Rise of the Tomb Raider (PC 2016)
Moderátor: Baneshee
- Tryton
- Začátečník
- Registrován: 02. zář 2007
- Bydliště: Praha Východ
Rise of the Tomb Raider (PC 2016)
Rise of the Tomb Raider je pokračování akční adventury Tomb Raider, restartu série Tomb Raider.
Rise of the Tomb Raider na PC vyšel 28.1.2016.
Minimální požadavky:
•Operační systém: Windows 7 (64 bit)
•Procesor: Intel Core i3-2100 - 3.1 GHz
•Grafika: NVIDIA GTX 650 - 2 GB / AMD HD7770 - 2GB
•DirectX: 11.0
•RAM: 6 GB
•HDD: 25 GB
Doporučené požadavky:
•Operační systém: Windows 7/8/8.1/10 (64 bit)
•Procesor: Intel Core i7-3770, 3.40GHz nebo AMD FX-8350, 4.0Ghz
•Grafika: NVIDIA GeForce GTX 970 / AMD Radeon R9 290x
•DirectX: 11.0
•RAM: 8 GB
•HDD: 30 GB
Rise of the Tomb Raider Graphics & Performance Guide od NVidie (jak jinak než průřez nastavení NVIDIA GameWorks , každopádně pěkné gráfky s FPS - GTX 980 Ti dostává ve FHD....)
http://www.geforce.com/whats-new/guides ... ance-guide
Rise of the Tomb Raider na PC vyšel 28.1.2016.
Minimální požadavky:
•Operační systém: Windows 7 (64 bit)
•Procesor: Intel Core i3-2100 - 3.1 GHz
•Grafika: NVIDIA GTX 650 - 2 GB / AMD HD7770 - 2GB
•DirectX: 11.0
•RAM: 6 GB
•HDD: 25 GB
Doporučené požadavky:
•Operační systém: Windows 7/8/8.1/10 (64 bit)
•Procesor: Intel Core i7-3770, 3.40GHz nebo AMD FX-8350, 4.0Ghz
•Grafika: NVIDIA GeForce GTX 970 / AMD Radeon R9 290x
•DirectX: 11.0
•RAM: 8 GB
•HDD: 30 GB
Rise of the Tomb Raider Graphics & Performance Guide od NVidie (jak jinak než průřez nastavení NVIDIA GameWorks , každopádně pěkné gráfky s FPS - GTX 980 Ti dostává ve FHD....)
http://www.geforce.com/whats-new/guides ... ance-guide
White&Black&Nickel&Plexi_Invert_Build Samsung Odyssey G8 Neo 4K@240 Hz Case: Lian Li o11 Dynamic Evo White + White Mesh Kit + 3x EKWB X360M White + 12x Corsair LL RGB White PSU: Seasonic Prime PX-1600w + CableMod PRO White Board: ROG Strix x670E-A CPU: 7800X3D@5.05 GHz PBO&UV + EKWB Quantum Velocity RAM: 32 GB TridenZ5 RGB 6000Mhz 28-35-35-75-1T + EKWB Monarch Module Nickel + EKWB Monarch X4 NVMe: Raid0 2x 2TB Samsung 990 Pro + 2x 1TB Samsung 970 Evo Plus GK: MSI RTX4090 SuprimX 3Ghz/23Ghz + EKWB Quantum Vector2 Fittings: EKWB Torque STC 16/10 Adapters: EKWB Classic Angled Feed: EKWB CryoFuel Clear Tubing: Primochill PrimoFlex Advanced LRT White Pump: EKWB Kinetic D5 Plexi Internal IPS : EKWB Quantum Lumen 7˝ Flow Meter: Freeze Mod Silver External:2xEK_D5dual+Mora360Pro+18xNF-P12redux+EK_D5_xRes+35cm tube+NexXxosNovaUT60_1080+9xNF-P12+EK_XE240+4xNF-A12x25_CH
- Kositch
- Začátečník
-
- Registrován: 03. pro 2005
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)
Objednáno, už se těším. Grafika i optimalizace prý super...
