Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Pro přihlášení použijte protokol HTTPS, dosavadní HTTP již nemusí dobře fungovat, viz ZDE.

Právě je st 26. září 2018, 14:18

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina (letní čas)


Odpovědět na téma  [ 50 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Shadow of the Tomb Raider - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 12. září 2018, 19:03 
Moderátor
Moderátor

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Thessaloniki
Nahoru
VXAO myslim nema DX12 implementaci, takze pod DX12 asi nebude. Stiny obecne pod DX12 nejspis vyresi pozdejsi implementace RT, ale to bude mit "jista omezeni". :)


 Profil  
 Předmět: Lara ve stínu VXAO
PříspěvekZaslal v: čt 13. září 2018, 08:55 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 18. září 2007
Bydliště: Socket H2
Nahoru
nVidia developers napsal:
It’s not limited to DX11 either: DX12 and OpenGL 4.5 are also supported.
Není to omezeno jen na DX11: DX12 a OpenGL 4.5 jsou také podporována.
:arrow: https://developer.nvidia.com/vxao-voxel-ambient-occlusion - takže to je na vývojářích zda to tam pod dané API jako možnost dají či ne.

_________________
i5-2500K - GTX 970 - 16GB DDR3 - 1920x1200p TFT - Win 10x64


 Profil  
 Předmět: Re: Shadow of the Tomb Raider - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 13. září 2018, 19:48 
Začátečník
Začátečník

Založen: 18. červen 2017
Bydliště: Ustí nad Orlicí
Nahoru
Už me to asi 4x spadlo ale vypada to na fajn hru,
ve 4k smaa dx12 a plnych detajlech to v testu da 81fps , krasne cistej obraz, neni potreba davat lepsi vyhlazovani . Instaloval jsem ty novy drivery a v pulce instalace BSOD , stalo se to nekomu ?

_________________
Intel core i7-7700K@5.0ghz vodou chlazený, asrock z270 supercarrier, 32 gb DDR4 g.skill ripjawsV 3200mhz, kingston ssd 240gb a 512gb, hdd 2tb a 640gb, 2x gigabyte 1080Ti v SLI- HB sli bridge.


 Profil  
 Předmět: Re: Shadow of the Tomb Raider - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: pá 14. září 2018, 17:48 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 17. říjen 2005
Nahoru
Pokud by mi někdo mohl říct, jestli to má nativní 3D (SBS), stejně jako měl “Rise of tomb...”, udělá mi to rado st :-D
Díky

_________________
HTPC: i5-3470s, 8GB RAM, R7-370 Strix 4GB - (1100/6000MHz), LG 42LM620S, TriDef stereoscopic driver.
Playstation 2 + Nintendo Wii emulováno (1080p)


 Profil  
 Předmět: Re: Shadow of the Tomb Raider - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: pá 14. září 2018, 23:53 
Začátečník
Začátečník

Založen: 15. červenec 2007
Bydliště: Praha
Nahoru
Tak nevím kde je zakopaný pes, ale Lařiny vlasy jsou teda pěkný humus... Jsem si blbec nahrál nejnovější drivery a tím jsem to asi rozhasil nebo nevím, ale strašně mě to štve. :lol:
Náhled:
https://www.imgup.cz/image/L8Or

EDIT: Tak nakonec jsou tyhle vlasy jen u jednoho oblečku bugnuté.. Zrovna u toho nejsvlečenějšího :( :lol:


 Profil  
 Předmět: Re: Shadow of the Tomb Raider - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: so 15. září 2018, 15:39 
Začátečník
Začátečník

Založen: 22. leden 2014
Bydliště: Brno
Nahoru
Máš běhat za ten model z původních TR z roku 2000 :D .. tam na těch pár polygonech si ničeho nevšimneš :D
Jinak zatím to jede fajn, ale občas to má takové divné "záseky" půl sekundové od patche, a koukal jsem že si stěžuje více lidí.


