Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)
Moderátor: Baneshee
- hnizdo
- Začátečník
- Registrován: 29. bře 2007
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)
Jojo, to bylo cele genialni
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
- xIndian
- Začátečník
- Registrován: 14. zář 2004
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)
Ja jsem musel u tohoto questu dát load, protože jsem dal volbu, že nechci chlastat. Poté se dál nic neděle a quest skončil na mrtvém bodě. Druhý pokus už byl s chlastáním
- Riku
- Začátečník
- Registrován: 01. zář 2005
Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)
Já ho napoprvé chtěl zbít, ale hra se mi bugla když mě chytil do klinče a 10 minut jsem koukal na animaci jak spolu tancujeme a nešlo nic dělat
PS5 | LG OLED CX55
- rbclass
- Žlutá karta
-
- Registrován: 20. úno 2008
Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)
V daslom patchy by malo byt Exit and SaveJ X P píše: Ukladani hry se ovsem vzdat nemuzu, protoze nikdy nevim, kdy budu muset odbihat a abych nechaval bezet zapnutou hru jen kvuli tomu, ze ji nemuzu ulozit ... to ne.
- Still.Lord
- Začátečník
-
- Registrován: 15. črc 2007
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)
Hmm tak splnění achievementu Panic je už pasé Sakra
- rbclass
- Žlutá karta
-
- Registrován: 20. úno 2008
Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)
chapete niekto tie komba ? trenujem polhodinu(kratky mec+stit) a nedari sa mi dat ani jedno..napr to zakladne bod,sek zlava,sek zo spodu..
ja som pomaly,hned ma zblokuje,ale ked sekne on tak tu seriu nezastavim nicim a mam po stamine..
toto sa deje len ked ma stit..vykrije mi uplne vsetko vzdy,cize nic sa neda nadviazat
samozrejme ze cloveka so stitom nakoniec zlozim..ale len sposobom,ze nahodne bodam..a obcas sa proste trafim..
ja som pomaly,hned ma zblokuje,ale ked sekne on tak tu seriu nezastavim nicim a mam po stamine..
toto sa deje len ked ma stit..vykrije mi uplne vsetko vzdy,cize nic sa neda nadviazat
samozrejme ze cloveka so stitom nakoniec zlozim..ale len sposobom,ze nahodne bodam..a obcas sa proste trafim..
- Riku
- Začátečník
- Registrován: 01. zář 2005
Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)
Taky jsem si ty komba moc neosvojil zatím a jen tak náhodně sekám/bodám, většinou se mi teda podaří víckrát bodnout, seknutí mi z 95% vykrejou
PS5 | LG OLED CX55
- xIndian
- Začátečník
- Registrován: 14. zář 2004
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)
Chce to pořádně sledovat, co instruktor v Ratajích vysvětluje. Nejlépe si to zopakovat vícekrát. Je potřeba používat jak komba, tak perfektní kryty a klamné údery. Dalším postupem hrou se u trenéra zobrazí možnost tréninku pokročilejších technik.
- Riku
- Začátečník
- Registrován: 01. zář 2005
Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)
Perfekt kryty mi jdou, klamný údery se mi zdá že fungují jen občas, ale komba mi všechny vykrejvají, ale možná to je tím, že mám zatím nízký lvl
PS5 | LG OLED CX55
- Swat
- Mírně pokročilý
- Registrován: 24. kvě 2005
- Bydliště: Praha
Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)
Mě se už občas zadaří i riposta (odražení útoku spojený s protiútokem), komba mi taky moc nejdou, nicméně prej to pak půjde nahoru, až hráč naskiluje a potrénuje. Holt je Jindra na začátku máslo, no. Taky je problém, když se na mě hrne víc, než jeden protivník. Je dobrý si je trochu rozdělit prvotním útěkem a pak dávat jednoho po druhym, jelikož to není ve stylu AC, že vždy útočí pouze jeden panák. Tady se soustředím na jednoho a zezadu do mě řeže druhej, což je v pořádku.
Jinak ta hra je úplně boží. Po úvodním vyhnusení se nad systémem savů si to dost vychutnávám. Po zjištění, že hra ukládá v každý lepší posteli jsem to přehodnotil a zvyknul si na to. Opravdu to člověka donutí hrát rozvážně a ne pokus omyl, což jsem nikdy moc neuznával, ale tady mě fakt nutěj, abych zvažoval, co si můžu a nemůžu v daný situaci dovolit. Navozuje to takovej správnej pocit z nejistoty a atmosféra se tím pádem dá občas krájet.
Hlavně to zasazení do okolí Sázavy, všude český jména, názvy, staročeský výrazy atd. tu hru dělaj takovou správně zemitou a unikátní.
!!! SPOILER !!!
