Crysis - technická stránka hry

Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

Odpovědět
Riku
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 01. zář 2005

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od Riku »

To jsem vážně zvědavěj ne ten softwarovej RT na konzolích
PS5 | LG OLED CX55
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

Takže kvůli starýmu Crysisu se zase budou kupovat nový grafárny? :-D
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
stylar
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 06. říj 2014
Bydliště: Bučovice

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od stylar »

"The PC version will additionally support NVIDIA® DLSS technology and hardware-based ray tracing using NVIDIA’s VKRay Vulkan extension, for NVIDIA® GeForce® RTX GPU." _zdroj_
To poběží na Vulkanu? Cool, a s DLSS by to mohlo běžet s raytracingem plynule i v 4k, k dokonalosti bude chybět už jen podpora HDR.
DISPLAY: LG OLED48CX 3840x2160@120Hz 4:4:4 HDR 10bit GPU: MSI GeForce RTX 4090 SUPRIM X 24GB GDDR6X CPU: AMD Ryzen 7 5800X 3,8GHz@4,7GHz boost CPU COOLER: ARCTIC Liquid Freezer II 420 MB: MSI X470 GAMING PLUS - BIOS 7B79vAM1 - ComboAm4v2PI 1.2.0.A. RAM: Corsair Vengeance RGB RT 64GB (4x16GB) DDR4 3200MHz@CL22 STORAGE: Samsung 970 EVO 1TB@PCIe x4 3.0 (OS), Samsung 980 1TB@PCIe x4 2.0, Crucial MX500 1TB@SATA, Crucial BX500 480GB@SATA, HDD Seagate BarraCuda - 4TB (ST4000DM004) PSU: Corsair RMx Series RM850x (v.2021) - 850W CASE: Corsair iCUE 7000X RGB Black (5x Noctua NF-A14 PWM) KEYBOARD: SilentiumPC Gear GK550 Omnis Kailh Brown RGB MOUSE: Glorious Model D Wireless (+Grip Tape) SPEAKERS: Edifier R1280T (42Watt RMS) OS: Microsoft Windows 11 Pro CZ 64-bit v22H2
Skogamandry
Začátečník
Začátečník
Registrován: 21. říj 2017

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od Skogamandry »

Crysis Remastered váš hardware do důchodu nepošle
https://games.tiscali.cz/novinky/crysis ... sle-495587
Shaquille
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Registrován: 16. bře 2004
Bydliště: Praha

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od Shaquille »

to asi uplne nejde brat vazne, kdyz se podivam na pozadavky "puvodniho" Crysis...
https://store.steampowered.com/app/17300/Crysis/
RECOMMENDED:
Supported OS:Windows XP or Windows Vista
Processor:Intel Core 2 DUO @ 2.2GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+
Memory:2.0 GB RAM
Graphics:NVIDIA GeForce 8800 GTS/640 or similar
Spoiler
Define 7 XL * 13700KF * 2x16GB A-Die * 1TB 990 PRO + 1TB 970 EVO * 1000W PSH * RTX 3080 ti * voda * MPG321QRF-QD
DAN Cases A4-SFX V4.1 * 3600X * 2x8GB LP * 2x M2 + SATA SSD * 750W PSU * RTX 3060 ti
NAS 3x8TB RAID 5 + 2x4TB RAID 1 * OLED65C12 * HW-Q950A
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od HEAD »

Skogamandry píše:Crysis Remastered váš hardware do důchodu nepošle
https://games.tiscali.cz/novinky/crysis ... sle-495587
Takze na RT nebude potreba RTX grafiky a pujde to zapnout na vsem.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Skogamandry
Začátečník
Začátečník
Registrován: 21. říj 2017

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od Skogamandry »

Tak to RT bude asi to, čo prezentovali v tom svojom deme pred pár mesiacmi, na to som celkom zvedavý v praxi. Ináč tie nároky vypadajú ozaj nejak divne - vcelku vysoké požiadavky na RAM a hlavne tých 8GB pre videokarty na 1080p, čo by mohlo dodať sťavu debate o potrebe pamäte na VGA, ktorá frčala v inom vlákne :) Pritom uvádzaná GTX 1660Ti ani 8GB nemá.
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od Hladis »

HEAD píše: Takze na RT nebude potreba RTX grafiky a pujde to zapnout na vsem.
Akcelerace a pokrocily RT by nemelo jet bez podpory DxR, tedy ne na vsem. To jejich software reseni neni plnohodnotny RT, to je stary voxel "fake". Toto prezentovali uz ve svy tech ukazce. Bude zajimavy jakyho vysledku dosahnou. Zkombinovani voxelu a plnohodnotnyho RT by mohli dosahnout vcelku dobryho kompromisu mezi kvalitou a vykonem a nizky naroky tak udrzet.
Obrázek
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od Krteq »