 Profil  
 Předmět: Re: Shadow of the Tomb Raider - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: so 15. září 2018, 15:45 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 22. listopad 2012
Bydliště: Staré Město u Uh.
Nahoru
Bouner napsal:
Máš běhat za ten model z původních TR z roku 2000 :D .. tam na těch pár polygonech si ničeho nevšimneš :D
Jinak zatím to jede fajn, ale občas to má takové divné "záseky" půl sekundové od patche, a koukal jsem že si stěžuje více lidí.

To můžu potvrdit dělá mě to taky... :evil:

_________________
PC: Monitor: Dell S2417DG GAMING 23,8" TN 144Hz + G-SYNC, Case: Fractal Design R4 + Corsair Air Series, CPU: Intel i5 6500, Cooler: Gelid Tranquillo + Corsair Air Series, MB: AsRock B150M Pro 4, GPU: GIGABYTE GTX 1070 Ti Gaming 8G, RAM: 2x8Gb Corsair LPX DDR4, SSD: Samsung 850 EVO 250Gb, OS: Windows 10 home, HDD: Western Digital Blue EX 1Tb, PSU: Seasonic Focus Plus Platinum 650W


 Profil  
 Předmět: Re: Shadow of the Tomb Raider - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: so 15. září 2018, 21:29 
Začátečník
Začátečník

Založen: 22. leden 2014
Bydliště: Brno
Nahoru
Mno, čím dál jsem ve hře tím je to horší ten stutter, a stížnosti se koukám množí i na steamu.... jen aby to nebylo to denuvo přiblblé, dělalo to problémy už u DAI kdysi ta jejich patlanina.
Jinak hra zatím pecka, prostředí vypadá hezky a hratelnost je fajn, jen teda v určitých scénách ( např malá Lara) je ta kamera trošku ulítlá a dělá si co chce :D .


 Profil  
 Předmět: Re: Shadow of the Tomb Raider - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: ne 16. září 2018, 00:03 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 22. listopad 2012
Bydliště: Staré Město u Uh.
Nahoru
Bouner napsal:
Mno, čím dál jsem ve hře tím je to horší ten stutter, a stížnosti se koukám množí i na steamu.... jen aby to nebylo to denuvo přiblblé, dělalo to problémy už u DAI kdysi ta jejich patlanina.
Jinak hra zatím pecka, prostředí vypadá hezky a hratelnost je fajn, jen teda v určitých scénách ( např malá Lara) je ta kamera trošku ulítlá a dělá si co chce :D .

Ano mám 22% došel jsem k takovému "mlýnu" a tam se to sekalo jak prase každých 30s tak jsem to vypl... :evil: :evil:

_________________
PC: Monitor: Dell S2417DG GAMING 23,8" TN 144Hz + G-SYNC, Case: Fractal Design R4 + Corsair Air Series, CPU: Intel i5 6500, Cooler: Gelid Tranquillo + Corsair Air Series, MB: AsRock B150M Pro 4, GPU: GIGABYTE GTX 1070 Ti Gaming 8G, RAM: 2x8Gb Corsair LPX DDR4, SSD: Samsung 850 EVO 250Gb, OS: Windows 10 home, HDD: Western Digital Blue EX 1Tb, PSU: Seasonic Focus Plus Platinum 650W


 Profil  
 Předmět: Re: Shadow of the Tomb Raider - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: ne 16. září 2018, 10:31 
Začátečník
Začátečník

Založen: 18. červen 2017
Bydliště: Ustí nad Orlicí
Nahoru
Walker1134 napsal:
Bouner napsal:
Máš běhat za ten model z původních TR z roku 2000 :D .. tam na těch pár polygonech si ničeho nevšimneš :D
Jinak zatím to jede fajn, ale občas to má takové divné "záseky" půl sekundové od patche, a koukal jsem že si stěžuje více lidí.