V úkolu pro vagabunda (Bohatým bral, chudým dával), jak jste ukradli z rychty pozemkovou smlouvu? Já tam šel za denního světla, lockpicking teprve na základní úrovni a nějak mi bylo jasný, že bude v soukromý komnatě samotnýho rychtáře za very hard zámkem. Nicméně mám slušný plížení, takže jsem sundal veškerý brnění až na hlučnost nula, připlížil se k sedícímu rychtářovi, zezadu ho omráčil (perk), sebral mu klíč, odemk si dveře, sebral smlouvu, oblík se a šel jsem do prdele Další mě napadlo, šlo by tu rychtu vybrat v noci (chce to ale lepší lockpicking), nebo vykapsařit rychtáře, vůbec netuším, jestli by šlo rychtáře zabít a vzít mu klíč ... Ale zatim to vypadá, že tam těch postupů je fakt hned několik.
Jinak ta hra je úplně boží. Po úvodním vyhnusení se nad systémem savů si to dost vychutnávám. Po zjištění, že hra ukládá v každý lepší posteli jsem to přehodnotil a zvyknul si na to. Opravdu to člověka donutí hrát rozvážně a ne pokus omyl, což jsem nikdy moc neuznával, ale tady mě fakt nutěj, abych zvažoval, co si můžu a nemůžu v daný situaci dovolit. Navozuje to takovej správnej pocit z nejistoty a atmosféra se tím pádem dá občas krájet.
Hlavně to zasazení do okolí Sázavy, všude český jména, názvy, staročeský výrazy atd. tu hru dělaj takovou správně zemitou a unikátní.
!!! SPOILER !!!
V úkolu pro vagabunda (Bohatým bral, chudým dával), jak jste ukradli z rychty pozemkovou smlouvu? Já tam šel za denního světla, lockpicking teprve na základní úrovni a nějak mi bylo jasný, že bude v soukromý komnatě samotnýho rychtáře za very hard zámkem. Nicméně mám slušný plížení, takže jsem sundal veškerý brnění až na hlučnost nula, připlížil se k sedícímu rychtářovi, zezadu ho omráčil (perk), sebral mu klíč, odemk si dveře, sebral smlouvu, oblík se a šel jsem do prdele Další mě napadlo, šlo by tu rychtu vybrat v noci (chce to ale lepší lockpicking), nebo vykapsařit rychtáře, vůbec netuším, jestli by šlo rychtáře zabít a vzít mu klíč ... Ale zatim to vypadá, že tam těch postupů je fakt hned několik.
MB: Asrock Z370 Extreme4, CPU: Intel Core i5-8600K@5 GHz (SilentiumPC Navis PRO 240 AiO), RAM: 2x8 GB G.Skill DDR4 3200 MHz, GPU: Gigabyte RTX 2080 Gaming OC, HDD: SSD WD Blue 3D 1TB, Seagate IronWolf 6TB, DVD: Asus, PSU: Seasonic Focus Plus 850 Gold, CASE: Corsair T600 Graphite White Edition, MONITOR: BenQ XR3501, TV: 55" Samsung Q6FN
- rbclass
- Žlutá karta
-
- Registrován: 20. úno 2008
Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)
repostu som v treningu zvladol..akurat z si nepamatam ako to treba robit..ci treba zmacnkut aj tlacitko utoku pri dokonalom kryte,alebo ako to vlastne bolo
napada ma ze komba by sa mohli nadviazat na repostu,kedze ta vyvedie trochu z rovnovahy protivnika
napada ma ze komba by sa mohli nadviazat na repostu,kedze ta vyvedie trochu z rovnovahy protivnika
- Swat
- Mírně pokročilý
- Registrován: 24. kvě 2005
- Bydliště: Praha
Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)
No, tam je to trochu zmatečný. V tréninku stačí 'Q' a padne jak blok, tak protiútok. Ale mimo trénink mi zatím vychází, že s 'Q' musím dát i levou myš, a to opravdu jen jednou. Pokud někdo dá takovej ten dvoj-trojklik, aby měl jistotu, tak se celý kombo přeruší. A taky bacha - je třeba to qčko + myš trefit ještě před tím, než se kolem zelenýho štítu objeví zlatej rámeček, pak je to riposta. Zelenej štít se zlatym rámečkem je pouze blok. Aspoň takhle to na mě zatim působí, taky se furt učim.
MB: Asrock Z370 Extreme4, CPU: Intel Core i5-8600K@5 GHz (SilentiumPC Navis PRO 240 AiO), RAM: 2x8 GB G.Skill DDR4 3200 MHz, GPU: Gigabyte RTX 2080 Gaming OC, HDD: SSD WD Blue 3D 1TB, Seagate IronWolf 6TB, DVD: Asus, PSU: Seasonic Focus Plus 850 Gold, CASE: Corsair T600 Graphite White Edition, MONITOR: BenQ XR3501, TV: 55" Samsung Q6FN
- rbclass
- Žlutá karta
-
- Registrován: 20. úno 2008
Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)
ano,treba stihnut ten zaciatok dokonaleho krytu
akurat to je potom nie boj,ale cumenie na malu ikonku v strede obrazu..to posrali
akurat to je potom nie boj,ale cumenie na malu ikonku v strede obrazu..to posrali
- xIndian
- Začátečník
- Registrován: 14. zář 2004
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)
To neni pravda. Vubec neni potreba koukat na ikonku vprostred obrazu. Je potreba sledovat protivnika/ky a hybat se! A hlavne sledovat pohyby ruky se zbrani. Kdyz se naprahuje k utoku (ruka jde dozadu) zacit s blokem. Stejne tak komba a retezeni utoku. Je potreba sledovat protivnika, z jake strany vede utok a kam se hybe. Hlavne nedelat to, ze budu bezhlave machat mecem
V boji s vice protivniky je potreba si ostatni nepratele povodit tak, aby byli za protivnikem, se kterym bojujete. To plati i o nepratelskych lucistnicich. Proste to chce se hybat a koukat.
