The Witcher 2: Assassins of Kings - technické záležitosti

Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

Odpovědět
T1ger
Začátečník
Začátečník
Registrován: 04. čer 2009

Re: The Witcher 2: Assassins of Kings - technické záležitosti

Příspěvek od T1ger »

Uz som si to pozrel v menu. Tak ta "silena" je potom permanentna smrt. Ja hram na vysokej a kebyze nepoznam uz tu hru tak by to take lahke nebolo. Pri temnej ako pises su vraj nejake unikatne predmety. Mozno to skusim po dohrati :) Paci sa mi na Witcherovi este fakt, ze aj ked to nie je kopiou knizky, postavy a celkovo dost veci z kniziek je v hre obsiahnutych. Tiez sa mi paci to, ze napriklad uvodne intro z jednotky je doslovne prepracovane az do najmensiej bodky. A je to asi jedna z mala hier kde si prepinam na chodzu a len tak chodim po krajine a kocham sa krasou prirody a grafiky. K tomu ked prihodime otvoreny svet v 3ke tak niet co nenavidiet :D
Btw daj potom vediet ako ti to ide na temnej. Je tam totizto dost tazkych casti. ;)
CPU: i7 4820k@4.5Ghz, 24Gb (6x4Gb) DDR3 Ram(1333Mhz), GPU: 1080Gtx G1 Gaming Vram(default), MB: Asus Rampage IV Extreme, HDD:2xOCZ Agility 3 120Gb, + 2x3Tb Caviar SS: Sonar X2D Logitech Z-5500 5.1 Monitor: LG 34" - Freesync 21:9 +Samsung 24" Roccat Kone+ Logitech G11 Nostromo N52te
http://valid.x86.fr/nqz82b
http://www.3dmark.com/3dm/10921982?
http://www.3dmark.com/3dm/10929111?
mungo
Začátečník
Začátečník
Registrován: 09. bře 2006
Bydliště: Bratislava (Sk)

Re: The Witcher 2: Assassins of Kings - technické záležitost

Příspěvek od mungo »

Riesim jeden drobny zadrhel. Konecne som sa (po 2-3 rokoch :? a nejakych peripetiach ) dokopal pohnut Geraltom, absolvoval upgrade na EE verziu, zacal odznova (lebo EE). Hra by mala byt plne updatovana, aspon spustac ziadny novy update nehlasi.

Som vo Flotsame a narazil som na info o Vlastnosti "Letni korunka" alias "Summer's crown". Dojdem k oltariku, ktory ju ma aktivovat, spustim, blikne to, objavi sa napis, ze "Nova vlastnost: Letni korunka", ale nic sa nezmeni. V popise postavi, zalozke vlastnosti nic take nie je a Quen znamenie je rovnake, ake bolo. Vie niekto, kde by mohol byt problem?

Mam cesku zberatelsku ediciu, plny upgrade.
Mam par modov, ale vacsina sa tyka postav a obchodnikov, snad jediny, ktory by mohol byt konfliktny je mod, ktory pridava o 1 talent naviac. Skusil som ho na chvilu vyhodit a nic.

Skusil som aj zeditovat subor geralt_basic.xml a pridat tam cast/kod, ktory by vraj mal zodpovedat prave tejto schopnosti, ale nic sa nezmenilo. Aj ked toto bol quick-fix bez nejakeho dlheho overovania.

Nie zeby som bez toho nevedel hrat dalej, ale ked uz som na to narazil, tak mi trochu lezie na nervy, ze nieco nefunguje.
Alfajk
Začátečník
Začátečník
Registrován: 15. kvě 2009

Re: The Witcher 2: Assassins of Kings - technické záležitost

Příspěvek od Alfajk »

po tom co me zaujala trojka jsem se pustil do dvojky, ale je to teda opruz, to ovladani na pc navrhoval nejakej retard...

neni nejakej mod kterej vylepsuje grafiku? se me to zda proste hnusny oproti trojce, ma to strasne prepaleny efekty, takze bloom,dof,blur a ostatni blbosti jsem musel vypnout aby se na to vubec dalo koukat a i na maximalni to vypada docela bidne, ubersampling prozmenu nejede ani na gtx 970
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: The Witcher 2: Assassins of Kings - technické záležitost

Příspěvek od Hladis »

Vzdyt to vypada na DX9 po graficky strance stále vyborne. Byli tu lidi co tvrdili, ze dvojka vypada graficky lip jak trojka :-D
Obrázek
Vlastik80
Začátečník
Začátečník
Registrován: 18. zář 2007

