Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je ne 29. listopad 2020, 14:58

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 2082 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 101, 102, 103, 104, 105  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 24. září 2020, 21:33 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
Screenshoty jsou lepsi nez youtube :)

_________________
CPU-Ryzen 3700X,MB-MSI B450 Tomahawk,PAMET-2x16GB Kingston HyperX Predator 3333Mhz@3733Mhz CL16 1T,HDD-SAMSUNG 840 120GB+Crucial MX500 500GB+Toshiba x300 6TB+WD Blue 6TB,GK-Sapphire 6800XT 16GB,Zvuk-Sound Blaster Z,SKRIN-CM HAF 922,ZDROJ-Seasonic 750W


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 24. září 2020, 22:09 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 31. květen 2004
Bydliště: Soběslav
Nahoru
Na to abys zjistil, že je to sračka, tak nepotřebuješ screeny. Vyladili pár textur, oblek a ostatní šlo do piče.


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: pá 25. září 2020, 18:04 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 31. květen 2004
Bydliště: Soběslav
Nahoru
4k Crysis Remastered vs Enhanced Edition comparison - In-Depth visual Analysis
https://www.youtube.com/watch?v=Y93ypkVZVpg


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: pá 25. září 2020, 19:16 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
Na 5700xt to bezi dost blbe https://www.youtube.com/watch?v=PxXpJrH ... nel=hYPERs

_________________
CPU-Ryzen 3700X,MB-MSI B450 Tomahawk,PAMET-2x16GB Kingston HyperX Predator 3333Mhz@3733Mhz CL16 1T,HDD-SAMSUNG 840 120GB+Crucial MX500 500GB+Toshiba x300 6TB+WD Blue 6TB,GK-Sapphire 6800XT 16GB,Zvuk-Sound Blaster Z,SKRIN-CM HAF 922,ZDROJ-Seasonic 750W


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: pá 25. září 2020, 20:40 
Začátečník
Začátečník

Založen: 10. březen 2011
Nahoru
Ved každá karta zobrazuje niečo iné na ceste. (Radeon vs nvidia)


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: pá 25. září 2020, 23:15 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 06. říjen 2014
Bydliště: Bučovice
Nahoru
Crysis Remastered - PC Update 1.1.0

_________________
AMD Ryzen 5 2600X 3,6GHz @ 4,2GHz boost; MSI GeForce RTX 2080 SUPER GAMING X TRIO 8GB GDDR6; MSI X470 GAMING PLUS - AMD X470; HyperX Fury Black 4x8GB DDR4 3200MHz @ CL18 (HX432C18FB2/8); SilentiumPC Navis RGB 280 AiO; M2 SSD WD Blue SN500 - 500GB, SSD Crucial MX500 - 1TB, SSD Crucial BX500 - 480GB, HDD Seagate BarraCuda - 4TB (ST4000DM004); ASUS DRW-24B5ST; Corsair RMx Series RM650x (v.2018) - 650W; SilentiumPC Armis AR7 TG RGB window; SilentiumPC Gear GK550 Omnis Kailh Brown RGB; SteelSeries Rival 310; Creative Sound Blaster Z; Edifier R1280T (42Watt RMS); Philips 436M6VBPAB/00 42,5" 3840x2160@60Hz (HDR1000+Adaptive-Sync); Microsoft Windows 10 Pro CZ 64-bit v1909


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: ne 27. září 2020, 18:18 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
danco napsal:
Ved každá karta zobrazuje niečo iné na ceste. (Radeon vs nvidia)

AMD tam ma asi bugy.I vykon je uplne ve srackach
https://www.purepc.pl/test-wydajnosci-c ... ?page=0,14

_________________
CPU-Ryzen 3700X,MB-MSI B450 Tomahawk,PAMET-2x16GB Kingston HyperX Predator 3333Mhz@3733Mhz CL16 1T,HDD-SAMSUNG 840 120GB+Crucial MX500 500GB+Toshiba x300 6TB+WD Blue 6TB,GK-Sapphire 6800XT 16GB,Zvuk-Sound Blaster Z,SKRIN-CM HAF 922,ZDROJ-Seasonic 750W


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: ne 27. září 2020, 18:46 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 26. říjen 2009
Nahoru
Je moznost, ze by moderi vykukachli featury z remastru a aplikovali ich na klasicky Crysis PC?

