Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je st 21. říjen 2020, 09:17

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 2072 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 104  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: pá 21. srpen 2020, 18:50 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
To jsem vážně zvědavěj ne ten softwarovej RT na konzolích


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: pá 21. srpen 2020, 19:09 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Takže kvůli starýmu Crysisu se zase budou kupovat nový grafárny? :-D

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: ne 23. srpen 2020, 13:22 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 06. říjen 2014
Bydliště: Bučovice
Nahoru
Citace:
"The PC version will additionally support NVIDIA® DLSS technology and hardware-based ray tracing using NVIDIA’s VKRay Vulkan extension, for NVIDIA® GeForce® RTX GPU." _zdroj_

To poběží na Vulkanu? Cool, a s DLSS by to mohlo běžet s raytracingem plynule i v 4k, k dokonalosti bude chybět už jen podpora HDR.

_________________
AMD Ryzen 5 2600X 3,6GHz @ 4,2GHz boost; MSI GeForce RTX 2080 SUPER GAMING X TRIO 8GB GDDR6; MSI X470 GAMING PLUS - AMD X470; HyperX Fury Black 4x8GB DDR4 3200MHz @ CL18 (HX432C18FB2/8); SilentiumPC Navis RGB 280 AiO; M2 SSD WD Blue SN500 - 500GB, SSD Crucial MX500 - 1TB, SSD Crucial BX500 - 480GB, HDD Seagate BarraCuda - 4TB (ST4000DM004); ASUS DRW-24B5ST; Corsair RMx Series RM650x (v.2018) - 650W; SilentiumPC Armis AR7 TG RGB window; SilentiumPC Gear GK550 Omnis Kailh Brown RGB; SteelSeries Rival 310; Creative Sound Blaster Z; Edifier R1280T (42Watt RMS); Philips 436M6VBPAB/00 42,5" 3840x2160@60Hz (HDR1000+Adaptive-Sync); Microsoft Windows 10 Pro CZ 64-bit v1909


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: pá 4. září 2020, 13:28 
Začátečník
Začátečník

Založen: 21. říjen 2017
Nahoru
Crysis Remastered váš hardware do důchodu nepošle
https://games.tiscali.cz/novinky/crysis ... sle-495587


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: pá 4. září 2020, 14:10 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 16. březen 2004
Bydliště: Praha
Nahoru
to asi uplne nejde brat vazne, kdyz se podivam na pozadavky "puvodniho" Crysis...
https://store.steampowered.com/app/17300/Crysis/
Citace:
RECOMMENDED:
Supported OS:Windows XP or Windows Vista
Processor:Intel Core 2 DUO @ 2.2GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+
Memory:2.0 GB RAM
Graphics:NVIDIA GeForce 8800 GTS/640 or similar

_________________
Asus RoG laptop * AG322QCX


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: pá 4. září 2020, 14:34 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
Skogamandry napsal:
Crysis Remastered váš hardware do důchodu nepošle
https://games.tiscali.cz/novinky/crysis ... sle-495587

Takze na RT nebude potreba RTX grafiky a pujde to zapnout na vsem.

_________________
CPU-Ryzen 2200g,MB-MSI B450 Tomahawk,PAMET-2x16GB Kingston HyperX Predator 3333Mhz@3733Mhz CL16 1T,HDD-SAMSUNG 840 120GB+Crucial MX500 500GB+Toshiba x300 6TB+WD Blue 6TB,GK-,Zvuk-Sound Blaster Z,SKRIN-CM HAF 922,ZDROJ-Seasonic 750W


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: pá 4. září 2020, 17:12 
Začátečník
Začátečník

Založen: 21. říjen 2017
Nahoru
Tak to RT bude asi to, čo prezentovali v tom svojom deme pred pár mesiacmi, na to som celkom zvedavý v praxi. Ináč tie nároky vypadajú ozaj nejak divne - vcelku vysoké požiadavky na RAM a hlavne tých 8GB pre videokarty na 1080p, čo by mohlo dodať sťavu debate o potrebe pamäte na VGA, ktorá frčala v inom vlákne :) Pritom uvádzaná GTX 1660Ti ani 8GB nemá.


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: ne 6. září 2020, 10:25 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
HEAD napsal:
Takze na RT nebude potreba RTX grafiky a pujde to zapnout na vsem.
Akcelerace a pokrocily RT by nemelo jet bez podpory DxR, tedy ne na vsem. To jejich software reseni neni plnohodnotny RT, to je stary voxel "fake". Toto prezentovali uz ve svy tech ukazce. Bude zajimavy jakyho vysledku dosahnou. Zkombinovani voxelu a plnohodnotnyho RT by mohli dosahnout vcelku dobryho kompromisu mezi kvalitou a vykonem a nizky naroky tak udrzet.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: ne 6. září 2020, 12:57 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
HEAD napsal:
Skogamandry napsal:
Crysis Remastered váš hardware do důchodu nepošle
https://games.tiscali.cz/novinky/crysis ... sle-495587

Takze na RT nebude potreba RTX grafiky a pujde to zapnout na vsem.
Ano, je to tak RayTraced Crysis půjde na všem. Využívá to SVOGI RayTracing skrze DX11 DirectCompute shaders.


