Rise of the Tomb Raider (PC 2016)

Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

Odpovědět
Tryton
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 02. zář 2007
Bydliště: Praha Východ

Rise of the Tomb Raider (PC 2016)

Příspěvek od Tryton »

Rise of the Tomb Raider je pokračování akční adventury Tomb Raider, restartu série Tomb Raider.

Rise of the Tomb Raider na PC vyšel 28.1.2016.

Minimální požadavky:
•Operační systém: Windows 7 (64 bit)
•Procesor: Intel Core i3-2100 - 3.1 GHz
•Grafika: NVIDIA GTX 650 - 2 GB / AMD HD7770 - 2GB
•DirectX: 11.0
•RAM: 6 GB
•HDD: 25 GB

Doporučené požadavky:
•Operační systém: Windows 7/8/8.1/10 (64 bit)
•Procesor: Intel Core i7-3770, 3.40GHz nebo AMD FX-8350, 4.0Ghz
•Grafika: NVIDIA GeForce GTX 970 / AMD Radeon R9 290x
•DirectX: 11.0
•RAM: 8 GB
•HDD: 30 GB

Rise of the Tomb Raider Graphics & Performance Guide od NVidie (jak jinak než průřez nastavení NVIDIA GameWorks ;-) , každopádně pěkné gráfky s FPS - GTX 980 Ti dostává ve FHD....)

http://www.geforce.com/whats-new/guides ... ance-guide
White&Black&Nickel&Plexi_Invert_Build Samsung Odyssey G8 Neo 4K@240 Hz Case: Lian Li o11 Dynamic Evo White + White Mesh Kit + 3x EKWB X360M White + 12x Corsair LL RGB White PSU: Seasonic Prime PX-1600w + CableMod PRO White Board: ROG Strix x670E-A CPU: 7800X3D@5.05 GHz PBO&UV + EKWB Quantum Velocity RAM: 32 GB TridenZ5 RGB 6000Mhz 28-35-35-75-1T + EKWB Monarch Module Nickel + EKWB Monarch X4 NVMe: Raid0 2x 2TB Samsung 990 Pro + 2x 1TB Samsung 970 Evo Plus GK: MSI RTX4090 SuprimX 3Ghz/23Ghz + EKWB Quantum Vector2 Fittings: EKWB Torque STC 16/10 Adapters: EKWB Classic Angled Feed: EKWB CryoFuel Clear Tubing: Primochill PrimoFlex Advanced LRT White Pump: EKWB Kinetic D5 Plexi Internal IPS : EKWB Quantum Lumen 7˝ Flow Meter: Freeze Mod Silver External:2xEK_D5dual+Mora360Pro+18xNF-P12redux+EK_D5_xRes+35cm tube+NexXxosNovaUT60_1080+9xNF-P12+EK_XE240+4xNF-A12x25_CH
Kositch
Začátečník
Začátečník
Registrován: 03. pro 2005
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)

Příspěvek od Kositch »

Objednáno, už se těším. Grafika i optimalizace prý super...
CPU Intel Core i7-4790K (SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024) | MB GIGABYTE Z87M-D3H | RAM Kingston 8GB DDR3 1600MHz CL10 HyperX Fury Black Series | SSD Kingston SSDNow V300 120GB + 240 GB | PSU Seasonic SS-500ET-T3 | Case Fractal CORE 1000 | LCD 23.8" Dell P2414H | OS Dual Boot Win 10 x64 + Hackintosh MacOS | Notebook Microsoft Surface Pro LTE | Hry Xbox Series X|
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)

Příspěvek od Krteq »

Právě že naopak. Hra nepochopitelně na sněhu používá teselační level x64 (nejvyšší možný) a kvůli nepodpoře async-compute na GeForce kartách jede hra jen na DX11 i když tam DX12 rendering path je a na XBONE se používá :?

Jediné co je optimalizované je systém PureHair (TressFX 3.0), který má při zapnutí minimální dopad na výkon, do 10%.

