PCTuning
https://pctforum.tyden.cz/

Rise of TR - Technická stranka hry
https://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?f=39&t=238233
Stránka 1 z 19

Autor:  Vlastik80 [ po 1. únor 2016, 12:06 ]
Předmět:  Rise of TR - Technická stranka hry

... založil jsem technickou pro tuto hru, snad to neva.

Ache napsal:
Taky nezapomeň na stíny. Když nastavíš ty nejvyšší, tak výkon jde také do *** a PCI-E jede na 70-80%. Ten samý problém dělá i třeba WatchDogs - stínový mapy přetěžují PCI-E, když je VRAM plná. Prostě 2GB grafikám (co byly vrcholem tak před 4mi lety) už odzvonilo. I tak je úžasný, jak se tak pěkná hra na na té GTX670 hýbe (když se něco očeše). Protože si vzpomeň, na jaký hry ta grafika byla dimenzována (na konverze z X360/PS3).


> jen nechápu tu nepoučitelnost - proč se to neoptimalizuje rovnou, ale musí se čekat na patche atd.? To nemůžou vydat hru, která alespoň v této stránce bude vyhovovat a bude se časem ladit třeba jen lehce, např. optimalizace pro WDDM 2.1 z 2.0 apod. drobnější kroky (opravy chybek apod.), ale vydat to tak, že si to sežere celou vram, zbytek narve do ram a z ní pak pomalu streamuje, to je přeci v dnešní době trochu prasárna ne? Navíc s ohledem na to, že je v jejich zájmu aby hra jela co nejlépe na co nejslabším hw... :| S tím rozpočtem hry (jistě nebyl malý) bych očekával lepší výsledek, tím spíše že to jistě de facto stojí na TR 2013 - měli roky času na tom zamakat.

Autor:  Vlastik80 [ út 2. únor 2016, 08:53 ]
Předmět:  Re: Rise of the TR - technická

AllowedCry napsal:
... jen nechapu, proc af16x = -30% vykonu? :D musel jsem nechat trilinearni filtraci, jinak textury high, zbytek medium, efekty mimo vlasy vsechny zaple, v 1200p fps jde obcas ke 40, zatim mam odehrane cca 3h.

... hmm, tak to taky nechápu, od kdy žere AF tolik výkonu? :roll:

Autor:  AllowedCry [ út 2. únor 2016, 09:34 ]
Předmět:  Re: Rise of TR - technická

AMD driver? Nevím. Použitelné je tak af2x 4x, víc ani hovno, to už bych musel dolu s detaily.

Autor:  Vlastik80 [ út 2. únor 2016, 10:21 ]
Předmět:  Re: Rise of TR - technická

Po letech optimalizací a vývoje bych od AMD čekal, že rozdíl bude neměřitelný (pochopil bych snad max 5%), ale tohle, pokud tomu tak je, je fail :|

Autor:  Krteq [ út 2. únor 2016, 10:41 ]
Předmět:  Re: Rise of TR - technická

Zajímavé je, že to postihuje i GeForce karty => špatná implementace/bug v enginu

Autor:  Vlastik80 [ út 2. únor 2016, 11:35 ]
Předmět:  Re: Rise of TR - technická

Ten engine je radikálně odlišný od TR 2013?

Autor:  AllowedCry [ út 2. únor 2016, 11:36 ]
Předmět:  Re: Rise of TR - technická

Každopádně.

Autor:  ArgCZ [ út 2. únor 2016, 12:43 ]
Předmět:  Re: Rise of TR - technická

https://www.youtube.com/watch?v=kXX31BFwFs0

ona je verze pro Xbox360 :o , mě řekněte jakej PC z roku 2005 by tu hru vůbec spustil, jsem myslel že next-gen hry starý generace nedaj, docela překvápko

Autor:  Hladis [ út 2. únor 2016, 13:24 ]
Předmět:  Re: Rise of TR - technická

Proc by to stary PC nespustilo ? Když se to oseka, tak to pojede i na stary ludre jako GTX 260. Vyhodis tesselaci, mraky postprocesu, zjednodusis modely, hodíš horsi textury, uberes particle efekty, stiny, osvetleni, odrazy atd..... a klidne ti to pojede na stary karte.

Autor:  ArgCZ [ út 2. únor 2016, 13:42 ]
Předmět:  Re: Rise of TR - technická

rok 2005 je ale někde GF7800 či X1800XT/GTO radeony, a ani to není rokem prvních C2D a Athlonů64

Autor:  AllowedCry [ út 2. únor 2016, 13:51 ]
Předmět:  Re: Rise of TR - technická

Srovnávat staré konzole s klasickým PC te doby je blbost. Konzole tehdy měli silně navrh a OPTIMALIZACE.