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: ne 6. září 2020, 13:53 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Škoda... když už dělají remaster slavnýho Crysisu a nakonec tam požijí faketracing. :sad: Vždyť RT už budou za chvíli umět i kalkulačky.

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: ne 6. září 2020, 14:03 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Však i "RTX" je stále hybridní "faketracing". Pravý Ray Tracing tu ještě pár let neuvidíme :roll:

BVH i SVOGI využívají naprosto stejného principu, tj. rozdělit prostor na volume hierarchii a pak se počítají interakce s paprsky.


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: ne 6. září 2020, 14:12 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
No, myslím si, že využití RT akcelerace (RT jednotky na Turing, Amepre a za nedlouho NAVI 2) by jistě vedlo k lepším a přesnějším efektům. Než využití téhle berličky počítaný přes klasické shadery. Jestli to chápu dobře. Tak Crysis bude využívat "RayTracing" asi tak jako Kingdom Come. :roll: tj. efekt lepšího Global ilumination.

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: ne 6. září 2020, 14:26 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
Celkově ten remaster vypadá nic moc, čekal jsem od toho daleko víc než přidání saturace a trochu upravit nasvícení


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: ne 6. září 2020, 15:20 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Krteq napsal:
půjde na všem.
Citace:
Crysis Remastered will support DLSS and Hardware-Based Ray Tracing using NVIDIA’s VKRay Vulkan extension for RTX GPUs
Ze by tohle najednou jelo na "vsem" ? Asi jsem propasl nejaky zasadni prohlaseni. :roll: Si asi ucelove pletes nizsi nastaveni s jejich "fake" voxel tracingem (Ache TM) a nejvyssim nastavenim s HW RT. Na to nejvyssi to fakt na vsem nepojede. Je dobry si oprasit jak to okomentoval samotny Crytek uz u toho tech dema.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: po 7. září 2020, 17:04 
Nováček
Nováček

Založen: 19. září 2009
Nahoru
Novy screen z PC verzie

https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8XSkH ... cNiRL9.jpg


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: po 7. září 2020, 17:08 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. červenec 2015
Bydliště: Jilemnice
Nahoru
Celkem hezky zvyseni drawdistance, jen by teda mohli trochu sahnout na ten teren a hodit tam nejakou detailmapu i takhle na dalku, protoze ten teren vypada dost rozmazane :(

_________________
GPU ASUS Strix RTX 3090 OC CPU Intel Core i7 8700K@5GHz+EK KIT L360 MB ASUS Maximus X HERO, RAM G.Skill Tridentz 32GB RAM@3466MHz
case Fractal Define S PSU Seasonic P860, M2 SSD ADATA XPG SX 8200PRO 2TB + 1 TB
monitory 3x AOC AG271QG (1440p 165Hz IPS) periferie Razer Deathadder, Ducky Shine7, Steelseries QcK+, Sennheiser PC360 VR Valve Index


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: po 7. září 2020, 17:11 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
To akorát boostli saturaci barev ne? :-D Neni to jen screenshot z původního Crysis s nějakým HDR modem + texture packem?

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: po 7. září 2020, 17:14 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Hladis napsal:
Krteq napsal:
půjde na všem.
Citace:
Crysis Remastered will support DLSS and Hardware-Based Ray Tracing using NVIDIA’s VKRay Vulkan extension for RTX GPUs
...
To vyjádření o DLSS a "VKRay Vulkan Extension" mi nějak nesedí. Má to teda bežet na DX11 nebo na Vulkanu? Odkud to pochází? Crytek nikde nic takového oficiálně neuvádí.


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: po 7. září 2020, 18:57 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
Ache napsal:
To akorát boostli saturaci barev ne? :-D Neni to jen screenshot z původního Crysis s nějakým HDR modem + texture packem?

Není, tohle dávál na Twitter přímo crytek nebo někdo z něj, koukal jsem na to odpoledne někde. Bohužel.


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: út 8. září 2020, 15:45 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
https://www.youtube.com/watch?v=zVzGCGMbrsM Doufam, ze to zlikviduje dohady. Nejvyssi nastaveni RT, kde treba bude hrac moci videt odraz sam sebe a lidi okolo, je vyhrazeno pouze pro HW akceleraci RT. Ta samozrejme nepojede na vsem, ale na prislusnym HW. Zbytek ma prvky RT, ale poradne orezany kvuli narocnosti.

_________________
Obrázek


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 2072 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 104  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: ChaoSborn a 7 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.