CrapWorks opět zauřádovali (HBAO+ a přemrštěná teselace) :(

Kolem 50 FPS na max. detaily na GTX 980 Ti se ti zdá jako super optimalizace?
Pepa1
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Registrován: 10. srp 2005

Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)

Příspěvek od Pepa1 »

slaava
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 07. zář 2006
Bydliště: Praha 11 - Chodov / Praha 4 - Braník :)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)

Příspěvek od slaava »

Ma cenu to instalovat na HD6950?
amd 5800x3d, gigabyte x570 aorus pro, gainward rtx 4090 phantom gs, g.skill 64gb 3600mhz ddr4, corsair mp510 1gb, corsair rm750x, fractal design define 7 compact, win11pro 64bit, samsung odyssey oled g8.
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)

Příspěvek od Hladis »

Krtek:
A jeje. Zase Krtkuv placici koutek nad konspiracemi ke Gameworks, který muze i za globalni oteplovani :lol: Tesselacni faktor je tam z jasného duvodu kvuli pohybu Lary ve snehu a stezovat si muzes tak primo u autory hry, kteří faktory nastavuji a ne u nV. HBAO+ je jiste gamebreaking featura, mrsici vykon .... oh wait. Co se DX12 tyka, tak tam nV chce nacpat VXAO z 12_1 feature level a prijde to pozdeji. Cry my a river :razz: PS: Zvykni si, prestan hystercit, Gameworks bude všude.
Obrázek
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)

Příspěvek od Krteq »

Ale zajisté, šéfredaktor PCGH sám uvedl, že tesslevel je přehnaný a při vypnutí se toho zase tolik nezmění.

DigitalFoundry zmiňují to samé a doporučují snížit tesslevel v AMD Control Panelu na x16 se znatelným zvýšením výkonu bez viditelných rozdílů na stopách ve sněhu.

Kdekoliv jsou na engine navázané uzavřené CrapWorks knihovny, u kterých krom nV nikdo neví co vlastně přesně dělají, dopadne to špatně pro všechny (pro majitele Radeonů ovšem ještě hůř).

Ale podle Hladise je opět vše v naprostém pořádku a optimalizace je perfektní :roll: :lol:

//Ohledně DX12. Vysvětli mi, proč je na XBONE DX12 používán i když APU v něm umí "jen" FL12_0 a na PC používán není i když tam DX12 rendering path je? To že chtějí přidat DX12.1 features v budoucnu je přeci irelevantní.
Naposledy upravil(a) Krteq dne pát 29. led 2016, 09:23, celkem upraveno 1 x.
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)

Příspěvek od Hladis »

Kde jsem napsal cokoliv k tomu, ze optimalizace je perfektni ? :roll: Takze nelzi. Tess faktory urcuji vyvojari hry a nemaji co delat s cimkoliv od nV ;-) Nekonspiruj dojmologie a nehysterci.
Obrázek
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)

Příspěvek od Krteq »

Hladis píše:Tess faktory urcuji vyvojari hry a nemaji co delat s cimkoliv od nV ;-)
Ale jistě, v každé hře která vychází "pod taktovkou" nV je přepálená teselace bez cullingu a takřka bez LOD, náhoda?
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)

Příspěvek od Hladis »