To můžu potvrdit dělá mě to taky... :evil:

jo dela me to taky, ale nezkousel jsem jiny nastaveni nez dx12 4k vsechno ma max ..jede to treba 85 fps a najednou skub

_________________
Intel core i7-7700K@5.0ghz vodou chlazený, asrock z270 supercarrier, 32 gb DDR4 g.skill ripjawsV 3200mhz, kingston ssd 240gb a 512gb, hdd 2tb a 640gb, 2x gigabyte 1080Ti v SLI- HB sli bridge.


 Profil  
 Předmět: Re: Shadow of the Tomb Raider - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: ne 16. září 2018, 10:41 
Začátečník
Začátečník

Založen: 15. květen 2009
Nahoru
Bouner napsal:
Mno, čím dál jsem ve hře tím je to horší ten stutter, a stížnosti se koukám množí i na steamu.... jen aby to nebylo to denuvo přiblblé, dělalo to problémy už u DAI kdysi ta jejich patlanina.
Jinak hra zatím pecka, prostředí vypadá hezky a hratelnost je fajn, jen teda v určitých scénách ( např malá Lara) je ta kamera trošku ulítlá a dělá si co chce :D .


skoro urcite je to denuvem, vzdyt od kdy maji klasicky exe soubory pro spusteni hry pres 200 MB? 3/4 z toho je kod denuva...

_________________
CPU: Intel core i5 4690k@4,6 GHz | GPU: GTX 970@1440MHz/8000MHz | MB: Asus Sabertooth Z97 MARK 2 | RAM: 2*8GB Kingston DDR3 | HDD: Samsung SSD 840 Evo 250GB | PSU: EVGA Gold 650W | OS: Win 7 Ultimate SP1 64-bit | Fire Strike: P10068


 Profil  
 Předmět: Re: Shadow of the Tomb Raider - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: ne 16. září 2018, 11:54 
Začátečník
Začátečník

Založen: 18. červen 2017
Bydliště: Ustí nad Orlicí
Nahoru
Still.Lord napsal:
Tak nevím kde je zakopaný pes, ale Lařiny vlasy jsou teda pěkný humus... Jsem si blbec nahrál nejnovější drivery a tím jsem to asi rozhasil nebo nevím, ale strašně mě to štve. :lol:
Náhled:
https://www.imgup.cz/image/L8Or

EDIT: Tak nakonec jsou tyhle vlasy jen u jednoho oblečku bugnuté.. Zrovna u toho nejsvlečenějšího :( :lol:

ty vlasy nejsou bugnuté, stejně jako tam máš modely Lary z prvních tomb raiderů tak tohle je model Lary z tomb raider 2013 :-) .. takže bohužel lepší nebude :D

_________________
Intel core i7-7700K@5.0ghz vodou chlazený, asrock z270 supercarrier, 32 gb DDR4 g.skill ripjawsV 3200mhz, kingston ssd 240gb a 512gb, hdd 2tb a 640gb, 2x gigabyte 1080Ti v SLI- HB sli bridge.


 Profil  
 Předmět: Re: Shadow of the Tomb Raider - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: ne 16. září 2018, 13:01 
Začátečník
Začátečník

Založen: 15. červenec 2007
Bydliště: Praha
Nahoru
Ne, TR z 2013 neměl takhle hnusný vlasy, podívej se na jakýkoliv gameplay... :)

Jinak to škubání mi dělá taky, ale Denuvem to fakt není.
Myslím že to bylo u nového Final Fantasy(?), kde testovali jak beží hra s ochranou a s Denuvem, rozdíl nula, nula prd..


 Profil  
 Předmět: Re: Shadow of the Tomb Raider - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: ne 16. září 2018, 13:18 
Začátečník
Začátečník

Založen: 18. červen 2017
Bydliště: Ustí nad Orlicí
Nahoru
Měla je horší než v novějších dílech, ale asi máš pravdu že ne tak hodně.. Model z 2013 to ale je. Hraju právě teď.

_________________
Intel core i7-7700K@5.0ghz vodou chlazený, asrock z270 supercarrier, 32 gb DDR4 g.skill ripjawsV 3200mhz, kingston ssd 240gb a 512gb, hdd 2tb a 640gb, 2x gigabyte 1080Ti v SLI- HB sli bridge.


