Rise of TR - Technická stranka hry

Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

Odpovědět
vlado.sk
Začátečník
Začátečník
Registrován: 01. srp 2010

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od vlado.sk »

Ano
Case NZXTS340.MB ASUS RAMPAGE V EXTREME,CPU Intel Core i7-5960X,RAM Corsair 16GB KIT DDR4 3200MHz CL15,VGA MSI 1080GTX Z.
vlado.sk
Začátečník
Začátečník
Registrován: 01. srp 2010

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od vlado.sk »

Hru hrám na Windows 7,skúsim ju pustiť na 10 dám vedieť.Poprípade skús si aj ty nainštalovať na nejaký z hdd W7. .
Case NZXTS340.MB ASUS RAMPAGE V EXTREME,CPU Intel Core i7-5960X,RAM Corsair 16GB KIT DDR4 3200MHz CL15,VGA MSI 1080GTX Z.
Xele
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 31. říj 2011
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Xele »

No s tou zkouškou pod Win 7 je problém tento OS nevlastním a pirátství neprovozuji.

Ale jinak Ti moc děkuji, že provedeš zkoušku i pod Win 10
CPU: Intel Core i9 9900K + Noctua NH-D15 chromax.black ; MB: ASUS Z390 MAXIMUS XI HERO ; RAM: Corsair 32 GB (2x16Gb) RAM DDR4 3200Mhz CL16 ; GPU: EVGA RTX 3080 Ti FTW3 Ultra 12GB ; SSD1, HDD1, HDD2: 1x Samsung SSD 970 EVO PLUS M.2 - 1TB, 2x Seagate 4TB 5400, 1x Seagate 2TB 7200.14 ; ZDROJ: Seasonic Prime Ultra Gold - 850W ; CASE: Fractal Define R6 White ; MONITOR: Dell Alienware AW3418DW ; OS: Microsoft Windows 10 Home CZ (FPP)
Pavlias
Černá karta
Černá karta
Registrován: 30. srp 2011
Bydliště: Česká Třebová

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Pavlias »

tohle to dělá mně

https://www.youtube.com/watch?v=DT4YqtZ ... e=youtu.be

schválně sem gpu podtaktoval, paměti běží na 1900
Vlastik80
Začátečník
Začátečník
Registrován: 18. zář 2007

Rise of TR - defekty gfx

Příspěvek od Vlastik80 »

Co ty ovladače 364.51 - žádná pozitivní změna?
Pavlias
Černá karta
Černá karta
Registrován: 30. srp 2011
Bydliště: Česká Třebová

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Pavlias »

ee to je teď nahrané nově přímo na nich, na 362 to samé, musím zkusit jiné hry, ale třeba v battlovi sem si toho nevšiml
Xele
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 31. říj 2011
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Xele »

Pavlias píše:tohle to dělá mně

https://www.youtube.com/watch?v=DT4YqtZ ... e=youtu.be

schválně sem gpu podtaktoval, paměti běží na 1900
Co že Ti to dělá? Z videa to jaksi nemohu poznat (možná je to tím, že na to koukám přes malý display na mobilu)
CPU: Intel Core i9 9900K + Noctua NH-D15 chromax.black ; MB: ASUS Z390 MAXIMUS XI HERO ; RAM: Corsair 32 GB (2x16Gb) RAM DDR4 3200Mhz CL16 ; GPU: EVGA RTX 3080 Ti FTW3 Ultra 12GB ; SSD1, HDD1, HDD2: 1x Samsung SSD 970 EVO PLUS M.2 - 1TB, 2x Seagate 4TB 5400, 1x Seagate 2TB 7200.14 ; ZDROJ: Seasonic Prime Ultra Gold - 850W ; CASE: Fractal Define R6 White ; MONITOR: Dell Alienware AW3418DW ; OS: Microsoft Windows 10 Home CZ (FPP)
Vlastik80
Začátečník
Začátečník
Registrován: 18. zář 2007

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Vlastik80 »

Zdá se že to problikává - jako by vypadávaly textury (nebo celé objekty) či tak něco chvílema... :|
Pavlias
Černá karta
Černá karta
Registrován: 30. srp 2011
Bydliště: Česká Třebová

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Pavlias »

asi to vypadá na bug ovladačů, protože jsem zkoušel OCCT a žádné artefakty mi to nenašlo i když se karta vařila na 91°C a boost se snížíl z jádra z 1450 na 1400.

Ve hře jsem zkoušel podtaktovat gpu a paměti a stejně to problikávalo. Dělalo to jak na 362 tak na nejnovějších.

Takže jsem nahodil 361.84 a zatím to vypadá, že na tom místě to nic nedělá, žádné divné blikání a vypadávající textury
Alfajk
Začátečník
Začátečník
Registrován: 15. kvě 2009

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Alfajk »

me to na 361 nejak padalo, uplne bez chyby, proste hra cas od casu spadla (cca do hodiny) a nebylo to resetem driveru, na 362 tenhle problem zmizel, jen to obcasny bliknuti pri rotovani predmetu zustava i bez OC, takze OC na to nema zadnej vliv
CPU: AMD Ryzen 5 7600X@5,5GHz | GPU: ASUS TUF RTX 3070 GAMING 8GB@2000MHz | MB: ASUS PRIME X670-P WIFI | RAM: 32GB DDR5 6000MHz CL36 FURY EXPO | SSD: WD Black SN770 NVMe 2TB | PSU: Seasonic Focus GM-850 Gold | CPU Cooler: Noctua NH-D15 | Case: be quiet! Pure Base 500DX Black | OS: Win 10 Professional | Monitor: ASUS TUF Gaming VG27AQL1A
Pavlias
Černá karta
Černá karta
Registrován: 30. srp 2011
Bydliště: Česká Třebová

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Pavlias »

Hele, můžeš zkusit podobnou scénu jako mám já? je to skoro začátek hry, než se jde do gulagu. Či jinou scénu, kde je hodně ohně, kouře a různých částic. Chvilku tam běhat, různě natáček kameru a tak.

