Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je st 3. březen 2021, 10:23

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 2 příspěvků ] 
Autor Zpráva
 Předmět: Nový monitor, vadný pixel.
PříspěvekZaslal v: pá 27. listopad 2020, 07:32 
Začátečník
Začátečník

Založen: 01. prosinec 2013
Bydliště: Krnov
Nahoru
Ahoj. Zakoupil jsem přes internet tento monitor Dell S2721DGF a hned druhý den používání jsem si všiml, že na tmavém pozadí svítí jeden pixel (zde foto: https://i.imgur.com/ryhwkWg.png). Ve skutečnosti to není tak hrozné, ale na tmavém pozadí je to dost rušivé a prostě nový monitor a hodně mě to štve. Teď bych chtěl poradit, jak mám postupovat. Jestli můžu monitor vrátit do 14 bez udání důvodu (stačí monitor zabalit a odnést na prodejnu?) nebo monitor reklamovat u prodejce? Nebo mám zkusit podporu u Dellu? Našel jsem si stránku, kde přímo u Dell monitorů píší toto: Po dobu trvání omezené záruky je garantována bezplatná výměna monitoru i v případě výskytu jediného jasného pixelu (zde odkaz: https://www.dell.com/support/article/cs ... ll?lang=cs). Mělo by se to týkat i mého monitoru řady S (od roku 2020). Tak by mě zajímalo, jak by jste postupovali vy? Nebo si v nejhorším musím zvyknout? :-D

_________________
PC: Intel Core i5-9600K + Gelid Solution Phantom, Gigabyte Z390 M Gaming, ASUS GeForce DUAL RTX 3070 O8G, Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200 CL16, Crucial MX100 256GB + Crucial MX500 500GB + Crucial MX500 2TB , Samsung SH-224DB, Seasonic Focus GX 750 Gold , Fractal Design Arc Mini + 3x Noctua NF-P12 redux-1300 PWM + 1x Noctua NF-P14s redux-1200 PWM, Windows 10 Home Monitor: Dell S2721DGFA Příslušenství: Logitech G203 Prodigy, C-TECH ECHION, Kingston HyperX Cloud Revolver Telefon: Apple iPhone SE 2020, 64GB, Black


 Profil  
 Předmět: Re: Nový monitor, vadný pixel.
PříspěvekZaslal v: pá 27. listopad 2020, 09:21 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 23. únor 2011
Nahoru
No pokud se to týká i tvého monitoru, tak bych žádal okamžitou výměnu, ale i vrácení ve 14ti denní lhůtě není od věci, ale to je zas na prd vůči jinému zákazníkov, jelikož pochybuju, že oni to kontrolují a někdo další si tak lízne černýho petra.

_________________
MB: ASUS PRIME Z370-A; CPU: Intel Core i7-8700K + Noctua NH-D15; RAM: HyperX Predator DDR4 16GB 3200MHz; GPU: ASUS GeForce TUF RTX 3070 O8G GAMING; SSD: Samsung SSD 970 PRO 512GB + Samsung SSD 960 EVO 250GB + SSD Samsung 850 EVO 1000GB + SanDisk SSD Ultra 3D - 2TB; HDD: Toshiba P300 4TB; PSU: Seasonic FOCUS Plus 750 Platinum; CASE: Fractal Design Define R5 Blackout Edition Window; LCD: Dell AW3418DW Alienware; KEYBOARD: Logitech Gaming Keyboard G510; MOUSE: Logitech G502 Hero; HEADPHONES: Logitech G432; OS: Win 10 Home 64 FPP


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 2 příspěvků ] 


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 3 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.