_________________
R9 5950X - Crosshair VIII Hero Wifi - Trident Z Neo 32GB GTZN - Quadro K2000 2GB
970 Pro 512GB - 640GB Caviar Blue - Ironwolf 4T - Sound Blaster ZxR
Evolv X + NF-A14 PWM - Kraken x72 + NF-A12 PWM - Thor 850W
2 x u2410 - OLED C9 - Alloy Elite RGB - G502 Hero - Z906


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: po 28. září 2020, 08:28 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
HEAD napsal:
AMD tam ma asi bugy.
To nejsou "bugy", to je leta nereseny problem s overhead v DX11 a uz to Noir demo jelo na AMD podstatne hur (5700XT pod urovni RTX 2060). Proste to AMD nesedi.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: so 3. říjen 2020, 00:14 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 06. říjen 2014
Bydliště: Bučovice
Nahoru
Crysis Remastered - Update 1.2.0 - PC

_________________
AMD Ryzen 5 2600X 3,6GHz @ 4,2GHz boost; MSI GeForce RTX 2080 SUPER GAMING X TRIO 8GB GDDR6; MSI X470 GAMING PLUS - AMD X470; HyperX Fury Black 4x8GB DDR4 3200MHz @ CL18 (HX432C18FB2/8); SilentiumPC Navis RGB 280 AiO; M2 SSD WD Blue SN500 - 500GB, SSD Crucial MX500 - 1TB, SSD Crucial BX500 - 480GB, HDD Seagate BarraCuda - 4TB (ST4000DM004); ASUS DRW-24B5ST; Corsair RMx Series RM650x (v.2018) - 650W; SilentiumPC Armis AR7 TG RGB window; SilentiumPC Gear GK550 Omnis Kailh Brown RGB; SteelSeries Rival 310; Creative Sound Blaster Z; Edifier R1280T (42Watt RMS); Philips 436M6VBPAB/00 42,5" 3840x2160@60Hz (HDR1000+Adaptive-Sync); Microsoft Windows 10 Pro CZ 64-bit v1909


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: út 6. říjen 2020, 20:03 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 16. březen 2008
Bydliště: Subprostor
Nahoru
HEAD napsal:
Muzes postnout nake screenshoty s porovnanim original vs remaster?

Nějaký sem případně můžu zkusit hodit, jen jsem se od té doby k té hře nedostal, ono s tím, jak ten výkon tam kolísá se to člověku ani nechce moc hrát, navíc na 1080 Ti to na plno stejně nemá moc smysl.

Teď prý nějaký patch byl, tak to pak zapnu až najdu chvíli.
Jen tak dopředu ale - fakt je to vizuálně lepší, mody na to absolutně nemaj.. všechny ty "Crysis ultra realistic 4K" mody na to nemaj - blackfire - v jistých momentech impozantní, ale obloha je bílá jako mlíko a celkově navětlení jinde nedává absolutně smysl.

Nejpěknější dle mého je, kdysi jsem to tu postoval, Crysis expanded mod a nebo je co jsem tak omylem zahlédl docela zajímavej i tenhle "Enhanced mod",
akorát J.J.Abrams style explosions https://youtu.be/ftTtExqvbNg?t=148

Jinak https://www.moddb.com/mods/crysis-enhanced-edition
https://www.moddb.com/mods/crysis-expan ... n-graphics

Remastered je v tomhle vše, o čem může moder původního crysisu snít - akorát tedy viz dle DF podělali nasvícení obličejů a kůže vypadá tedy hůř + paskvily z konzole buildu, ošizený detaily v Core (mimozemský) misi, která fakt vypadá asi líp v origu a chybějící ascension mise...
Takže by se modeři mohli umjmout restorování Ascension mise, doladění nasvětlení obličejů a vrácení chybějících detailů v Core misi.

_________________
Intel Core i7 9700K@4.5Ghz (Z170 cflmod)Noctua NH-D14 // ASUS Z170 PROGAMING // 2x8GB Patriot Viper Steel 3866MHz@3200MHz CL14 // MSI GTX 1080 Ti Gaming X // 27" Asus PG279Q //
LITE-ON EP1KB480 (480GB NVMe), Crucial M4 256GB, Micron enterprise SSD1920GB, Crucial MX500 2TB... // Corsair Graphite 600T // SSR-850FX


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 15. říjen 2020, 11:21 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
Na epicu to ted stoji jen 360kc s kuponem :)(coz je podle me uz ferova cena) Az budu mit grafiku, tak to otestuju a porovnam puvodni crysis+mody vs remaster.

