Stránka 4 z 19

Re: Rise of TR - technická

Napsal: pon 15. úno 2016, 13:28
od H2SO4
A jako vzdy posledni dobou si majitele radeonu museji pockat nejdriv na ovladace a pak na patch :lol: :roll: :wink:

Re: Rise of TR - technická

Napsal: pon 15. úno 2016, 13:32
od Krteq
Ovladače opravili jen pár chyb, nárůst výkonu opět přišel až s patchem.

Re: Rise of TR - technická

Napsal: pon 15. úno 2016, 14:44
od Hladis
Sice vykon zvysuji u AMD poslední obdobi jen později vydany drivery a nikoliv patche, ale u nekterych je ten svet tak nejak naruby. Ostatne ty patche opravuji i chyby u nV. Ale je to proste vse spiknuti.

Re: Rise of TR - technická

Napsal: pon 15. úno 2016, 15:16
od AllowedCry
H2SO4 píše:A jako vzdy posledni dobou si majitele radeonu museji pockat nejdriv na ovladace a pak na patch :lol: :roll: :wink:
Začal jsem to hrát 3 dny po vydání a dohrál.

Tady má asi někdo pocit, že bez updatu driveru a hry se to nedá vůbec hrát :roll: pravdou je, že ovladače a updaty co do výkonu nepřidalo skoro nic, takže kdo chce čekat, ať si čeká, já to dohrál bez problémů.

Re: Rise of TR - technická

Napsal: pon 15. úno 2016, 15:50
od Krteq
Hladis píše:Sice vykon zvysuji u AMD poslední obdobi jen později vydany drivery a nikoliv patche, ale u nekterych je ten svet tak nejak naruby. Ostatne ty patche opravuji i chyby u nV. Ale je to proste vse spiknuti.
To máš pravdu, měl by jsi se nad sebou zamyslet :lol: :roll:

Testy hry s Crimson 16.1.1 ukázaly rozdíl ve výkonu v rámci chyby měření. Ani AMD v Release notes neudávala nárůst výkonu pro single GPU karty, pouze pro CFX
  • Performance/Quality improvements and an AMD Crossfire™ profile is available for Rise of the Tomb Raider™
Read more: http://wccftech.com/amd-driver-1611-rel ... z40FaMoo10


CB.de - (Update) Der Crimson 16.1.1 verbessert die Leistung – teilweise

PCGH - Rise of the Tomb Raider - Neue Grafikkarten-Benchmarks

Rise of the Tomb Raider AMD 16.1.1 Hotfix Testing

Takže tenhle nárůst výkonu je opět zásluhou patche. Stejně jako v případě posledních her od Ubisoftu s integrovanými GW.

Re: Rise of TR - technická

Napsal: pon 15. úno 2016, 19:18
od Hladis
Opet chces vytahnout tvoje lhani okolo AC:U ? To radsi ani nezkousej. U Ostatních her, jako posledne u Fallouta 4, opet narusty az s ovladaci, obecne jak je to ted u AMD u velky casti titulu. Ale treba zijes v nejakym paralelnim vesmiru, coz je mi uprimne jedno, pokud tu nebudes spamovat neustale evidentni detinsky najezny na flame.

Re: Rise of TR - technická

Napsal: pon 15. úno 2016, 19:20
od Krteq
//Nevermind :lol:

