Total War Warhammer

Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

sierpe
Začátečník
Začátečník
Registrován: 10. pro 2010
Kontaktovat uživatele:

Re: Total War Warhammer

Příspěvek od sierpe »

Takže s Dx12 a GTX980ti to takové nebude?
CPU: Intel Core i7-9700K / NOCTUA NH-D15S + NF-S12A PWM, MOTHERBOARD: ASUS ROG Maximus XI Hero, GPU: ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti O12G, RAM: Kingston HyperX Predator 16GB DDR4 3333MHz, SSD: M.2 Samsung 970 EVO PLUS 500gb, Samsung SSD 850 EVO 1TB, HDD: WD Black 1TB, 3x WD Blue 4TB, POWER: Corsair RM850x, CASE: FRACTAL DESIGN Define 7 - XL / 6x NOCTUA NF-A14 PWM upgrade, MOUSE: Logitech G700s, AUDIO: Logitech Z323 2.1, HEADSET: Logitech G633 Artemis Spectrum 7.1, KEYBOARD: Logitech G910 Orion Spectrum, GAMING: 2x Microsoft XBOX ONE Controller, IPS: ASUS ProArt PA329C / ASUS ROG Strix XG349C
skaven321
Začátečník
Začátečník
Registrován: 09. zář 2014

Re: Total War Warhammer

Příspěvek od skaven321 »

podla vsetkeho nie, WH ma mat velku implementaciu AMDoblubenych AS, teda pod DX12 budu maxwelly a ciastocne aj pascaly stracat vykon
R7 5800X3D, 32GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX@3600MHz, Sapphire RX 7900 XT GAMING 20GB, ASUS MG279
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Total War Warhammer

Příspěvek od Hladis »

sierpe píše:Takže s Dx12 a GTX980ti to takové nebude?
V clanku resej jen 290tku a narust z DX11 na DX12, kdy na DX11 AMD obecne kasle. U nV to bude vypadat samozrejme jinak, ale je to klasika hra z AMD Evolved jako předchozí dily, takze to favorizuje AMD a AMD to samozrejme pouziva k marketingovym ucelum podobne, jako nV zase TWIMTBP. Fakt bych se nebal, ze by to snad GTX980Ti nedavala.
skaven321 píše:....aj pascaly stracat vykon..
Pascal zadny vykon uz neztraci a AS obecne dela par procenticek. Pascal spis vse co je ted na trhu vydrti rozdílem tridy a AS v tom nehrajou zadnou roli.
Obrázek
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Total War Warhammer

Příspěvek od Krteq »

Hladis píše:
skaven321 píše:....aj pascaly stracat vykon..
Pascal zadny vykon uz neztraci a AS obecne dela par procenticek. Pascal spis vse co je ted na trhu vydrti rozdílem tridy.
Ano ztrácí, viz. testy... a rozdíl GTX 980 Ti OC vs. GTX 1080 OC je kolem 10%, co se rozhodně nedá nazvat rozdílem třídy :roll:

DX12 na Total War: Warhammer přináší hlavně posunutí CPU limitu a optimalizaci Multi-Threadingu, A/C je sice použit, ale na výkon zas takový vliv nemá, myslím na AMD GPUs.
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Total War Warhammer

Příspěvek od Hladis »

Opravdu sem nebudu tahat flame uplne mimo, nez je předmět diskuse. Pascal v tyhle hre opravdu ztracet nebude a jiste ani kvůli AS a jako nejvykonejsi reseni na trhu vydrti na 100% vse i v této hre (tedy pokud nV nejak neposere ovladac). Dal k tomu není co rici.
Obrázek
sierpe
Začátečník
Začátečník
Registrován: 10. pro 2010
Kontaktovat uživatele:

Re: Total War Warhammer

Příspěvek od sierpe »

Tenhle 360' trailer je pecka :)

https://www.youtube.com/watch?v=YSBWwnOHvM8
CPU: Intel Core i7-9700K / NOCTUA NH-D15S + NF-S12A PWM, MOTHERBOARD: ASUS ROG Maximus XI Hero, GPU: ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti O12G, RAM: Kingston HyperX Predator 16GB DDR4 3333MHz, SSD: M.2 Samsung 970 EVO PLUS 500gb, Samsung SSD 850 EVO 1TB, HDD: WD Black 1TB, 3x WD Blue 4TB, POWER: Corsair RM850x, CASE: FRACTAL DESIGN Define 7 - XL / 6x NOCTUA NF-A14 PWM upgrade, MOUSE: Logitech G700s, AUDIO: Logitech Z323 2.1, HEADSET: Logitech G633 Artemis Spectrum 7.1, KEYBOARD: Logitech G910 Orion Spectrum, GAMING: 2x Microsoft XBOX ONE Controller, IPS: ASUS ProArt PA329C / ASUS ROG Strix XG349C
skaven321
Začátečník
Začátečník
Registrován: 09. zář 2014