HEAD píše:
Skogamandry píše:Crysis Remastered váš hardware do důchodu nepošle
https://games.tiscali.cz/novinky/crysis ... sle-495587
Takze na RT nebude potreba RTX grafiky a pujde to zapnout na vsem.
Ano, je to tak RayTraced Crysis půjde na všem. Využívá to SVOGI RayTracing skrze DX11 DirectCompute shaders.
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

Škoda... když už dělají remaster slavnýho Crysisu a nakonec tam požijí faketracing. :sad: Vždyť RT už budou za chvíli umět i kalkulačky.
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od Krteq »

Však i "RTX" je stále hybridní "faketracing". Pravý Ray Tracing tu ještě pár let neuvidíme :roll:

BVH i SVOGI využívají naprosto stejného principu, tj. rozdělit prostor na volume hierarchii a pak se počítají interakce s paprsky.
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

No, myslím si, že využití RT akcelerace (RT jednotky na Turing, Amepre a za nedlouho NAVI 2) by jistě vedlo k lepším a přesnějším efektům. Než využití téhle berličky počítaný přes klasické shadery. Jestli to chápu dobře. Tak Crysis bude využívat "RayTracing" asi tak jako Kingdom Come. :roll: tj. efekt lepšího Global ilumination.
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Riku
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 01. zář 2005

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od Riku »

Celkově ten remaster vypadá nic moc, čekal jsem od toho daleko víc než přidání saturace a trochu upravit nasvícení
PS5 | LG OLED CX55
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od Hladis »

Krteq píše:půjde na všem.
Crysis Remastered will support DLSS and Hardware-Based Ray Tracing using NVIDIA’s VKRay Vulkan extension for RTX GPUs
Ze by tohle najednou jelo na "vsem" ? Asi jsem propasl nejaky zasadni prohlaseni. :roll: Si asi ucelove pletes nizsi nastaveni s jejich "fake" voxel tracingem (Ache TM) a nejvyssim nastavenim s HW RT. Na to nejvyssi to fakt na vsem nepojede. Je dobry si oprasit jak to okomentoval samotny Crytek uz u toho tech dema.
Obrázek
stinger7
Nováček
Nováček
Registrován: 19. zář 2009

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od stinger7 »

satik
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 03. črc 2015
Bydliště: Jilemnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od satik »

Celkem hezky zvyseni drawdistance, jen by teda mohli trochu sahnout na ten teren a hodit tam nejakou detailmapu i takhle na dalku, protoze ten teren vypada dost rozmazane :(
GPU MSI RTX 4090 Suprim X CPU AMD Ryzen 9 7950x3D MB ASUS Crosshair HERO, RAM G.Skill Tridentz 64GB @6000MHz CL30
case Fractal Define Torrent PSU Seasonic Prime TX 1600W, M2 SSD Seagate Firecuda 530 2+4TB
monitory Samsung Odyssey G9 Neo + 2x AOC AG271QG periferie Razer Deathadder, Ducky Shine7, Steelseries QcK+, Beyerdynamic MMX 300 VR Valve Index
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

To akorát boostli saturaci barev ne? :-D Neni to jen screenshot z původního Crysis s nějakým HDR modem + texture packem?
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od Krteq »

Hladis píše:
Krteq píše:půjde na všem.
Crysis Remastered will support DLSS and Hardware-Based Ray Tracing using NVIDIA’s VKRay Vulkan extension for RTX GPUs
...
To vyjádření o DLSS a "VKRay Vulkan Extension" mi nějak nesedí. Má to teda bežet na DX11 nebo na Vulkanu? Odkud to pochází? Crytek nikde nic takového oficiálně neuvádí.
Riku
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 01. zář 2005

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od Riku »

Ache píše:To akorát boostli saturaci barev ne? :-D Neni to jen screenshot z původního Crysis s nějakým HDR modem + texture packem?
Není, tohle dávál na Twitter přímo crytek nebo někdo z něj, koukal jsem na to odpoledne někde. Bohužel.
PS5 | LG OLED CX55
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Crysis - technická stránka hry

Příspěvek od Hladis »

https://www.youtube.com/watch?v=zVzGCGMbrsM Doufam, ze to zlikviduje dohady. Nejvyssi nastaveni RT, kde treba bude hrac moci videt odraz sam sebe a lidi okolo, je vyhrazeno pouze pro HW akceleraci RT. Ta samozrejme nepojede na vsem, ale na prislusnym HW. Zbytek ma prvky RT, ale poradne orezany kvuli narocnosti.
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Hry a zábava“