CPU Intel Core i7-4790K (SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024) | MB GIGABYTE Z87M-D3H | RAM Kingston 8GB DDR3 1600MHz CL10 HyperX Fury Black Series | SSD Kingston SSDNow V300 120GB + 240 GB | PSU Seasonic SS-500ET-T3 | Case Fractal CORE 1000 | LCD 23.8" Dell P2414H | OS Dual Boot Win 10 x64 + Hackintosh MacOS | Notebook Microsoft Surface Pro LTE | Hry Xbox Series X|
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)
Právě že naopak. Hra nepochopitelně na sněhu používá teselační level x64 (nejvyšší možný) a kvůli nepodpoře async-compute na GeForce kartách jede hra jen na DX11 i když tam DX12 rendering path je a na XBONE se používá
Jediné co je optimalizované je systém PureHair (TressFX 3.0), který má při zapnutí minimální dopad na výkon, do 10%.
CrapWorks opět zauřádovali (HBAO+ a přemrštěná teselace)
Kolem 50 FPS na max. detaily na GTX 980 Ti se ti zdá jako super optimalizace?
Jediné co je optimalizované je systém PureHair (TressFX 3.0), který má při zapnutí minimální dopad na výkon, do 10%.
CrapWorks opět zauřádovali (HBAO+ a přemrštěná teselace)
Kolem 50 FPS na max. detaily na GTX 980 Ti se ti zdá jako super optimalizace?
- Pepa1
- Mírně pokročilý
-
- Registrován: 10. srp 2005
Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)
tak už to proklepli :=))
http://www.guru3d.com/articles-pages/ri ... iew,1.html
http://www.guru3d.com/articles-pages/ri ... iew,1.html
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)
PCGH - Rise of the Tomb Raider PC: Benchmark-Test mit 18 Grafikkarten
CB.DE - Rise of the Tomb Raider : Beeindruckende Grafik mit hohen Anforderungen
Rozbor hry na EuroGameru (DigitalFoundry) - Face-Off: Rise of the Tomb Raider on PC
DigitalFoundry - Rise of the Tomb Raider GTX 970 vs R9 390/1080p60 PC Performance (YouTube)
CB.DE - Rise of the Tomb Raider : Beeindruckende Grafik mit hohen Anforderungen
Rozbor hry na EuroGameru (DigitalFoundry) - Face-Off: Rise of the Tomb Raider on PC
DigitalFoundry - Rise of the Tomb Raider GTX 970 vs R9 390/1080p60 PC Performance (YouTube)
Naposledy upravil(a) Krteq dne pát 29. led 2016, 08:46, celkem upraveno 1 x.
- slaava
- Začátečník
- Registrován: 07. zář 2006
- Bydliště: Praha 11 - Chodov / Praha 4 - Braník :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)
Ma cenu to instalovat na HD6950?
amd 5800x3d, gigabyte x570 aorus pro, gainward rtx 4090 phantom gs, g.skill 64gb 3600mhz ddr4, corsair mp510 1gb, corsair rm750x, fractal design define 7 compact, win11pro 64bit, samsung odyssey oled g8.
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)
Krtek:
A jeje. Zase Krtkuv placici koutek nad konspiracemi ke Gameworks, který muze i za globalni oteplovani Tesselacni faktor je tam z jasného duvodu kvuli pohybu Lary ve snehu a stezovat si muzes tak primo u autory hry, kteří faktory nastavuji a ne u nV. HBAO+ je jiste gamebreaking featura, mrsici vykon .... oh wait. Co se DX12 tyka, tak tam nV chce nacpat VXAO z 12_1 feature level a prijde to pozdeji. Cry my a river PS: Zvykni si, prestan hystercit, Gameworks bude všude.
A jeje. Zase Krtkuv placici koutek nad konspiracemi ke Gameworks, který muze i za globalni oteplovani Tesselacni faktor je tam z jasného duvodu kvuli pohybu Lary ve snehu a stezovat si muzes tak primo u autory hry, kteří faktory nastavuji a ne u nV. HBAO+ je jiste gamebreaking featura, mrsici vykon .... oh wait. Co se DX12 tyka, tak tam nV chce nacpat VXAO z 12_1 feature level a prijde to pozdeji. Cry my a river PS: Zvykni si, prestan hystercit, Gameworks bude všude.
