PCTuning
https://pctforum.tyden.cz/

World of Tanks
https://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?f=39&t=159836
Stránka 953 z 959

Autor:  Banana [ ne 11. srpen 2019, 21:12 ]
Předmět:  Re: World of Tanks

Gratz k 279
V dnesnim mm tezky na hrani si myslim

Autor:  Max Casper [ po 12. srpen 2019, 14:05 ]
Předmět:  Re: World of Tanks

To asi všechny desítky.

Autor:  tatka.troy [ út 20. srpen 2019, 06:42 ]
Předmět:  Re: World of Tanks

předpokládám že jedinou slušnou heavy na vyzkoumání je super konkváž kvuli nějakýmu dpm

Autor:  Jeltík [ út 20. srpen 2019, 07:37 ]
Předmět:  Re: World of Tanks

Kde jsi na to přišel? Pokud se bavíme jen o randomu, tak někdy prostě nechceš pomalý tank. Obj 277 a WZ5A jsou dost v pohodě.

Autor:  tatka.troy [ út 20. srpen 2019, 07:58 ]
Předmět:  Re: World of Tanks

já vidim na randomu že právě ty super krámy vydržej dýl a víc jak třeba to wz nebo obj

Autor:  Thellwin [ út 20. srpen 2019, 09:47 ]
Předmět:  Re: World of Tanks

Na Randomu se v pohodě dá hrát všechno tohle - WZ 5A, SConq, 277, Kranvagn, IS-7 ... já osobně mám rád i PzVII.

Autor:  tatka.troy [ út 20. srpen 2019, 10:52 ]
Předmět:  Re: World of Tanks

fuj PZto :-D nikdy více
já si ted jedu lajnu - obj 140 mám, ted dodělávám 268.4 tak přemejšlim jakou heavy vyzkoumat - chvíli jsem přemejšlel i o mauzovi ale toho jak potkaj lidi tak to lítá gold jak o život

Autor:  Svata_Oresky [ út 20. srpen 2019, 15:31 ]
Předmět:  Re: World of Tanks

tatka.troy napsal:
fuj PZto :-D nikdy více
chvíli jsem přemejšlel i o mauzovi ale toho jak potkaj lidi tak to lítá gold jak o život

Gold jako o život létá dnes už prakticky všude. Mám pocit, že normální munici už dnes lidi ani nevozí.

Autor:  tatka.troy [ út 27. srpen 2019, 20:13 ]
Předmět:  Re: World of Tanks

já tu hru nechápu - bud to hrajou uplný dementi, rozuměj boti nebo fakt lidi který chtěj něco najezdit a posouvat se nahoru. Jak člověk zkoumá nový tanky se tak hlavně setká z dementama, který upozorníš a ještě ti nadávaj že jsi *urák a kripl apod
O víkendu němec - staty by jeden blil,ale cca 90k her a jen čeká - řikám divný, kouknu na něj a jen premiový tanky snad všechny co kdy vydali za těch x let, takže slušnej donát z němec do běloruska a včera čech v matildě - kempí opět, lidi mu svítěj na kep a on není schopen dekepovat tak mu napíšu že to je prvok a měl by si nechat udělat lobotomii pletací jehlou tak rozjede sérii že já jsem kripl a že von to hraje dobře a ve finále kouknu a von nastřílíno 0 :lol: :lol: :lol: :lol:

Autor:  Mac302 [ út 27. srpen 2019, 22:26 ]
Předmět:  Re: World of Tanks

Mě spíš vytáčí ten matchmaking.....to opravdu nejde udělat MM podle ratingu?

Autor:  Thellwin [ út 27. srpen 2019, 23:36 ]
Předmět:  Re: World of Tanks

Jen to ne. To už radši to co je teď, než skill mm.

Autor:  Shaquille [ st 28. srpen 2019, 14:05 ]
Předmět:  Re: World of Tanks

proc ne skill mm? Preci nejlepsi, hrat se sobe rovnyma...

Autor:  Thellwin [ st 28. srpen 2019, 14:23 ]
Předmět:  Re: World of Tanks

A ideálně za stejné odměny ne? :-D

Nevidím důvod proč bych měl bejt trestanej za to, že tu hru umím líp než většina hráčů tím, že bych měl hrát neustále proti sobě rovným a za stejný výkon dostávat úplně to samé jako když bot porazi bota.

