Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je út 24. listopad 2020, 05:44

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 289 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Grim Dawn (RPG od tvorcov Titan Quest)
PříspěvekZaslal v: po 4. březen 2019, 17:57 
Začátečník
Začátečník

Založen: 15. květen 2009
Nahoru
tak to si delaji srandu... doufam ze bude moznost preorderu, zatim to ale nejde

/e> tak jsem si kredit dobil a uz neexpiruje

_________________
CPU: Intel core i5 4690k@4,6 GHz | GPU: GTX 970@1440MHz/8000MHz | MB: Asus Sabertooth Z97 MARK 2 | RAM: 2*8GB Kingston DDR3 | HDD: Samsung SSD 840 Evo 250GB | PSU: EVGA Gold 650W | OS: Win 7 Ultimate SP1 64-bit | Fire Strike: P10068


 Profil  
 Předmět: Re: Grim Dawn (RPG od tvorcov Titan Quest)
PříspěvekZaslal v: so 9. březen 2019, 21:12 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. prosinec 2003
Bydliště: Praha
Nahoru
No vidíš.

Vydani 27. brezna:
http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=81465

Tady je patchnotes pro datadisk (necoi bez nej):
http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=81429

Tohle by mohlo nekoho potesit. Dlouho to po vyvojarich chteli:
Citace:
GOG and Steam users can now play together in Multiplayer as long as both are playing the same version of the game (v1.1.0.0 and future updates)


 Profil  
 Předmět: Re: Grim Dawn (RPG od tvorcov Titan Quest)
PříspěvekZaslal v: pá 15. březen 2019, 15:52 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. prosinec 2003
Bydliště: Praha
Nahoru
Patch 1.1.0.0 je venku:
http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=81553

Zaroven vysel hotfix 1.1.0.1:
http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=81613

Tady je nova verze Grim Internals i pro hotfix (jen x86 klient):
http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=53629

Tady je poslední verze GD Stash:
http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=23414


 Profil  
 Předmět: Re: Grim Dawn (RPG od tvorcov Titan Quest)
PříspěvekZaslal v: pá 15. březen 2019, 18:03 
Začátečník
Začátečník

Založen: 15. květen 2009
Nahoru
proc jen x86? dodelaji i x64?

_________________
CPU: Intel core i5 4690k@4,6 GHz | GPU: GTX 970@1440MHz/8000MHz | MB: Asus Sabertooth Z97 MARK 2 | RAM: 2*8GB Kingston DDR3 | HDD: Samsung SSD 840 Evo 250GB | PSU: EVGA Gold 650W | OS: Win 7 Ultimate SP1 64-bit | Fire Strike: P10068


 Profil  
 Předmět: Re: Grim Dawn (RPG od tvorcov Titan Quest)
PříspěvekZaslal v: pá 15. březen 2019, 20:11 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. prosinec 2003
Bydliště: Praha
Nahoru
Pise to od zacatku jeden clovek a pridava funkce dle sebe nebo prani dalších. Tady mas zduvodneni:

Citace:
Grim Internals is written in C language.

The current x86 version makes use of managed/unmanaged code together and is also using __asm code.
That is not possible anymore in a x64 version.

The x64 version must have only unmanaged code, because i need to use the __fastcall calling convention
(for hijacking GD functions) instead of the __asm code I'm currently using.

Also unmanaged code means that I can't use the Windows Forms anymore, so no Configurator window like we have now.
I would have to switch to a different one which doesn't use CLI/CLR (managed code).


 Profil  
 Předmět: Re: Grim Dawn (RPG od tvorcov Titan Quest)
PříspěvekZaslal v: so 16. březen 2019, 13:48 
Začátečník
Začátečník

Založen: 15. květen 2009
Nahoru
to zni komplikovane... muzu mezi x86 a x64 prepinat podle potreby? ted jsem asi ve vychozim stavu pouzival x64 bez modu

_________________
CPU: Intel core i5 4690k@4,6 GHz | GPU: GTX 970@1440MHz/8000MHz | MB: Asus Sabertooth Z97 MARK 2 | RAM: 2*8GB Kingston DDR3 | HDD: Samsung SSD 840 Evo 250GB | PSU: EVGA Gold 650W | OS: Win 7 Ultimate SP1 64-bit | Fire Strike: P10068


 Profil  
 Předmět: Re: Grim Dawn (RPG od tvorcov Titan Quest)
PříspěvekZaslal v: so 16. březen 2019, 15:09 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. prosinec 2003
Bydliště: Praha
Nahoru
Do patche x64 verze neexistovala. Když to spustis pres Steam, tak ti to da na vyber. Když to pustis primo přes Grim Internals, tak to pusti x86.


