Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je čt 9. duben 2020, 12:04

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 48 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Doom Eternal - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: po 23. březen 2020, 12:08 
Začátečník
Začátečník

Založen: 13. listopad 2005
Bydliště: Pardubice
Nahoru
Kdyz jsme u te technicke stranky :)

https://www.idnes.cz/hry/novinky/doom-eternal-crack-hry.A200323_113049_bw-novinky_srp

_________________
CPU:i7 5960X @ 4,6 GHz| MB:ASUS RAMPAGE V EXTREME | VGA: MSI RTX 2080 Ti GAMING X TRIO | ram:4x8GB 3200Mhz | SSD:850pro 128GB + evo 1TB | Audio:Creative Titanium | Repro:Z-5500 | MONITOR: OLED55" 4K | Case:Corsair 1000D | zdroj:EVGA Supernova 1300W | os:Windows 10pro CZ x64


 Profil  
 Předmět: Re: Doom Eternal - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: po 23. březen 2020, 14:58 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
Hra podle vseho beha o dost lip na Nv kartach.To jsem fakt necekal u vulkan hry.
https://www.youtube.com/watch?v=WjITCVPxb1s

_________________
CPU-Ryzen 3700x,MB-MSI B450 Tomahawk,PAMET-2x16GB Kingston HyperX Predator 3333Mhz@3733Mhz CL16 1T,HDD-SAMSUNG 840 120GB+Crucial MX500 500GB+Toshiba x300 6TB+WD Blue 6TB,GK-Sapphire 5700XT Nitro+@2050/14880,Zvuk-Sound Blaster Z,SKRIN-CM HAF 922,ZDROJ-Seasonic 750W


 Profil  
 Předmět: Re: Doom Eternal - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: po 23. březen 2020, 15:03 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Hmm, zajínavé že to HWU vyšlo jinak než zbytku světa... viz. linky na performance reviews z prvního postu :mrgreen:
Hladis napsal:


 Profil  
 Předmět: Re: Doom Eternal - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: po 23. březen 2020, 15:22 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Tak ten pokles fps při blbnutí z detaily oveřen - prostě málo VRAM na ultra-nightmare detaily. Hra sice ukazuje, že by vyžadovala 6,7GB, ale hned po načtení levelu je VRAM zadělaná na 7,9-8GB (aktuálně jsem Cult Base, ale stejné je to i na té stanici).
Hned po načtení: 1440p 94fps / 4% PCI-E, přepnutí na 4K - 62fps, přepnutí zpět na 1440p - 87fps / 8% PCI-E a VRAM pouze 7,2GB. Na stejný efekt se dá narazit i při delším hraní, kdy hra stále mění data ve VRAM a RAM.

Takže nic nového pod sluncem, na co ještě před 4-mi lety trpěla 2GB karta nyní už začíná potkávat i 6/8GB karty, super, super. To až vyjdou nový konzole, tak 8GB karty budou low-end na vyhazov. :-D

Jinak po technické stránce je ten DOOM super, grafika proti původnímu poskočila hodně vysoko a plynulé to je téměř i ve 4K ( až na výjimky se to drží 60fps, ale doom chce prostě 100+ fps, takže QHD musí na 2070tce stačit). optimalizace je tedy perfektní.

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Doom Eternal - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: po 23. březen 2020, 15:46 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
Je vůbec nějaký vizuální rozdíl v nastavení toho texture poolu? Já jsem si nějak ničeho nevšiml.

Jinak když pominu super optimalizaci tak ten artdesign je naprosto parádní. (jediný co bych vytknul, jsou takový ty pekelný nechuťárny a vnitřnosti ve velikosti baráku, ty občas vypadají hrozně umělě a nepřirozeně.)
tady ty humusárny v pozadi třeba
https://assets.rockpapershotgun.com/ima ... rmance.jpg


 Profil  
 Předmět: Re: Doom Eternal - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: po 23. březen 2020, 17:05 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
Ache napsal:
webwalker napsal:
Nesledoval, měl jsem puštěnou metriku jen ve hře. Ale ono by to na věci asi ani nic nezměnilo, prostě se tak u mě nedá testovat hra pro všechna rozlišení v jednom zápřahu :(
No jde o to, že mě třeba na 8GB kartě (RTX 2070) ta hra vyžírá všechnu paměť. Na podobný efekt sem dost často narážel i na PCT recenzích dříve s 2GB GTX 960 - přeplo se rozlišení na vyšší a pak při snížení na původní už fps nesedělo, protože hra si přeorganizovala memory management (na kratě bylo volno více paměti (o pár MB :-) ), ale více byl vytížen PCI-E = více to tahalo textury s RAM. Třeba DOOM kvůli náročnosti na VRAM (při ultra-nightmare dělá to samé - nezkoušel sem).

