Stránka 100 z 107

Re: Crysis - technická stránka hry

Napsal: úte 8. zář 2020, 17:39
od Krteq
Hladis píše:https://www.youtube.com/watch?v=zVzGCGMbrsM Doufam, ze to zlikviduje dohady. Nejvyssi nastaveni RT, kde treba bude hrac moci videt odraz sam sebe a lidi okolo, je vyhrazeno pouze pro HW akceleraci RT. Ta samozrejme nepojede na vsem, ale na prislusnym HW. Zbytek ma prvky RT, ale poradne orezany kvuli narocnosti.
Ano, pojede to na všem i s RT ;)

I na těch konzolích to zvládá SVOGI + triangle RT skrze BVH... takže "ten jediný pravý" RT :mrgreen:

Zajímavé tedy je skrze co to bude akcelerované při použití HW RT... DX11 pro to vrstvu nemá, DX12 má DXR ale Crytek všude uvádí DX11.

Pokud by to využívalo Vulkan (jak je kdesi uvedeno z nedohledatelného zdroje a ještě k tomu se špatným názvem té údajně použíté extense), museli by to celé přepsat na Vulkan. Potom ale není důvod vydávat hru s DX11 rendererem.

Re: Crysis - technická stránka hry

Napsal: úte 8. zář 2020, 22:26
od Paul
Krteq píše:
Hladis píše:https://www.youtube.com/watch?v=zVzGCGMbrsM Doufam, ze to zlikviduje dohady. Nejvyssi nastaveni RT, kde treba bude hrac moci videt odraz sam sebe a lidi okolo, je vyhrazeno pouze pro HW akceleraci RT. Ta samozrejme nepojede na vsem, ale na prislusnym HW. Zbytek ma prvky RT, ale poradne orezany kvuli narocnosti.
Ano, pojede to na všem i s RT ;)

I na těch konzolích to zvládá SVOGI + triangle RT skrze BVH... takže "ten jediný pravý" RT :mrgreen:

Zajímavé tedy je skrze co to bude akcelerované při použití HW RT... DX11 pro to vrstvu nemá, DX12 má DXR ale Crytek všude uvádí DX11.

Pokud by to využívalo Vulkan (jak je kdesi uvedeno z nedohledatelného zdroje a ještě k tomu se špatným názvem té údajně použíté extense), museli by to celé přepsat na Vulkan. Potom ale není důvod vydávat hru s DX11 rendererem.
Jakože Digital Foundry, kteří byli nedávno ve Frankfurtu navštívit Crytek, si to vymysleli? To asi ne.

https://twitter.com/digitalfoundry/stat ... 6139005952

"The PC version will additionally support NVIDIA® DLSS technology and hardware-based ray tracing using NVIDIA’s VKRay Vulkan extension, for NVIDIA® GeForce® RTX GPU."

Re: Crysis - technická stránka hry

Napsal: stř 9. zář 2020, 11:02
od stylar
Jj, to už jsem citoval předtím a i zdroj je u toho uveden.

Jinak podle toho screenu moc nepoznám (ty nové RT efekty), všichni brečí, že to má zvýšenou saturaci, což se mi teda taky nelíbí, ale jestli hra bude podporovat HDR tak ho zapnu a bude to OK (pokud teda nezkazí implementaci), nebo si můžu donastavit obraz přes freestyle filtry (zapnu ostření, uberu saturaci atd.).

Re: Crysis - technická stránka hry

Napsal: stř 9. zář 2020, 13:10
od Paul
Imho tam nejde o žádnou saturaci, ale prostě to má úplně jinej lightning model tak to holt vypadá úplně jinak. Samozřejmě komu se to nelíbí, může si to přes freestyle nebo reshade upravit.

Re: Crysis - technická stránka hry

Napsal: stř 9. zář 2020, 13:37
od Ache
Paul píše:Imho tam nejde o žádnou saturaci, ale prostě to má úplně jinej lightning model tak to holt vypadá úplně jinak...
.. více saturovaně a do jásavějších barviček - to by i zásadní rozdíl mezi Crysis a crysis Warhead :-D Já nemam nic proti (jinak bych taky neměl monitor s DCI gamutem), ale nějak na těch screenech nevidím nic wow. To fakt vypadá jak jen Crysis s modem.

