Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je čt 9. duben 2020, 12:51

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 372 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: po 8. únor 2016, 14:53 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 26. červen 2005
Bydliště: Liberec
Nahoru
Vlastik80 napsal:
Nevím, ale že by Denuvo ochrana souvisela s AF? Tak to je hodně konspirativní teorie... :roll:

Jelikoz crackerska elita to nerozlouskla ani po mesicich usilovny prace, tak muzeme predpokladat uplne vsechno...

_________________
CPU:i7-6700K@4G8+Noctua NH-U12A|MB:Asus Z170M Plus|RAM:Corsair LPX 2x8G 3200|GPU:EVGA 1080SC ACX3|SSD:Samsung 970 Evo Plus 1T+SSHD:Seagate FireCuda 2T|PS:Seasonic SSR-550RM|Case:FD FocusG Mini|Mon:Asus VN279Q@74Hz|


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: po 8. únor 2016, 14:58 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 04. květen 2013
Nahoru
Rise Of The Tomb Raider DX12 Option Found In Launcher


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: po 8. únor 2016, 15:50 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Ale no tak, s DX12 se přeci už od počátku nepočítalo :lol: :roll:

sarkasm


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: po 8. únor 2016, 16:02 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Sarkasmus bez adresáta. Nikdo snad netvrdil, ze DX12 tam nikdy nebude :) Jen tak mimochodem ohledne pripadneho DX12 patche i tvurci odpovidali v rozhovoru.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: po 8. únor 2016, 17:33 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Už zase? :sleepy:

Jak už jsem psal, s DX12 only se počítalo už od počátku samotného vývoje (psalo se o Win 10 only hře) ještě dřív, než to utla nVidia :huh:
Citace:
During its presentation at SIGGRAPH 2015, Eidos Montreal revealed some interesting technical details regarding its forthcoming action adventure game, Rise of the Tomb Raider. The developer gave an overview of the advanced rendering techniques that are being used in Lara Croft’s latest outing

Of all the rendering techniques used in the game, the most fascinating is its use of asynchronous compute for the generation of advanced volumetric lights. For this purpose, the developer has employed a resolution-agnostic voxel method, which allows volumetric lights to be rendered using asynchronous compute after the rendering of shadows, with correctly handled transparency composition. The developer has also used its own in-house SSAO technique dubbed ‘Broad Temporal Ambient Obscurance’ (BTAO). The technique is inspired by SAO (Scalable Ambient Obscurance), and is claimed to be vastly superior to the industry leading ambient occlusion technique i.e. HBAO, in terms of both quality and performance. According to the developer, this new ambient occlusion technique is temporally stable and provides both near and far occlusion
Rise of the Tomb Raider uses async compute to render breathtaking volumetric lighting on Xbox One

Ještě loni v srpnu na Siggraph 2015 měly vlastní systém volumetrického osvětlení postavený na Async-Compute a efektivnější AO algoritmus (BTAO) s lepšími výsledky jak HBAO. Pak se do toho vloží nV, DX12 se pro PC verzi čistě náhodou zruší a nahradí se DX11 rendering path s neefektivními "CrapWorks" knihovnami.

Už víš kdo teď brzdí vývoj PC her? Konzole ani vývojáři to očividně nejsou.


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: po 8. únor 2016, 19:39 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Ja nevim, ale asi tam ctu uplne něco jiného, nez jaky zavery z toho nasledne delas, tedy co sis vymyslel. Typicke pro konspiracni teorie :)

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: po 8. únor 2016, 19:50 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Nah Obrázek

Takže konzolová verze běží na pokročilejší verzi DirectX, s menším API overheadem, aktivním A/C, Voxel based volumetickým osvětlením a s AO technikami které jsou pro něj speciálně udělané, ale PC verze běží na DX11 s CrapWorks?

Proč? Dokážeš to nějak smysluplně vysvětlit když jak PC, tak XBONE jsou x86 kompatibilní platformy s Windows 10 a stejným API?


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: po 8. únor 2016, 20:15 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
tomu neverim ze jim to nvidia necha vydat :D


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: po 8. únor 2016, 20:47 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Nechá, ale až s DX12.1 :mrgreen:


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: po 8. únor 2016, 21:07 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Krteq napsal:
Dokážeš to nějak smysluplně vysvětlit.......
Muzu vymyslet asi tisíc teorii. Jelikoz v Crystal Dynamics nepracuješ ani ty, ani ja, tak je to relevantni asi jako destova kapka na parapetu. Ja mam tolik soudnosti, ze nevymyslim konspiracni teorie a neoperuju s nima jako s faktama, abych si pak nasazoval osli usi, ze kterých si nekteri uz muzou delat sbirky. PS: Oni ale maji plan to vydat jako DX12.1 s VXAO, to není zadny tajemstvi a ma to na strankach i MS.
oneb1t napsal:
tomu neverim ze jim to nvidia necha vydat :D
Zeleny John s dutkami a letlampou strazi v Crystal Dynamics, aby nahodou nejaky vyvojar neslapl vedle dle krvi podopsany smlouvy se satanem Huangem :)