 Profil  
 Předmět: Re: Grim Dawn (RPG od tvorcov Titan Quest)
PříspěvekZaslal v: st 27. březen 2019, 22:03 
Začátečník
Začátečník

Založen: 15. květen 2009
Nahoru
tak hrajete? koho? :)

samozrejme hned zkousim oathkeepera, ale nevim, co k nemu vzit jako off class, zda se me, ze bude dobrej warrior, ale zatim mam vsechno s warriorem, nechce se me delat ctvrta podobna postava...Kdo jinej bude dobrej? Premejslim o necem spis do physical + fire dmg a to asi zbyva jen demolitionist, ze?
Jakym zpusobem ted oathkeeper pocita bonus dmg ze stitu, kdyz stit nema samo o sobe dmg do enemy? (z toho statu "physical damage?")
zaujal me ten skill eye of reckoning, ale jak pocita dmg main + offhand, pokud mam stit? Co by to udelalo v kombinaci se vsema tema pasivnima skillama treba u nightblade, kterej umoznuje dual wield?

a co presne je default weapon attack? Pokud pouzivam vychozi utocny skilly (rightenous fervor), benefituju ze skillu, ktery chteji mit obycejnej "default weapon attack"? (treba hned u warra nahore - markovian advantage, pripadne u nightblade ty vsechny v pasivni prvni rade)

_________________
CPU: Intel core i5 4690k@4,6 GHz | GPU: GTX 970@1440MHz/8000MHz | MB: Asus Sabertooth Z97 MARK 2 | RAM: 2*8GB Kingston DDR3 | HDD: Samsung SSD 840 Evo 250GB | PSU: EVGA Gold 650W | OS: Win 7 Ultimate SP1 64-bit | Fire Strike: P10068


 Profil  
 Předmět: Re: Grim Dawn (RPG od tvorcov Titan Quest)
PříspěvekZaslal v: čt 28. březen 2019, 11:51 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. prosinec 2003
Bydliště: Praha
Nahoru
Ja sem na sluzebce, takze nehraju.

Mrkni do guide na webu ohledne. Strucne DWA je mlaceni zbrani přes leve mysitko, pak mas moznost u nejakych class ho nahradit tzv replacerem (u demo - fire strike, atd.). Markovian advantage jsou spoutena vychozim utokem a spada pod WPS skilly. Vice ti takhle z hlavy nevyplodim. Jsou WPS skilly, které se ani moc nevyplati kvůli pomale animaci nebo v kombinaci třeba se soldier replacerem, ktery jako jediny replacer funguje jinak.


 Profil  
 Předmět: Re: Grim Dawn (RPG od tvorcov Titan Quest)
PříspěvekZaslal v: pá 29. březen 2019, 21:08 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. prosinec 2003
Bydliště: Praha
Nahoru
Patch 1.1.1.0:
http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=81909

Hotfix 1:
http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=81995

Hotfix 2 (oprava hlavne padu hry):
http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=82188

Aktualizovany GD Stash:
http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=23414

Grim Internals (x86 - zatím jen Steam verze):
http://www.grimdawn.com/forums/showthre ... post719609
- za tyden by mohla byt x64 verze, ikdyz trochu osekana o funkce


 Profil  
 Předmět: Re: Grim Dawn (RPG od tvorcov Titan Quest)
PříspěvekZaslal v: so 30. březen 2019, 11:58 
Začátečník
Začátečník

Založen: 16. červen 2006
Nahoru
Zdravim.Da se ve hre nejak nastavit vetsi text?Mam PC pripojene ke 4K TV a neda se to cist.A snizovat rozliseni se mi moc nechce.Predem moc dekuji za radu.


