PCTuning
https://pctforum.tyden.cz/

Blikajuce ciary v hrach
https://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?f=10&t=277759
Stránka 2 z 3

Autor:  Roman9 [ čt 10. říjen 2019, 16:44 ]
Předmět:  Re: Blikajuce ciary v hrach

AllowedCry napsal:
O čem se tady sakra bavíme, když sám nedodal vlastní video :roll:

To co dodal, tam mi to nijak divné nepřijde, předpokládám, že TV bude do metru, úhlopříčka.

E// Co máš přesně za TV?

32 palcov

Autor:  AllowedCry [ čt 10. říjen 2019, 16:44 ]
Předmět:  Re: Blikajuce ciary v hrach

Tak to řešíš blbosti. Takový rastr z blízky nesmaže žádný AA :)

Autor:  Roman9 [ čt 10. říjen 2019, 16:45 ]
Předmět:  Re: Blikajuce ciary v hrach

AllowedCry napsal:
O čem se tady sakra bavíme, když sám nedodal vlastní video :roll:

To co dodal, tam mi to nijak divné nepřijde, předpokládám, že TV bude do metru, úhlopříčka.

E// Co máš přesně za TV?


Sony 32 palcov 60Hz

Autor:  Roman9 [ čt 10. říjen 2019, 16:48 ]
Předmět:  Re: Blikajuce ciary v hrach

AllowedCry napsal:
Tak to řešíš blbosti. Takový rastr z blízky nesmaže žádný AA :)

ok

kolko palcov teda?

Autor:  Atapi [ čt 10. říjen 2019, 17:06 ]
Předmět:  Re: Blikajuce ciary v hrach

Roman9 napsal:
no je tam mfaa, fxaa, priehladnost

co su to starsie hry?

to DSR mam aj kombinovat s nejakym nastavenim (mfaa, fxaa, priehladnost )?

Takový hry kde budeš mít dostatek výkonu pro DSR... tu hru to rendruje ve vyšším rozlišení (třeba 4k, podle nastavení) a potom přepočítává na full HD, takže to žere výkon stejně jako kdybys to pustil ve 4K... Kombinovat to je víceméně volovina, buď dsr nebo u náročnejch her nastav něco jiný bez toho, když na to není výkon.

Co se týče velikosti obrazovky, vidět to bude asi všude. I na 24 palcích hraju s AA, to bys musel přejít třeba na to 4K...

Autor:  Roman9 [ čt 10. říjen 2019, 17:18 ]
Předmět:  Re: Blikajuce ciary v hrach

Atapi napsal:
Roman9 napsal:
no je tam mfaa, fxaa, priehladnost

co su to starsie hry?

to DSR mam aj kombinovat s nejakym nastavenim (mfaa, fxaa, priehladnost )?

Takový hry kde budeš mít dostatek výkonu pro DSR... tu hru to rendruje ve vyšším rozlišení (třeba 4k, podle nastavení) a potom přepočítává na full HD, takže to žere výkon stejně jako kdybys to pustil ve 4K... Kombinovat to je víceméně volovina, buď dsr nebo u náročnejch her nastav něco jiný bez toho, když na to není výkon.

Co se týče velikosti obrazovky, vidět to bude asi všude. I na 24 palcích hraju s AA, to bys musel přejít třeba na to 4K...

ok chapen to

cize su tam nasobky mojho rozlisenia

ekvivalent 4K je ked pri 1920x1080 dam nasobok 2x

najmensi je 1,2

no skusim to pri hrach

skoda ze sa to neda pre kazdu hru nastavit individualne vopred v tych programovych nastaveniach

Autor:  AllowedCry [ čt 10. říjen 2019, 17:21 ]
Předmět:  Re: Blikajuce ciary v hrach

4K upscale ti na 1080p 80cm fakt nepomůže.

Autor:  Roman9 [ čt 10. říjen 2019, 17:23 ]
Předmět:  Re: Blikajuce ciary v hrach

AllowedCry napsal:
4K upscale ti na 1080p 80cm fakt nepomůže.

tam az necielim

napis mi co mi pomoze

Autor:  DOC_ZENITH [ čt 10. říjen 2019, 17:25 ]
Předmět:  Re: Blikajuce ciary v hrach

Pomůže a to dost zásadně (z vlastní zkušenosti), ale spíš jsem docela překvapenej s kym se to tu bavíme? S někym kdo nidky neviděl "nedluhy" real-time 3D renderu? Ala alliasing na geometrii? Jak může bejt tohle braný jako něco novýho nebo chyba eh, tohle je problém od Voodoo1 a paradoxně je jeho řešení dnes horší jak bylo před 15 lety, ale takhle to prostě je. Spíš si myslim že tohle je pokus o ňákou provokaci či dobrej troll.

Autor:  AllowedCry [ čt 10. říjen 2019, 17:38 ]
Předmět:  Re: Blikajuce ciary v hrach

Já hraji native 1080p 80cm ze dvou metrů+ a tyhle neduhy nevidím :lol:

Autor:  Atapi [ čt 10. říjen 2019, 17:56 ]
Předmět:  Re: Blikajuce ciary v hrach

Takže tvoje odborná rada zní odsednout si dál? :mrgreen: :thumbsup:

Autor:  Roman9 [ čt 10. říjen 2019, 18:07 ]
Předmět:  Re: Blikajuce ciary v hrach

DOC_ZENITH napsal:
Pomůže a to dost zásadně (z vlastní zkušenosti), ale spíš jsem docela překvapenej s kym se to tu bavíme? S někym kdo nidky neviděl "nedluhy" real-time 3D renderu? Ala alliasing na geometrii? Jak může bejt tohle braný jako něco novýho nebo chyba eh, tohle je problém od Voodoo1 a paradoxně je jeho řešení dnes horší jak bylo před 15 lety, ale takhle to prostě je. Spíš si myslim že tohle je pokus o ňákou provokaci či dobrej troll.

