Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je st 21. říjen 2020, 09:25

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 2072 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 104  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 16. duben 2020, 11:58 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
Smysl to ma pro celou trilogii :)Ale predelavat jen trojku je blbost.

_________________
CPU-Ryzen 2200g,MB-MSI B450 Tomahawk,PAMET-2x16GB Kingston HyperX Predator 3333Mhz@3733Mhz CL16 1T,HDD-SAMSUNG 840 120GB+Crucial MX500 500GB+Toshiba x300 6TB+WD Blue 6TB,GK-,Zvuk-Sound Blaster Z,SKRIN-CM HAF 922,ZDROJ-Seasonic 750W


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 16. duben 2020, 12:16 
Začátečník
Začátečník

Založen: 15. červenec 2007
Bydliště: Praha
Nahoru
No radši bych taky viděl předělanou jedničku... Tam to oproti původním ukázkám taky drsně vykuchali (hlavně ty "husté" lesy byly strašné zklamání. A některý fan mody byly graficky uplně jiná liga, než hra.

To samé vlastně udělal Vávra s KC:D. Hra měla původně daleko hustší lesy, které vypadaly dalěko přirozeněji, ale musel to zredukovat do finální hry :)


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 16. duben 2020, 14:43 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. červen 2006
Bydliště: Brno
Nahoru
https://www.pcgamer.com/crysis-remaster ... -textures/

_________________
Quis custodiet ipsos custodes?


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 16. duben 2020, 14:49 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 06. říjen 2014
Bydliště: Bučovice
Nahoru
Napjatě sleduji oficiální Crysis twitter účet, který před pár dny "obživnul" po pár letech, takže remaster se dal čekat, i když bych bral ten Crysis 4 :-D... ale nejvíc mě zajímá jakou formu implementace bude raytracing ve hře mít, je dobré připomenout, že mají vlastní řešení raytracingu v engine bez toho, aby byla potřeba RTX karta a zároveň to běží pri solidních fps...

_________________
AMD Ryzen 5 2600X 3,6GHz @ 4,2GHz boost; MSI GeForce RTX 2080 SUPER GAMING X TRIO 8GB GDDR6; MSI X470 GAMING PLUS - AMD X470; HyperX Fury Black 4x8GB DDR4 3200MHz @ CL18 (HX432C18FB2/8); SilentiumPC Navis RGB 280 AiO; M2 SSD WD Blue SN500 - 500GB, SSD Crucial MX500 - 1TB, SSD Crucial BX500 - 480GB, HDD Seagate BarraCuda - 4TB (ST4000DM004); ASUS DRW-24B5ST; Corsair RMx Series RM650x (v.2018) - 650W; SilentiumPC Armis AR7 TG RGB window; SilentiumPC Gear GK550 Omnis Kailh Brown RGB; SteelSeries Rival 310; Creative Sound Blaster Z; Edifier R1280T (42Watt RMS); Philips 436M6VBPAB/00 42,5" 3840x2160@60Hz (HDR1000+Adaptive-Sync); Microsoft Windows 10 Pro CZ 64-bit v1909


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 16. duben 2020, 15:50 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Zadny vlastni zazracny reseni RT v rukavu nemaji. Tedy pokud nerikas prohlizeni diapozitivu s parodii na RT dobry reseni, nebo ses nechal nachytat na marketingstinu. Ostatne verze 5.6 zatim stale nepodporuje ani DX12 s Vulkanem, ani RT. Pokud delaji remaster vcetne RT, meli by ho delat na budoucich verzich 5.7+, kde ma byt podpora DXR a novych API.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 16. duben 2020, 16:40 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 15. srpen 2004
Nahoru
Ten jejich raytracing benchmark vypadá zatraceně dobře. Ale pokud to nebude podporovat RT cores na RTX kartách tak to bude trochu fail.

_________________
Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus X470 Gaming, 2*8GB FlareX@3200, nVidia RTX 2080Ti, 500GB SSD Evo 970, 2TB Crucial MX500, 120GB M4 SSD, 3 * Samsung F1 1TB SATAII, A4-Tech A7, Panasonic ST50 55" Plasma, NEC 24WMGX3 24", Win10 64bit Home

If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 16. duben 2020, 17:22 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Nevypada to tak dobre a jede to dost bidene na to, ze to je jen mala scena a ty efekty jsou tam hodne orezany. Jestli to s ray tracingem mysli vazne, tak doufam, ze nevydaji nejaky voxel cone tracing nesmysl na DX11 verzi enginu a to bude jako ten "raytracing". Jo, to by byl fail, zvlaste kdyz maji jeste letos uvest verzi cryenginu 5.7, ktera by mela prinyst podporu DXR i novych API.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 16. duben 2020, 18:17 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 06. říjen 2014
Bydliště: Bučovice
Nahoru
Jako kdyby ta akcelerace na RTX kartách nějak extra pomohla... dobře, tak to nepojede 5 fps ale 25 fps, takže jestli s tím neimplementují i DLSS 2.0 tak si v 4k ani neškrtnu jako ve všech hrách :twisted: s raytracingem.