Při prohlížení předmětů jsem takový problém neměl, takže je to dosti zabugované, pokud se to na každé kartě projevuje jináč.
Alfajk
Začátečník
Začátečník
Registrován: 15. kvě 2009

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Alfajk »

zkusim zajit do ty stejny "garaze" jako je to video, myslim ze ta nadrz s benzinem uz nehori, ale mela by jit znovu zapalit, dystak zkusim jiny misto s ohnem a kourem, ale podobnej problem jako ty jsem zatim nevidel (i kdyz treba jsem si ho jen nevsiml)
CPU: AMD Ryzen 5 7600X@5,5GHz | GPU: ASUS TUF RTX 3070 GAMING 8GB@2000MHz | MB: ASUS PRIME X670-P WIFI | RAM: 32GB DDR5 6000MHz CL36 FURY EXPO | SSD: WD Black SN770 NVMe 2TB | PSU: Seasonic Focus GM-850 Gold | CPU Cooler: Noctua NH-D15 | Case: be quiet! Pure Base 500DX Black | OS: Win 10 Professional | Monitor: ASUS TUF Gaming VG27AQL1A
Pavlias
Černá karta
Černá karta
Registrován: 30. srp 2011
Bydliště: Česká Třebová

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Pavlias »

jojo, jde to znova celé podpálit u té hořící nádrže a pak se oheň rozšíří po celé garáži
Alfajk
Začátečník
Začátečník
Registrován: 15. kvě 2009

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Alfajk »

tak jsem se tam byl podivat a nic, tam je to v pohode, ale nasel jsem jiny misto, v jedny z hrobek, kdyz jsem pouzil survival sense tak hned po tom co skoncilo to "zesednuti" obrazovky, ostatni hrany problikli fialove, dokonce jsem trefil screenshot http://abload.de/img/rottr_2016_03_10_01_3haq8i.png
ta hra ma proste urcity mouchy, ale s tim se da zit, nic uplne rozflakanyho nebo snad gamebreaking jsem nepotkal

...jinak jeste me napadlo, jestli to neni kombinaci efektu, protoze ja mam vsechny ty post proces blbosti vypnuty (bloom, depth of field, lens flares, motion blur), nemam tyhle "cinematic" vyfikundace rad, vzdyt to akorat zhorsuje obraz
CPU: AMD Ryzen 5 7600X@5,5GHz | GPU: ASUS TUF RTX 3070 GAMING 8GB@2000MHz | MB: ASUS PRIME X670-P WIFI | RAM: 32GB DDR5 6000MHz CL36 FURY EXPO | SSD: WD Black SN770 NVMe 2TB | PSU: Seasonic Focus GM-850 Gold | CPU Cooler: Noctua NH-D15 | Case: be quiet! Pure Base 500DX Black | OS: Win 10 Professional | Monitor: ASUS TUF Gaming VG27AQL1A
Pavlias
Černá karta
Černá karta
Registrován: 30. srp 2011
Bydliště: Česká Třebová

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Pavlias »

To je mozny, ja totiz vzdy zkusil jeden efekt vypnout a pokud to delalo porad, tak jsem ho zapnul a zkousel dalsi. Jednotlive nic nemelo vliv. Mam vyply akorat film grain a rozmazani pohybu.

Btw jeste si rikam, kdyby to byly chyby zpusobeny grafikou, tak nejdou zachytit na video pres fraps ci screenshot ne?


A ty fialovy cary mi to myslim taky jednou udelalo
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Krteq »

Patch 5 je tady:
  • Added support for DirectX 12
  • Adds NVIDIA VXAO Ambient Occlusion technology. This is the world’s most advanced real-time AO solution, specifically developed for NVIDIA Maxwell hardware. (Steam Only)
  • Added a new benchmark feature to allow easy comparison of performance on different systems, as well as at different graphics settings.
  • Fixed some HBAO+ and other Ambient Occlusion issues.
  • Fixed motion blur problems in Stereoscopic 3D mode.
  • A variety of other smaller optimizations, bug-fixes, and tweaks.
Kepler useři koukám s VXAO ostrouhají stejně jako vlastníci Radeonů :mrgreen:
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Hladis »

VXAO je vesmes Maxwell only. Jinak moje vestecka koule stale dobře funguje. Vesmes první hry s DX12 jsou v nV programu, ikdyz ze by jim to nejak pomohlo.....
Obrázek
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Krteq »

Hladis píše:VXAO je vesmes Maxwell only..
Nah, tak opět :sleepy:

Zkus si to tentokrát přečíst a všimni si hlavně druhého bodu :mrgreen:
Krteq píše:
Hladis píše:Pokud si vzpominam z hlavy, k VXAO je potřeba DX12.1.
Ehm, nope.

Obrázek

GDC2015 - NVIDIA VXGI: Dynamic Global Illumination for Games
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Hladis »

Nejak jsem tu citaci nepochopil :? Takze odcituji
Nah, tak opět :sleepy:
VXGI zatím je Maxwell only. Zadny jiny GPU není zatím podporovano, tedy nVidia to pro jiny GPU neudelala. Proto tam je i to slovo "vesmes". Chjo.
Obrázek
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Rise of TR - technická

Příspěvek od Krteq »

Hladis píše:VXGI zatím je Maxwell only. Zadny jiny GPU není zatím podporovano, tedy nVidia to pro jiny GPU neudelala.
:lol: nVidia sama tvrdí něco jiného... zase vedle :mrgreen:

GTC 2015
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Hry a zábava“