Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je st 16. říjen 2019, 01:06

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 2653 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 129, 130, 131, 132, 133
Autor Zpráva
 Předmět: Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
PříspěvekZaslal v: ne 28. duben 2019, 22:28 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Thessaloniki-dovolena Varnsdorf
Nahoru
No to neni takova sranda. viz. https://bartwronski.com/2014/01/25/the- ... flections/ a
Citace:
Just SSRR isn't enough, you'll get relatively little reflections from this. The most common way is to use some sort of cubemap specular probe. Either pre-computed ala UE4 and etc. if your game is linear, or just dynamically created (take a cubemap centered around the camera) and updated as often as performance allows. That's what GTAV/Witcher 3/etc. do.
Je docela pracny a slozity to udelat dobre, aby kombinace SSR a cubemapy blendovala nejak prijatelne a nedelalo to psi kusy a byl i prijatelny vykon. Nemuzu soudit jak to ma RDR2, ale je to od Rockstaru, tak by to melo nejspis byt podobny jako v GTA.

Uvedom si jednu vec, RT je i jednodusi pro vyvojare na implementaci. Pro spravny SSR je potreba s tim delat strasne pracny hovadiny, aby to vypadalo nejak ok. Staci treba dynamicky cubemaps, ktery musi mit velky zpozdeni, jinak ti jde vykon do kopru. To treba mela posledni Mafie, kdy to slo videt v zrcadle, kde jsi koukal na svoje zada a tvuj ksicht se objevil az se zpozdenim, kdy se konecne updatovala cubemapa.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
PříspěvekZaslal v: po 29. duben 2019, 17:00 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
GTAV nepoužívá SSR, pouze cubemaps a planar reflection maps. Witcher 3 podle mě taky cubemapy nepoužíval, tam právě taky vše mizelo když to zmizelo z obrazovky, si ho snad nainstaluju jestli si to pamatuju dobře.

https://youtu.be/O-i266kOqow

V RDR2 se právě používá obojí, reflection mapy a SSR. Takže pořád se na vodě odráží alespoň mraky, hory, stromy v nějaké zjednodušené formě, ale je to tam, ne že zmizí úplně vše. Až budu doma tak natočím nějaký video.

Já tu nesrovnávám SSR a RT, jen konstatuji, že vývojáři s příchodem SSR přestali používat často cubemapy na který se ptal rbclass a výsledek je snad horší, hlavně co se týče vodní hladiny.

No asi jsem zabloudil zas hodně do OT :roll:


 Profil  
 Předmět: Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
PříspěvekZaslal v: po 29. duben 2019, 17:19 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Thessaloniki-dovolena Varnsdorf
Nahoru
V tomhle threadu se uz snad 50 stranek resili spis technikalie hry a modovani, takze technicky veci jsou uz tady ok, ikdyz debata o SSR by asi vic sedla do RT tematu. Jak je napsano vyse, je docela slozity zkombinovat SSR s cubemapama, aby to vypadalo nejak ok, takze ne vsude to bude vypadat dobre.

Skyrim ma klasicky staticky cubemapy a nevypada to (na dnesni dobu) moc dobre, jelikoz odrazy moc neodpovidaji skutecnosti a jsou geometricky spatne a vubec nereflektuji dynamicky objekty. Skyrim je preci jen uz starsi DX9 hra a o SSR a RT se mu ani nezdalo.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
PříspěvekZaslal v: po 29. duben 2019, 17:19 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
co je potom toto ? odrazy ostavaju aj ked zmiznu z pohladu a odrazaju sa aj dynamicke objekty..
https://www.youtube.com/watch?v=Nr7YUftzASA&t=144s

kludne to presun do RT debaty

_________________
#music project


Naposledy upravil rbclass dne po 29. duben 2019, 17:23, celkem upraveno 1x.

 Profil  
 Předmět: Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
PříspěvekZaslal v: po 29. duben 2019, 17:21 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Thessaloniki-dovolena Varnsdorf
Nahoru
Uz to bylo vysvetlovany v Turing tematu, tohle je jen zdvojeny render stejny sceny. Proto ta podlaha je jak zrcadlo, coz je uplne nerealny.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
PříspěvekZaslal v: pá 3. květen 2019, 10:20 
Nováček
Nováček
Obrázek uživatele

Založen: 08. červenec 2017
Bydliště: Zlín
Nahoru
Cus,

má někdo čerstvé info ohledne TES6 ?