No ono je to spíš tak, že o naplnění VRAM rozhoduje ono nastavení hry. Prostě když nastavíš ULTRA NIGHTMARE, zaplní se ti (skoro) celých 8GB. Když nastavíš třeba ULTRA, zaplní se ti jen 6GB. Proto si třeba s GTX 1660 nebo RX 5600XT nemůžeš zahrát na ULTRA NIGHTMARE, protože ti hra nemůže alokovat těch svých potřebných 8GB.
Příloha:
doom-eternal-vram-usage.png

Za povšimnutí pak stojí, že se ta alokace VRAM prakticky vůbec nemění a vytížení PCIE se pohybuje jen něco kolem 6% (nic se tam tedy nějak intenzivně nenačítá).


Nemáte oprávnění k prohlížení souborů přiložených k tomuto příspěvku.

_________________
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz


 Profil  
 Předmět: Re: Doom Eternal - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: po 23. březen 2020, 21:16 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
webwalker napsal:
Za povšimnutí pak stojí, že se ta alokace VRAM prakticky vůbec nemění a vytížení PCIE se pohybuje jen něco kolem 6% (nic se tam tedy nějak intenzivně nenačítá).
Změní se právě až při přehození do vyššího rozlišení (4K např.), kdy přeteče a pak se vrátíš zpět. Mě to po návratu ze 4K hází něco mezi 7,2-7,4GB, jinak čistě načtená hra v QHD ale i FHD si alokuje cca těch 7,8-7,9 GB - takže úplně nadoraz.

Na druhou stranu taky vůbec nepozoruji nějaký rozdíl v kvalitě textur při snížení tohoto detailu, takže k klidu to stačí nastavit na High a nepřeteče to ani na 6 GB kartě (nehrozí pak výkyv fps).

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Doom Eternal - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: út 24. březen 2020, 00:07 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 06. říjen 2014
Bydliště: Bučovice
Nahoru
Já hraji vše na Ultra-Nightmare v 4k na 2080S, ale Texture Pool Size jsem měl musel dal nižší (Nightmare), ale potom jsem ho ještě shodil na Ultra a už to vypadá OK, jinak mi dost klesaly fps a vytížení PCI-E bylo 30%... ale jenom u některých lokací, totiž pozdější lokace mi přijdou o dost náročnější (Super Gore Nest).

_________________
AMD Ryzen 5 2600X 3,6GHz @ 4,2GHz boost; MSI GeForce RTX 2080 SUPER GAMING X TRIO 8GB GDDR6; MSI X470 GAMING PLUS - AMD X470; HyperX Fury Black 4x8GB DDR4 3200MHz @ CL18 (HX432C18FB2/8); SilentiumPC Navis RGB 280 AiO; M2 SSD WD Blue SN500 - 500GB, SSD Crucial MX500 - 1TB, SSD Crucial BX500 - 480GB, HDD Seagate BarraCuda - 4TB (ST4000DM004); ASUS DRW-24B5ST; Corsair RMx Series RM650x (v.2018) - 650W; SilentiumPC Armis AR7 TG RGB window; SilentiumPC Gear GK550 Omnis Kailh Brown RGB; SteelSeries Rival 310; Creative Sound Blaster Z; Edifier R1280T (42Watt RMS); Philips 436M6VBPAB/00 42,5" 3840x2160@60Hz (HDR1000+Adaptive-Sync); Microsoft Windows 10 Pro CZ 64-bit v1909


 Profil  
 Předmět: Re: Doom Eternal - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: út 24. březen 2020, 12:59 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Tak podobné propady jsem zatím neměl. K 70 fps mi to zatím padalo jen (např. v tom zbořeném městě prorostlým těma nechuťárnama - jak je uprostřed taková velká aréna a brána na všechny 3 klíče, asi zatím nejnáročnější scéna) asi kvůli "slabému" GPU. Jinak asi pro jistotu můžu doporučit snížit tenhle detail, protože vizuální rozdíl je 0, stejně jako v původním Doomu:

https://pctuning.tyden.cz/multimedia/hr ... on?start=7

Zkoušel jsem chvíli jet i na low, a nějaké zásadní doskakování textur se nekoná. Já to dal na ultra a už sem nepozoroval vyšší zatížení PCI-E než 8%. Předtím to skákalo i na cca 20% po delším hraní.