V boji s vice protivniky je potreba si ostatni nepratele povodit tak, aby byli za protivnikem, se kterym bojujete. To plati i o nepratelskych lucistnicich. Proste to chce se hybat a koukat.
- rbclass
- Žlutá karta
-
- Registrován: 20. úno 2008
Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)
urcite sa to da aj inym sposobom ako popisujes
btw co tie "Hodne tazke " bedne ? furt ma to upozorni na to,ze zlomim pakluc..ten potom aj zlomim,kedze sa zamok ani nezacne pretacat a pakluc praskne.. to je to na co sa kazdy stazoval ? pretoze fakt nechapem ako mozu taketo nieco povazivat za nieco uskutocnitelne..
snad sa to bude zlepsovat cim bude vyssi level..ten mam skoro 8..
blbe je,ze vela bedni musim nechat uzamknutych a uz sa k nim nikdy nevratim zrejme
tiez nechapem preco ti lapkovia v taboroch nemaju kluc od svojej bedni
btw co tie "Hodne tazke " bedne ? furt ma to upozorni na to,ze zlomim pakluc..ten potom aj zlomim,kedze sa zamok ani nezacne pretacat a pakluc praskne.. to je to na co sa kazdy stazoval ? pretoze fakt nechapem ako mozu taketo nieco povazivat za nieco uskutocnitelne..
snad sa to bude zlepsovat cim bude vyssi level..ten mam skoro 8..
blbe je,ze vela bedni musim nechat uzamknutych a uz sa k nim nikdy nevratim zrejme
tiez nechapem preco ti lapkovia v taboroch nemaju kluc od svojej bedni
Naposledy upravil(a) rbclass dne úte 20. úno 2018, 19:48, celkem upraveno 1 x.
- Still.Lord
- Začátečník
-
- Registrován: 15. črc 2007
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)
Malý Lockpick skill?
- rbclass
- Žlutá karta
-
- Registrován: 20. úno 2008
Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)
nemyslim,skor zly dizajn hry
dalsia vec..vobec neviem aky je ukazovatel toho,ze ma odhali clovek,ktoremu vyberam vrecka/kapsi...raz ma odhali za sekundu,raz za 8..wtf..to sa potom fakt neoplati riskovat pokutu
taketo veci ma dost znechucuju na tejto hre
dalsia vec..vobec neviem aky je ukazovatel toho,ze ma odhali clovek,ktoremu vyberam vrecka/kapsi...raz ma odhali za sekundu,raz za 8..wtf..to sa potom fakt neoplati riskovat pokutu
taketo veci ma dost znechucuju na tejto hre
- xIndian
- Začátečník
- Registrován: 14. zář 2004
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)
Na velmi těžké bedny je opravdu potřeba vysoký skill. Tak to prostě je. S těmi klíči v táboře lapků mě to taky napadlo. V táborech Kumánů jsou zase nezamčené bedny, ale zase v nich nic není nebo jen "odpad".
- Swat
- Mírně pokročilý
- Registrován: 24. kvě 2005
- Bydliště: Praha
Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)
V reálu kapsář taky podle mě neví, jak se osoba pohne a kdy ucejtí jeho ruku v kapse, takže tu musí bejt opět určitej pocit napětí a nejistoty.
Tyhle věci mě nechávaj v klidu. Co mě trochu začalo bít do očí je skutečnost, že jsem nepotkal jediný dítě. Na návsích, v zahradách by měly skotačit děti, si myslím...
Tyhle věci mě nechávaj v klidu. Co mě trochu začalo bít do očí je skutečnost, že jsem nepotkal jediný dítě. Na návsích, v zahradách by měly skotačit děti, si myslím...
MB: Asrock Z370 Extreme4, CPU: Intel Core i5-8600K@5 GHz (SilentiumPC Navis PRO 240 AiO), RAM: 2x8 GB G.Skill DDR4 3200 MHz, GPU: Gigabyte RTX 2080 Gaming OC, HDD: SSD WD Blue 3D 1TB, Seagate IronWolf 6TB, DVD: Asus, PSU: Seasonic Focus Plus 850 Gold, CASE: Corsair T600 Graphite White Edition, MONITOR: BenQ XR3501, TV: 55" Samsung Q6FN
- Still.Lord
- Začátečník
-
- Registrován: 15. črc 2007
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kingdom Come: Deliverance (CryEngine RPG od Dana Vávry)
Uplně mi teď vyskočil Fallout a perk Zabiják dětí