Btw dneska jsem někde četl nějaký rozhovor s vývojáři na Ganescomu a ti sami se vyjádřili že skill based mm v té podobě, že by fialky hráli s fialkama a proti fialkam, na publiku nikdy nebude včetně rozumneho zdůvodnění proč to tak nebude.

Autor:  Wiruz [ st 28. srpen 2019, 21:44 ]
Předmět:  Re: World of Tanks

Shaquille napsal:
proc ne skill mm? Preci nejlepsi, hrat se sobe rovnyma...


protoze pak by se vsichni dostali na cca 50% winrate a hraci hledici na staty by odesli do jine hry, nebot by nerozhodovali hry a jejich skill by jim byl na dve veci.

Takhle fialka potaha hru a ma z toho radost no a mi rajcata si rikame, jak jsem to zase prodal :-D

Autor:  Shaquille [ čt 29. srpen 2019, 08:44 ]
Předmět:  Re: World of Tanks

Thellwin napsal:
A ideálně za stejné odměny ne? :-D

Nevidím důvod proč bych měl bejt trestanej za to, že tu hru umím líp než většina hráčů tím, že bych měl hrát neustále proti sobě rovným a za stejný výkon dostávat úplně to samé jako když bot porazi bota.

Btw dneska jsem někde četl nějaký rozhovor s vývojáři na Ganescomu a ti sami se vyjádřili že skill based mm v té podobě, že by fialky hráli s fialkama a proti fialkam, na publiku nikdy nebude včetně rozumneho zdůvodnění proč to tak nebude.

muzou byt ruzne tridy, kdy cim vyssi trida (lepsi hrac) tim vyssi celkove odmeny za bitvu...

Autor:  dexterav [ čt 29. srpen 2019, 09:24 ]
Předmět:  Re: World of Tanks

Shaquille napsal:
proc ne skill mm? Preci nejlepsi, hrat se sobe rovnyma...

ja myslím že nie MM tak aby mali všetci rovnaké +- VN ale aby tými proti sebe mali +- rovnaké VN
a nie že môj tým má VN 15000 a enemy 30000 :mrgreen: a to som videl aj horšie
a tiež netreba dávať na rovnaké pozície rovnakú kvalitu len proste celkovo by tá kvalita mala byť +- rovnaká
lebo fakt sa mi nezdá že by hentaká bitka mala vôbec význam pre niekeho ...
alebo aspoň obmedziť to mm tak aby winrate nepadalo pre tým pod 35% povedzme
a nieže mám 2 bitky a winrate pre tým je 10-20% ehm...
popravde ale je otázne či nejaký ozaj dobrý MM pre všetkých existuje :mrgreen:
btw osobne si myslím že aj keby bol MM podľa skillu tak by to nebolo 50/50 ale aj medzi fialkami by boli ešte väčšie fialky a potom aj fialky rajčinové :mrgreen:

Autor:  Shaquille [ čt 29. srpen 2019, 11:58 ]
Předmět:  Re: World of Tanks

Vsem se urcite nezavdecis, to je bez debaty... vyrovnat souperici tymi me neprijde jako reseni. Nemam rad, kdyz hraju s nekym, kdo je na jinem levelu. At uz je lepsi, nebo horsi nez ja. Kratkodobe je to OK, pomuze to egu, kdyz vsechny rozstrilis, ale dlouhodobe me to proste nebavi. Radeji bych hral s vyrovnanyma, ale na tom se neshodneme vsichni. Nekdo si chces kvalitne zahrat, nekdo chce vysoke odmeny, nekdo to neresi vubec...

Autor:  Thellwin [ čt 29. srpen 2019, 12:22 ]
Předmět:  Re: World of Tanks

Hele to ani není tak o odměnách, já jsem tím spíš jen kontroval, zda ti, co by chtěli hrát stále se stejně rovnýma jsou ok i s tím, že by to bylo za méně XP/kreditů a že by tak třeba na randomu ani nebyli schopní nic vydělat. Ta ekonomika je nějak nastavená teď, že teda se zavřenýma očima funguje a ve chvíli kdy do toho nějak hrábneš, tak buď budou nějaké skupiny vydělávat moc a nebo naopak některé skupiny málo. V obojím případě to bude broken. Když to necháš jak to je, tedy že všichni dostávají stejně, tak mě osobně by to sralo, že nastřílím v mega tryhard bitvě třeba 4k dostanu az to úplně to samý, jako týpek v bot bitvě, kde vrchol umění je při jízdě umět i točit věží.

