Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Pro přihlášení použijte protokol HTTPS, dosavadní HTTP již nemusí dobře fungovat, viz ZDE.

Právě je ne 16. prosinec 2018, 00:32

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 237 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Battlefield V - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: út 4. prosinec 2018, 10:46 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 16. prosinec 2009
Bydliště: SVK - Košice
Nahoru
nic zasadne sa nedegradovalo... opravili sa presety, kde medium uz nevyzera ako ultra aj s ultra narocnostou, ale medium...
ultra vs ultra su male rozdiely na zbrani, ale to je najmenej podstatna vec... svet vyzera OK...
navyse porovnavame rozdiely z komprimovaneho youtube videa, kde navyse neukazuju sceny uplne 1:1 aj ked je to rovnake miesto

_________________
Intel Core i7 8700K @ 4.8Ghz + Noctua NH-D15 | 16GB DDR4 3200Mhz CL15 Corsair | MSI Z370 GAMING PRO CARBON | MSI GeForce RTX 2080 GAMING X TRIO
Toshiba DT 2TB | Samsung 970 EVO 500GB NVMe | Super Flower 650W GOLD 90+ | W10 x64 Pro v1809 | Fractal Define R4 Black + 3x NF-A14 | DELL U2515H 1440p

Phone: LG V30 Android 8.0
CPU-Z info


 Profil  
 Předmět: Re: Battlefield V - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: út 4. prosinec 2018, 10:49 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
Vskutocnosti se zvysil pocet rays a navic se soustredi na povrchy kde je to dulezite.

„We haven’t changed what the quality levels do for this updates. What we do is we increased the amount of rays we shoot in the scene as you go from low to ultra and also it affects more materials.“

https://youtu.be/-wy45bQe_XA?t=43

Takze zvyseni kvality i vykonu. A dle vyvojaru jsme zatim jen skrabli povrch.

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x3TB - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: Battlefield V - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: út 4. prosinec 2018, 10:56 
Začátečník
Začátečník

Založen: 21. leden 2014
Bydliště: Brno
Nahoru
Zvýšení kvality je kde prosím? .. jediné co je z videa patrné je snížení počtu věcí které RT odráží a snížení kvality odrazu čím dál je od zdroje :) .

_________________
MB: Asus Strix x470-F Gaming , CPU: Ryzen 2600X, Ram: Patriot Viper RGB 3000Mhz CL15 GPU: EVGA 1070 SC Seasonic 750W Gold+


 Profil  
 Předmět: Re: Battlefield V - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: út 4. prosinec 2018, 11:04 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
Nic takoveho z videa samozrejme patrne neni :) Developeri jasne rikaji, ze pocet rt paprsku se zvysil a zvysil se i pocet materialu, kterych se RT tyka.

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x3TB - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: Battlefield V - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: út 4. prosinec 2018, 11:22 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 16. prosinec 2009
Bydliště: SVK - Košice
Nahoru
kazdy vidi to co chce :D
ono v podstate sa na to aj tazko da objektivne pozerat, ray tracing je nova technologia a neexistuje ziadna norma alebo prirucka co ma ako a kedy vyzerat... nemame realne ani s cim porovnavat ci viac odleskov je spravne na danom mieste, alebo je to prehnane a inde zas chybaju

_________________
Intel Core i7 8700K @ 4.8Ghz + Noctua NH-D15 | 16GB DDR4 3200Mhz CL15 Corsair | MSI Z370 GAMING PRO CARBON | MSI GeForce RTX 2080 GAMING X TRIO
Toshiba DT 2TB | Samsung 970 EVO 500GB NVMe | Super Flower 650W GOLD 90+ | W10 x64 Pro v1809 | Fractal Define R4 Black + 3x NF-A14 | DELL U2515H 1440p

Phone: LG V30 Android 8.0
CPU-Z info


 Profil  
 Předmět: Re: Battlefield V - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: út 4. prosinec 2018, 11:35 
Začátečník
Začátečník

Založen: 28. červen 2015
Bydliště: Pardubice
Nahoru
ja bych to porovnaval s realitou pokud to nevypada jako ve skutecnosti neni to kvalitni RT :) a smitec


 Profil  
 Předmět: Re: Battlefield V - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: út 4. prosinec 2018, 12:07 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
to jeste nejakou chvilku potrva :)

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x3TB - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: Battlefield V - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: út 4. prosinec 2018, 12:37 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 16. prosinec 2009
Bydliště: SVK - Košice
Nahoru
Update: The team has discovered an issue with the Battlefield V Chapter 1: Overture update. Rather than create issues in the game, we’re holding the update for the time being. We don’t anticipate a long delay and we’ll be back with more news tomorrow or as soon as we have it.