:twisted:

_________________
WIN 8.1PRO
BE QUIET! 500W
GIGABYTE GA-B75M-D3H
NOCTUA NH-D14
AMD ATHLON II X4 651 QUAD-CORE
MSI GTX 960 GAMING 2GB
2x4GB HYPERX FURY BLACK DD3
SSD 250GB - CRUCIAL MX500
BENQ GL2460
ROC-11-710


 Profil  
 Předmět: Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
PříspěvekZaslal v: st 15. květen 2019, 16:54 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 16. březen 2008
Bydliště: Subprostor
Nahoru
Tak zatím to vypadá, že migrace z omodovaného Skyrim LE na Skyrim SE probíhá zatím použitelně? A to musim říct, že na postavě z LE jsem nahrál cca 150-200 hodin (lvl 54) omodován gameplay modem Skyrim Redone, deadly dragons, convenient horses, UFO, locational damage...

Tak snad se to nepodělá časem ten save...
Stojí to za to, zkoušeli jste už např. Pinnacle Reality ENB + Obsidian nebo Vivid weathers?
tady mám nějaký obrázky https://steamcommunity.com/profiles/765 ... pid=489830
Můj Skyrim LE takhle nikdy nevypadal... neřikám, že jsem to uměl, ale aspoň lze říct, že SE verze jde snadněji dohnat k takovému vizuálu.

Jo, a je zvláštní, že nějak jsem zkoušel aktualizovat Hladisovo ENB na Skyrim LE tak, že jsem původní soubory smazal a nahradil novýma, a rozhodně to nevypadalo tak dobře, jak jsem byl zvyklej...zajímalo by mě, co jsem udělal špatně
Viz např takto https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ ... E230AA633/
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ ... 0D05594F8/
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ ... BD4CCB4C4/
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ ... B2FBCBB6F/

Takhle jsem to měl dřív a vůči novému SE je to tvrdá konkurence.
Po aktualizaci na poslední verzi to vypadalo úplně jinak... A teĎ nevim, jelikož ten skyrim mám tahle asi 5 let :D co jsem před 5ti lety s těma souborama dělal, jestli jsem to nepřepisoval jen a to co mám na screenech je nějaká dobře vypadající šílená kombinace Hladisova ENB, project ENB a realvision...

_________________
Intel Core i7 7700K@4.8Ghz (cpu life saving) @ Vlastní delid Noctua NH-D14 // ASUS Z170 PROGAMING // 2x8GB Crucial Ballistix 2400MHz@3000MHz CL16 // MSI GTX 1080 Ti Gaming X // 27" Asus QX2710 PG279Q // Crucial M4 256GB, Samsung F1 320GB, Seagate 7200.11 1TB // Corsair Graphite 600T // SSR-850FX


 Profil  
 Předmět: Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
PříspěvekZaslal v: čt 16. květen 2019, 09:13 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
Nak ti tam blbne trava ze roste na ceste :) Ale jinak to vypada dobre.

_________________
CPU-Ryzen 3700x,MB-MSI B450 Tomahawk,PAMET-2x16GB Kingston HyperX Predator 3333Mhz@3733Mhz CL16 1T,HDD-SAMSUNG 840 120GB+Crucial MX500 500GB+Toshiba x300 6TB+WD Blue 6TB,GK-MSI 1080TI gamingx@2038/12600,Zvuk-Sound Blaster Z,SKRIN-CM HAF 922,ZDROJ-Seasonic 750W


 Profil  
 Předmět: Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
PříspěvekZaslal v: čt 16. květen 2019, 10:08 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
vidim ze to obsahuje aj mod simulujuci kratkozrakost :-D

_________________
#music project


 Profil  
 Předmět: Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
PříspěvekZaslal v: čt 16. květen 2019, 13:35 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 16. březen 2008
Bydliště: Subprostor
Nahoru
HEAD napsal:
Nak ti tam blbne trava ze roste na ceste :) Ale jinak to vypada dobre.

Kterej screen přesně myslíš? Jinak jasně, nejsem žádnej mod odborník...nemám vyladěný nějak extra LOD, ten DynDoLOD neumim ještě, nemám zrovna poslední dobou čas koukat na 2hodinový videa o tom, jak se to používá.

Z SE verze jsem možná nevypíchl ty správné screeny, mám tam toho totiž víc...
takže toto je Pinnacle Reality ENB + Vivid weathers:
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ ... 8D0B50250/
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ ... 3E8A793C3/
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ ... 52CEF9EF3/
Tady něco z interiéru ale (už s Obsidian Weathers, ale to by v interiéru nemělo hrát roli)
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ ... 23429FBE3/
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ ... 3923EBE02/
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ ... 31F6B8504/
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ ... 870D0BD06/
rbclass napsal:
vidim ze to obsahuje aj mod simulujuci kratkozrakost :-D

Tak jasně...DOF je tam přítomen v různé míře, podle toho co je to za preset x) jenže to je dynamický - rozmaže se ti jen to, na co jakoby není zaostřená "kamera".