Re: Total War Warhammer

Příspěvek od skaven321 »

Hladis píše:
sierpe píše:Takže s Dx12 a GTX980ti to takové nebude?
V clanku resej jen 290tku a narust z DX11 na DX12, kdy na DX11 AMD obecne kasle. U nV to bude vypadat samozrejme jinak, ale je to klasika hra z AMD Evolved jako předchozí dily, takze to favorizuje AMD a AMD to samozrejme pouziva k marketingovym ucelum podobne, jako nV zase TWIMTBP. Fakt bych se nebal, ze by to snad GTX980Ti nedavala.
skaven321 píše:....aj pascaly stracat vykon..
Pascal zadny vykon uz neztraci a AS obecne dela par procenticek. Pascal spis vse co je ted na trhu vydrti rozdílem tridy a AS v tom nehrajou zadnou roli.
sorry, posledny post o tom
http://cdn.wccftech.com/wp-content/uplo ... xtreme.jpg
napisal som ciastocne budu pascaly stracat vykon, jasne 1080 je teraz najsilnejsie riesenie, ktore bude na trhu. ale ja sa chcem bavit o ludovych rieseniach, ktore budu ludia aj KUPOVAT :)
tam sa jednoznacne nvidia neoplati(v DX12-Vulkane) pretoze pri radeonoch je kvoli AS vykon omnoho lepsi - vid moj post vysie, vylepsenie vykonu o cca 50-60% pre r9 390

to bol posledny post o tomto, z mojho pohladu
.
R7 5800X3D, 32GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX@3600MHz, Sapphire RX 7900 XT GAMING 20GB, ASUS MG279
skaven321
Začátečník
Začátečník
Registrován: 09. zář 2014

Re: Total War Warhammer

Příspěvek od skaven321 »

R7 5800X3D, 32GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX@3600MHz, Sapphire RX 7900 XT GAMING 20GB, ASUS MG279
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Total War Warhammer

Příspěvek od Krteq »

Nějaké to info z blogu:
TOTAL WAR: WARHAMMER - OPTIMISATION BLOG

"Good morning everyone!

During Total War: Warhammer’s development, our programmers have dedicated more time to engine optimization than any other Total War game. The ultimate aim of this work is to utilise your PC’s resources more effectively, and balance those countless calculations the game performs at any given moment more evenly across CPU cores, while figuring out which tasks we can hand off to the GPU to execute. The net result is improved framerates across the spectrum of PC configurations.

We’re pleased to confirm that Total War: WARHAMMER will also be DX12 compatible, and our graphics team has been working in close concert with AMD’s engineers on the implenentation. This will be patched in a little after the game launches, but we’re really happy with the DX12 performance we’re seeing so far, so watch this space!

In non-DX12 news, our graphics team has spent considerable time on engine optimisations and there’s lots of good news in this regard, so let’s talk about specific engine optimisations which benefit everyone.

Total War has traditionally been quite CPU-bound, with the game-draw and graphics render processes both running on the same CPU thread. Over time, as the engine has evolved and become more demanding, this has become an increasingly important bottleneck for us. During the course of TWWH’s development, we’ve spent time separating these so they now run independently on their own threads. We’ve also optimized our task-system to have better multi-threading performance across the board.

In GPU terms, we’ve shifted our particle simulation pipeline from the pixel shader to the compute shader, which is a more efficient use of the GPU’s time. In fact we’ve done this with several parts of the rendering pipeline, further utilizing the GPU and letting the CPU focus on everything else it has to do.

Long story short: all of this means we’re using the CPU and the GPU more efficiently. TW: Warhammer takes better advantage of multicore CPUs, balancing the load across the cores so that no single core is maxed out and limiting framerates while others sit idle.