_________________
CPU-Ryzen 3700X,MB-MSI B450 Tomahawk,PAMET-2x16GB Kingston HyperX Predator 3333Mhz@3733Mhz CL16 1T,HDD-SAMSUNG 840 120GB+Crucial MX500 500GB+Toshiba x300 6TB+WD Blue 6TB,GK-Sapphire 6800XT 16GB,Zvuk-Sound Blaster Z,SKRIN-CM HAF 922,ZDROJ-Seasonic 750W


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 26. listopad 2020, 16:50 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Že by to konečně začali dávat trochu do kupy? :)

DSO Gaming - Latest Crysis Remastered patch brings up to 43,75% performance increase in CPU-bound scenes


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 26. listopad 2020, 17:14 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Opravili už animace? Aby foliage animace neměly 30fps limit a keře se vlnily při výbuchách a nebyly statické ala xbox360?


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 26. listopad 2020, 17:25 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Prej jo :)
Citace:
  • Improvements made to the vegetation on “Very High” settings.
    ...
  • Fixed the vegetation physics.


Tady máš celej changelog
Citace:
Crysis Remastered Patch 1.3.0 Release Notes

Performance:


  • General performance improvements for high spec systems.
  • Improvements made to the performance of AMD based systems where ray tracing is set to Very high.
  • Improvements made to the Optimal settings option in graphics settings. The selections should now be more in line with your pc’s capabilities.
  • Fixed some lighting that was missing in-game when the shadow quality setting was set to “Very high” or “Can it run Crysis”.
  • Improvements made to raytracing when set to “very high”.
  • Improvements made to look of the water in different instances for RTX GPUs (glare looks more natural, removed glowing artifacts/grain effect).
  • Fixed an issue that resulted in a decrease of ~10fps when using Borderless over windowed or fullscreen.
  • Fixed an issue that caused the framerate to drop when crawling through the body of a dead enemy.
  • Also fixed a memory leak that could occur at the beginning of Recovery – Village.
  • Fixed an issue where launching the game with HDR enabled could cause artifacts to appear during cutscenes.?

Bug Fixes:

  • Fixed an issue that caused a light source to appear directly beneath the player after firing a weapon.
  • Fixed an issue that caused Ceph scouts to not blow up after death which impacted the framerate.
  • Also fixed the pathing/AI for several Ceph Scouts on Exodus -Sphere.
  • Fixed an issue that caused speed mode to drain more energy than intended while in classic nanosuit mode.
  • Fixed a bug where the “toggle/change weapons” text would overlap the “Short range weapon” toggle in some languages.
  • Also fixed the tool tip for painting a target for an airstrike on Onslaught – Tank (no longer an @ string)
  • Fixed a crash that could occur on Rescue – Relic.
  • Fixed some flickering shadows on Assault – Harbor when on “Very high” or “CIRC?” settings.
  • Also fixed an issue where the mini map/large map rendered much smaller than intended
  • Fixed the “Replace me” object next to the GPS jammer on Contact – Island.
  • Fixed a bug that caused the characters arms to appear to stay unmounted machine guns
  • Also fixed an issue there the boat spotlight did not cast any visible illumination.
  • Fixed an issue where the light noticeable changed when moving through the room on Assault – Harbor.
  • Improvements made to the vegetation on “Very High” settings.
  • Fixed an issue that caused the water to flicker depending on the camera angle on Assault – Harbor.
  • Fixed an issue that caused the game to freeze when applying the optimal settings.
  • Also fixed an issue that caused the player to be unable to shoot when moving while prone.
  • Fixed a visual issue with the boat not rocking while on the water on Rescue – Relic.
  • Fixed an issue that could result in a crash when loading into a level.
  • Also fixed an issue that could cause the game to crash after changing the graphic settings and then reloading into the mission on Reckoning – Fleet.
  • Red dot sight is now working as intended and no longer missing the dot when ADSing.
  • Fixed a crash that could occur when trying to change the vehicle control key bindings.
  • Fixed several crashes that could occur when loading or exiting the game.
  • Also fixed a crash that could occur when loading to another level from the main menu.
  • Updated the textures of some terrain to no longer show as “Replace me”.
  • Fixed the vegetation physics.
  • Fixed several strings in the controls that overlap with other UI elements in several languages.
  • Also fixed the unnatural splashes that come from throwing items into the water.
  • Fixed a crash that could occur on Assault- Harbor which was caused by a memory leak.
  • Fixed the flickering violet light on the VTOL engine on Sphere – Exodus and Rescue – Relic.
  • Also fixed a crash that could occur when dying from a mine on Village – Recovery.
  • Fixed a misplaced decal that would appear on the computer on Reckoning – Fleet.
  • The back button in the mission selection now works as intended.
  • Removed the rocks from the air on Onslaught – Tank.
  • Fixed a stretched texture that would appear on the ground on Onslaught – Tank.
  • Fixed the background music for the Scene on Recovery level 2.
  • Added the missing volumetric lighting from the cutscene with the General on Awakening – Mine.
  • Fixed some black artifacts that would appear on the door in one of the KPA’s trailers depending on the camera angle, on Awakening – Mine).
  • Fixed an issue where the high capacity ammo would not restore after changing to an easier difficulty.
  • Also fixed an issue that caused guns to sound different depending on the firing mode.
  • The first turtle is now visible on low graphic settings on Contact – Island.
  • Fixed an issue that caused the ground textures to noticeably change in front of the player.
  • Fixed a crash that could occur when loading into Recovery – village after completing Reckoning – Fleet.
  • Also fixed the “Replace me ” sphere that were visible in the mountains on Assault – Harbor.
  • Fixed the asset for the cabinet in the boss room on Awakening – Mine.
  • Fixed some noticeable changes that occurred with the lighting depending on the camera angle on Reckoning – Fleet.
  • Also fixed the image on the display that would change depending on the camera angle on Reckoning – Fleet.
  • Removed the Open/Close PDA binding option as it is not used for single player (previously used in the original for multiplayer only).
  • Improvements made to Nomad’s shadow to be more in line with the Original Crysis on Core – Core.
  • Fixed some untextured debris that appeared in the cutscene on Contact.
  • Bullets now leave the correct markings when shot at objects such as cars (bullet holes and scorch marks).
  • Fixed an issue that prevented players from changing some controls in the menu.
  • Fixed an issue that caused frame spikes to occur when entering certain areas.
  • Improved the LOD of the house on Recovery – Village.
  • Fixed some particle effects that were visible on the turrets during the final boss fight.
  • Fixed the low-resolution detail that appear on a signpost on Reckoning – Fleet.
  • Also fixed an issue that caused the hair of the Korean soldiers to change colour depending on the camera angle.
  • Fixed an issue that resulted in artifacts appearing during the final explosion on Reckoning – Fleet.
  • Fixed a bug that caused the fire source to be visible under the floor on Core.
  • Improved the visuals of the fire on Core to be more in line with the original.
  • Fixed an issue that caused the lamps inside the Korean trailers to not glow.
  • Fixed an issue that resulted in not being attacked by the Alien if you slowly moved to the cover of smoke on Core – Core.
  • Also fixed an issue to cause the bloom effect on lighting to be too intense.
  • Fixed an issue that caused rock to appear in the air on Paradise lost – Ice.
  • Fixed an issue that resulted in a significant LOD change when looking at the tank tracks from a close distance.
  • Also fixed a bug that caused the ceiling lamps to disappear once shot on Recovery – Village.
  • Fixed a flickering shadow artifact that would appear on a truck at the beginning of Paradise lost – Ice.
  • Fixed an issue where the Scar pickup model would disappear if stepped on, om Relic – Rescue.
  • Improved the texture detail of the incendiary ammo.
  • Fixed an issue that cause flare smoke to disappear depending on the camera angle.
  • Fixed an issue that caused shadows to blink while using the binoculars depending on your point of view
  • Also fixed the missing dust VFX on Awakening – Mines.
  • Fixed a crash that could occur if your windows user name was in Persian.
  • Fixed the noticeable borders of fog from appearing indoors on Exodus – Sphere.
  • Improvements made to the visuals of wheels on trucks. Broken wheels no longer have a black texture.


