Souhlasím. Při srovnání těchto 2 screenshotů velice umělého příkladu má ATI vzdálené textury lépe prokreslené než NVIDIA, pokud nepoužijeme Gamma AA, TPAA, atd. BLízké textury (důležitější) mají dle mého názoru lepší prokreslenost naopak u NVIDIE.Ssnake píše:btw porovnavam tyhle : http://www.3dfx.cz/temp/screenshots/r52 ... uality.png
http://hulan.cz/blog/img/pctuning/NVIDI ... 6_AA_0.png
Nicméně, toto je situace, která ve hře nikdy nenastane. Doplňme k AF 16x ještě FSAA 4x-8x, TPAA, Gamma AA, a ... prostě to chce screenshot z HL2
A dopadne to nějak takto:
http://hulan.cz/blog/img/pctuning/NVIDI ... 6_AA_4.png (+TPAA + Gamma AA + Negative LOD Clamp)
Moje saves z HL2 jsou zde:
http://hulan.cz/blog/item/verejna-vyzva ... ctuning-cz