Witcher 2 technická - VS Witcher 3 gfx

Příspěvek od Vlastik80 »

https://youtu.be/eYSWr6br9tc
Witcher 2 vs Witcher 3 gfx comparsion

... podle mě je Witcher 2 stále pěkná hra. Navíc se dá doladit dle potřeby a vypadá pak o trochu lépe. A i když je Witcher 3 hezčí, tak zas tak moc rozdílů hrajících mu do karet není, např. lepší voda, Head & Shoulders efekty, volumetrické a částicové efekty apod., ale komplexně to podle mě o moc lepší vizuálem není.
Marek4
Červená karta
Červená karta
Registrován: 26. čer 2014
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: The Witcher 2: Assassins of Kings - technické záležitost

Příspěvek od Marek4 »

kdybych věděl kam uploadnout screeny ve velkém rozlišení tak bych tu hned hodil pár krás :D to se nedá srovnat, dvojka byla suprová, dohrál jsem ji 5 x , nicméně s trojkou jít do souboje nemůže co se přírody týče
Vlastik80
Začátečník
Začátečník
Registrován: 18. zář 2007

Witcher 2 vs Witcher 3

Příspěvek od Vlastik80 »

Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
(zdroj pcgamer/terbinator)

... pořád si myslím to "ujde" ... :)
Alfajk
Začátečník
Začátečník
Registrován: 15. kvě 2009

Re: The Witcher 2: Assassins of Kings - technické záležitost

Příspěvek od Alfajk »

se me zda, ze to u me takhle nevypada a to mam vsechno krome megacool postproces efektu na max

jak alespon rozchodim DSR? jsem zkousel v nv panelu dat DSR faktor 2x (tzn 1680x1050 *2?) a DSR vyhlazeni 33% (co to sakra je?), ale obraz byl nachlup stejnej, stejne zubatej a vsechno...
Naposledy upravil(a) Alfajk dne úte 28. črc 2015, 14:01, celkem upraveno 1 x.
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: The Witcher 2: Assassins of Kings - technické záležitost

Příspěvek od Hladis »

DSR tam moc nefunguje, co jsem naposled zkousel a když, tak to stejne ta karta vykonostne neda stejne jako ubersampling, coz je vlastne to samy.
Obrázek
Alfajk
Začátečník
Začátečník
Registrován: 15. kvě 2009

Re: The Witcher 2: Assassins of Kings - technické záležitost

Příspěvek od Alfajk »

pri mym rozliseni jede karta na 35-40%, takze pri dvojasobnym by mela jet okolo 80% ne? to ma jeste 20 rezervu, VRAM si vezme sotva 1GB, zbejva 2,5...

kolikrat je pri ubersamplingu renderovanej obraz scalovanej? to musi bejt vic nez 2x
Vlastik80
Začátečník
Začátečník
Registrován: 18. zář 2007

Re: The Witcher 2: Assassins of Kings - technické záležitost

Příspěvek od Vlastik80 »

Vypadá to tak, že UberSampling je totéž jako DSR 4x = pro 1680x1050 je to rozlišení 3360x2100 a to GTX 970 opravdu nedá, podle mě tak možná Titan X ve SLi. DSR vyhlazení je podle mě naprd, jen to "maže" obraz, to se ani vyhlazováním nedá nazvat...
Naposledy upravil(a) Anonymous dne úte 28. črc 2015, 15:09, celkem upraveno 1 x.
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: The Witcher 2: Assassins of Kings - technické záležitost

Příspěvek od HEAD »

GTX 970 da 4k/ubersampling uplne v pohode.Sam sem to nedavno hral.
https://www.youtube.com/watch?v=dYsylfjEizM

Tady je mod na textury
http://www.nexusmods.com/witcher2/mods/ ... w%3D&pUp=1
Vlastik80
Začátečník
Začátečník
Registrován: 18. zář 2007

Re: The Witcher 2: Assassins of Kings - technické záležitost

Příspěvek od Vlastik80 »

Tak tím jen lépe. No vida i lepší texturky jsou k dispozici. Díky.
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: The Witcher 2: Assassins of Kings - technické záležitost

Příspěvek od Hladis »

Pod 50 fps a bez stabilních 60fps opravdu není v "pohode". Ta cukatura je tam zcela zrejma.