 Profil  
 Předmět: Re: Shadow of the Tomb Raider - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: ne 16. září 2018, 13:40 
Začátečník
Začátečník

Založen: 15. květen 2009
Nahoru
Still.Lord napsal:
Ne, TR z 2013 neměl takhle hnusný vlasy, podívej se na jakýkoliv gameplay... :)

Jinak to škubání mi dělá taky, ale Denuvem to fakt není.
Myslím že to bylo u nového Final Fantasy(?), kde testovali jak beží hra s ochranou a s Denuvem, rozdíl nula, nula prd..


podle me uplne stejnej pripad jako injustice, neni to denuvem semo o sobe, je to jeho dementni implementaci, kdyz muze(ale nemusi) provadet jeste dalsi kontroly behem hrani a ne jen behem prvotniho spousteni a kontroly, jestli je puvodni DRM funkcni...

bejval bych to dal do spoileru, ale nenasel jsem tag...

Kód:
Notes:

      This release contains the latest update from August 21st and all
      additional content of the Legendary Edition.

      For the reason explained below, we noticed that two of the 38
      included fighters (Gorilla and Robin) can have some small
      delays/micro freezes when executing certain attacks. The slower
      your cpu, the more noticeable the lags are on these two.
      Even though the game isnt exactly new anymore, there are still a
      lot of bugs left in the legit version.



      Some Denuvo Techtalk :

      For example when Robin does one of his special attacks, throwing a
      smoke bomb on the ground, Denuvo starts writing a private key to the
      memory from 000000014C113692:

      000000014C113692  | 44 88 07                  | mov byte ptr ds:[rdi],r8b
      000000014C113695  | 5F                        | pop rdi
      000000014C113696  | 50                        | push rax
      000000014C113697  | 21 C0                     | and eax,eax
      000000014C113699  | 9C                        | pushfq
      000000014C11369A  | 44 01 C1                  | add ecx,r8d
      000000014C11369D  | 4C 89 F0                  | mov rax,r14
      000000014C1136A0  | 48 89 C1                  | mov rcx,rax
      000000014C1136A3  | 48 C7 C0 00 00 00 00      | mov rax,0
      000000014C1136AA  | 48 09 D0                  | or rax,rdx
      000000014C1136AD  | 48 83 C1 01               | add rcx,1
      000000014C1136B1  | 49 89 CE                  | mov r14,rcx
      000000014C1136B4  | C1 C1 08                  | rol ecx,8
      000000014C1136B7  | 9D                        | popfq
      000000014C1136B8  | 58                        | pop rax

      Then it fills the buffer at: 000000014779F593.

      When everything is filled and the key is obtained by Denuvo itself,
      it starts executing anti-tamper checks from 000000014774C37E:

      000000014774C37E  | 41 89 7D 00               | mov dword ptr ds:[r13],edi
      000000014774C382  | 48 29 F3                  | sub rbx,rsi
      000000014774C385  | 41 54                     | push r12
      000000014774C387  | C1 CB 0D                  | ror ebx,D
      000000014774C38A  | BE D4 72 4D 3E            | mov esi,3E4D72D4
      000000014774C38F  | 4C 8D 25 4F B5 06 FE      | lea r12,qword ptr ds:[1457B78E5]
      000000014774C396  | 4C 33 24 24               | xor r12,qword ptr ss:[rsp]
      000000014774C39A  | 48 8B 1C 24               | mov rbx,qword ptr ss:[rsp]
      000000014774C39E  | 4C 21 E3                  | and rbx,r12
      000000014774C3A1  | 4C 09 24 24               | or qword ptr ss:[rsp],r12
      000000014774C3A5  | 0F BA F8 06               | btc eax,6
      000000014774C3A9  | 0F BA F6 0D               | btr esi,D
      000000014774C3AD  | 48 29 1C 24               | sub qword ptr ss:[rsp],rbx
      000000014774C3B1  | 4C 89 E3                  | mov rbx,r12
      000000014774C3B4  | 48 23 1C 24               | and rbx,qword ptr ss:[rsp]
      000000014774C3B8  | 4C 0B 24 24               | or r12,qword ptr ss:[rsp]
      000000014774C3BC  | 49 29 DC                  | sub r12,rbx
      000000014774C3BF  | C3                        | ret

      Here it gets the addresses of the various functions inside the Denuvo code
      from r13 register and forces the original bytes, a single DWORD per cycle,
      essentially overwriting any potential patches that were applied to these
      functions before.