Re: Rise of TR - technická

Napsal: pon 15. úno 2016, 20:01
od Hladis
Zkusim to tedy před vyhozenim (chjo) na smetak osvětlit. Za prve se nejedna primo o retest, ale normalni test z HardOCP, jen později, kdy si pockali na tento patch. Za další sami pisou
"Various performance improvements for GPU-bound situations." We did go back and test with this patch and found that it primarily impacts SLI at 4K resolution. We saw SLI at 4K increase framerates from 5% to 7%. This however did not influence gameplay to where we could further image quality settings. Single GTX 980 performance increased 1% to 2% at 1440p resolution, so nothing significant.
O AMD tam není ani slovo v polozce "Patches and Performance". Dale to srovnavas s testy uplne jinych webu, který mají uplne jinou metodiku a nejspis testovaci místo a nakonec pises "opet", když zadny "opet" není, na coz jsi byl uz několikrát upozornovan, naposled ve Falloutu 4, kde zvedl vykon u AMD karet az ovladac i přes slusny flame. Takze tohle je opet vydavani spekulaci za fakt. Pochopil bych, kdyby to nejaky web pretestoval s posledním patchem a srovnal s předchozím výsledkem stejnou metodikou. To se nestalo. Takze jsi jen dal srovnavani ruznych grafu z ruznych webu a z toho udelal spekulaci, kterou nemas vyfutrovanou.

Re: Rise of TR - technická

Napsal: pon 15. úno 2016, 20:21
od Krteq
:lol:
  1. Tu citaci jsi krásně vytrhl z kontextu, ta se týká až druhého patche, test byl dělaný s prvním patchem (build 610.1_64).
    The first patch on February 5th was significant enough in terms of performance that we had to scrap all of our original data and start over. Three days ago we did see another patch as well that addressed, "Various performance improvements for GPU-bound situations." We did go back and test with this patch and found that it primarily impacts SLI at 4K resolution. We saw SLI at 4K increase framerates from 5% to 7%. This however did not influence gameplay to where we could further image quality settings. Single GTX 980 performance increased 1% to 2% at 1440p resolution, so nothing significant.
  2. Ano, ve Falloutu 4 pomohly Crimson drivery, ale podle měření webů opět jen do 5%, zbytek udělali poslední 2 patche. Test s posledním patchem 1.3 máš ode mě linkovaný v odpovídajícím vlákně

Re: Rise of TR - technická

Napsal: pon 15. úno 2016, 21:09
od Hladis
Tohle je jedina citace k nejakymu vykonu co se patchu tyka kterou tam maji. Nic jiného tam není napsany, AMD nezminuji a jen dole jsou nespokojeni s Fury. Jak tedy muzes z tohohle něco vyvodit srovnanim s uplne jinými weby, s uplne jinou metodikou je mi zahadou, pokud neudela někdo retest se stejnou metodikou a výsledky neporovna. Jen tak mimochodem, dle tohohle http://c0ab92fd3d41d0efb2ee-834403bb774 ... Z96KYq.jpg ten narust s ovladacem není malej.

To byl 1.3beta patch na jednom ruskym webu (vesmes patch jen pro ty kteří se zapisi do programu, nebo ho slohnou jako warez) Ne release verze, ktera vysla az pozdeji. Ja u 1.3 patche pokles vykonu na Kepleru nezaznamenal, jako ho zaznamenali rusaci, pokud se nezapla nV only featurka s Weapon Debries, která samozrejme vykon haze dolu u nV karet. Metodiku ti rusaci nikde nezverejnuji, testovali beta verzi, takze tezko něco soudit. Jen uzivatele v testech tady ukazali, ze ovladac AMD zvedl vykon dost vyrazne a vratil ty karty tam kam vykonostne patri.

Re: Rise of TR - technická

Napsal: pon 15. úno 2016, 21:16
od ifkopifko
Hladis> A čo je toto:
The first patch on February 5th was significant enough in terms of performance that we had to scrap all of our original data and start over.
Technicky to teda je retest, aj keď prvá verzia nestihla byť dokončená a zverejnená.