 Profil  
 Předmět: Re: Grim Dawn (RPG od tvorcov Titan Quest)
PříspěvekZaslal v: so 30. březen 2019, 12:19 
Začátečník
Začátečník

Založen: 15. květen 2009
Nahoru
pres polozku v menu - UI scale

_________________
CPU: Intel core i5 4690k@4,6 GHz | GPU: GTX 970@1440MHz/8000MHz | MB: Asus Sabertooth Z97 MARK 2 | RAM: 2*8GB Kingston DDR3 | HDD: Samsung SSD 840 Evo 250GB | PSU: EVGA Gold 650W | OS: Win 7 Ultimate SP1 64-bit | Fire Strike: P10068


 Profil  
 Předmět: Re: Grim Dawn (RPG od tvorcov Titan Quest)
PříspěvekZaslal v: so 30. březen 2019, 15:21 
Začátečník
Začátečník

Založen: 16. červen 2006
Nahoru
Dekuju pomohlo.


 Profil  
 Předmět: Re: Grim Dawn (RPG od tvorcov Titan Quest)
PříspěvekZaslal v: so 6. duben 2019, 14:59 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. prosinec 2003
Bydliště: Praha
Nahoru
Hotfix 3:
http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=82803

Aktualizovany GD Stash:
http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=23414

Aktualizovany Grim Internals:
- uz je i x64 verze, ale zatím bez okna konfiguratoru
http://www.grimdawn.com/forums/showthre ... post726194

Co sem si prosel datadisk, tak nove lokace jsou pekne. Zaverecny bossfight není nuda ani s lvl 100 "vytunenou" postavou. Questy v datadisku se lisi dle frakce, kterou si clovek zvoli a tim padem projde i jiné lokace a par rozdilnych bossu.

Shattered Realm jsem zatím jen zkusil s pet buildem do shardu 15 a uz sem i potkal skupinku asi 10 elitek, které se vzajemne healovali.


 Profil  
 Předmět: Re: Grim Dawn (RPG od tvorcov Titan Quest)
PříspěvekZaslal v: pá 12. duben 2019, 21:17 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. prosinec 2003
Bydliště: Praha
Nahoru
Kdyby to nekomu padalo:

Citace:
Originally Posted by Zantai
To give you guys some context of the crash (or at least what we suspect is causing these crashes), the issue is related to how regions are unloaded from memory.

Essentially there is a situation where they are never properly removed from memory, which can be exacerbated in multiplayer particularly when clients jump ahead of the host.

This is why you are seeing memory limits being reached and why the issue occurs when loading new areas.

The fix is being tested by us, but it's not exactly a trivial change so it's not something we can just throw out to you and hope for the best.


x64 verze hry je na tom lepe, co se tyce padu hry.


 Profil  
 Předmět: Re: Grim Dawn (RPG od tvorcov Titan Quest)
PříspěvekZaslal v: pá 12. duben 2019, 22:32 
Začátečník
Začátečník

Založen: 15. květen 2009
Nahoru
ne ze by to padalo nejak moc, ale hra ma v coop naprosto neskutencny lagy, klidne 10 i 20 sekund, zcela nahodne, obcas do toho jeste vysokej ping a to jsme v lanu s pingem do 20ms, nevyjadroval se nekdo k problematice multaku? takhle to driv nikdy neblblo

_________________
CPU: Intel core i5 4690k@4,6 GHz | GPU: GTX 970@1440MHz/8000MHz | MB: Asus Sabertooth Z97 MARK 2 | RAM: 2*8GB Kingston DDR3 | HDD: Samsung SSD 840 Evo 250GB | PSU: EVGA Gold 650W | OS: Win 7 Ultimate SP1 64-bit | Fire Strike: P10068


 Profil  
 Předmět: Re: Grim Dawn (RPG od tvorcov Titan Quest)
PříspěvekZaslal v: so 13. duben 2019, 00:20 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. prosinec 2003
Bydliště: Praha
Nahoru
hele, multak mi jeden cas blbnul neskutecne, ale neprobehl patch hry a po case to prestalo, tak sem spise obvinoval Win 10. Na lagy v multi sem mel reseni. Host zaklada hru, dokud není v ingame UI latence ulne v pohode. Stacilo vybenout z mesta na první moby a když sla latence myslim nad 100, tak zalozit hru znova. Bylo to o nahode, nekdy hra na prvni pokus a nekdy az pet zalozeni hry. Nejak nemuzu najit ten svůj stary post na GD foru.