Ale musí se nechat, ze i po cely rade naprostých failu podobnych teorii uz od dob Watch Dogs po Falout 4, je videt porad vydrz. To uz je náboženství :)

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: po 8. únor 2016, 21:12 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Hladis napsal:
PS: Oni ale maji plan to vydat jako DX12.1 s VXAO, to není zadny tajemstvi a ma to na strankach i MS.
Byl by link?


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: po 8. únor 2016, 21:22 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
https://news.xbox.com/2016/01/05/rise-o ... anuary-28/

Citace:
Crystal Dynamics has added a slew of awesome new Windows 10-specific features to the critically acclaimed game, including stunning 4K resolution support – and Rise of the Tomb Raider will be the first game ever to include cutting-edge VXAO technology, developed in partnership with NVIDIA.
Pokud si vzpominam z hlavy, k VXAO je potřeba DX12.1.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: po 8. únor 2016, 21:25 
Začátečník
Začátečník

Založen: 18. září 2007
Nahoru
https://blogs.microsoft.com/firehose/2016/01/05/lara-croft-fans-rise-of-the-tomb-raider-arrives-in-the-windows-store-jan-28/

... jj, píše se o tom napříč netem ... Hlavně ať má DX12.x přínos na ten nic extra výkon... :|


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: po 8. únor 2016, 21:27 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Na to VXAO sem zvědavej - jak to zlepší obraz. Už s tím machrovali při předvádění Maxwella v tom demíčku s Apollem 11.

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: po 8. únor 2016, 21:42 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Hladis napsal:
Pokud si vzpominam z hlavy, k VXAO je potřeba DX12.1.
Ehm, nope.

Obrázek

GDC2015 - NVIDIA VXGI: Dynamic Global Illumination for Games


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: po 8. únor 2016, 21:54 
Začátečník
Začátečník

Založen: 18. září 2007
Nahoru
https://youtu.be/ijlqsycZ0EQ

- video rozbor hry, na gtx 970 parádně hratelné v low nastavení :lol:


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: po 8. únor 2016, 21:56 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Krteq:
Nekde jsem si to spojil s přednáškou spolu s s DX12 featurama. Tak nic.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: so 13. únor 2016, 10:14 
Začátečník
Začátečník

Založen: 18. září 2007
Nahoru
PC Update 1.0.616.4 Changelog: (patch #2)

- Fixed Map sometimes not showing or showing the wrong region.
- Fixed ALT-TAB in combination with Exclusive Fullscreen occasionally hanging the game or entire system. (Steam Only)
- Fixed graphics glitches on NPC clothing on NVIDIA 6×0 and 7×0 hardware.
- Fixed rare crashes with a 'DX11 Internal Heap' error.
- Added separate mouse sensitivity control for X and Y axis, allowing users to equalize sensitivity.
- Added option to reduce in-game camera shake, for users that prefer this.
- Added audio-cue for finding secrets in the relic viewer.
- Fixed game changing system screen saver settings for some users. (Steam Only)
- Added additional error handling and messaging in case the GPU driver is crashing or unresponsive.
- Various performance improvements for GPU-bound situations. CPU bound scenarios are not impacted.
- A variety of other smaller optimizations, bug-fixes, and tweaks.

http://steamcommunity.com/games/391220/announcements/detail/870688152636247776


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: ne 14. únor 2016, 22:57 
Začátečník
Začátečník

Založen: 08. únor 2016
Nahoru
Bacha ten poslední patch pokazil invert. Na myši ani gamepadu invert nefunguje.

_________________
i7-7700K@5.0GHz, Corsair H75 AIO, GIGABYTE Z270N-WIFI ITX, Kingston HyperX Predator 32GB DDR4/3000, ZOTAC GeForce GTX 1080 Mini, SSD M.2 1TB Samsung 960 EVO, Corsair RM650x, Cooltek U2+custom window ITX alu case, 34" LED Samsung S34E790C-UWQ 3440x1440


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: po 15. únor 2016, 13:10 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Retest výkonu s prvním patchem (build 610.1_64)

HardOCP - Rise of the Tomb Raider Video Card Performance Review

A jako vždy poslední dobou se po patchi výkon Radeonů "nečekaně" spravil ... ale co, damage has been done :roll:


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 372 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 3 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.