Tady verze s Obsidian trochu zarostlej východ z jeskyně...
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ ... 951AB6453/
Zde jak asi vypadá teď ten LOD bez použítí DynDo... https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ ... 757D030D3/
...trochu exteriéru z JZ skyrimu https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ ... A3AEAA2C8/

Skvělej mód je ten Skyrim 3D trees... ani nevim jestli byl ekvivalent na LE verzi. Jak jsem pak už byl nespokojenej s updatem od Hladise, tak jsem zkoušel NLA ENB, který vypadalo jinak taky dost dobře, ale někde to dopadlo takhle...fakt nic moc...
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ ... 7C14FBAF9/
teda pro mě konkrétně hrozně zelený ty stromy...
Tohle ale celkem ušlo
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ ... 3B96A5DBB/

//Jo a ještě jedna důležitá věc proč skyrim SE: Loadingy... idkyž Skyrim LE se dá udělat taky skvěle, tak načítání mě fakt štvalo...po použití Crash Fixes se to trochu zlepšilo, ale na SE to nemá. Prostě vstoupim do baráku/místnosti a načítání je skoro hned. Pouze po prnvím načtení savu, pokud je člověk uloženej v interiéru, tak načtení zpět do exteriéru trvá, ale pořád celkem vpohodě. Pak v průběhu hry např Winterhold colledge přestupování mezi komnatama netrvá pokaždé desítky sekund, jen abych otevřel blbý dveře...

_________________
Intel Core i7 7700K@4.8Ghz (cpu life saving) @ Vlastní delid Noctua NH-D14 // ASUS Z170 PROGAMING // 2x8GB Crucial Ballistix 2400MHz@3000MHz CL16 // MSI GTX 1080 Ti Gaming X // 27" Asus QX2710 PG279Q // Crucial M4 256GB, Samsung F1 320GB, Seagate 7200.11 1TB // Corsair Graphite 600T // SSR-850FX


 Profil  
 Předmět: Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
PříspěvekZaslal v: so 18. květen 2019, 10:46 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
Celkove ta trava roste tam kde nema.Pouzij https://www.nexusmods.com/skyrimspecial ... /mods/9005
Jinak jaky texture mody pouzivas na skaly a landscape?

_________________
CPU-Ryzen 3700x,MB-MSI B450 Tomahawk,PAMET-2x16GB Kingston HyperX Predator 3333Mhz@3733Mhz CL16 1T,HDD-SAMSUNG 840 120GB+Crucial MX500 500GB+Toshiba x300 6TB+WD Blue 6TB,GK-MSI 1080TI gamingx@2038/12600,Zvuk-Sound Blaster Z,SKRIN-CM HAF 922,ZDROJ-Seasonic 750W


 Profil  
 Předmět: Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
PříspěvekZaslal v: so 18. květen 2019, 16:47 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 16. březen 2008
Bydliště: Subprostor
Nahoru
Jo díky, tohle jsem stahoval a zapomněl nainstalovat :-D díky tobě jsem na to přišel. Ale jak asi nejsem náročnej úplně na tenhle druh detailu, tak prorostlá tráva skrz cesty mi nevadila :D

Landscape - Vivid Landscapes
skály - Majestic mountains

mám předtim i Noble Skyrim 2K, ale s nižší prioritou, takže landscape se přepsal Vividem...ale váhám jestli nechat jen ten noble skyrim, někde se mi možná líbil víc.

Ale je to šílenej žrout výkonu teda...
když se podívám na tohle
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ ... B6E79CBE6/

a uvědomim si, že jsem takto měl klidně 80 fps...tak dost váhám.

_________________
Intel Core i7 7700K@4.8Ghz (cpu life saving) @ Vlastní delid Noctua NH-D14 // ASUS Z170 PROGAMING // 2x8GB Crucial Ballistix 2400MHz@3000MHz CL16 // MSI GTX 1080 Ti Gaming X // 27" Asus QX2710 PG279Q // Crucial M4 256GB, Samsung F1 320GB, Seagate 7200.11 1TB // Corsair Graphite 600T // SSR-850FX


 Profil  
 Předmět: Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
PříspěvekZaslal v: ne 22. září 2019, 10:41 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
Nejnovejsi porovnani ENB pro SE verzi
https://www.youtube.com/watch?v=3uDm72cT0ms

_________________
CPU-Ryzen 3700x,MB-MSI B450 Tomahawk,PAMET-2x16GB Kingston HyperX Predator 3333Mhz@3733Mhz CL16 1T,HDD-SAMSUNG 840 120GB+Crucial MX500 500GB+Toshiba x300 6TB+WD Blue 6TB,GK-MSI 1080TI gamingx@2038/12600,Zvuk-Sound Blaster Z,SKRIN-CM HAF 922,ZDROJ-Seasonic 750W


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 2653 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 129, 130, 131, 132, 133


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 3 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.