_________________
Intel Core i7 8700K @ 4.8Ghz + Noctua NH-D15 | 16GB DDR4 3200Mhz CL15 Corsair | MSI Z370 GAMING PRO CARBON | MSI GeForce RTX 2080 GAMING X TRIO
Toshiba DT 2TB | Samsung 970 EVO 500GB NVMe | Super Flower 650W GOLD 90+ | W10 x64 Pro v1809 | Fractal Define R4 Black + 3x NF-A14 | DELL U2515H 1440p

Phone: LG V30 Android 8.0
CPU-Z info


 Profil  
 Předmět: Re: Battlefield V - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 5. prosinec 2018, 09:29 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
https://diit.cz/clanek/patch-na-battlef ... ve-kvality

Citace:
1.Ve scéně se zřícenou stěnou domu je patrný výrazný úbytek částicových efektů. Oblak prachu je menší, průhlednější a rychle zmizí. Klesá tím počet objektů, které samy o sobě vyžadují výkon k vykreslení a u kterých se (jejich odstraněním) nemusí řešit případná interakce s paprsky
2.Uživatelé poukazují i na úbytek vegetace, což je stejný případ
3.V první srovnávací scéně výrazně ubylo poletujícího listí, zvláště drobných úlomků
4.Někteří uživatelé poukazují na blokovitě působící odlesky v kaluži v téže scéně. Může jít sice o vliv komprese videa, ale blokovitost je takto patrná jen v pravé části obrazu, tedy s novým patchem
2.Obzvlášť v části se zamrzlou hladinou je patrná horší kvalita textur na zbrani (možná jsou textury stejné a ostrost byla snížena změnou nějakého efektu, každopádně povrch působí rozmytě); téměř zmizely i odlesky na zbrani
6.Odlesky na zamrzlé hladině působí méně přirozeně, blízké sice zůstávají ostré, ale vzdálenější jsou rozmlžené, zatímco původně ostrost klesala plynuleji, přirozeněji


Tohle je spíše takovej console like přístup k věci, byl jsem toho svědkem třeba u Zaklínače 3 na PS4 Pro po updatu HDR, hra trpěla horším výkonem a tak se do dalšího sem tam něco málo ořezalo a bylo to v pohodě. Zatímco dříve u PC když na to nestačila soudobá generace tak si holt lidi museli počkat na další či třeba v případě Witchera 2 a Crysis i ob-další. Tohle je novinka v přístupu.

_________________
Xbox One X + Playstation 4 Pro + Sony Bravia KD-55XE9005(4k/HDR) + Sound BlasterX Katana


 Profil  
 Předmět: Re: Battlefield V - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 5. prosinec 2018, 15:59 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. září 2014
Nahoru
https://www.techpowerup.com/reviews/Per ... ing/2.html

_________________
r7 1700 @3.900MHz, Corsair Vengeance LPX 2x8GB@2666MHz - OC 2933MHz, Sapphire Vega56 Nitro+, ASUS MG279


 Profil  
 Předmět: Re: Battlefield V - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 5. prosinec 2018, 16:30 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
Hmm, zajimave. Po patchi dostavame pro 4k 47fps na ultra. To mozna neni dost pro headshot-z-padaku-bezici-postave progamery, ale takove Metro nebo SoTR? Ve 4K bez DLSS. 8)

EDIT: We couldn't spot any visual downgrade between RTX in the previous version and today's update :roll: :mrgreen:

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x3TB - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: Battlefield V - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 5. prosinec 2018, 17:39 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 26. únor 2009
Bydliště: Chrudim
Nahoru
pěknej souhrn změn

http://eaassets-a.akamaihd.net/dice-com ... _FINAL.pdf

_________________
s Intelem na věčné časy


 Profil  
 Předmět: Re: Battlefield V - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 5. prosinec 2018, 18:23 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 06. říjen 2014
Bydliště: Bučovice
Nahoru
už by to šlo ta RTX2070 na DXR medium 1440p@60fps, ale po zapnutí je to nějak moc náročný na VRAM v Rotterdamu po chvilce je full a začnou dost záseky kvůli dotahování z RAM, což jde poznat na vytížení PCI-E


Hladis//Promaz a unlock.