 Profil  
 Předmět: Re: Grim Dawn (RPG od tvorcov Titan Quest)
PříspěvekZaslal v: ne 14. duben 2019, 09:38 
Začátečník
Začátečník

Založen: 15. květen 2009
Nahoru
tak zkousime x64 a laguje to uplne stejne, jednou za 2-4 minut proste zasek na 20 sekund, a navic se obcas stane, ze nejde ze zeme lootnout item, kterej vypadl(pouze klientovi, host ok). Siti to neni, hrajeme na vlastni vpn bez treti strany, takze je to naprosto stabilni a pred datadiskem se to taky nestavalo, neco podelali :(

jak presne se instaluje grim internals? stahl jsem ho z toho odkazu http://www.grimdawn.com/forums/showthre ... post726194 a tu 64 bit verzi mam dat kam? Do E:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Grim Dawn\x64 nebo rovnou do E:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Grim Dawn ? Pokud ji dam primo do adresare hry a spustim ji, napise ze nemuze najit grim dawn a spusti se 32bit a pokud ji dam do x64 tak napise, ze musi bejt v hlavnim adresari hry a nefunguje

/edit > uz to funguje, asi nejaka slabsi chvilka... jde nejak v tom x64, kterej zatim nema configurator, neco z toho povypinat? (incoming dps je uplne k nicemu a spamuje pul obrazovky)

_________________
CPU: Intel core i5 4690k@4,6 GHz | GPU: GTX 970@1440MHz/8000MHz | MB: Asus Sabertooth Z97 MARK 2 | RAM: 2*8GB Kingston DDR3 | HDD: Samsung SSD 840 Evo 250GB | PSU: EVGA Gold 650W | OS: Win 7 Ultimate SP1 64-bit | Fire Strike: P10068


 Profil  
 Předmět: Re: Grim Dawn (RPG od tvorcov Titan Quest)
PříspěvekZaslal v: ne 14. duben 2019, 11:03 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. prosinec 2003
Bydliště: Praha
Nahoru
Zkus sledovat tu latenci v ingame party UI, jestli ti to lita nahoru. Jinak ja to hral přes internet, jen sem si musel povolit UPnP na routeru. Ta hra byla vyvyjena hlavne jako singleplayer a multak tam byl jen pridelanej přes Steam službu.

Tady v prvním postu je odkaz na FAQ, co se da pripadne nastavit v ini souboru. Je tam i odkaz na akutalni verzi:
http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=53629

Jinak slečna maka a uz je i okno konfiguratoru:
v1.763
http://www.grimdawn.com/forums/showthre ... post731003

v1.77
http://www.grimdawn.com/forums/showthre ... post732176


 Profil  
 Předmět: Re: Grim Dawn (RPG od tvorcov Titan Quest)
PříspěvekZaslal v: ne 14. duben 2019, 11:14 
Začátečník
Začátečník

Založen: 15. květen 2009
Nahoru
upnp me nepomuze, mam neverjnou ip, proto pouzivame vpn, ping ve hre neukazuje nic - porad je na 0
bez multaku by ta hra byla polovicni, jeste ze ho pridelali alespon takhle

_________________
CPU: Intel core i5 4690k@4,6 GHz | GPU: GTX 970@1440MHz/8000MHz | MB: Asus Sabertooth Z97 MARK 2 | RAM: 2*8GB Kingston DDR3 | HDD: Samsung SSD 840 Evo 250GB | PSU: EVGA Gold 650W | OS: Win 7 Ultimate SP1 64-bit | Fire Strike: P10068


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 289 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 19 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.