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Doom Eternal - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 25. březen 2020, 08:41 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
Tak tady jsou moje měření, i když díky koronaviru tam těch grafik není moc (Alza nestíhá) :(

Nejlepší grafické karty pro DOOM Eternal >>
Příloha:
doom-eternal-clanek.jpg

Díky PowerTrackeru je tam nově také vše kolem spotřeby (CPU, GPU, Systém). No a nakonec mě celkem udivuje, že moje výsledky jsou o poznání lepší, nežli v ostatních recenzích.


Nemáte oprávnění k prohlížení souborů přiložených k tomuto příspěvku.

_________________
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz


 Profil  
 Předmět: Re: Doom Eternal - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 25. březen 2020, 12:33 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
pěkná práce. Sice krátký test neukáže, jak se to chová po delším hraní (kdy to PCI-E na Ultra Nightmare atakuje i přes 20%). Ale i tak je vidět, že na 8GB kartě je lepší nastavit jen Ultra a mít klid, že to nikde nebude kolísat. Při natavení Ultra sem se dostal maximálně na 7GB, takže rezerva a vizuální rozdíl 0.

Co mě na tom testu překvapuje je ale vynikající efektivita 5700 a naprosto příšerná neefektivita 5700XT :shock: Když si vezmeme, že rozdíl ve výkonu mezi nimi je +- stejný jako mezi RTX2070 a 2070 SUPER (u kterých i odpovídá % rozdílu spotřeby), tak 5700XT je očividně vyhnána mimo hranice efektivity - pomalu dvojnásobná spotřeba při nárůstu výkonu 15%? WTF?

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Doom Eternal - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 25. březen 2020, 17:37 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 13. leden 2008
Bydliště: Ostrava
Nahoru
Mám problém se zamrzáním hry. Teměř vždycky když vlezu ve hře do mapy tak mi hra zamrzne stylem že zvuk jede ale myš se nehýbe a obraz je statický. Musím pak vždy vypnout hru přes správce úloh. Grafika je Gigabyte 1080. Drivery jsem zkoušel 445,74 a 445,75. Hraju v rozlišení 5120x1440 při 100Hz. Obvykle hraju s g-sync compatible, zkoušel jsem to vypnout ale žádná změna. Detaily jsem zkoušel mezi ultra nightmare a high. Jinak hra jako taková mi jede v pohodě, jen prostě v když chci upravit zbraň nebo se podívat po mapě tak to zamrzne.

_________________
cpu: I9-9900KS mb: Asus ROG STRIX Z390 gaming-f, ram: 2x16GB Kingston HyperX Predator 3200Mhz CL18, hdd: SSD NVMe Samsung 970PLUS 512GB + SSD NVMe Samsung 970PLUS 1TB + SSD Sata Samsung 860EVO 1TB, gpu: Gigabyte 1080 case: Fractal Design Define R6 Blackout, zdroj: Seasonic 620W audio: Sennheiser PC 373D LCD: Samsung CRG90 49"


 Profil  
 Předmět: Re: Doom Eternal - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 25. březen 2020, 19:40 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
Update hardwareunboxed
https://www.youtube.com/watch?v=AByMt76hjFM

_________________
CPU-Ryzen 3700x,MB-MSI B450 Tomahawk,PAMET-2x16GB Kingston HyperX Predator 3333Mhz@3733Mhz CL16 1T,HDD-SAMSUNG 840 120GB+Crucial MX500 500GB+Toshiba x300 6TB+WD Blue 6TB,GK-Sapphire 5700XT Nitro+@2050/14880,Zvuk-Sound Blaster Z,SKRIN-CM HAF 922,ZDROJ-Seasonic 750W


 Profil  
 Předmět: Re: Doom Eternal - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 25. březen 2020, 19:46 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Takže ty testy měl opravdu blbě.

Hmm, v diskuzi Steve zmiňuje i ten bug s vyžíráním VRAM a poklesem FPS při změnách rozlišení, ale u něj prý jen u AMD GPUs, zatímco tady ten samý bug potvrdil Ache a webwalker i na nV GPUs :?


 Profil  
 Předmět: Re: Doom Eternal - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 25. březen 2020, 20:54 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
Ty vysledky jsou skoro stejny.Porad je nv rychlejsi.AMD se dari v prazdnych levelech, ktere uz byli prosle.Proto v nekterych testech je AMD lepsi.

