Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je so 23. leden 2021, 20:05

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata

Čas je uváděn v UTC + 1 hodina

Odpovědět na téma  [ 6 příspěvků ] 
Autor Zpráva
 Předmět: Nejde nainstalovat Ubuntu
PříspěvekZaslal v: ne 18. prosinec 2011, 17:30 
Začátečník
Začátečník

Po marném boji s instalací Mandrivy jsem se rozhodl, že se vrátím k osvědčenému Ubuntu. Vložil jsem CD do mechaniky, nabootoval jsem ho, když mi vyskočila tabulka jestli chci Ubuntu nainstalovat nebo vyskoušet jsem dal nainstalovat. Pak jsem došel do fáze rozdělení disku. Když jsem dřiv Ubuntu dával do notebooku, byla tam možnost nainstalovat Ubuntu vedle Windows 7, ale tady najednou nebyla, byla tam pouze možnost naformátovat celý disk nebo Vlastní rozdělení disku, instalaci jsem vypnul a rozhodl jsem se že to zkusím později. Asi za hodinu jsem to zkusil znovu a najednou tam byla možnost nainstalovat vedle Windows 7 ale mohl jsem to nainstalovat pouze na Externí disk nebo na Flashku, když jsem je odpojil, ona možnost zmizela. Nevíte jak to udělat abych to mohl nainstalovat tak pohodlně jako dříve na NB. Díky.

Předmět: Re: Nejde nainstalovat Ubuntu
PříspěvekZaslal v: ne 18. prosinec 2011, 17:37 
Začátečník
Začátečník

A proc nepouzijes to "Vlastní rozdělení disku"?
Urcis si velikosti oddilu pro windows (zmensis to) a ubuntu (+ pripadne swap) a instalace jede dal...

PříspěvekZaslal v: ne 18. prosinec 2011, 17:40 
Začátečník
Začátečník

lsdage napsal:
A proc nepouzijes to "Vlastní rozdělení disku"?
Urcis si velikosti oddilu pro windows (zmensis to) a ubuntu (+ pripadne swap) a instalace jede dal...