Rise of TR - Technická stranka hry

Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

Odpovědět
zhor
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 26. čer 2005
Bydliště: Liberec

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od zhor »

Vlastik80 píše:Nevím, ale že by Denuvo ochrana souvisela s AF? Tak to je hodně konspirativní teorie... :roll:
Jelikoz crackerska elita to nerozlouskla ani po mesicich usilovny prace, tak muzeme predpokladat uplne vsechno...
PC1: CPU=i7-11700F+NH-U12A | MB=Asus TUF B560M-Plus | RAM=Corsair LPX 2x16G 3600 | GPU=Asus RTX4070 Dual | SSD=Samsung 970 Evo Plus 1T+SSHD: Seagate FireCuda 2T | PS=Corsair TX750M | Case=FD FocusG Mini | Mon= MAG272-165Hz | OS=W10Pro |
PC2: CPU=i7-6700K+NH-U9B | MB=Asus Z170M-Plus | RAM=Corsair LPX 2x8G 3200 | GPU=EVGA GTX980 SC | SSD=Samsung 850 Evo 250G | OS=Kubuntu |
HafanPetr
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 04. kvě 2013

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od HafanPetr »

Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Krteq »

Ale no tak, s DX12 se přeci už od počátku nepočítalo :lol: :roll:

sarkasm
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Hladis »

Sarkasmus bez adresáta. Nikdo snad netvrdil, ze DX12 tam nikdy nebude :) Jen tak mimochodem ohledne pripadneho DX12 patche i tvurci odpovidali v rozhovoru.
Obrázek
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Krteq »

Už zase? :sleepy:

Jak už jsem psal, s DX12 only se počítalo už od počátku samotného vývoje (psalo se o Win 10 only hře) ještě dřív, než to utla nVidia :huh:
During its presentation at SIGGRAPH 2015, Eidos Montreal revealed some interesting technical details regarding its forthcoming action adventure game, Rise of the Tomb Raider. The developer gave an overview of the advanced rendering techniques that are being used in Lara Croft’s latest outing

Of all the rendering techniques used in the game, the most fascinating is its use of asynchronous compute for the generation of advanced volumetric lights. For this purpose, the developer has employed a resolution-agnostic voxel method, which allows volumetric lights to be rendered using asynchronous compute after the rendering of shadows, with correctly handled transparency composition. The developer has also used its own in-house SSAO technique dubbed ‘Broad Temporal Ambient Obscurance’ (BTAO). The technique is inspired by SAO (Scalable Ambient Obscurance), and is claimed to be vastly superior to the industry leading ambient occlusion technique i.e. HBAO, in terms of both quality and performance. According to the developer, this new ambient occlusion technique is temporally stable and provides both near and far occlusion
Rise of the Tomb Raider uses async compute to render breathtaking volumetric lighting on Xbox One

Ještě loni v srpnu na Siggraph 2015 měly vlastní systém volumetrického osvětlení postavený na Async-Compute a efektivnější AO algoritmus (BTAO) s lepšími výsledky jak HBAO. Pak se do toho vloží nV, DX12 se pro PC verzi čistě náhodou zruší a nahradí se DX11 rendering path s neefektivními "CrapWorks" knihovnami.

Už víš kdo teď brzdí vývoj PC her? Konzole ani vývojáři to očividně nejsou.
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Hladis »

Ja nevim, ale asi tam ctu uplne něco jiného, nez jaky zavery z toho nasledne delas, tedy co sis vymyslel. Typicke pro konspiracni teorie :)
Obrázek
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Krteq »

Nah Obrázek

Takže konzolová verze běží na pokročilejší verzi DirectX, s menším API overheadem, aktivním A/C, Voxel based volumetickým osvětlením a s AO technikami které jsou pro něj speciálně udělané, ale PC verze běží na DX11 s CrapWorks?

Proč? Dokážeš to nějak smysluplně vysvětlit když jak PC, tak XBONE jsou x86 kompatibilní platformy s Windows 10 a stejným API?
oneb1t
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 22. dub 2010

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od oneb1t »

tomu neverim ze jim to nvidia necha vydat :D
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Krteq »

Nechá, ale až s DX12.1 :mrgreen:
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Hladis »