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)
Ale zajisté, šéfredaktor PCGH sám uvedl, že tesslevel je přehnaný a při vypnutí se toho zase tolik nezmění.
DigitalFoundry zmiňují to samé a doporučují snížit tesslevel v AMD Control Panelu na x16 se znatelným zvýšením výkonu bez viditelných rozdílů na stopách ve sněhu.
Kdekoliv jsou na engine navázané uzavřené CrapWorks knihovny, u kterých krom nV nikdo neví co vlastně přesně dělají, dopadne to špatně pro všechny (pro majitele Radeonů ovšem ještě hůř).
Ale podle Hladise je opět vše v naprostém pořádku a optimalizace je perfektní
//Ohledně DX12. Vysvětli mi, proč je na XBONE DX12 používán i když APU v něm umí "jen" FL12_0 a na PC používán není i když tam DX12 rendering path je? To že chtějí přidat DX12.1 features v budoucnu je přeci irelevantní.
DigitalFoundry zmiňují to samé a doporučují snížit tesslevel v AMD Control Panelu na x16 se znatelným zvýšením výkonu bez viditelných rozdílů na stopách ve sněhu.
Kdekoliv jsou na engine navázané uzavřené CrapWorks knihovny, u kterých krom nV nikdo neví co vlastně přesně dělají, dopadne to špatně pro všechny (pro majitele Radeonů ovšem ještě hůř).
Ale podle Hladise je opět vše v naprostém pořádku a optimalizace je perfektní
//Ohledně DX12. Vysvětli mi, proč je na XBONE DX12 používán i když APU v něm umí "jen" FL12_0 a na PC používán není i když tam DX12 rendering path je? To že chtějí přidat DX12.1 features v budoucnu je přeci irelevantní.
Naposledy upravil(a) Krteq dne pát 29. led 2016, 09:23, celkem upraveno 1 x.
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)
Kde jsem napsal cokoliv k tomu, ze optimalizace je perfektni ? Takze nelzi. Tess faktory urcuji vyvojari hry a nemaji co delat s cimkoliv od nV Nekonspiruj dojmologie a nehysterci.
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)
Ale jistě, v každé hře která vychází "pod taktovkou" nV je přepálená teselace bez cullingu a takřka bez LOD, náhoda?Hladis píše:Tess faktory urcuji vyvojari hry a nemaji co delat s cimkoliv od nV
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)
https://www.youtube.com/watch?v=2YuXrSge3Xk
https://www.youtube.com/watch?v=XNdsoJuugTw
Na tohle se pouzivaji nejvyšší tess faktory kvůli presnosti. Nikdo ale nebrani vyvojarum faktor snížit.
https://www.youtube.com/watch?v=XNdsoJuugTw
Na tohle se pouzivaji nejvyšší tess faktory kvůli presnosti. Nikdo ale nebrani vyvojarum faktor snížit.
nV tam chce prezentovat svoji novou featuru s nalerzitym reklamnim dopadem. Ostatne nV obecne zacne cpát svoje 12.1 featury do DX12 her, takze nebude se jednat o prosty port = je tam zdrzeni a nestihli to. Takze klidne hru vydaji jako DX11 a pridaji zbytek později az bude hotovo. Co se AS tyka, klidne ho vypnou, pokud to nV nebude sedet. AMD je v PC marginalni a neprotlaci pouziti AS za kazdou cenu.Krteq píše://Ohledně DX12. Vysvětli mi, proč je na XBONE DX12 používán i když APU v něm umí "jen" FL12_0 a na PC používán není i když tam DX12 rendering path je? To že chtějí přidat DX12.1 features v budoucnu je přeci irelevantní.
Myslim ze asi ne.slaava píše:Ma cenu to instalovat na HD6950?
