Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je so 8. srpen 2020, 16:45

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 42 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Blikajuce ciary v hrach
PříspěvekZaslal v: po 14. říjen 2019, 07:11 
Začátečník
Začátečník

Založen: 18. leden 2004
Nahoru
dexterav napsal:
ano iba v hre si potom vyberiš rozlíšenie aké máš na DSR
normálne sa v hre ukazuje max natív na lcd tj napr 1920x1080 ked nastavíš DSR na 4k, v hre sa objaví rozlíšenie 4k
ano tou rezervou sa myslí to čo píšeš akurát FHD 144 FPS je málo na 4k/60 , resp dosť to záleží od hry, treba si uvedomiť že stále sa max motáme pri top GK (5700xt/2080/2080ti) okolo 4k/60fps a to sa nebavíme o max detailoch ani
je spústa hier kde 2080ti dáva dosť hlboko pod 100FPS pri 3440*1440 a to je riadne daleko od 4k (cca 2x) :(

to ze na 4K aspon 60fps vykonovo karty realne nie su som vnimal a to sa nebavime este o raytracingu

ale uslo mi ze
1080p monitor do 24"
1440p do 28"
4k uz moze byt 32"

(ale doteraz na starych hrach na 1080p a 32" som "ciarkovane" ciary na hranach objektov nevidel, zubatenie v pozadi povedzme)

Tie "ciarkovane" ciary sa vytvaraju ako odlesky od zdroja svetla v hre, pod urcitym uhlom ich nevidiet - mozno staci len najeke shadery alebo nieco podobne znizit resp vypnut v hre ...

kazdopadne
FIFA 18 dam 4k
AC Unity a Sniper Ghost Warior 3 v 2K
Watch Dogs 2, Homefront revolution, Quantum Break v 1080p ale tam obraz ujde - je tam dost moznosti nastaveni grafiky

no a najblizsie co som pozeral Far Cry Primal, Far Cry 5, Rise of Tomb Raider a Witcher 3 by malo ist 2K

na kartu na 4k a 60FPS za cenu okolo 500e urcite apon 3 roky pockame ...


 Profil  
 Předmět: Re: Blikajuce ciary v hrach
PříspěvekZaslal v: so 19. říjen 2019, 23:49 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 04. duben 2007
Bydliště: Jihlava
Nahoru
Ono taky dřív nebylo všude tolik detailů, předmětů, hry nebyly tak propracovaný no, takže to člověk ani tak nevnímal. Třeba v Monster Hunter to na mě působilo při full HD na 24" taky dost rušivě - všude spousta vegetace, ve městě všude lana, řetězy atd., bez AA se prakticky celej obraz kostičkoval jak prase... Možnosti ve hře byly nic moc, tak jsem tam dal reshade se SMAA a doostřením a vypadá to o dost líp.

_________________
Obrázek


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 42 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 16 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.