Dragon Age 3:Inquisition
Moderátor: Baneshee
- Riku
- Začátečník
- Registrován: 01. zář 2005
Re: Dragon Age 3:Inquisition
To bych se snad raději naučil AJ než čekat na překlad
PS5 | LG OLED CX55
- Dithius
- Pokročilý
- Registrován: 01. úno 2007
Re: Dragon Age 3:Inquisition
nevím o co jde i moje chudé schopnosti v AJ dokazaly pěkně se vyrovnat s aj v Inqusition
CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D, IF 2033 MHz; MB: ASROCK B650 PG Lightning; RAM: Trident Z5 Neo 32GB 6033MHz CL30-38-38-28-68-48-1T(GearDown Disabled); GK: AMD Radeon RX 6950 XT; SSD: Kingstone KC3000 2048 GB; PSU: Corsair RM1000; Case: Thermaltake Core P5; Rad: Alphacool NexXxoS Monsta 560mm; Block: EKWTB Quantum Velocity (Fully black Nickel base); Pump: EK-DDC + acetal top; No exp-reservoir; OS: Custom Fedora 39 (installed ground UP from cmd nonGUI).
- dexterav
- Mírně pokročilý
- Registrován: 26. pro 2003
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dragon Age 3:Inquisition
asi tak, ved ten preklad môže trvať x rokov ako napr pri nwn2
tam to bolo ruším 4 roky
tam to bolo ruším 4 roky
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
- Dithius
- Pokročilý
- Registrován: 01. úno 2007
Re: Dragon Age 3:Inquisition
Když si vezmu že za tuto dobu jen Vytahli 50% Textu, tak než vše kompletně přeloží tak to bude taky trvat a teď ta nejpodstatnější část. Jak to narvou Zpátky ? aby to sedělo? dle mě to bude to nejtěžší. Zvlášť aby se text s českými znaky zobrazoval správně
CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D, IF 2033 MHz; MB: ASROCK B650 PG Lightning; RAM: Trident Z5 Neo 32GB 6033MHz CL30-38-38-28-68-48-1T(GearDown Disabled); GK: AMD Radeon RX 6950 XT; SSD: Kingstone KC3000 2048 GB; PSU: Corsair RM1000; Case: Thermaltake Core P5; Rad: Alphacool NexXxoS Monsta 560mm; Block: EKWTB Quantum Velocity (Fully black Nickel base); Pump: EK-DDC + acetal top; No exp-reservoir; OS: Custom Fedora 39 (installed ground UP from cmd nonGUI).
- Snajper2
- Nováček
- Registrován: 03. říj 2009
Re: Dragon Age 3:Inquisition
tých 50% sa tam zobrazuje už približne 2-3 mesiaceDithius píše:Když si vezmu že za tuto dobu jen Vytahli 50% Textu
- Svata_Oresky
- Začátečník
-
- Registrován: 18. zář 2011
- Bydliště: Břeclav
Re: Dragon Age 3:Inquisition
Mám ve hře takový problém. Po nějaké době,která nemusí být vždy stejná, se hra začne nehorázně sekat, a to třeba stojím na místě, kde už jsem předtím byl a třeba i bojoval. Vytížení grafiky padá třeba i pod 10 %. Teplota do té doby byla max 65 stupňů a využití paměti max 2500 MB. Objevil se problém i u někoho jiného?
CPU:AMD Ryzen 7 5800X3D + Be quiet! DARK ROCK PRO4 MB:ASUS ROG STRIX X570-F GAMING RAM:G.SKILL 32 GB DDR4 3600MHz CL16 TRIDENT Z GPU:ASUS DUAL GeForce RTX 4070 12 GB OC Zdroj:EVGA SuperNOVA G2 750W SDD:Samsung 870 EVO, M.2 250 GB + Samsung 860 EVO 1 TB HDD:WD -Blue EX 1 TB CASE:Phanteks Enthoo Primo Periferie: ASUS ROG STRIX Flare Cherry MX Red, CZ + Corsair Scimitar PRO RGB
- TankGeorge
- Začátečník
-
- Registrován: 14. čer 2011
Re: Dragon Age 3:Inquisition
Tak před více jak měsícem jsem se zahryzl a konečně DA:I dohrál. Začal jsem novou postavu - ranged rogue - protože po oprášení lvl 10 warra jsem se nedokázal po pauze zorientovat v dějích. Jako fanda série samozřejmě ničeho nelituju, ale objektivně na mě hra působí dost rozporuplně a totálně netuším, jak to zhodnotit.