https://www.youtube.com/watch?v=2YuXrSge3Xk
https://www.youtube.com/watch?v=XNdsoJuugTw
Na tohle se pouzivaji nejvyšší tess faktory kvůli presnosti. Nikdo ale nebrani vyvojarum faktor snížit.
Krteq píše://Ohledně DX12. Vysvětli mi, proč je na XBONE DX12 používán i když APU v něm umí "jen" FL12_0 a na PC používán není i když tam DX12 rendering path je? To že chtějí přidat DX12.1 features v budoucnu je přeci irelevantní.
nV tam chce prezentovat svoji novou featuru s nalerzitym reklamnim dopadem. Ostatne nV obecne zacne cpát svoje 12.1 featury do DX12 her, takze nebude se jednat o prosty port = je tam zdrzeni a nestihli to. Takze klidne hru vydaji jako DX11 a pridaji zbytek později az bude hotovo. Co se AS tyka, klidne ho vypnou, pokud to nV nebude sedet. AMD je v PC marginalni a neprotlaci pouziti AS za kazdou cenu.
slaava píše:Ma cenu to instalovat na HD6950?
Myslim ze asi ne.
Obrázek
Vlastik80
Začátečník
Začátečník
Registrován: 18. zář 2007

Tomb Raider ´16 - hw test

Příspěvek od Vlastik80 »

Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)

Příspěvek od Ache »

Sakra ono už je to venku?
Sbohem volný víkende... :| Lara má přednost. :-D
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)

Příspěvek od Hladis »

Ja bych pockal radsi na patche. U predchoziho Tomb Raidera se to vyplatilo, protože první verze byly bugfest.
Obrázek
zhor
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 26. čer 2005
Bydliště: Liberec

Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)

Příspěvek od zhor »

Me by spis zajimaly dojmy z hrani nez technicky zalezitosti. Hlavne by me zajimalo jestli budu normalne hrat a nebo zas behem videa misto na obrazovku koukat na klavesnici a hledat klavesu kterou mam zmacknout. Kde jsou ty casy kdy ve hrach nebyly cutsceny a clovek mel postavu plne pod kontrolou...
PC1: CPU=i7-11700F+NH-U12A | MB=Asus TUF B560M-Plus | RAM=Corsair LPX 2x16G 3600 | GPU=Asus RTX4070 Dual | SSD=Samsung 970 Evo Plus 1T+SSHD: Seagate FireCuda 2T | PS=Corsair TX750M | Case=FD FocusG Mini | Mon= MAG272-165Hz | OS=W10Pro |
PC2: CPU=i7-6700K+NH-U9B | MB=Asus Z170M-Plus | RAM=Corsair LPX 2x8G 3200 | GPU=EVGA GTX980 SC | SSD=Samsung 850 Evo 250G | OS=Kubuntu |
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)

Příspěvek od Ache »

Krteq píše:DigitalFoundry zmiňují to samé a doporučují snížit tesslevel v AMD Control Panelu na x16 se znatelným zvýšením výkonu bez viditelných rozdílů na stopách ve sněhu.
Tohle vyzkouším já. :) U Zaklínače někteří doporučovali tess level 8x... to že to pak rozm*** i terén jim asi nevadilo (ten byl modelován pomocí tess 16x).
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)

Příspěvek od Krteq »

Zkus, jsem zvědav jestli se to opravdu projeví.
ArgCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. črc 2010

Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)

Příspěvek od ArgCZ »

koukám že 2GB karty udělali pápá
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
oneb1t
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 22. dub 2010

Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)

Příspěvek od oneb1t »

jako to je fakt vysmech ze oni implementujou DX12 path do hry a pak to na PC zablokujou protoze by jejich sponzor propadnul v prvnich vydanejch benchmarkach :D

no co stejne si to zahraju tak za rok az to bude ve vyprodeji za 5E :D

PS: pochybuju ze to na nvidii bezi x64 tesselation factor vzhledem k tomu ze se s tim nikde nechlubej tak tam urcite je nastaveny x16 by default

a pokud si myslis ze na implementaci takhle podiferniho terenu potrebujes takhle jemnej mesh tak se podivej na spintires
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)

Příspěvek od HEAD »

Hra je pry hodne zavisla na cpu.Zde testovali na 6700k + win10 a vysledky jsou rozhodne zajimave.
http://www.techpowerup.com/reviews/Perf ... der/4.html

Mam takovej pocit ze u AMD je tam zase na pomalejsich cpu cpu limit...
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Odpovědět

Zpět na „Hry a zábava“