Krteq píše:Dokážeš to nějak smysluplně vysvětlit.......
Muzu vymyslet asi tisíc teorii. Jelikoz v Crystal Dynamics nepracuješ ani ty, ani ja, tak je to relevantni asi jako destova kapka na parapetu. Ja mam tolik soudnosti, ze nevymyslim konspiracni teorie a neoperuju s nima jako s faktama, abych si pak nasazoval osli usi, ze kterých si nekteri uz muzou delat sbirky. PS: Oni ale maji plan to vydat jako DX12.1 s VXAO, to není zadny tajemstvi a ma to na strankach i MS.
oneb1t píše:tomu neverim ze jim to nvidia necha vydat :D
Zeleny John s dutkami a letlampou strazi v Crystal Dynamics, aby nahodou nejaky vyvojar neslapl vedle dle krvi podopsany smlouvy se satanem Huangem :)

Ale musí se nechat, ze i po cely rade naprostých failu podobnych teorii uz od dob Watch Dogs po Falout 4, je videt porad vydrz. To uz je náboženství :)
Obrázek
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Krteq »

Hladis píše:PS: Oni ale maji plan to vydat jako DX12.1 s VXAO, to není zadny tajemstvi a ma to na strankach i MS.
Byl by link?
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Hladis »

https://news.xbox.com/2016/01/05/rise-o ... anuary-28/
Crystal Dynamics has added a slew of awesome new Windows 10-specific features to the critically acclaimed game, including stunning 4K resolution support – and Rise of the Tomb Raider will be the first game ever to include cutting-edge VXAO technology, developed in partnership with NVIDIA.
Pokud si vzpominam z hlavy, k VXAO je potřeba DX12.1.
Obrázek
Vlastik80
Začátečník
Začátečník
Registrován: 18. zář 2007

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Vlastik80 »

https://blogs.microsoft.com/firehose/20 ... re-jan-28/

... jj, píše se o tom napříč netem ... Hlavně ať má DX12.x přínos na ten nic extra výkon... :|
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Ache »

Na to VXAO sem zvědavej - jak to zlepší obraz. Už s tím machrovali při předvádění Maxwella v tom demíčku s Apollem 11.
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Krteq »

Hladis píše:Pokud si vzpominam z hlavy, k VXAO je potřeba DX12.1.
Ehm, nope.

Obrázek

GDC2015 - NVIDIA VXGI: Dynamic Global Illumination for Games
Vlastik80
Začátečník
Začátečník
Registrován: 18. zář 2007

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Vlastik80 »

https://youtu.be/ijlqsycZ0EQ

- video rozbor hry, na gtx 970 parádně hratelné v low nastavení :lol:
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Hladis »

Krteq:
Nekde jsem si to spojil s přednáškou spolu s s DX12 featurama. Tak nic.
Obrázek
Vlastik80
Začátečník
Začátečník
Registrován: 18. zář 2007

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Vlastik80 »

PC Update 1.0.616.4 Changelog: (patch #2)

- Fixed Map sometimes not showing or showing the wrong region.
- Fixed ALT-TAB in combination with Exclusive Fullscreen occasionally hanging the game or entire system. (Steam Only)
- Fixed graphics glitches on NPC clothing on NVIDIA 6×0 and 7×0 hardware.
- Fixed rare crashes with a 'DX11 Internal Heap' error.
- Added separate mouse sensitivity control for X and Y axis, allowing users to equalize sensitivity.
- Added option to reduce in-game camera shake, for users that prefer this.
- Added audio-cue for finding secrets in the relic viewer.
- Fixed game changing system screen saver settings for some users. (Steam Only)
- Added additional error handling and messaging in case the GPU driver is crashing or unresponsive.
- Various performance improvements for GPU-bound situations. CPU bound scenarios are not impacted.
- A variety of other smaller optimizations, bug-fixes, and tweaks.

http://steamcommunity.com/games/391220/ ... 2636247776
b00n
Začátečník
Začátečník
Registrován: 08. úno 2016

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od b00n »

Bacha ten poslední patch pokazil invert. Na myši ani gamepadu invert nefunguje.
i7-7700K@5.0GHz, Corsair H75 AIO, GIGABYTE Z270N-WIFI ITX, Kingston HyperX Predator 32GB DDR4/3000, ZOTAC GeForce GTX 1080 Mini, SSD M.2 1TB Samsung 960 EVO, Corsair RM650x, Cooltek U2+custom window ITX alu case, 34" LED Samsung S34E790C-UWQ 3440x1440
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Krteq »

Retest výkonu s prvním patchem (build 610.1_64)

HardOCP - Rise of the Tomb Raider Video Card Performance Review

A jako vždy poslední dobou se po patchi výkon Radeonů "nečekaně" spravil ... ale co, damage has been done :roll:
Odpovědět

Zpět na „Hry a zábava“