Hra je vyloženě dělaná pro RP typy lidí, co se ponoří do děje a role. Jako když čtete super knížku a neřešíte, že se kniha drží úplně naprd a že jste vyčerpali všechny polohy, které ještě nezpůsobují bolest .) Hrál jsem na normal cca 90h ingame, prošel jsem komplet všechny zóny, prohrabal všechny questy a kraviny okolo (mozaiku jsem složil jen jednu, zbytek 1-3 kusy chyběly), kecal se všema, posílal agenty na všechny mise atd.
Partu jsem neměnil, takže "default" Varik + Casandra + Solas. Je to pro mě tradiční první DA run, který jedu "podle představ tvůrců" a pak další replaye zkouším úplně jiné typy party a hlavní role.
Pár fun osobních objevů, které se jinde moc neprobíraly (bez spoilerů):
(+) Hra má podle mě nejlepší příběh z celé série! Minimální až žádný náznak "dobro vs zlo". Naprosto nechápu kritiku hlavního záporáka a klišé se záchranou světa. Hlavní záporák je pragmatická svině která jde po moci přes mrtvoly a jeho motivace je naprosto logická a perfektně sedí s předchozími díly.
(-) Na druhou stranu příběh je prodán dost zoufale. Hlavní cutscény vůbec nepůsobí epicky, jako v dobách Origins a spíše nechtěně legračně, když např. ve scéně "dobývání legendární pevnosti" se mihnou tři vojáci a jeden katapult.
(-) I když má hra hory hodin dabovaných rozhovorů, cutscén je naprosté minimum. Většina dialogů se odehrává ingame mimo filmovou kameru.
(+) Z fleku si nedokážu vybavit nějakou vycpávkovou nezajímavou postavu kolem hráče. Snad všechny charaktery jsou napsané skvěle a uvěřitelně. To nemluvím jen o spolubojovnících, ale i obyvatelích pevnosti apod.
(-) O hrůzostrašném ovládání a UI už bylo napsáno hodně. Jen dodám perly, že maximum keybindů je 8 a že nelze nabindovat modifikátory ctrl/shift + klávesa.
(-) Lootování je krutý joke. Všechna těla se cca 5sec po smrti vypaří - včetně mrtvoly draka např, ani si nestihnete udělat selfie a zůstane po nich miniaturní peněženka, kterou dá práci nakliknout. V pozdějších fázích hry trvá následné lootování 5x dýl než předešlý souboj.
(-) Zvýrazňovací sonar má "line of sight", takže všude lítáte jak magor a kontrolujete, jestli jste někde za sloupem nevynechali vázu s epickýma teplákama. Minimapa má takovej zoom, že byste podle ní nedokázali zabrat dva lidi v opačných rozích panelákové koupelny. Navíc je všechno pod symbolem nerozlišitelné tečky... zlatá truhla = tečka, pampeliška = tečka.
============
Inquisition na mě působí dojmem, že 5 nadšených lidí někde v koutě EAware roky od vydání druhého dílu pracovalo na scénáři a čekalo, až a zda-li kravaťáci schválí projekt. Kravaťáci zjistili, že se nové konzole prodávají, tak se přiřítili k těm 5ti nadšencům a řekli: "Tady máte Frostbajta a 200 dělníků... za rok ať je hotová hra."
Dalo by se popsat spousty nedodělků a nevyužitého potenciálu, ale nevím... jako kniha se mi to coby fandovi hodně líbilo a těším se na další kolo s mage Qunari.
Hra je vyloženě dělaná pro RP typy lidí, co se ponoří do děje a role. Jako když čtete super knížku a neřešíte, že se kniha drží úplně naprd a že jste vyčerpali všechny polohy, které ještě nezpůsobují bolest .) Hrál jsem na normal cca 90h ingame, prošel jsem komplet všechny zóny, prohrabal všechny questy a kraviny okolo (mozaiku jsem složil jen jednu, zbytek 1-3 kusy chyběly), kecal se všema, posílal agenty na všechny mise atd.
Partu jsem neměnil, takže "default" Varik + Casandra + Solas. Je to pro mě tradiční první DA run, který jedu "podle představ tvůrců" a pak další replaye zkouším úplně jiné typy party a hlavní role.
Pár fun osobních objevů, které se jinde moc neprobíraly (bez spoilerů):
(+) Hra má podle mě nejlepší příběh z celé série! Minimální až žádný náznak "dobro vs zlo". Naprosto nechápu kritiku hlavního záporáka a klišé se záchranou světa. Hlavní záporák je pragmatická svině která jde po moci přes mrtvoly a jeho motivace je naprosto logická a perfektně sedí s předchozími díly.
(-) Na druhou stranu příběh je prodán dost zoufale. Hlavní cutscény vůbec nepůsobí epicky, jako v dobách Origins a spíše nechtěně legračně, když např. ve scéně "dobývání legendární pevnosti" se mihnou tři vojáci a jeden katapult.