- Vlastik80
- Začátečník
-
- Registrován: 18. zář 2007
- Ache
- Pokročilý
- Registrován: 26. zář 2006
- Bydliště: Plzeň
Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)
Sakra ono už je to venku?
Sbohem volný víkende... Lara má přednost.
Sbohem volný víkende... Lara má přednost.
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)
Ja bych pockal radsi na patche. U predchoziho Tomb Raidera se to vyplatilo, protože první verze byly bugfest.
- zhor
- Začátečník
- Registrován: 26. čer 2005
- Bydliště: Liberec
Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)
Me by spis zajimaly dojmy z hrani nez technicky zalezitosti. Hlavne by me zajimalo jestli budu normalne hrat a nebo zas behem videa misto na obrazovku koukat na klavesnici a hledat klavesu kterou mam zmacknout. Kde jsou ty casy kdy ve hrach nebyly cutsceny a clovek mel postavu plne pod kontrolou...
PC1: CPU=i7-11700F+NH-U12A | MB=Asus TUF B560M-Plus | RAM=Corsair LPX 2x16G 3600 | GPU=Asus RTX4070 Dual | SSD=Samsung 970 Evo Plus 1T+SSHD: Seagate FireCuda 2T | PS=Corsair TX750M | Case=FD FocusG Mini | Mon= MAG272-165Hz | OS=W10Pro |
PC2: CPU=i7-6700K+NH-U9B | MB=Asus Z170M-Plus | RAM=Corsair LPX 2x8G 3200 | GPU=EVGA GTX980 SC | SSD=Samsung 850 Evo 250G | OS=Kubuntu |
PC2: CPU=i7-6700K+NH-U9B | MB=Asus Z170M-Plus | RAM=Corsair LPX 2x8G 3200 | GPU=EVGA GTX980 SC | SSD=Samsung 850 Evo 250G | OS=Kubuntu |
- Ache
- Pokročilý
- Registrován: 26. zář 2006
- Bydliště: Plzeň
Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)
Tohle vyzkouším já. U Zaklínače někteří doporučovali tess level 8x... to že to pak rozm*** i terén jim asi nevadilo (ten byl modelován pomocí tess 16x).Krteq píše:DigitalFoundry zmiňují to samé a doporučují snížit tesslevel v AMD Control Panelu na x16 se znatelným zvýšením výkonu bez viditelných rozdílů na stopách ve sněhu.
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)
Zkus, jsem zvědav jestli se to opravdu projeví.
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)
koukám že 2GB karty udělali pápá
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- oneb1t
- Začátečník
- Registrován: 22. dub 2010
Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)
jako to je fakt vysmech ze oni implementujou DX12 path do hry a pak to na PC zablokujou protoze by jejich sponzor propadnul v prvnich vydanejch benchmarkach
no co stejne si to zahraju tak za rok az to bude ve vyprodeji za 5E
PS: pochybuju ze to na nvidii bezi x64 tesselation factor vzhledem k tomu ze se s tim nikde nechlubej tak tam urcite je nastaveny x16 by default
a pokud si myslis ze na implementaci takhle podiferniho terenu potrebujes takhle jemnej mesh tak se podivej na spintires
no co stejne si to zahraju tak za rok az to bude ve vyprodeji za 5E
PS: pochybuju ze to na nvidii bezi x64 tesselation factor vzhledem k tomu ze se s tim nikde nechlubej tak tam urcite je nastaveny x16 by default
a pokud si myslis ze na implementaci takhle podiferniho terenu potrebujes takhle jemnej mesh tak se podivej na spintires
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rise of the Tomb Raider (PC 2016)
Hra je pry hodne zavisla na cpu.Zde testovali na 6700k + win10 a vysledky jsou rozhodne zajimave.
http://www.techpowerup.com/reviews/Perf ... der/4.html
Mam takovej pocit ze u AMD je tam zase na pomalejsich cpu cpu limit...
http://www.techpowerup.com/reviews/Perf ... der/4.html
Mam takovej pocit ze u AMD je tam zase na pomalejsich cpu cpu limit...
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"