Když by jsi chtěl hrát se sobě rovnýma tak aby tam nebylo nějaké moc velké rozpětí, tak by jsi musel udělat těch skupin celkem dost. VNko není oficiální, takže by to bylo asi podle WGR a ten může být dost mimo při určování toho, jak moc je hráč dobrý, speciálně u lidí s menším počtem bitev by ty bitvy stejně nebyly vyrovnané.

Ale dejme tomu, že by jsi udělal skupiny:

0-2k
2k-4k
4k-6k
6k-8k
8k-10k
10k+

Zkusil jsi se někdy kouknout na to, jaká je dneska skladba hráčů na randomu co se týče jejich herních kvalit? Lidi s osobkem 10k+ by reálně mohli na bitvu čekat i desítky minut, pokud by to mm chtěl poskládat nějak rozumně co se týče techniky. Plus by jsi pomalu každou bitvu potkával ty samý lidi.

Takže jediná cesta by bylo to víc uvolnit ve stylu 0-4k, 4k-8k, 8k+ ale ta poslední skupina by měla stejně dlouhý čekačky a to by dost lidí nebavilo. Plus dalším problémem by byli lidi na rohraní těch skupin, kde by se střídavě posouvali z jedné do druhé, takže půlku bitev by byli na topu a půlku žrádlo pro skillery, taky nevím jestli by je to bavilo.

Tahle hra není v rámci randomu dělaná na skill mm v této podobě.

O čem by se dalo bavit, tak nějaké hodně volné balancování v rámci týmů, aby se neděalo něco jako tohle a to rozhodně ještě nejde o úplný extrém ...

Obrázek

... protože co si budeme povídat, tyhle unbalanced sestavy mě nebaví ani na jedné straně, protože v lepším týmu má člověk problém urvat DMG a v horším je tovětšinou do dvou minut už jen o tom, nějakou DMG urvat, než chcípnu. Ale zase by to nesmělo být sešňerované nějak extrémně, aby se z toho nevytratila určitá variabilita.

Čím bych ve WG začal by byl balanc techniky - omeezní na 1 arty na hru (zbožné přání, nikdy se asi nesplní), hardcap na počet TD a LT, protože bitvy se 7 TD na každé straně jsou všechno jenom ne zábavné a stejně tak si myslím, že 5 LT na tým není úplně ideální. No a stejně tak 2x EBR 105 vs 2x AMX 13 105 případně Chieftain párovanej s Type 5/AMX 50B není úplně ideální balanc ...

Autor:  tatka.troy [ pá 30. srpen 2019, 08:52 ]
Předmět:  Re: World of Tanks

ten unbalanced stav je nejvíc na nasrání v mém případě - jako jedinej zelenej hráč v týmu a zbytek červený se mužu snažit jak chci,ale pokud se nehnou z místa tak s tim nic neudělám

Autor:  dexterav [ pá 30. srpen 2019, 14:58 ]
Předmět:  Re: World of Tanks

Shaquille napsal:
Vsem se urcite nezavdecis, to je bez debaty... vyrovnat souperici tymi me neprijde jako reseni. Nemam rad, kdyz hraju s nekym, kdo je na jinem levelu. At uz je lepsi, nebo horsi nez ja. Kratkodobe je to OK, pomuze to egu, kdyz vsechny rozstrilis, ale dlouhodobe me to proste nebavi. Radeji bych hral s vyrovnanyma, ale na tom se neshodneme vsichni. Nekdo si chces kvalitne zahrat, nekdo chce vysoke odmeny, nekdo to neresi vubec...


ono k tej hre z vyrovnanými súpermi...
ľahko by ťa z toho mohlo vyliečiť RNG
a to veru liečiť vie :mrgreen:

2 tatka.troy
nj včera presne také bitky ako som písal , bud 15:0 alebo 0:15 ;-)
a nikto z toho nič nemal lebo bud všetci mali za 0 pri prehre alebo všetci niečo urobili čiže nikto nič nedostal :twisted:
zo 6 počiatočných bitiek som 6x umrel lebo artina, v každej tej bitke boli 3xartiny a otvorené mapy :mrgreen:
zase je pravda že potom ale 2 bitky ani jedna artina a potom už len tak aby sa nepovedalo
ale tie artiny sú fakt rakovina :(

Stránka 953 z 959 Čas je uváděn v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/