_________________
CPU: AMD Ryzen 5 2600X 3,6GHz @ 4,2GHz boost | GPU: MSI GeForce RTX 2070 ARMOR 8GB GDDR6 | MB: MSI X470 GAMING PLUS - AMD X470 | RAM: HyperX Fury Black 2x8GB DDR4 3200MHz @ CL18 (HX432C18FB2/8) | CPU COOLER: SilentiumPC Grandis 2 XE1436 (2x Sigma PRO 120, 1x Sigma PRO 140L) | STORAGE: SSD1 Crucial MX300 275GB, SSD2 Crucial BX500 480GB, HDD1 WD Blue EX 1TB (7200RPM), HDD2 WD Blue KS 500GB (7200RPM) | OPTICAL DRIVE: ASUS DRW-24B5ST | PSU: Seasonic S12II-520 520W | CASE: SilentiumPC Armis AR7 TG RGB window


 Profil  
 Předmět: Re: Battlefield V - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 6. prosinec 2018, 17:45 
Moderátor
Moderátor

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Thessaloniki
Nahoru
Hardware Unboxed k novymu patchi a RTX
https://www.youtube.com/watch?v=6E4QIk3QObg


 Profil  
 Předmět: Re: Battlefield V - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 6. prosinec 2018, 17:52 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Hladis napsal:
Hardware Unboxed k novymu patchi a RTX
https://www.youtube.com/watch?v=6E4QIk3QObg
Díky za link :)

Takže v čase 3:23
Citace:
"However, there IS visual quality downgrade..."
:roll:

Takže, osekané BVH boundaries, debris, listí a vegetace mimo RT, osekané particles atd.. - viz. ta samá scéna.


 Profil  
 Předmět: Re: Battlefield V - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 6. prosinec 2018, 18:24 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
Asi kazdy vidime jine video.
Zmizely zaveje listi, ktere se hromadily pred louzemi jako pred neviditelnou barierou. To je bugfix, ne optimalizace. Ve 3:31 je jasne videt, ze predchozi implementace zpusobovala rozzrneni objektu (nakloneny strom vlevo).
O odstraneni RT na foliage hovori i vyvojari Metra, ze mizi listy pri styku s vodou nepovazuji za viditelnou optimalizaci. Nikde nevidim efekt snizeni poctu debrisu/particles, viz napr. 4:25.

A mimochodem, zatim je zcela zrejme zvyseni fps a kvality i v oblastech a situacich, kde zadny debris neni. hral jsem to vcera na ultra a rozsah dynamickych svetelnych efektu se zjevne rozsiril.


Hladis// Promaz OT.

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x3TB - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: Battlefield V - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 6. prosinec 2018, 23:09 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
Tak první výstupy z testování:

Příloha:
bf5-dx11-dx12-2k.jpg


Nemáte oprávnění k prohlížení souborů přiložených k tomuto příspěvku.

_________________
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz


 Profil  
 Předmět: Re: Battlefield V - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: pá 7. prosinec 2018, 10:54 
Začátečník
Začátečník

Založen: 21. leden 2014
Bydliště: Brno
Nahoru
Tak rozbor Hardware Unboxed jasně ukázal že prostě osekali grafiku a RT na úkor fps, což je rozumný krok ... jelikož marketing 20fps RTX je fakt zlo, a škodí to celému posunu RT jako takovému. Hra pořád vypadá fajn a konečně i majitelé RTX můžou mít lepší požitek ze hry co se plynulosti týče. Škoda jen, že neudělali spíše možnost volby původní grafiky vs downgrade +RTX .. ale to by bylo asi na Dice moc práce :) .

_________________
MB: Asus Strix x470-F Gaming , CPU: Ryzen 2600X, Ram: Patriot Viper RGB 3000Mhz CL15 GPU: EVGA 1070 SC Seasonic 750W Gold+


 Profil  
 Předmět: Re: Battlefield V - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: pá 7. prosinec 2018, 16:33 
Nováček
Nováček

Založen: 07. prosinec 2018
Nahoru
Ahoj,
mám i7-3770k v default taktech, 16GB RAM, 1080 O8G Asus ROG Strix GTX (tu nejvýkonnější řadu).

Hraju v 1080p.

FPS na LOW/MEDIUM/MAX jsou v této hře prakticky totožné, I7ka jede na 90% a GTX se fláká na 40-60%. CPU mi tuto hru v multiplayeru pravděpodobně bottleneckuje. Dá se s tím něco dělat? Nějak potweakovat, aby větší zátěž šla přes flákající se grafku?


 Profil  
 Předmět: Re: Battlefield V - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: pá 7. prosinec 2018, 16:45 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
Bouner napsal:
Tak rozbor Hardware Unboxed jasně ukázal


Uz ponekolikate slysim jasne ukazal. Pritom i to video HWU svedci o opaku. Ukaze mi nekdo to jasne osekani grafiky? :roll:

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x3TB - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 237 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: meca a 3 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.