Ale!!! Jestli je tam DLSS - hned bude porovnávačka se starým Crysis ! DLSS vs. MSAA+TRAA :twisted:

Re: Crysis - technická stránka hry

Napsal: stř 9. zář 2020, 15:34
od marek16
Ache píše:To fakt vypadá jak jen Crysis s modem.
Takhle se vydělávají prachy, změníš pár efektů a naúčtuješ si polovinu ceny nové hry za něco, co je 13 let starý a už se dávno x-krát zaplatilo.

Za mě - to nasvícení/GI v džungli vypadá DOST dobře, odlesk ve vodě na lodi taky, ale zbytek toho traileru je hodně nepřesvědčivej, to že si někdo pohraje s barevnou paletou nepovažuju za remaster.
Snad to aspoň updatujou na poslední CryEngine, aby to na 9700k nepadalo do sféry 30fps kvůli singlethreaded enginu :roll:

Re: Crysis - technická stránka hry

Napsal: stř 9. zář 2020, 18:03
od Hladis
Krteq píše:Trashtalk....
No nemel bych reagovat trollici posty ale.......

1/ To co Crytek prezentuje jako software solution je extremne okrouhana verze efektu s prvky RT, coz jsou efekty jako HFTS a SSR taky. Na vodni hladinu tam aplikuji obyc SSR, odrazy s RT prvky funguji jen hodne omezene a okrouhane. Je v tech ukazkach dost divny videt treba odrazy predmetu, ale ne lidi, coz jaksi popira k cemu RT vlastne je. Zadnou zazracnou a rychlou soft verzi plnohodnotnyho RT nemaji, je to jen o tom, ze to okrouhali na kost a nejvyssi detailni efekty s RT (i tak nejspis ne kompletni, to se uvidi) budou dostupne jen s HW akceleraci, ktera opravdu nepojede na vsem.

2/ Pojmem "zvlada" si kazdy predstavuje asi jinak. RT "zvlada" i Pascal, RT "zvladaly" i jiny historicky karty.

3/ Ten jeden z "nedohledatelnych" zdroju-odkazu je primo tady v threadu uz uveden. Tvoje neschopnost hledat nebo sledovat deni v tematu a zamerovat se jen na trolling, je jen tvuj problem.
Ache píše:nevidím nic wow.
No ja zatim taky. :| Jestli chce Crytek aby nekdo konecne ten engine od nich kupoval, tak by meli zatlacit na pilu daleko vic.

Re: Crysis - technická stránka hry

Napsal: stř 9. zář 2020, 18:28
od Sobo
Me doslova sokuje uplne jina vec - kvalita assetu, presneji receno modelu, ktera je STEJNA jako v roce 2007. Modely postav, zbrani, dokonce i veskera vegetace - listnate stromy, palmy etc. Oni proste delaji remake, kde primo naportuji assety ze 13 roku stare hry a jako dobry. WTF? Vzdyt tam jde jasne videt jak tem postavam hlavne v nano suitu skodi low-polygon count, jak je to hranaty... To je vazne tak tezky udelat aspon par nejdulezitejsich / nejpouzivanejsich assetu v high-poly kvalite odpovidajici roku 2020? Taky byla sranda sledovat jak na Xbox One X doskakuji stiny asi 5 metru pred hracem a framerate 30FPS - tak to je fakt super na to, ze Crysis pozdeji bezel i na PS3 / X360.

Uvidime, co final release, ale zatim jsem hoooodne skepticky.