We’ve also switched up the Total War engine from 32 to 64-bit. While this brings no tangible performance benefits, we no longer have the 32-bit restriction of a maximum of 2GB of memory devoted to processes. The upshot is we can basically cram a greater variety of models, animations and textures into battles. One neat side benefit though is that it’s brought a reduction in end-turn times. Coupled with further optimisation we’ve done on the AI’s decision-making, this means you’ll enjoy quite noticeably reduced end-turn rounds while all the AI factions take their turns.

In the anti-aliasing department, we have morphological anti-aliasing (MLAA) and multi-sample anti-aliasing (MSAA x2, x4 and x8) as our AA options. While MLAA is a post-process effect, MSAA renders the same pixels in the scene multiple times, making it the most computationally expensive form of AA, and it therefore hits the framerate hardest. As you probably know, your typical Total War scene draws a hell of a lot of edges to smooth!

We’ve put time aside to optimize our MSAA implementation so that it runs computations in a smarter, more selective way. It doesn’t blanket multi-sample every part of every pixel now – it looks for pixel-edges and only multi-samples those. The upshot is nice smooth edges at a reduced GPU cost than before, and therefore a lower impact on your framerate. It’ll still have an impact of course; just less of an impact than in previous Total War titles.

It all adds up to a smoother-running Total War game, and we’re pretty confident you’ll feel that when you get your hands on it."
http://steamcommunity.com/app/364360...6663674910868/

The game released May 24th.
http://www.metacritic.com/game/pc/total-war-warhammer
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Total War Warhammer

Příspěvek od Hladis »

skaven321 píše: ale ja sa chcem bavit o ludovych rieseniach, ktore budu ludia aj KUPOVAT :) tam sa jednoznacne nvidia neoplati(v DX12-Vulkane) pretoze pri radeonoch je kvoli AS vykon omnoho lepsi - vid moj post vysie, vylepsenie vykonu o cca 50-60% pre r9 390
Mensi Pascaly se budou chovat stejne a vesteni z koule u produktu, který ještě nejsou venku je irelevantni. Pascal u AS neztraci a je to cely uplne sumak, když staci hruba sila, protože jediny na cem zalezi je fps. AS nepridava zadny velky procenta vykonu, zadny 50-60% to neprida ani za zlaty prase, nemá jak. Bude to rado za 5% navrch. Zbytek jde na vrub uplne jinym vecem, jako odstraneny CPU bottleneck. Moc davas na marketingovy reci a internetovy povesti.

http://gamegpu.com/rts-/-%D1%81%D1%82%D ... r-test-gpu Zatím hra jede pod DX11 a na DX12 si ještě pockate. GTX980Ti v pohode vede a v pohode hratelny to je bez problemu i na GTX780. Ostatne je to technicky to samy jako Rome 2 a Attila.
Obrázek
zumpar1234

Re: Total War Warhammer

Příspěvek od zumpar1234 »

Tak na tu optimalizaciu Total War hier pre viacjadrove procesory cakame uz poriadne dlho. Som velmi zvedavy ci to konecne poriesia pri Warhammer! CPU bottleneck brutalne zraža zažitok z Rome II:TW a Attila:TW Zacne sa velka bitka chcem si ju vychutnat rozmiestnim svoju majestatnu armadu vytvorenu s jedinym cielom a to zabezpečit mi virtualnu svetovu dominanciu a absolutnu moc skratka vsetko vyzera skvele ale akonahle zacne bitka z hry je slideshow... :oops:
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Total War Warhammer

Příspěvek od Krteq »

Total War: Warhammer DirectX 12 Benchmarks
Tests were run on a desktop computer equipped with an Intel i7-3770k, 16GB of DDR3 memory, and an AMD R9 290. Three resolutions were benchmarked – 1920×1080, 2560×1440, and 3440×1440 (for the UltraWide fans out there) – and repeated for accuracy. The game was set to the Ultra preset. The only options it left disabled were depth of field, screen space reflections, and vertical sync...

1920×1080

The DirectX 11 build averaged about 45 frames per second on the R9 290 at 1080p. The framerate dropped to 38 to 42 when the camera was taken close to the ground to inspect a group of soldiers and reached a maximum of 51 when pulled out. Meanwhile, the DirectX 12 benchmark averaged 74.8 frames per second. That’s a stunning 66.22% increase...

2560×1440
The DirectX 11 build saw an average of 32 frames per second on the R9 290 at 1440p. When zoomed out, the framerate ranged between 32 and 37 frames per second. Zooming in to the thick of battle brought it down to the mid to high 20s, with a minimum of around 26 frames per second. Not surprisingly, the DirectX 12 benchmark once again presented a substantial boost to performance. It gave an average of 52.5 frames per second, a 64.06% increase...