Autor:  Ache [ út 2. únor 2016, 21:13 ]
Předmět:  Re: Rise of TR - technická

AllowedCry napsal:
AMD driver? Nevím. Použitelné je tak af2x 4x, víc ani hovno, to už bych musel dolu s detaily.
Na GTX 670 ani GTX 980Ti jsem nějaký výrazný rozdíl ve výkonu mezi 16xAF a Trilinear nezaznamenal... zkusím ještě ověřit na Radiátoru. Třeba je to zase AMD specialita.

Autor:  Luda [ pá 5. únor 2016, 17:01 ]
Předmět:  Re: Rise of TR - technická

Tak dnes vyšel první Patch na Tomb Raidera.už mi to tahá 150 mega

Autor:  Krteq [ pá 5. únor 2016, 17:07 ]
Předmět:  Re: Rise of TR - technická

Jj, tady je seznam změn - 02-05-2016 PC Patch notes for patch 1.0.610.1

A koukám, že nV se opravdu chce Keplera zbavit za každou cenu :mrgreen:
Citace:
Fixed rendering glitches on some objects on NVIDIA 6x0 and 7x0 hardware. Some issue do still happen and we are working with NVIDIA to resolve those in future patches or drivers.

Autor:  HEAD [ pá 5. únor 2016, 17:18 ]
Předmět:  Re: Rise of TR - technická

Jo kepler je v hajzlu, ale AMD na tom neni o moc lip.Hre navic nestaci 2 a 3GB karty.780TI na 1100Mhz je pomalejsi jak Titan na 950Mhz.
Obrázek
http://www.pcgameshardware.de/Rise-of-t ... s-1184288/

Autor:  Hladis [ pá 5. únor 2016, 17:53 ]
Předmět:  Re: Rise of TR - technická

:roll:
http://www.techspot.com/review/1128-ris ... page2.html

Kepler dava svůj standart. Na Very High u textur ma problem s VRAM, proto nektery testy vychazi v jeho vyrazny neprospech, jinak hrubou silou podava naprosto normalni vykon, pokud se nárok na VRAM snizi. Stejne jedina karta na High, která dava 60 fps, je GTX980Ti a všichni ostatní musí shazovat nastaveni, takze je to jak postreleny do nohou ukazuji na postrelenyho do ruky. A radsi bych si u majitelu AMD prestal všímat Keplera, kterého ani nemaji, a vsimal si failu u AMD, zvlaste u Fiji :razz:

Mimochodem CPU test http://www.techspot.com/review/1128-ris ... page5.html

Autor:  Alfajk [ pá 5. únor 2016, 18:18 ]
Předmět:  Re: Rise of TR - technická

proc posledni dobou tak strasne vzrostly naroky na VRAM? vzdyt ve vetsine pripadu, jsou ty textury uplne stejny (ve smyslu hrubyho porovnani vizualni kvality), ten obrovskej narust pozoruju od uvedeni novejch konzoly, to uz nepouzivaji kompresy a neoptimalizuji?
treba textury v poslednim COD jsou k zbliti, kvalitou obcas pod half lifem, ale hra si klidne sezere 4GB vram jak nic, naproti tomu witcher 3 vypada naprosto luxusne a hra si vetsinou nerekne o vic, nez 2GB vram, spis min

Autor:  Hladis [ pá 5. únor 2016, 18:27 ]
Předmět:  Re: Rise of TR - technická

Blby optimalizace a spatne udelany textury. Normalni dobře udelany hre s komplet 2K kvalitnima texturama staci 2GB VRAM. 3GB VRAM je tak na hru s kombinaci kvalitních 4k-2k Textur. 4GB uz muzou zvládat 8K-4K-2K dle objektu. Samo vse s kompresi. Jenze hodne vyvojaru dela textury tak blbe, ze klidne 4K textura je nakreslena kvalitativne jak 1K a ještě není komprimovana, takze sice zaserou VRAM, ale vizualne je rozdil nula.

Autor:  ulver [ pá 5. únor 2016, 19:07 ]
Předmět:  Re: Rise of TR - technická

Nejaky majitel 4GB verzie GTX680/770 by to mohol zo srandy skusit zahrat.
Mozno by sa potvrdilo ze kepler este nepatri do srotu...

Autor:  daneczech [ pá 5. únor 2016, 19:10 ]
Předmět:  Re: Rise of TR - technická

Jak je na tom 3,5GB 970?

Stránka 1 z 19 Čas je uváděn v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/