(-) I když má hra hory hodin dabovaných rozhovorů, cutscén je naprosté minimum. Většina dialogů se odehrává ingame mimo filmovou kameru.
(+) Z fleku si nedokážu vybavit nějakou vycpávkovou nezajímavou postavu kolem hráče. Snad všechny charaktery jsou napsané skvěle a uvěřitelně. To nemluvím jen o spolubojovnících, ale i obyvatelích pevnosti apod.
(-) O hrůzostrašném ovládání a UI už bylo napsáno hodně. Jen dodám perly, že maximum keybindů je 8 a že nelze nabindovat modifikátory ctrl/shift + klávesa.
(-) Lootování je krutý joke. Všechna těla se cca 5sec po smrti vypaří - včetně mrtvoly draka např, ani si nestihnete udělat selfie a zůstane po nich miniaturní peněženka, kterou dá práci nakliknout. V pozdějších fázích hry trvá následné lootování 5x dýl než předešlý souboj.
(-) Zvýrazňovací sonar má "line of sight", takže všude lítáte jak magor a kontrolujete, jestli jste někde za sloupem nevynechali vázu s epickýma teplákama. Minimapa má takovej zoom, že byste podle ní nedokázali zabrat dva lidi v opačných rozích panelákové koupelny. Navíc je všechno pod symbolem nerozlišitelné tečky... zlatá truhla = tečka, pampeliška = tečka.
============
Inquisition na mě působí dojmem, že 5 nadšených lidí někde v koutě EAware roky od vydání druhého dílu pracovalo na scénáři a čekalo, až a zda-li kravaťáci schválí projekt. Kravaťáci zjistili, že se nové konzole prodávají, tak se přiřítili k těm 5ti nadšencům a řekli: "Tady máte Frostbajta a 200 dělníků... za rok ať je hotová hra."
Dalo by se popsat spousty nedodělků a nevyužitého potenciálu, ale nevím... jako kniha se mi to coby fandovi hodně líbilo a těším se na další kolo s mage Qunari.
Ryzen 7800X3D + Kingston 2x32GB 6000/36 + RTX 4090 sociální Gainward + ROG B650E-E
LG OLED CX 55" + Fractal Design Define S2
LG OLED CX 55" + Fractal Design Define S2
- anti.77
- Začátečník
-
- Registrován: 12. kvě 2006
Re: Dragon Age 3:Inquisition
Mám dotaz, nevíte prosím Vás jak získat perk hbité ruce,kvalitní nářadí ???? Stále mi to ukazuje , že mi chybí 4 body v kategorii ... nechápu co to znamená nebo co to ovlivní ... mám volné body na přidělení, když je dám do kategorie zvědové , stejně mi to ukazuje, že mi chybí 4 body .... syn to dohrál ale nepamatuje si to ... já čekal na češtinu ..... dík za každou radu .... (mám odehráno asi 50hodin 15 level a tohle pořád nechápu jak ovlivnit)
Case: Fractal Design Meshify C - DarkTG ,MB:Asus Maximus VIII Gene,proc:i7 6700K(cooler: Corsair H80i v2 Extreme),GK: EVGA GeForce GTX1080Ti SC BE Gaming ICX,4x8GB ram: DDR4 Corsair Vengeance LPX Black,disky:SSD A-Data XPG SX900 128GB, HDD : Toshiba P300 3TB, Seagate Barracuda7200.14 -1TB,ext.WD Elements Portable 750GB USB 3.0,zdroj:Seasonic Focus Plus Gold 750W,monitor: Samsung C27H711,klávesnice:GIGABYTE Force K85,myš:Asus Echelon,Windows 10 Home 64bit
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Dragon Age 3:Inquisition
Nejaky drby o Dragon Age 4
https://games.tiscali.cz/tema/dragon-ag ... ice-326803 Od Bioware jsem uz leta nic nehral, tohle by byl slusnej shit.
https://games.tiscali.cz/tema/dragon-ag ... ice-326803 Od Bioware jsem uz leta nic nehral, tohle by byl slusnej shit.
- Alfajk
- Začátečník
-
- Registrován: 15. kvě 2009
Re: Dragon Age 3:Inquisition
proc vzdycky museji znasilnit i tu rozkladajici se mrtvolu? EA fakt neni nic svaty, od conqueru a jeho mobilni verzi az po singleplayer star wars, pripadne mmo dragon age... zatim se stale ukazuje, ze "hra jako servis" je ten nejhorsi model, kterej existuje, alespon z pohledu hrace a i tak se ho snazi nacpat do vseho... nechapu, ze jsou lidi ochotny porad platit za tyhle early access tituly plnou palbu a pak nasledne utapet miliardy v mikrotransakcich
CPU: AMD Ryzen 5 7600X@5,5GHz | GPU: ASUS TUF RTX 3070 GAMING 8GB@2000MHz | MB: ASUS PRIME X670-P WIFI | RAM: 32GB DDR5 6000MHz CL36 FURY EXPO | SSD: WD Black SN770 NVMe 2TB | PSU: Seasonic Focus GM-850 Gold | CPU Cooler: Noctua NH-D15 | Case: be quiet! Pure Base 500DX Black | OS: Win 10 Professional | Monitor: ASUS TUF Gaming VG27AQL1A
- Frostys
- Začátečník
-
- Registrován: 24. črc 2006
Re: Dragon Age 3:Inquisition
Jednou jim to snad prestane vynaset a vrati se vse do normalu...