Re: Crysis - technická stránka hry

Napsal: stř 9. zář 2020, 23:24
od Paul
Sobo píše:Me doslova sokuje uplne jina vec - kvalita assetu, presneji receno modelu, ktera je STEJNA jako v roce 2007. Modely postav, zbrani, dokonce i veskera vegetace - listnate stromy, palmy etc. Oni proste delaji remake, kde primo naportuji assety ze 13 roku stare hry a jako dobry. WTF? Vzdyt tam jde jasne videt jak tem postavam hlavne v nano suitu skodi low-polygon count, jak je to hranaty... To je vazne tak tezky udelat aspon par nejdulezitejsich / nejpouzivanejsich assetu v high-poly kvalite odpovidajici roku 2020? Taky byla sranda sledovat jak na Xbox One X doskakuji stiny asi 5 metru pred hracem a framerate 30FPS - tak to je fakt super na to, ze Crysis pozdeji bezel i na PS3 / X360.

Uvidime, co final release, ale zatim jsem hoooodne skepticky.
...tak není to remake, je to jen remaster. O předělávání většiny assetů se nikdy nemluvilo. Bude multicore support, raytracing, SVOGI, DLSS a nový textury. As promised.

Já budu happy když to konečně díky multicoru pojede v 60fps bez dropů. Některý mise v originálu padaj na 20-30fps bez ohledu na CPU, strašnej vopruz.

Re: Crysis - technická stránka hry

Napsal: čtv 10. zář 2020, 00:44
od Ache
Hladis píše: RT "zvladaly" i jiny historicky karty.
Ano, Fermi!!! Dodnes si pamatuju toho Veyrona asi v 6 fps. :twisted:

... e moment, když jsme u tý ceny? ono to nebude free update pro aktuální majitele Crysis jak na Steamu na na Orishitu? (jako například zaklínač 3) ... tak to ať si to strčej v tom případě někam. Vždyť snad kromě pár efektů tam nezmění nic.

Re: Crysis - technická stránka hry

Napsal: úte 15. zář 2020, 18:51
od usc

Re: Crysis - technická stránka hry

Napsal: úte 15. zář 2020, 20:01
od marek16
na tom traileru je nejzajímavější, že to má vyjít už za tři dny :D

Re: Crysis - technická stránka hry

Napsal: úte 15. zář 2020, 20:15
od usc
trosku ma zarazilo, ze je to len na EPIC store a neda sa ani predobjednat

Re: Crysis - technická stránka hry

Napsal: stř 16. zář 2020, 09:59
od HEAD
Vypada to dobre :)

Re: Crysis - technická stránka hry

Napsal: čtv 17. zář 2020, 01:05
od Ache
Ale jo, jako vypadá to o trochu líp než originál. Ale jak to teda s tím RT bude? Co tak vidím, tak "pravý" Raytracing budou asi jen odrazy (reflections), GI bude "faketracing" SVOGI. :)

Re: Crysis - technická stránka hry

Napsal: čtv 17. zář 2020, 08:17
od Krteq
Ano, jak píšeš.

Jinak Crytek potvrdil že PC verze poběží na Vulkanu :)

Re: Crysis - technická stránka hry

Napsal: čtv 17. zář 2020, 19:58
od HEAD

Re: Crysis - technická stránka hry

Napsal: čtv 17. zář 2020, 20:04
od Krteq
:lol: Tak teď tomu fakt nerozumím.

Na tom PCGH videu to běží na DX11. Tedy bude ještě nějaká "nová" verze běžící na Vulkanu aby teda mohli použít tu VK_NV_ray_tracing extensi?

Taky nechápu proč nepoužijí novější "HW agnostic" VK_KHR_ray_tracing extensi, kterou mají podporovat všichni IHVs

Nebo pak zas přidají podporu skrze další patch?

Re: Crysis - technická stránka hry

Napsal: čtv 17. zář 2020, 20:12
od HEAD
Hlavne je to cpu limitovany jako svine.S 3080 ve 4K jen 30fps a grafika se flaka.Neni tam zadnej MT.Zase jako v puvodni hre jen 1-2jadra.To je epic fail.

Re: Crysis - technická stránka hry

Napsal: čtv 17. zář 2020, 20:20
od Krteq
Právě to by měl snad Vulkan eliminovat