      The way our crack works is that it reads a huge amount of encrypted code,
      (including the code that the anti-tamper tries to overwrite) and therefore
      patching the required place causes some slowdowns thanks to Denuvo and
      the devs.

_________________
CPU: Intel core i5 4690k@4,6 GHz | GPU: GTX 970@1440MHz/8000MHz | MB: Asus Sabertooth Z97 MARK 2 | RAM: 2*8GB Kingston DDR3 | HDD: Samsung SSD 840 Evo 250GB | PSU: EVGA Gold 650W | OS: Win 7 Ultimate SP1 64-bit | Fire Strike: P10068


 Profil  
 Předmět: Re: Shadow of the Tomb Raider - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: ne 16. září 2018, 14:07 
Začátečník
Začátečník

Založen: 22. leden 2014
Bydliště: Brno
Nahoru
Jo ty vlasy jsou fakt děs na té 2013 Laře :D .. vypadá to jak rozplizlá textura. Zřejmě se jim nechtělo drbat s purehair, tak tam něco plácli prostě :D .
Jinak oblast s mlýnem je fakt teror, tam to chytá záseky snad každých 20s ....Potom dál už to vypadá lépe, ale uvidíme no :) .
Alfajk: Něco podobného jsem četl o Tekkenovi na PC, kde Namco řeklo že prostě Denuvo způsobuje problémy a uvažují že ho do her nebudou cpát bo to je bordel prostě.


 Profil  
 Předmět: Re: Shadow of the Tomb Raider - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: ne 16. září 2018, 20:57 
Začátečník
Začátečník

Založen: 18. červen 2017
Bydliště: Ustí nad Orlicí
Nahoru
nainstaloval jsem steam beta client, preinstaloval drivery ke grafice a zaseky jsou pryc, spojitost ? netusim , zkuste to

_________________
Intel core i7-7700K@5.0ghz vodou chlazený, asrock z270 supercarrier, 32 gb DDR4 g.skill ripjawsV 3200mhz, kingston ssd 240gb a 512gb, hdd 2tb a 640gb, 2x gigabyte 1080Ti v SLI- HB sli bridge.


 Profil  
 Předmět: Re: Shadow of the Tomb Raider - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 19. září 2018, 10:24 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
Rozdíl mezi DX11 a DX12 je v této hře celkem propastný:

Video z Incredible Benchmarks :)

https://youtu.be/YJL5_GDy-m0

_________________
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GpuReport.cz


 Profil  
 Předmět: Re: Shadow of the Tomb Raider - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 19. září 2018, 16:10 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 18. září 2007
Bydliště: Socket H2
Nahoru
Čím to? Optimalizací pro DX12 a nutností DX11 jako podružného API pro menšinu co nemá DX12 kompatibilní hw? Nebo je to vlastnost DX12 jako Vulkanu, že jde více na tělo hw a umí z něj vytěžit více? CPU mi u DX12 přijde využité více u této ukázky.

_________________
i5-2500K - GTX 970 - 16GB DDR3 - 1920x1200p TFT - Win 10x64


 Profil  
 Předmět: Re: Shadow of the Tomb Raider - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 19. září 2018, 21:50 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
Je to tak, DX11 díky vyšší režii prakticky nestíhá (někdy až brutálně) krmit GPU (nebo DX11 odflákli, aby DX12 vypadalo lépe).

_________________
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GpuReport.cz


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 50 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina (letní čas)


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: kzzyn a 4 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.