urcite nie

mam novy comp po 6 rokoch a teraz som z toho trochu "vyburany"

na starom compe i7 4770 GTX 780 3GB, W7 - som hral naposledy Sniper Elite 4, GTA 5, Dirt 4 a nemal som dojem z grafiky aky mam teraz, TV bola ta ista

vytiahnem ho zo skrini a porovnam tie obrazy aj na FIFA 18... tu tam mam aj nainstalovanu

horsie bude ked to nebude to iste

Autor:  AllowedCry [ čt 10. říjen 2019, 18:26 ]
Předmět:  Re: Blikajuce ciary v hrach

Citace:
horsie bude ked to nebude to iste

To fakt nehrozí. Ještě nám prozraď z jaké blízky na to koukáš?

Autor:  Roman9 [ čt 10. říjen 2019, 18:49 ]
Předmět:  Re: Blikajuce ciary v hrach

AllowedCry napsal:
Citace:
horsie bude ked to nebude to iste

To fakt nehrozí. Ještě nám prozraď z jaké blízky na to koukáš?

50 cm uz od roku 2011

Autor:  Roman9 [ čt 10. říjen 2019, 18:53 ]
Předmět:  Re: Blikajuce ciary v hrach

AllowedCry napsal:
Citace:
horsie bude ked to nebude to iste

To fakt nehrozí. Ještě nám prozraď z jaké blízky na to koukáš?

ja som na grafiku velmi citlivy co sa tyka kvality obrazu

v roku 2004 som tu riesil s nou tiez problem - mal som novu a robila artefakty a to som si myslel ze je v poriadku nakoniec tri karty za sebou boli vadne az stvrta bola OK

preto sa cudujem ze poslednych 6 rokov nemal zly dojem a to nepijem uz 2 roky

Autor:  AllowedCry [ čt 10. říjen 2019, 19:58 ]
Předmět:  Re: Blikajuce ciary v hrach

Citace:
ja som na grafiku velmi citlivy co sa tyka kvality obrazu

Citace:
50 cm

:mrgreen:

Tak to je fajn, já čučím na 24" 1200p cca z 80cm při gaming poloze.

Koukat z 50cm na 32" je totální peklo, na takový hnus bych se nedokázal dívat ani minutu :)

Atapi napsal:
Takže tvoje odborná rada zní odsednout si dál? :mrgreen: :thumbsup:

Stačí jen o kousek třeba metr a půl a už alespoň nepůjdou rozpoznat jednotlivé pixely :lol:

Autor:  killerek [ čt 10. říjen 2019, 21:13 ]
Předmět:  Re: Blikajuce ciary v hrach

32" z 50 cm bych musel mit vetsi nez 4K rozliseni, abych nevnimal rastr.

Autor:  rbclass [ čt 10. říjen 2019, 21:45 ]
Předmět:  Re: Blikajuce ciary v hrach

Roman9 napsal:
na MAX

AC Unity (tuto to je masivne)



To je len nedstatocny atialiasing..v Unity je to vidiet hlavne ak nemas zapnuty postproces AA a mas len MSAA..Takze si daj MSAA+ FXAA

Autor:  Roman9 [ ne 13. říjen 2019, 09:34 ]
Předmět:  Re: Blikajuce ciary v hrach

Atapi napsal:
Roman9 napsal:
pozri cas 0:46
https://www.youtube.com/watch?v=e3hawiRLXcg
myslis ze tie ciary pod oknami su graficky OK?

Vypadá to hnusně, ale jsou. Ten pruh světla nebo co to je, je z dálky tak tenký, že se to chvílema nevykresluje. Jakmile je šířka už dost velká aby to zabralo celej pixel nebo víc, tak to je mnohem lepší a nic nebliká. To je ten aliasing o kterým se tu mluví od začátku a nejvíc vidět to je právě na hranách a tenkejch objektech... Tady si pučím jeden obrázek, koukej na to pletivo třeba, taky tam kusy chybí a při pohybu by to blikalo a chybělo vždy v různých místech (je tam prostě málo pixelů na to, aby se tak tenkej plot dokonale vykreslil), proto je potřeba antialiasing.
Obrázek


tu je to tiez dobre ukazane
https://youtu.be/906EEPlB3Ao

prosim TA

1. ked nastavim DSR v nvidia control setings
2.
a)Musim aj zmenit nastavenie rozlisenia po novom na obrazovke (plocha) tiez v nvidia control setings
b) alebo staci si len v hre vybrat rozlisenie?

ta rezerva vo vykone GPU sa mysli ze ked nejaka hra dava napr. priemer 144 fps vo FHD tak je tam rezerva na QHD az k 60 fps?

Dakujem

Autor:  dexterav [ ne 13. říjen 2019, 10:33 ]
Předmět:  Re: Blikajuce ciary v hrach

ano iba v hre si potom vyberiš rozlíšenie aké máš na DSR
normálne sa v hre ukazuje max natív na lcd tj napr 1920x1080 ked nastavíš DSR na 4k, v hre sa objaví rozlíšenie 4k
ano tou rezervou sa myslí to čo píšeš akurát FHD 144 FPS je málo na 4k/60 , resp dosť to záleží od hry, treba si uvedomiť že stále sa max motáme pri top GK (5700xt/2080/2080ti) okolo 4k/60fps a to sa nebavíme o max detailoch ani
je spústa hier kde 2080ti dáva dosť hlboko pod 100FPS pri 3440*1440 a to je riadne daleko od 4k (cca 2x) :(

Stránka 2 z 3 Čas je uváděn v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/