_________________
CPU-Ryzen 3700x,MB-MSI B450 Tomahawk,PAMET-2x16GB Kingston HyperX Predator 3333Mhz@3733Mhz CL16 1T,HDD-SAMSUNG 840 120GB+Crucial MX500 500GB+Toshiba x300 6TB+WD Blue 6TB,GK-Sapphire 5700XT Nitro+@2050/14880,Zvuk-Sound Blaster Z,SKRIN-CM HAF 922,ZDROJ-Seasonic 750W


 Profil  
 Předmět: Re: Doom Eternal - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 26. březen 2020, 01:32 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Krteq napsal:
Takže ty testy měl opravdu blbě.

Hmm, v diskuzi Steve zmiňuje i ten bug s vyžíráním VRAM a poklesem FPS při změnách rozlišení, ale u něj prý jen u AMD GPUs, zatímco tady ten samý bug potvrdil Ache a webwalker i na nV GPUs :?
To je spíš vlastnost než bug, až vyjdou nový konzole s 16GB pamětí, tak můžeme na dobro říct sbohem 8GB grafárnám. :lol:

V DOOMovi ale není jednodušší řešení, než nastavit textury na Ultra a hrát ve stejné kvalitě, bez rizika poklesu výkonu.

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Doom Eternal - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 26. březen 2020, 12:36 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Dnes je v mnoha pripadech nastaveni textur jen nastaveni kolik si jich ma GPU narvat do VRAM a ty nejvyssi nastaveni jsou klidne prehnany, ale samotnou kvalitu to neovlivni. Ostatne VRAM dnes funguje spis jako buffer.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Doom Eternal - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 26. březen 2020, 15:03 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
HEAD napsal:
Ty vysledky jsou skoro stejny.Porad je nv rychlejsi.AMD se dari v prazdnych levelech, ktere uz byli prosle.Proto v nekterych testech je AMD lepsi.

Ono to spíš vypadá tak, že HWU ty testy zvojtili a teď neví jak se z toho vykroutit :)

1. ten bug u přepínání rozlišení je ve hře, takže jsou postižena NVIDIA stejně jako AMD (zřejmě jim tam po přepnutí rozlišení zůstává alokovaná VRAM)
2. u RTX 2070S se mi stávalo, že třeba místo správných 225 FPS jsem měl najednou 180 FPS což je až 25% rozdíl (u AMD to bylo podobné)
3. když chceš testovat a porovnávat frametimes, tak ti tam prostě jen tak nemohou nekontrolovatelně pobíhat nepřátelé. Proto se také testuje bez nich. Pravda je, že s nimi ti fps trochu klesne, ale je to téměř zanedbatelné. Nedalo mi to a tak jsem to vyzkoušel v Doom a vyšlo mi 190/195 fps u RTX 2070S a 175/182 fps u RX 5700 XT. Statická pozice, ve které přede mnou nejdříve pobíhala horda démonů, které jsem pak vystřílel stoupl si na stejné místo.

Jinak, ten bug s rozlišením (abys nemusel po každé změně restartovat hru) se dá napravit tak, že při změně rozlišení změníš také Preset, který po uložení zase vrátíš zpět a dají se tedy testovat všechny rozlišení v jednom zátahu :)

_________________
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz


 Profil  
 Předmět: Re: Doom Eternal - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 26. březen 2020, 15:09 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
Ache napsal:
Co mě na tom testu překvapuje je ale vynikající efektivita 5700 a naprosto příšerná neefektivita 5700XT :shock: Když si vezmeme, že rozdíl ve výkonu mezi nimi je +- stejný jako mezi RTX2070 a 2070 SUPER (u kterých i odpovídá % rozdílu spotřeby), tak 5700XT je očividně vyhnána mimo hranice efektivity - pomalu dvojnásobná spotřeba při nárůstu výkonu 15%? WTF?

Tak ono zase až tak překvapující není. RX 5700 XT už v referenci běží na hraně specifikací (možná i trochu nad) ale furt při celkem dobré spotřebě. No a pak přišly vendoři se svými výkonnými chladiči a frekvence s power limitem napálily ještě výše (samozřejmě se souhlasem AMD). No a takhle to teď vypadá. Získali tak 3-4 % výkonu při abnormální spotřebě :)

_________________
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz


 Profil  
 Předmět: Re: Doom Eternal - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: ne 29. březen 2020, 16:01 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 48 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Google [Bot], Still.Lord a 9 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.