3440×1440
The R9 290 struggled to keep up during the DirectX 11 battles, averaging around 25 frames per second. The minimum dropped to 17 frames per second when the camera was moved closer to the action. A maximum of 32 was only possible by bringing it well above the clashes below. The DirectX 12 benchmark was quite a bit more stable. Its average was 41.0 frames per second, a 64% increase, and only varied slightly from that for the minimum and maximum values (39 and 42 respectively)...
Škoda že testovali na pre-release DX12 buildu, uvidíme jak to bue vypadat v release verzi.
zumpar1234

Re: Total War Warhammer

Příspěvek od zumpar1234 »

Ale ten test je oničom lebo DX11 ma u AMD velky overhead a Total War hry maju CPU limit ako prasa...
Trebalo by to otestovat na nVIDIACH... DX11 vs DX12
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Total War Warhammer

Příspěvek od Hladis »

Ten marketingovej clanecek je uz na předchozí strane..... :sleepy: Je to z umelyho predpripravenyho scenare, který poskytovalo AMD. Jen tak mimochodem http://images.techhive.com/images/artic ... -large.png Toz asi tak.
Obrázek
Broxik
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 11. led 2010

Re: Total War Warhammer

Příspěvek od Broxik »

parada mam gtx980 a pouzivam 2500 a tam lita 50+fps. Akorat me nasrali z xone. Vcera sem mel volno a hra mi prijde dneska chuji :mrgreen: ale tak nevadi. Rozhoduju se tedka meiz upirama a trpaslikama. Asi vezmu trpose a upiri bad boye si necham na znovurozjeti :)
Okurek!

Kód: Vybrat vše

U toho se nedá honit, kdyby si aspoň sundaly ty nitě z řiti.
chronograph
[/size]
sierpe
Začátečník
Začátečník
Registrován: 10. pro 2010
Kontaktovat uživatele:

Re: Total War Warhammer

Příspěvek od sierpe »

Čau lidi potřeboval bych poradit. Hraju TW Warhammer a jsem nadmíru spokojený. Jen mě trápí jeden menší problém. Při zapnutém Vsync se u animací stává že problikávají. Pokud ho vypnu je to ok ale chci se vyhnout tearingu ve hře. Vsync by měl přece obrazové vady potlačovat ne?. Zkoušel jsem ovladače 365.10 WHQL i 368.22 WHQL pořád stejné. Zkusil jsem zachytit chybu přes nahrávání obrazu nvidia -shadowplay ale tam se chyba neprojevuje (zřejmě jde o ne-synchronizaci monitoru a hry nebo špatné funkci Vsync a hry). Co je ale zvláštní tak při zaplém Vsync mě počítadlo fps pořád líté kolem 90ky což by nemělo když mám monitor 60Hz ne? Chybu jsem nakonec nahrál externě přes zrcadlovku.
https://www.youtube.com/watch?v=7Btb4Rvwjew

Nikdy jsem podobný problém u žádné hry nezaznamenal a Vsync mám zaplý permanentně. Pozoroval někdy někdo něco podobného? Vypadá to na chybu ve hře nejspíš ale je divný jak se projevuje.
CPU: Intel Core i7-9700K / NOCTUA NH-D15S + NF-S12A PWM, MOTHERBOARD: ASUS ROG Maximus XI Hero, GPU: ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti O12G, RAM: Kingston HyperX Predator 16GB DDR4 3333MHz, SSD: M.2 Samsung 970 EVO PLUS 500gb, Samsung SSD 850 EVO 1TB, HDD: WD Black 1TB, 3x WD Blue 4TB, POWER: Corsair RM850x, CASE: FRACTAL DESIGN Define 7 - XL / 6x NOCTUA NF-A14 PWM upgrade, MOUSE: Logitech G700s, AUDIO: Logitech Z323 2.1, HEADSET: Logitech G633 Artemis Spectrum 7.1, KEYBOARD: Logitech G910 Orion Spectrum, GAMING: 2x Microsoft XBOX ONE Controller, IPS: ASUS ProArt PA329C / ASUS ROG Strix XG349C
spajdr
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 14. bře 2004
Bydliště: Ostrava Poruba
Kontaktovat uživatele:

Re: Total War Warhammer

Příspěvek od spajdr »