Re: Rise of TR - technická

Napsal: pon 15. úno 2016, 21:30
od Hladis
Retest mozna u nich interne, ale první výsledky nezverejnili, takze pro ctenare je to obyc test. Na zacatku tam bylo dost chyb na obou stranách u nV i AMD. U nV i chyb grafických a dalších potizi. Co tam konkretne namerili puvodne se musite zeptat jich, primy srovnani tam nedali. AMD vydalo ovladac, který dle grafu, který jsem nasel, zvedl vykon u AMD vyrazne proti prvním testum ještě bez patche. Takze ted tu mame nekolik grafu s ruznyma metodikama od ruznch webu, několik patchu a driveru a ted mi rekni, zda se odvážíš rici na beton, co zpusobil patch a co ovladace, když zadny web to vesmes nepromeril separatne stejnou metodikou. Obdivuji ty, kteří mají hned jasno.

Re: Rise of TR - technická

Napsal: pon 15. úno 2016, 21:30
od Krteq
Hladis píše:AMD vydalo ovladac, který dle grafu, který jsem nasel, zvedl vykon u AMD vyrazne proti prvním testum ještě bez patche.
:? Tak proč jsi ho nepostnul? Já nic takového nenašel, jen s Crimson 16.1.1 nárůsty v rámci chyby měření, viz. linkované testy na CB.de, PDGH a Maximum PC.
Jak jsem psal existuje hned několik webů, které měřili výkon výkon s Crimson 16.1.1 vydanými přímo pro RotTR (viz. výše), ale nic z toho co tvrdíš se neprojevilo, naopak s patchem jsou Radeony hned jinde ;)

Re: Rise of TR - technická

Napsal: pon 15. úno 2016, 21:47
od Vlastik80
:-D ... ti dva si nedají pokoj... Ale co se škádlívá... :P Takže když to shrneme, tak výkon zlepšuje patch i ovladače? :roll:

Re: Rise of TR - technická

Napsal: pon 15. úno 2016, 21:48
od Krteq
Ovladače do 5% (viz. testy), zbytek hlavně první patch. Druhý je zaměřen především na multi-GPU.

Re: Rise of TR - technická

Napsal: pon 15. úno 2016, 22:03
od Vlastik80
Tak snad příští patch už s podporou DX12 a vyššími fps u průměrného hw... :| (DX12 má být snad přínosem k vyšším fps, ne? Doufám že hra nezůstane u DX11)

Re: Rise of TR - technická

Napsal: pon 15. úno 2016, 22:34
od HEAD
Mozna to dneska koupim a otestuju na gtx 670 a 970.Ale podle testu je tom kepler hrozne
http://www.purepc.pl/karty_graficzne/te ... a?page=0,8

Sem si chtel tu GTX670 nechat jako zalohu, ale ta karta je prakticky mrtva dneska na max nedava ani 20fps v nejnovejsich hrach.

Re: Rise of TR - technická

Napsal: pon 15. úno 2016, 22:38
od Vlastik80
Pokud je to jak jsi postl, tak nemá cenu testovat, lepší až bude nová generace grafik, pak možná (VS stávající), ale takto? Když vidím jak si stojí 780 Ti VS 970 tak je to směšné...

Re: Rise of TR - technická

Napsal: pon 15. úno 2016, 23:01
od ulver
Mne to pride skor smutne ze nvidia takto odpisala GTX 780Ti resp keplera. Ak o rok takto neslavne dopadne GTX 980Ti po prichode pascala... ma vobec vyznam investovat do high endu od nvidie?

Re: Rise of TR - technická

Napsal: pon 15. úno 2016, 23:15
od Vlastik80
Pokud by byl zachován stávající model "odpisů" grafik, pak by byla 980 Ti odepsána opravdu 2017, ale kdo ví jak zamíchá kartami nová generace grafik, pokud to má být revoluce a ne jen evoluce, pak by to bylo pro stávající grafiky ještě horší, ale to je OT... :)

PS: Holt se nějak musí protlačit nová generace a mít důvod pro koupi nového hw, osobně nevidím důvod proč by měla být 970 o tolik lepší než 780 Ti, očekával bych opak, ale třeba jde o engine hry a podporu nových fcí právě novějším hw... kdo ví... :roll: (a to nevíme co s hrou udělá DX12) :mrgreen: