všude. I na 24 palcích hraju s AA, to bys musel přejít třeba na to 4K...
ok chapen to
cize su tam nasobky mojho rozlisenia
ekvivalent 4K je ked pri 1920x1080 dam nasobok 2x
najmensi je 1,2
no skusim to pri hrach
skoda ze sa to neda pre kazdu hru nastavit individualne vopred v tych programovych nastaveniach
Re: Blikajuce ciary v hrach
Napsal: čtv 10. říj 2019, 18:21
od AllowedCry
4K upscale ti na 1080p 80cm fakt nepomůže.
Re: Blikajuce ciary v hrach
Napsal: čtv 10. říj 2019, 18:23
od Roman9
AllowedCry píše:4K upscale ti na 1080p 80cm fakt nepomůže.
tam az necielim
napis mi co mi pomoze
Re: Blikajuce ciary v hrach
Napsal: čtv 10. říj 2019, 18:25
od DOC_ZENITH
Pomůže a to dost zásadně (z vlastní zkušenosti), ale spíš jsem docela překvapenej s kym se to tu bavíme? S někym kdo nidky neviděl "nedluhy" real-time 3D renderu? Ala alliasing na geometrii? Jak může bejt tohle braný jako něco novýho nebo chyba eh, tohle je problém od Voodoo1 a paradoxně je jeho řešení dnes horší jak bylo před 15 lety, ale takhle to prostě je. Spíš si myslim že tohle je pokus o ňákou provokaci či dobrej troll.
Re: Blikajuce ciary v hrach
Napsal: čtv 10. říj 2019, 18:38
od AllowedCry
Já hraji native 1080p 80cm ze dvou metrů+ a tyhle neduhy nevidím
Re: Blikajuce ciary v hrach
Napsal: čtv 10. říj 2019, 18:56
od Atapi
Takže tvoje odborná rada zní odsednout si dál?
Re: Blikajuce ciary v hrach
Napsal: čtv 10. říj 2019, 19:07
od Roman9
DOC_ZENITH píše:Pomůže a to dost zásadně (z vlastní zkušenosti), ale spíš jsem docela překvapenej s kym se to tu bavíme? S někym kdo nidky neviděl "nedluhy" real-time 3D renderu? Ala alliasing na geometrii? Jak může bejt tohle braný jako něco novýho nebo chyba eh, tohle je problém od Voodoo1 a paradoxně je jeho řešení dnes horší jak bylo před 15 lety, ale takhle to prostě je. Spíš si myslim že tohle je pokus o ňákou provokaci či dobrej troll.
urcite nie
mam novy comp po 6 rokoch a teraz som z toho trochu "vyburany"
na starom compe i7 4770 GTX 780 3GB, W7 - som hral naposledy Sniper Elite 4, GTA 5, Dirt 4 a nemal som dojem z grafiky aky mam teraz, TV bola ta ista
vytiahnem ho zo skrini a porovnam tie obrazy aj na FIFA 18... tu tam mam aj nainstalovanu
horsie bude ked to nebude to iste
Re: Blikajuce ciary v hrach
Napsal: čtv 10. říj 2019, 19:26
od AllowedCry
horsie bude ked to nebude to iste
To fakt nehrozí. Ještě nám prozraď z jaké blízky na to koukáš?
Re: Blikajuce ciary v hrach
Napsal: čtv 10. říj 2019, 19:49
od Roman9
AllowedCry píše:horsie bude ked to nebude to iste
To fakt nehrozí. Ještě nám prozraď z jaké blízky na to koukáš?
50 cm uz od roku 2011
Re: Blikajuce ciary v hrach
Napsal: čtv 10. říj 2019, 19:53
od Roman9
AllowedCry píše:horsie bude ked to nebude to iste
To fakt nehrozí. Ještě nám prozraď z jaké blízky na to koukáš?
ja som na grafiku velmi citlivy co sa tyka kvality obrazu
v roku 2004 som tu riesil s nou tiez problem - mal som novu a robila artefakty a to som si myslel ze je v poriadku nakoniec tri karty za sebou boli vadne az stvrta bola OK
preto sa cudujem ze poslednych 6 rokov nemal zly dojem a to nepijem uz 2 roky
Re: Blikajuce ciary v hrach
Napsal: čtv 10. říj 2019, 20:58
od AllowedCry
ja som na grafiku velmi citlivy co sa tyka kvality obrazu
50 cm
Tak to je fajn, já čučím na 24" 1200p cca z 80cm při gaming poloze.
Koukat z 50cm na 32" je totální peklo, na takový hnus bych se nedokázal dívat ani minutu
Atapi píše:Takže tvoje odborná rada zní odsednout si dál?
Stačí jen o kousek třeba metr a půl a už alespoň nepůjdou rozpoznat jednotlivé pixely
Re: Blikajuce ciary v hrach
Napsal: čtv 10. říj 2019, 22:13
od killerek
32" z 50 cm bych musel mit vetsi nez 4K rozliseni, abych nevnimal rastr.
Re: Blikajuce ciary v hrach
Napsal: čtv 10. říj 2019, 22:45
od rbclass
Roman9 píše:na MAX
AC Unity (tuto to je masivne)
To je len nedstatocny atialiasing..v Unity je to vidiet hlavne ak nemas zapnuty postproces AA a mas len MSAA..Takze si daj MSAA+ FXAA
Re: Blikajuce ciary v hrach
Napsal: ned 13. říj 2019, 10:34
od Roman9
Atapi píše:
Vypadá to hnusně, ale jsou. Ten pruh světla nebo co to je, je z dálky tak tenký, že se to chvílema nevykresluje. Jakmile je šířka už dost velká aby to zabralo celej pixel nebo víc, tak to je mnohem lepší a nic nebliká. To je ten aliasing o kterým se tu mluví od začátku a nejvíc vidět to je právě na hranách a tenkejch objektech... Tady si pučím jeden obrázek, koukej na to pletivo třeba, taky tam kusy chybí a při pohybu by to blikalo a chybělo vždy v různých místech (je tam prostě málo pixelů na to, aby se tak tenkej plot dokonale vykreslil), proto je potřeba antialiasing.
tu je to tiez dobre ukazane
https://youtu.be/906EEPlB3Ao
prosim TA
1. ked nastavim DSR v nvidia control setings
2.
a)Musim aj zmenit nastavenie rozlisenia po novom na obrazovke (plocha) tiez v nvidia control setings
b) alebo staci si len v hre vybrat rozlisenie?
ta rezerva vo vykone GPU sa mysli ze ked nejaka hra dava napr. priemer 144 fps vo FHD tak je tam rezerva na QHD az k 60 fps?
Dakujem
Re: Blikajuce ciary v hrach
Napsal: ned 13. říj 2019, 11:33
od dexterav
ano iba v hre si potom vyberiš rozlíšenie aké máš na DSR
normálne sa v hre ukazuje max natív na lcd tj napr 1920x1080 ked nastavíš DSR na 4k, v hre sa objaví rozlíšenie 4k
ano tou rezervou sa myslí to čo píšeš akurát FHD 144 FPS je málo na 4k/60 , resp dosť to záleží od hry, treba si uvedomiť že stále sa max motáme pri top GK (5700xt/2080/2080ti) okolo 4k/60fps a to sa nebavíme o max detailoch ani
je spústa hier kde 2080ti dáva dosť hlboko pod 100FPS pri 3440*1440 a to je riadne daleko od 4k (cca 2x)