_________________
AMD Ryzen 5 2600X 3,6GHz @ 4,2GHz boost; MSI GeForce RTX 2080 SUPER GAMING X TRIO 8GB GDDR6; MSI X470 GAMING PLUS - AMD X470; HyperX Fury Black 4x8GB DDR4 3200MHz @ CL18 (HX432C18FB2/8); SilentiumPC Navis RGB 280 AiO; M2 SSD WD Blue SN500 - 500GB, SSD Crucial MX500 - 1TB, SSD Crucial BX500 - 480GB, HDD Seagate BarraCuda - 4TB (ST4000DM004); ASUS DRW-24B5ST; Corsair RMx Series RM650x (v.2018) - 650W; SilentiumPC Armis AR7 TG RGB window; SilentiumPC Gear GK550 Omnis Kailh Brown RGB; SteelSeries Rival 310; Creative Sound Blaster Z; Edifier R1280T (42Watt RMS); Philips 436M6VBPAB/00 42,5" 3840x2160@60Hz (HDR1000+Adaptive-Sync); Microsoft Windows 10 Pro CZ 64-bit v1909


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 16. duben 2020, 22:01 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 07. prosinec 2005
Bydliště: Středočeský kraj
Nahoru
Tak už je to víceméně potvrzené, je to remaster Crysis https://www.svethardware.cz/crysis-remastered-potvrzen-bude-i-ray-tracing/51833

_________________
CPU: i7-8700K@5.0 GHz (delid by PKBO) MB: Asus ROG Maximus X Hero RAM: G.SKILL 2x8GB DDR4 4133 MHz@CL17 GPU: MSI RTX 2080 Ti Gaming X TRIO FAN: Noctua NH-U14S SSD: 1x Samsung 960 Pro M.2 512GB, 1x Samsung 960 Pro M.2 1TB, 1x Samsung 840 Pro 256GB, 1x Samsung 850 EVO 1TB HDD: 3x Seagate Barracuda 7200 3TB Display: 35" Asus ROG Swift PG35VQ, 3440x1440 @ 144 Hz PSU: Seasonic Prime SSR-750PD 750W Mouse: Logitech G602 Keyboard: Cherry MX-Board 6.0 UPS: CyberPower Professional Tower 1000VA/900W CASE: LIAN LI PC-P50 Black Audio: Creative SOUND BLASTER X-Fi Titanium Fatal1ty Pro + Genius SW-5.1 Home Theater


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: pá 17. duben 2020, 00:14 
Začátečník
Začátečník

Založen: 15. červenec 2007
Bydliště: Praha
Nahoru
Official Teaser
https://www.youtube.com/watch?v=ZqBP3kXi9jM

PC / Xbox / PS4 / Switch :D


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: pá 17. duben 2020, 08:19 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
No vypada to dle tech kusych informaci, ze to stavej spis na verzi 5.6 nez 5.7, tedy by to znamenalo zadny DXR s RT a asi i porad DX11. Doufam, ze se to vyjasni a tohle nebude ten pripad.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: pá 17. duben 2020, 11:59 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Jestli ten remaster má být dostupný pro "starou" generaci konzolí. Tak bych asi čekal jen ten faketracing alá to techdemo od Cryteku. Kdo ví, snad na PC využijí RTX akceleraci.

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: pá 17. duben 2020, 12:33 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Ache napsal:
Kdo ví, snad na PC využijí DXR akceleraci.
Fixed :)


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: pá 17. duben 2020, 12:53 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
nj. díky tomu, že nvidia byla s Raytracingem první, tak to vypadá, že se pojem RTX je pro Raytracing vžije stejně jako MP3 pro jakoukoliv komprimovanou hudbu. Kapesní přehrávač co přehrává i jiné formáty jako wma, ogg, flac..., také vždy byl nazýván jako empétrojka :-D

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: pá 17. duben 2020, 17:33 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
I Stanek na videu lidi opravuje, ze to neni RTX ale DXR a ze RT neni nejaky jejich vynalez. nVidia ani neni s RT HW prvni. Prvni to jen aplikovali do GPU a do her s prijatelnmym framerate a protlacili to do API jako standard. Je fakt, ze dost laiku to smesuje dohromady.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: pá 17. duben 2020, 21:09 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Tak oni k tomu zaměňování svádí i autoři her. Asi nejlepší příklad je Metro redux, kde RT a DLSS je podmenu položky Nvidia RTX. :) (nebo aspoň v době, kdy sem ho hrál to tak bylo)
https://abload.de/img/metroexodus_menucvjgp.jpg :P

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: pá 17. duben 2020, 22:27 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Tak tam je dany vyvojarema, kdy to zapne DLSS spolu s RT na High, ikdyz oboje jde nastavit separatne. Jinak receno to je takovy BFU nastaveni, aby i blbec vedel, ze tady zapne ty super novy featury na svy novy nV. Teoreticky ani s pripadnou AMD kartou s podporou DXR by to nemelo jit zapnout a melo by jit nastavit jen RT separatne. Tedy svym zpusobem to nelže, jelikoz to "RTX" zapina jen dve jinak normalne nastavitelny funkce, kde jedna je proprietarni.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: po 20. duben 2020, 13:23 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
DF Direct: Crysis Remastered Reaction - Will PCs Melt? Can Consoles Cope? What About Switch?
https://www.youtube.com/watch?v=zWdas55U4_8 V DF si taky mysli, ze je nesmysl nechavat to bez podpory DXR, nedavalo by to zadny smysl.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: pá 21. srpen 2020, 16:38 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 26. říjen 2009
Nahoru
https://www.overclock3d.net/news/softwa ... and_dlss/1

_________________
R9 3900X - Crosshair VIII Hero Wifi - Trident Z Neo 32GB GTZN - Strix 1080 Ti Gaming
970 Pro 512GB - 640GB Caviar Blue - Ironwolf 4T - Sound Blaster ZxR
Evolv X + NF-A14 PWM - Kraken x72 + NF-F12 PWM - Thor 850W
2 x u2410 - OLED C9 - Alloy Elite RGB - G502 Hero - Z906


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: pá 21. srpen 2020, 16:50 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Hmm, takze DLSS a RT(X) a moderni API. Jsem rad, ze to nehodili na starou verzi enginu s DX11 bez novych featur jako RT, coz by dost nedavalo smysl.

_________________
Obrázek


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 2072 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 104  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 6 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.