CPU i7-9700k + MasterLiquid Lite 240
GPU MSI GeForce RTX 2070 8Gb
RAM Patriot Viper4 16GB@3000MHz
MB Gigabyte Z390 Gaming X
GPU MSI GeForce RTX 2070 8Gb
RAM Patriot Viper4 16GB@3000MHz
MB Gigabyte Z390 Gaming X
- Shaquille
- Mírně pokročilý
-
- Registrován: 16. bře 2004
- Bydliště: Praha
Re: Dragon Age 3:Inquisition
majitel plati, majitel rozhoduje... nekdo nutil Bioware prodat se EA?
Spoiler
Define 7 XL * 13700KF * 2x16GB A-Die * 1TB 990 PRO + 1TB 970 EVO * 1000W PSH * RTX 3080 ti * voda * MPG321QRF-QD
DAN Cases A4-SFX V4.1 * 3600X * 2x8GB LP * 2x M2 + SATA SSD * 750W PSU * RTX 3060 ti
NAS 3x8TB RAID 5 + 2x4TB RAID 1 * OLED65C12 * HW-Q950A
DAN Cases A4-SFX V4.1 * 3600X * 2x8GB LP * 2x M2 + SATA SSD * 750W PSU * RTX 3060 ti
NAS 3x8TB RAID 5 + 2x4TB RAID 1 * OLED65C12 * HW-Q950A
- TankGeorge
- Začátečník
-
- Registrován: 14. čer 2011
Re: Dragon Age 3:Inquisition
Bohužel se ukazuje, že do hnoje se dostalo Bioware samo a už je trapné všechno svádět na ýej. Nedávno vyšly rozsáhlé články o vývoji Anthem a tam se ukázalo, že doslova promrdali 6 let a hru poslepovali během posledních pár měsíců - tedy úplně to samé, co tadyhle s Dragon Age Inquisition.
DAI ale vyšlo před Witcherem a ne v tak hrozném stavu, takže to jakž takž klaplo. Jenže další éra her na Frostbajtu pokračovala v trendu čím dál většího průseru. Absolutně nevěřím, že tohle studio dá dokupy něco kloudného, protože už tam roky pracuje jen pár amatérských aktvistů.
Odpovědné osoby od přechodu na Frostbite nikdy nedokázali odhadnout možnosti projektu, takže se každou hru zkoušelo, škrtalo a předělávalo několik let a pak s s termíne vydání přesunuli lidi z jiných her a narychlo dodělali nějakou splácaninu - pokaždé hůře a hůře > DAI > MEA > Anthem ... hotová Daikatana
Je nemilé, když je EA nutí zakomponovat ne úplně vhodný engine a online fíčury, ale pravda je taková, že si serou 80% vývoje sami stavěním vzdušných zámků a katastrofálně amatérskou předprodukcí.
DAI ale vyšlo před Witcherem a ne v tak hrozném stavu, takže to jakž takž klaplo. Jenže další éra her na Frostbajtu pokračovala v trendu čím dál většího průseru. Absolutně nevěřím, že tohle studio dá dokupy něco kloudného, protože už tam roky pracuje jen pár amatérských aktvistů.
Odpovědné osoby od přechodu na Frostbite nikdy nedokázali odhadnout možnosti projektu, takže se každou hru zkoušelo, škrtalo a předělávalo několik let a pak s s termíne vydání přesunuli lidi z jiných her a narychlo dodělali nějakou splácaninu - pokaždé hůře a hůře > DAI > MEA > Anthem ... hotová Daikatana
Je nemilé, když je EA nutí zakomponovat ne úplně vhodný engine a online fíčury, ale pravda je taková, že si serou 80% vývoje sami stavěním vzdušných zámků a katastrofálně amatérskou předprodukcí.
Ryzen 7800X3D + Kingston 2x32GB 6000/36 + RTX 4090 sociální Gainward + ROG B650E-E
LG OLED CX 55" + Fractal Design Define S2
LG OLED CX 55" + Fractal Design Define S2
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dragon Age 3:Inquisition
Posledni dobra hra od bioware byla ME3(az na konec).Vse novejsi prumer a nebo odpad.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"