Sid Meiers Civilization VI - Technicka stranka hry
Moderátor: Baneshee
- -IRONHIDE-
- Začátečník
- Registrován: 25. lis 2012
- Bydliště: Valhalla
Sid Meiers Civilization VI - Technicka stranka hry
Intel Core i7-4770K, CRUCIAL Ballistix Tactical (4x4GB) DDR3 1600 LP, SAPPHIRE NITRO+ Radeon RX 580 Special Edition METAL BLUE, GIGABYTE GA-Z97X-Gaming 3 - Intel Z97, SEASONIC S12II-620W 80PLUS BRONZE RETAIL, Noctua NH-D14, LG Flatron W2343T-PF 23"Piano Black, GIGABYTE Aivia KRYPTON
- webwalker
- Začátečník
- Registrován: 03. úno 2010
- Bydliště: Buranov vedle Prahy
Re: Sid Meiers Civilization VI - Technicka stranka hry
Máte někdo tuhle hru? Potřeboval bych získat logovací soubor, který hra vytváří v benchmarku pro FLA Calculator.
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz
GPUreport.cz
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Sid Meiers Civilization VI - Technicka stranka hry
i7-6700K 4.5GHz
GTX 1070 Gigabyte G1 (bez OC) / drv. 368.95
16GB DDR4 3200Mhz
Vestaveny graficky bench/1680x1050/Custom nastaveni vse na plny koule co tam jde
DX11
Prumerny fps 77,7 / 12,870 ms
Min. fps 64
Max. fps 118
Comparable fps 63,4 / 15,773 ms
Variability: 2,608 ms
Stuttering: 0,295 ms
DX12
Prumerny fps 79,2 / 12,630 ms
Min. fps 66
Max. fps 121
Comparable fps 64,7 / 15,446 ms
Variability: 2,502 ms
Stuttering: 0,314 ms
GTX 1070 Gigabyte G1 (bez OC) / drv. 368.95
16GB DDR4 3200Mhz
Vestaveny graficky bench/1680x1050/Custom nastaveni vse na plny koule co tam jde
DX11
Prumerny fps 77,7 / 12,870 ms
Min. fps 64
Max. fps 118
Comparable fps 63,4 / 15,773 ms
Variability: 2,608 ms
Stuttering: 0,295 ms
DX12
Prumerny fps 79,2 / 12,630 ms
Min. fps 66
Max. fps 121
Comparable fps 64,7 / 15,446 ms
Variability: 2,502 ms
Stuttering: 0,314 ms
- webwalker
- Začátečník
- Registrován: 03. úno 2010
- Bydliště: Buranov vedle Prahy
Re: Sid Meiers Civilization VI - Technicka stranka hry
Stojí za to ten benchmark přidat do testovací metodiky?
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz
GPUreport.cz
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Sid Meiers Civilization VI - Technicka stranka hry
To ja nevim. Ale na ty omalovánky je to narocny jak prase.
- killerek
- Začátečník
-
- Registrován: 09. pro 2003
- Bydliště: Praha
Re: Sid Meiers Civilization VI - Technicka stranka hry
Tahovky byly vzdy vice o cpu a velikosti RAM nez o gRafice
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Sid Meiers Civilization VI - Technicka stranka hry
Jdi to vysvětlit Firaxisu, proc to na plny koule jede v minimalkach 64-66 fps a opravdu ne kvůli CPU.
- webwalker
- Začátečník
- Registrován: 03. úno 2010
- Bydliště: Buranov vedle Prahy
Re: Sid Meiers Civilization VI - Technicka stranka hry
OK, vidím, že to asi za to nestojí, hra to ale asi špatná nebude.
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz
GPUreport.cz
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Sid Meiers Civilization VI - Technicka stranka hry
No pro nektere asi nestoji, když v AMD Evolved hre nV drti AMD vcetne DX12. To se nehodi do ideologickyho cernobilyho ramce. Jinak na test GPU to je dobry a jedna se o prodejne veleúspěšnou hru, tedy místo v testech to na webech ma. Je to dost narocny a grafrany to rozskaluje. Test spociva v pohledu na odkrytou a zakrytou cast mapy s mesty a jednotkami, samo nejnarocnejsi to je při pohledu na odkrytou cast. Jen to shazuje stylizace ala omalovánky, takze kvalitativni graficky posun (který tam je) se spis proti předchozímu dilu ztrácí. Je tam i separe test AI, tedy spis CPU.
- luke777
- Začátečník
-
- Registrován: 03. led 2007
Re: Sid Meiers Civilization VI - Technicka stranka hry
Zdravim probiha free vikend civ6.Pro me zklamani, hral 10 minut a ta grafika je odporna
- huhla
- Začátečník
-
- Registrován: 30. říj 2009
Re: Sid Meiers Civilization VI - Technicka stranka hry
bohužel, aspoň podle recenzí na steamu, ta hra špatná je, zdá se, že po nepříliš povedené civ 5, civ 6 tuhle parádní sérii definitivně zabila
- komar
- Nováček
-
- Registrován: 30. říj 2014
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sid Meiers Civilization VI - Technicka stranka hry
Myslím, že právě naopak, na steamu jsou recenze z posledního období kladné, z období předtím jen s výjimkami kladné. Navíc už vyšlo DLC s novými mechanismy a i například koncept districtů ze základní hry je v sérii velmi osvěžující.huhla píše:bohužel, aspoň podle recenzí na steamu, ta hra špatná je, zdá se, že po nepříliš povedené civ 5, civ 6 tuhle parádní sérii definitivně zabila
- Mac302
- Začátečník
-
- Registrován: 17. úno 2009
Re: Sid Meiers Civilization VI - Technicka stranka hry
Hrál jsem Civ 5 a mám i Civ 6 a mě osobně se více líbí Civilizace 6 ale tak 100 lidí 100 chutí..
AMD Ryzen 7 7700X 4,5GHz @ 5,4GHz boost | Sapphire Radeon NITRO+ RX 6800 XT SE 16GB | ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING | 32GB DDR5 6000MHz CL36 FURY EXPO | WD Black SN770 NVMe 1TB | Fractal Design ION+ 2 Platinum 860W | AiO Fractal Design Lumen S36 V2 | Fractal Design North TG Dark | SteelSeries Arctis 5 + Logitech G Pro Superlight + HyperX Alloy Elite RGB
- Duschek
- Začátečník
-
- Registrován: 07. čer 2017
Re: Sid Meiers Civilization VI - Technicka stranka hry
Zdravím, našel by se tu zkušený hráč civilizace, který by mi dokázal poradit. Jsem nováček. V Mám nahráno asi 20 hodin a poměrně často mi vyskakuje hláška, že město nemá dostatečnou vymoženost. Dokonce jsem měl jednou kvůli tomu vzpouru. Nenašel jsme žádnou budovu, která by vymoženost přidávala. Proto nevíte čím jí zvýším?