Ten texture mod je zbuglej a dela problemy. Nakonec jsou to jen puvodni textury projety sharpeningem.
Obrázek
Alfajk
Začátečník
Začátečník
Registrován: 15. kvě 2009

Re: The Witcher 2: Assassins of Kings - technické záležitost

Příspěvek od Alfajk »

HEAD píše:GTX 970 da 4k/ubersampling uplne v pohode.Sam sem to nedavno hral.
https://www.youtube.com/watch?v=dYsylfjEizM

Tady je mod na textury
http://www.nexusmods.com/witcher2/mods/ ... w%3D&pUp=1
970 to vazne neda, kelepe se to mezi 45 a 60 fps, a to je jeste horsi, nez kdyz to jede stabilne 30...
Vlastik80
Začátečník
Začátečník
Registrován: 18. zář 2007

Re: The Witcher 2: Assassins of Kings - technické záležitost

Příspěvek od Vlastik80 »

Právě, koukal jsem na to video a má tam kolem 40 fps tuším průměr, já kdysi Witchera 2 zkoušel, ale když jsem vše nastavil na max a použil i ubersampling a na GTX 580 měl pak slideshow, tak jsem se na to vykašlal a nehrál to, po nějaké době opět zkoušeno na GTX 670, 770 a změna víceméně žádná, ani po 2 letech to nebylo na max hratelné, dnes snad už, ale 40 fps raději ne, možná pokud masivně OC 970 dá stable >50 (ideálně 58/60), pak by to bylo lepší, ale 40 je slabota no... Myslel jsem že žádné módy a vylepšení nejsou, je vidět (dle názoru zde) že tomu tak víceméně je stále- to co je, nestojí za moc... :|

PS: U mě to bylo něco jako Crysis - dokud nebyl hw co by to dal "na max", tak jsem to nehrál, resp. hrál ale neužíval si to tolik a čekal jsem až to "půjde" :mrgreen: (... a u nových her to někde bude platit alespoň pro mne opět :lol: )
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: The Witcher 2: Assassins of Kings - technické záležitost

Příspěvek od HEAD »

Alfajk píše: 970 to vazne neda, kelepe se to mezi 45 a 60 fps, a to je jeste horsi, nez kdyz to jede stabilne 30...
jestli chces mit 60fps za kazdych okolnosti doporucuju upgrade na GTX980TI.Me 50Fps prumer nevadi.50fps prumerne mam ve witcherovi3 se vsim na max a hraje se to v pohode.
Alfajk
Začátečník
Začátečník
Registrován: 15. kvě 2009

Re: The Witcher 2: Assassins of Kings - technické záležitost

Příspěvek od Alfajk »

jde nejak zvysit render distance? to vyskakuje metr pred kamerou vsechno...

a to je normalni, ze u spousty questu to nikam neukazuje? jak mam poznat, kam mam jit?
Paul
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Re: The Witcher 2: Assassins of Kings - technické záležitost

Příspěvek od Paul »

Přečti si deník, na mapě by taky nějakej ten marker měl bejt..ale ty lokace nejsou nějak extra rozsáhlý, nedělalo mi problém nic najít.

Jediný co doskakovalo metr přede mnou byla tráva, hlavně v druhém aktu, na nexusu je na to mod.

A mě to jelo na už na 280X 60fps se vším na max, vypnutý ubersampling, 1080p..na 970 samozřejmě taky.

Jinak teda nepochopím jak někdo může nevidět sekání při 50fps na 60hz monitoru/TV, když ty snímky prostě nesedí...při otáčení kamery je cokoliv pod 60 hnus nesynchronizovanej.
Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus X470 Gaming, 2*8GB FlareX@3200, nVidia RTX 3080Ti, 500GB SSD Evo 970, 2TB Crucial MX500, 120GB M4 SSD, 2 * Samsung F1 1TB SATAII, A4-Tech A7, Panasonic ST50 55" Plasma, NEC 24WMGX3 24", Win10 64bit Home, Steam Deck

If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.
Alfajk
Začátečník
Začátečník
Registrován: 15. kvě 2009

Re: The Witcher 2: Assassins of Kings - technické záležitost

Příspěvek od Alfajk »

to ono to jede 60fps naprosto bez problemu, ale bez ubersamplingu no... to ingame vyhlazovani taky nejak moc nefunguje, nemuzu tam zapnout nejaky lepsi AA? v driverech jsem si vsimnul MFAA, ale jak je to s kvalitou, to netusim

jinak quest jsem delal nejakou schranku na dopisy nebo co, co jsem sebral ve vraku lode a furt to psalo i po precteni dopisu, ze mam najit schranku s dopisem, pritom jsem ale mel fazi ukolu ,kdyz jsem ten dopis mel dat do schranky na dopisy u starosty, zatim jsem tady narazil na vic bugu, nez ve witcher 3
Odpovědět

Zpět na „Hry a zábava“