Zkus si pres afterburner (RivaTunerStatistics Server) nastavit limit fps na 60, jestli to nepomuze.
zumpar1234

Re: Total War Warhammer

Příspěvek od zumpar1234 »

sierpe píše:Čau lidi potřeboval bych poradit. Hraju TW Warhammer a jsem nadmíru spokojený. Jen mě trápí jeden menší problém. Při zapnutém Vsync se u animací stává že problikávají. Pokud ho vypnu je to ok ale chci se vyhnout tearingu ve hře. Vsync by měl přece obrazové vady potlačovat ne?. Zkoušel jsem ovladače 365.10 WHQL i 368.22 WHQL pořád stejné. Zkusil jsem zachytit chybu přes nahrávání obrazu nvidia -shadowplay ale tam se chyba neprojevuje (zřejmě jde o ne-synchronizaci monitoru a hry nebo špatné funkci Vsync a hry). Co je ale zvláštní tak při zaplém Vsync mě počítadlo fps pořád líté kolem 90ky což by nemělo když mám monitor 60Hz ne? Chybu jsem nakonec nahrál externě přes zrcadlovku.
https://www.youtube.com/watch?v=7Btb4Rvwjew

Nikdy jsem podobný problém u žádné hry nezaznamenal a Vsync mám zaplý permanentně. Pozoroval někdy někdo něco podobného? Vypadá to na chybu ve hře nejspíš ale je divný jak se projevuje.

Tak Vsync samozrejme nejde dobre pokial ti hru lockuje na 90FPS pri 60 Hz monitore... Pohrab sa v nastaveniach ovladaca a hry.
sierpe
Začátečník
Začátečník
Registrován: 10. pro 2010
Kontaktovat uživatele:

Re: Total War Warhammer

Příspěvek od sierpe »

zumpar1234 ..nevím kde se mám pohrabat. V ovladačích hry mám Vsync zaplej ..ve hře taky. Hra přes 60 nejde ..jen ty animace jo...
CPU: Intel Core i7-9700K / NOCTUA NH-D15S + NF-S12A PWM, MOTHERBOARD: ASUS ROG Maximus XI Hero, GPU: ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti O12G, RAM: Kingston HyperX Predator 16GB DDR4 3333MHz, SSD: M.2 Samsung 970 EVO PLUS 500gb, Samsung SSD 850 EVO 1TB, HDD: WD Black 1TB, 3x WD Blue 4TB, POWER: Corsair RM850x, CASE: FRACTAL DESIGN Define 7 - XL / 6x NOCTUA NF-A14 PWM upgrade, MOUSE: Logitech G700s, AUDIO: Logitech Z323 2.1, HEADSET: Logitech G633 Artemis Spectrum 7.1, KEYBOARD: Logitech G910 Orion Spectrum, GAMING: 2x Microsoft XBOX ONE Controller, IPS: ASUS ProArt PA329C / ASUS ROG Strix XG349C
sierpe
Začátečník
Začátečník
Registrován: 10. pro 2010
Kontaktovat uživatele:

Re: Total War Warhammer

Příspěvek od sierpe »

spajdr píše:Zkus si pres afterburner (RivaTunerStatistics Server) nastavit limit fps na 60, jestli to nepomuze.
Tak s tím RivaTunerStatistics Server to jde pak normálně bez chyb. Otázka je co to způsobuje.. Asi je to chyba ve hře ne? Když mě to jinde nedělá.. Jako by ti animace neakceptovali Vsync. Jinak moc díky
CPU: Intel Core i7-9700K / NOCTUA NH-D15S + NF-S12A PWM, MOTHERBOARD: ASUS ROG Maximus XI Hero, GPU: ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti O12G, RAM: Kingston HyperX Predator 16GB DDR4 3333MHz, SSD: M.2 Samsung 970 EVO PLUS 500gb, Samsung SSD 850 EVO 1TB, HDD: WD Black 1TB, 3x WD Blue 4TB, POWER: Corsair RM850x, CASE: FRACTAL DESIGN Define 7 - XL / 6x NOCTUA NF-A14 PWM upgrade, MOUSE: Logitech G700s, AUDIO: Logitech Z323 2.1, HEADSET: Logitech G633 Artemis Spectrum 7.1, KEYBOARD: Logitech G910 Orion Spectrum, GAMING: 2x Microsoft XBOX ONE Controller, IPS: ASUS ProArt PA329C / ASUS ROG Strix XG349C
Odpovědět

Zpět na „Hry a zábava“