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 26. listopad 2020, 17:41 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 06. říjen 2014
Bydliště: Bučovice
Nahoru
A to DLSS 2.0 už slibovali při vydání, já myslel, že nV zjednodušila implementaci, ale asi je to náročný přidat, zrovna u téhle hry mě dost zajímalo jak s tím AI upscalingem to bude vypadat, při vegetaci apod. I když je fakt, že u některých her co slíbila přímo nV, že budou podporovat DLSS tak ho nikdy nedostali, tak se třeba ani nedočkáme :D

_________________
AMD Ryzen 5 2600X 3,6GHz @ 4,2GHz boost; MSI GeForce RTX 2080 SUPER GAMING X TRIO 8GB GDDR6; MSI X470 GAMING PLUS - AMD X470; HyperX Fury Black 4x8GB DDR4 3200MHz @ CL18 (HX432C18FB2/8); SilentiumPC Navis RGB 280 AiO; M2 SSD WD Blue SN500 - 500GB, SSD Crucial MX500 - 1TB, SSD Crucial BX500 - 480GB, HDD Seagate BarraCuda - 4TB (ST4000DM004); ASUS DRW-24B5ST; Corsair RMx Series RM650x (v.2018) - 650W; SilentiumPC Armis AR7 TG RGB window; SilentiumPC Gear GK550 Omnis Kailh Brown RGB; SteelSeries Rival 310; Creative Sound Blaster Z; Edifier R1280T (42Watt RMS); Philips 436M6VBPAB/00 42,5" 3840x2160@60Hz (HDR1000+Adaptive-Sync); Microsoft Windows 10 Pro CZ 64-bit v1909


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 26. listopad 2020, 18:26 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
Jo 1.3 beha daleko lip hlavne diky lepsimu vyuziti cpu.Porad to ale pada na cca 45fps pri nastaveni vse na max.

_________________
CPU-Ryzen 3700X,MB-MSI B450 Tomahawk,PAMET-2x16GB Kingston HyperX Predator 3333Mhz@3733Mhz CL16 1T,HDD-SAMSUNG 840 120GB+Crucial MX500 500GB+Toshiba x300 6TB+WD Blue 6TB,GK-Sapphire 6800XT 16GB,Zvuk-Sound Blaster Z,SKRIN-CM HAF 922,ZDROJ-Seasonic 750W


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 26. listopad 2020, 18:45 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
stylar napsal:
A to DLSS 2.0 už slibovali při vydání, já myslel, že nV zjednodušila implementaci, ale asi je to náročný přidat, zrovna u téhle hry mě dost zajímalo jak s tím AI upscalingem to bude vypadat, při vegetaci apod. I když je fakt, že u některých her co slíbila přímo nV, že budou podporovat DLSS tak ho nikdy nedostali, tak se třeba ani nedočkáme :D


JJ Crysis je dost zatěžkávající zkouškou pro DLSS, tipuji že to spíš vyšumí než že se jim to povede.

Ta vegetace pro něj bude hardcore, bude si jí totiž plést s Transparentim alliasem a mít snahu jí "vyhlazovat" ala mazat. A taky tam máme naprosto jiná prostředí. Prales za slunce, prales za deště, prales v noci, prales zasněženej + ještě jeskyně a mimozemská loď.

Tohle je jiná challenge než vizuálně monotóní hry typu Control nebo Death stranding.


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 26. listopad 2020, 19:10 
Začátečník
Začátečník

Založen: 15. květen 2009
Nahoru
fixli uz nekompatibilitu s ESET antivirem? muzete to nekdo ozkouset, kdo ho mate? nechce se me resit dalsi refund, kdyz to nepujde ani spustit...

_________________
CPU: Intel core i5 4690k@4,6 GHz | GPU: GTX 970@1440MHz/8000MHz | MB: Asus Sabertooth Z97 MARK 2 | RAM: 2*8GB Kingston DDR3 | HDD: Samsung SSD 840 Evo 250GB | PSU: EVGA Gold 650W | OS: Win 7 Ultimate SP1 64-bit | Fire Strike: P10068


 Profil  
 Předmět: Re: Crysis - technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 26. listopad 2020, 20:05 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Tak dej process nebo celou složku do výjimek


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 2082 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 101, 102, 103, 104, 105  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Sohi a 10 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.